|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
"плазмено запалване" на ДВГ
|
|
Автор | Totopet (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.04.08 17:47 |
|
Преди години български инженер търсеше финансиране за "плазмено запалване" на ДВГ.Цел-по малко азотни окиси и икономия.Някои знaе ли за развитието?Срещам украински "мнoгoискрови свести",но там е само рекламистки подход
| |
Тема
|
хи-хи
[re: Totopet]
|
|
Автор | hint (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.04.08 23:32 |
|
Като малък ( 80-те години ) даваха един филм по телевизията. Екшън някакъв вид беше и лошите се движеха с един трабант, който хвърляше огън от ауспуха. Много мощен беше, късаше всички лади на добрите от филма. Сигурно е бил с "плазмено запалване". Ама за съжаление не си спомням името на филма.
С озона ко стана?
| |
|
Озона е в друга тема,там изглежда търсят "увеличаване" на калоричността от горенето,или опровергаване на закона за саxранение на енергията;-))При утвърдилите се свешти запалването е в една точка,близо до металната стена на горивната камера.При "плазмено запалване" може да се управлява конфигурацията на фронта на горене.Вече с прецизирано управление на ДВГ с компютър,най важни са управляемите изпълнителни механизми.А преди 20 години ги нямаше.
Редактирано от Totopet на 05.04.08 23:00.
| |
|
Има някакви модули водят ги "плазмени" мисля че се закачат на високото напрежение и наистина дават много голяма искра, вече не мога да ти кажа как се постига ефекта.
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
| |
|
мисля че става дума за същия човек обсъждахме го
а това мисля е едно такова струва 500лв
ЕЛЕКТРОНЕН ВИСОКО ЧЕСТОТЕН ПЛАЗМЕН КАТАЛИЗАТОР
Предлагаме два типа електронни катализатори " ЯН -9 I " и
" ЯН -9 N II". В процедура на патентоване е “ЯН-9 ІІІ”
просто и лесноРедактирано от sheki на 06.04.08 23:37.
| |
Тема
|
Re: хи-хи
[re: hint]
|
|
Автор |
Milenn (турист) |
Публикувано | 07.04.08 06:43 |
|
трабанта с дванайсетта цилиндъра му викаха :)
дали не беше във "Войната на таралежите" ..или по скоро друг детски филм :)
| |
Тема
|
Re: хи-хи
[re: Milenn]
|
|
Автор | Moss (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.04.08 23:10 |
|
"Задача с много неизвестни" е правилният отговор. Май
| |
Тема
|
Re: "плазмено запалване" на ДВГ
[re: Totopet]
|
|
Автор | Pif (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.04.08 10:47 |
|
Това е нова технология, открадната от Марсианците. Те така си палят двигателите на летящите чинии когато правят междугалактически полети.
Сложих такова запалване на мойто старо Балканче от 1972-ра година (50сс) и егати чудото. Както не можеше да запали - сега само давам на контакт и пали - без да го бутам. И дори без да го ритам.
После храц на първа и ... ехеее 110. Викам си - ударих джакпота. Айде на магистралата. И там включих втора. И дори не съм усукал газта да дупка, най много до половината - и 290. Карам и се кефя (ама ме е и малко страх щото то балканче, ще зацапа свеща ще трябва да бутам на обратно) и кво да видя - един злобен чичко размахал раце като майски бръмбар ми маха с някаква палка и крещи. Спирам аз а той: що си без каска бе, що си с мотопед на магистралата - нали знаеш че е забранено. И що караш със 290 при ограничение 120, а ?
Викам му качвай се тука да те повозя и той .. кво да прай човека, види ме че съм по джапанки и потник и нема от каде да му извадя подкуп и ..поне да се повози. И ръчкам аз на 3-та и те туй ми ти балканче като се отлепи от земята и ... на луната. И там кво да видя - Марсианците. И като си взеха многоискровото запалване и .. да видиш кво бутане падна с катаджията до земята
| |
Тема
|
Re: "плазмено запалване" на ДВГ
[re: Pif]
|
|
Автор | hint (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.04.08 12:42 |
|
Абе това на балканчето ако пропуснеш ден и не му направиш основен ремонт на двигателя, все едно не си живял тоя ден.
| |
Тема
|
Re: "плазмено запалване" на ДВГ
[re: hint]
|
|
Автор | Pif (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.04.08 17:12 |
|
Ама пък знаеш ли как върви с плазменно запалване ;)
Появиха се и спортни глави за балканчето. И като му сложиш елекетронно от Карпать и хвръква.
Малко сметки:
Взимаме 1600 куб см бензинов двигател, 4 цилиндъра.
Единият цилиндър е 400 куб см. Приемаме, че компресията е 1:10 - горивната камера е 40 куб см.
Свеща има процеп от 1 мм и диаметър на електрода от 1мм. Нека за по сигурно смятане да ги кажем по 2мм. И така сметнато 0.2 * 0.2 см = 0.04 куб см. Отнесено към 40 куб см това значи въпросната плазма се образува само в една хилядна от обема на горивната камера в най сгъстеното и положение.
Каквато щеш плазма да имаш - няма начин да подобриш запалването на останалите 99.9% от горивната смес.
Хората по света дават мило и драго да изцедят двигателя с какви ли не методи и такава "ефективна" технология като микроплазмен шнур .. няма да са я използвали до сега.
Тази фирма са мошенници и нарушават закона за конкуренцията с представяне на неверни данни за тяхното изделие. Ако някой подаде жалба срещу тях - ще ги глобят доста солено.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|