|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
ЕЛ.КАР
|
|
Автор |
hidrazin4o (ентусиаст) |
Публикувано | 01.07.10 18:25 |
|
Имам електрокар с две батерии по 40V, 250Ah ама вече не са много читави.Имат доста изолирани клетки и не държат много.Сега си намерих такава батерия но е 160Ah но пък цената е добра и е нова.Ясно ми е че ако сложа такава ще намаля и товароподемноста, защото батериите се използват и като противотежест.Това не ми е проблем.
Интересува ме ако някой знае или има схема на такъв електрокар, кога и как се включва втората батерия (последователно или паралелно на първата).
Имам идея да ползвам здравите елементи от старата и да събера една 40 волтова и за втора да ползвам половината от 160-амперовата.Доколкото забелязах тя се изтощава значително по-малко от първата.
Все пак схема на електрокар ще ми свърши добра работа.
И друго забелязах - моята батерия при всеки заряд губи доста вода.На заряд доливам между 1 и 3 литра.Това нормално ли е?
Та ако някой може да помогне!
| |
Тема
|
Re: ЕЛ.КАР
[re: hidrazin4o]
|
|
Автор | Motokar (Нерегистриран) |
Публикувано | 01.07.10 20:49 |
|
Ползвай ако можеш изцяло новата, защото при частичната й работа ще замине много бързо.
| |
|
наскоро взех участие при сглобяването на една електрическа кола. Става въпрос за един Голф 2, който стана електрически.
Та при него беше използвана литиева батерия (която се сглобява от от елементи с напрежение 2,2В, тежеше 65 кг и има 3 500 цикъла заряд/разряд. Последното ти осигурява 10 год работа, без никакво обслужване.
Верно че е доста по-скъпа, ама според мен си заслужава.
Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.
| |
|
Ами то и сега старата по моя преценка де, първата от двете 40-волтови си заминава значително по-бързо от втората, която се включва май само когто ти трябва по-голяма мощност.Преди всеки заряд тя е значително по-добре заредема от първата.
Ако си намеря схема на кара, мисля че ще се оправя по-добре с това, което искам да направя.
Лека вечер!
| |
|
Аз не искам да првя електрическа кола.Поне с известните технологии де - безмисленно е!Просто искам да си съживя електрокара дотолкова, че да ми върши работа.
А относно пернишките Голф2 - кой ли пък смята че имат нещо обшо с колите!!!
| |
|
Ремонтирал съм обикновен за превоз, а този да не е повдигач, тъй като споменаваш противотежест. При обикновенния двете батерии са са успоредно свързани и с три съпротивления и четири контактора се набират 1-4 скорост на 40 V. След това 5-тият контактор ги свързва последователно на 80 V и пак със първите четири контактора се получават 5-8 скорост. Контакторите са с по един контакт вкл. и 5-ия но но му "помагат" в превключването два мощни диода последователно на двете батерии.
| |
Тема
|
Re: ЕЛ.КАР
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
Дoдoв (спокоен) |
Публикувано | 02.07.10 11:30 |
|
Аладине, от Варна ли си? За Варненският ли голф става дума. Ако е за него поздравявам те, момчето е изминало 1000км. заслужава си инвестицията макар, че батериите и контролера са по-скъпи.
| |
Тема
|
Re: ЕЛ.КАР
[re: Дoдoв]
|
|
Автор |
Aлaдин (търпелив) |
Публикувано | 02.07.10 20:15 |
|
Да, от Варна съм.
В края на миналата година общ познат ни свърза и аз му съдействах за тестването на двигателя и управлението. А друг мой приятел му съдейства за спирачките.
В твоята тема описах по-подробно компановката на автомобила.
Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.
| |
|
Да, този е повдигач.
| |
|
Бавно ти се движи проекта. ПенЦията ще дойде по-скоро.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|