|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Aluminum-Air Battery
|
|
Автор |
Timo (собствен ник ) |
Публикувано | 29.03.13 19:12 |
|
Успехът се гради на знания и собствена религия!
| |
Тема
|
Re: Aluminum-Air Battery
[re: Timo]
|
|
Автор |
Диaн (uguoT) |
Публикувано | 29.03.13 19:21 |
|
До колкото разбирам това не са акумулатори а "батерии" т.е. за еднократна употреба? И се разлага алуминий на алуминиев окис ? А бе къде е далаверата при положение че това чудо алуминия има много скъп процес на разделяне на алуминия от кислорода за да се получи чист алуминий?
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
| |
Тема
|
Re: Aluminum-Air Battery
[re: Диaн]
|
|
Автор |
Timo (собствен ник ) |
Публикувано | 29.03.13 19:55 |
|
Незнам, и хабер си нямам но ми хареса.
Аз го измислих, от едната страна се налива вода а от другата се слагат алуминиеви кутийки от бира а колата пълна с бира в алуминиеви кутийки.
Успехът се гради на знания и собствена религия!
| |
|
Е, алуминиевият окис би могло да се преработва от слънчева енергия примерно.
Не е лошо като метод за акумулиране на енергия.
| |
Тема
|
Re: Aluminum-Air Battery
[re: Диaн]
|
|
Автор |
Exhemus (овчар) |
Публикувано | 30.03.13 21:49 |
|
Някъде бях чел, че КПД при бензина е по-малко от 17%. Това включва сондиране, извличене и рафиниране.
При рециклиране на алуминия КПД е повече.
Тук съм за да разговарям с философи, овце си имам!
| |
Тема
|
Re: Aluminum-Air Battery
[re: Exhemus]
|
|
Автор |
Timo (собствен ник ) |
Публикувано | 31.03.13 01:17 |
|
Тук съм за да разговарям с овчари, философи си имам.
Сега сериозно, ако това където го плещят е вярно то горивото няма да е по изгодно от батерия с алумин и вода което е за едноктна употреба. Защо ти е да го рециклираш така и така ще е много по изгодно а алуминият е най много в природата.
До колкото разбрах това не е батерия със зареждане и се подменя с нова.
Успехът се гради на знания и собствена религия!
| |
Тема
|
Re: Aluminum-Air Battery
[re: Timo]
|
|
Автор |
Totopet (познат) |
Публикувано | 31.03.13 14:09 |
|
По информация от преди 2-3 години Кувеит е поръчал на немска фирма строителствето на отромен завод за чист алуминии.Около "пробега" има много уловки.За това резонно за токоизточник е да се посочи КWh/кг
| |
Тема
|
Re: Aluminum-Air Battery
[re: Timo]
|
|
Автор |
тapaтaнчo (идиот) |
Публикувано | 31.03.13 17:12 |
|
Незнам, и хабер си нямам но ми хареса.
Аз го измислих, от едната страна се налива вода а от другата се слагат алуминиеви кутийки от бира а колата пълна с бира в алуминиеви кутийки.
Кутийките от бира алуминиеви ли са?
Според мен не са. Дори и да съдържат алуминий ще е малък процент, алуминият е мек и пластичен, сплавта на бирените кутийки е твърда и еластична.
| |
|
Гледах, че го дават практически около 1-2 киловат-часа на кило. А теоретически - 6-8. Теоретическата стойност изглежда много добра, а практическата изглежда като порядък около бензина (при КПД на бензиновия двигател около 20 - 25 процента, и КПД на електрическия около 90%), макар и по-малка. Цена на алуминя гледам някъде около 2000 долара на тон, т.е. около 2 долара на кило. Бензинът като се изгори обаче не подлежи на рециклиране, а алуминият - да.
И при всички положения е по-добре от литий-йонните акумулатори по параметър енергия/маса.
| |
|
Някъде бях чел, че КПД при бензина е по-малко от 17%. Това включва сондиране, извличене и рафиниране.
При рециклиране на алуминия КПД е повече.
КПД на бензина вероятно не е повече от 17% дори само при изгаряне в ДВГ, със сондиране, извличане и рафиниране ще е още по-малко. Не се заблуждавай с максималния КПД при средни обороти на някои ДВГ достигащ 40%, когато чакаш на светофар или в задръстване и двигателят работи на празен ход КПД е 0%.
Но защо мислиш че КПД на рециклирането на алуминия ще е повече, какъв е начинът за разлагане на алуминиевия окис.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|