Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:21 22.12.24 
Технически науки
   >> Електроника
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Размагнитване на постоянни магнитинови  
Автор free_will (непознат )
Публикувано01.01.09 03:50



Здравейте ... Честита 2009 година преди всичко !
Да попитам отворих един двигател от чистачки да изчистя колектора и да смажа плъзгащите лагери ... След като го затворих мощноста му падна видимо после още няколко пъти го разглобих .Всичко си е на мястото в правилния му ред .
Единственното което се сещам е да са се компенсирали някак си постоянните магните .Така не повече от 20-тина минуте е седял (без ротор) това сумарно със всички отваряния .Бях сложил една кърпичка между магнитите ама ...
Че въпроса ми е може ли за толкова време да си взаимодеистват магнитите и да се размагнитят и ако това е станало може ли някак си пак да се намагнитят ..
Благодаря !



Тема Re: Размагнитване на постоянни магнитинови [re: free_will]  
Автор 741 (ветеринар)
Публикувано01.01.09 09:58



Хайде честита и на теб!

Виж дали не си завъртял държача с четките (или магнитите) при сглобяването спрямо оригиналното положение.



Тема Re: Размагнитване на постоянни магнитинови [re: free_will]  
Автор walkman™ (advanced lamer)
Публикувано01.01.09 10:03



O... надали са се размагнитили. Не, че нем оже по принцип, но не е вероятно. По-скоро си го сглобил неправилно - голямо значение има ориентацията на четките спрямо магнитното поле. Ако не са точно на мястото, където са били преди - резултата е точно такъв - падане на мощността. Опитай дали може да се завърта четкодържателя спрямо магнитите, и ако да - пробвай, докато намериш правилното положение. И после - свикни, като разглобяваш двигатели с магнити, да драсваш по някакъв белег, преди да свалиш нещо.



____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.

Тема Re: Размагнитване на постоянни магнитинови [re: walkman™]  
Автор walkman™ (advanced lamer)
Публикувано01.01.09 10:08



И като става дума за магнити - някой дали ще може да обясни нещо, което ми е на мисъл от няколко години... Става дума за кръгъл магнит - пръстенообразен, по-точно, двуполюсен, който внезапно си променя положението на полюсите на около 90°.



Това нещо, ако не съм го видял с очите си - и аз нямаше да го повярвам...

____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.

Тема Re: Размагнитване на постоянни магнитинови [re: 741]  
Автор Диaн (uguoT)
Публикувано01.01.09 10:26



Ако е сигурен че не е завъртял нищо.... магнитите са се размагнитили... не е невероятно а и си има описана технология за ремонт на такива двигателчета и запазване на силата на магнита.

"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"


Тема Re: Размагнитване на постоянни магнити [re: Диaн]  
Автор Xoлдън (стипендиант)
Публикувано01.01.09 11:35



В технологията няма нищо сложно.Просто на местото на реоторв вътре се поставя железен цилиндър с размерите на ротора именно да не се размагнитят.
Честита ви Новата 2009 г.




Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат!

Тема Re: Размагнитване на постоянни магнитинови [re: Xoлдън]  
Автор Диaн (uguoT)
Публикувано01.01.09 11:54



Ха честита и на теб... и трай от такива съвети че има една серия стартери на WV/audi с постоянни магнити които са много чувствителни от към разглобяване.... а си извадил ротора а се чудиш това по стените просто желязо ли е или някога е било магнит... По едно време май само аз ги разглобявах наколо а друг си се занимаваше с останалото... естествено срещу финикийски знаци



"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"

Тема Re: Размагнитване на постоянни магнитинови [re: Диaн]  
Автор free_will (непознат )
Публикувано01.01.09 13:19



Положението на магнитите спрямо четките е строго фиксирано с едни планки и болтчета . До колкото знам четките трябва да са точно успоредни на магнитите.
Така че това е спазено, единствено може да са разменени полюсите на магнитите,но ъгъла си е същия ... Чистих няколко пъти колектора ,така че не ми се вярва да е попаднал боклук и да е укасил някои намотки .
Оварял съм и двигателчета от тея за компресор за винтоверт дето са и там пасва идеално коркова тапа ,ама тука не намерих подходящ магнитен изолатор.Не вярвах ,че за толкова кратко време може да се размагнитят като цяло разтоянието е доста голямо между магнитите от порядака на 5 и повече см.
Диан предполагам щом използваш технологията която описваш за комерсиални цели , няма да стане достояние тук във форума .
Но все пак има ли вариант да се намагнитят отново било със самя ротор ,било по друг начин или просто ще си седи така с намалена мощност и повишена консумация както и остава и другата опция да го изхвърля :)



Тема Re: Размагнитване на постоянни магнитинови [re: walkman™]  
Автор free_will (непознат )
Публикувано01.01.09 13:23



Ако имаш такъв магнит които си променя полюсите то поставяйки вътре в него магнит които няма да си променя полюсите , воала ще си имаш перпетум мобиле
макар че няма да е вечен .



Тема Re: Размагнитване на постоянни магнитинови [re: free_will]  
Автор walkman™ (advanced lamer)
Публикувано01.01.09 13:36



>>> тука не намерих подходящ магнитен изолатор

За магнитите - най-добре се съхраняват с дадени "накъсо" полюси, за разлика от батериите...



А за магнита - до днес ми е загадка как е станало. Накратко - случаят е следният - един познат, тогава караше Трабант и един ден се обажда, че е закъсал - двигателят спрял като тухла и не мръдва. Хайде бе, викаме си, нещо е сгрешил, или няма бензин. Двигателят на трабанта е по-прост от мен - доколкото помня, в него има само 6 или 7 неща, дето се движат. Както и да е - отиваме, довличаме го, и какво се оказва при разследването? В трабито датчика за електронното запалване е с въпросният магнит и датчик на Хол. Магнита си е магнит, датчика работи - гледаме го на скопа как си мени нивата при въртене. Абе всичко ОК, ама двигателя не пали. Докато при по-сериозно разглеждане се установява, че полюсите са завъртяни на около 90° спрямо оригиналното положение. Магнитът е залепен на кръгла пластина, с отвор в средата и канал за шпонка (май). Или пък беше изпилен от едната страна вала... не помня точно; но не може тази пластина да се превърти спрямо вала. Цялото това нещо се намира на единия край на коляновия вал. Магнитът си е залепен, не може да се е превъртял на мястото си - лепилото не би позволило. Но - импулсите ги дава не в ГМТ, а приблизително по средата на хода на буталото. Ха сега някой да каже как може да стане...

____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.


Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.