|
Тема
|
Тиристор
|
|
Автор |
kikimor (зеленолюспест) |
Публикувано | 28.09.20 12:09 |
|
Здравейте!
Мостова трифазна изправителна схема с тиристори /управляема/. Пълен мост, реверс /12 тиристора/ . В едната посока върти нормално, в другата горят два предпазителя, винаги едни и същи. Съмняавам се в тиристор. Как да хвана кой точно е, след като не са пробили - на мултицет нямат разлика в показанията.
При откачен електродвигател е същото положение.
Дайте някакви идеи. Единственото което ми идва на ум е да сменя целият мост...
Благодаря, успешен ден!
Много е трудно да откриеш черна котка в тъмна стая, особено когато котката я няма в стаята!
| |
|
А при откачено управление на тиристорите?
| |
|
Хванах го, но въпроса ми е, има ли елегантен начин да се направи?
Мога да съобразя в коя посока гори бушон и коя фаза гори, но пак се свеждат до няколко, а измерването не дава резултат.
Много е трудно да откриеш черна котка в тъмна стая, особено когато котката я няма в стаята!
| |
|
Ами друг начин няма, може да ги мериш един по един с източник на постоянно напрежение и необходимото токоограничение и така тестваш, но пак няма да бъде на номинално напрежение. Друг вариант е да ги включваш в специално създадена тестова постановка с номинално напрежение. Все не са методи при които да стане само с гледане.
Тролеите напред!
| |
|
|
|
|