Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 10:16 19.05.24 
Технически науки
   >> Електроника
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема "плазмено запалване" на ДВГнови  
АвторTotopet (Нерегистриран)
Публикувано04.04.08 17:47



Преди години български инженер търсеше финансиране за "плазмено запалване" на ДВГ.Цел-по малко азотни окиси и икономия.Някои знaе ли за развитието?Срещам украински "мнoгoискрови свести",но там е само рекламистки подход



Тема хи-хинови [re: Totopet]  
Авторhint (Нерегистриран)
Публикувано04.04.08 23:32



Като малък ( 80-те години ) даваха един филм по телевизията. Екшън някакъв вид беше и лошите се движеха с един трабант, който хвърляше огън от ауспуха. Много мощен беше, късаше всички лади на добрите от филма. Сигурно е бил с "плазмено запалване". Ама за съжаление не си спомням името на филма.
С озона ко стана?



Тема Re: хи-хинови [re: hint]  
Автор Totopet (познат)
Публикувано05.04.08 22:54



Озона е в друга тема,там изглежда търсят "увеличаване" на калоричността от горенето,или опровергаване на закона за саxранение на енергията;-))

При утвърдилите се свешти запалването е в една точка,близо до металната стена на горивната камера.При "плазмено запалване" може да се управлява конфигурацията на фронта на горене.Вече с прецизирано управление на ДВГ с компютър,най важни са управляемите изпълнителни механизми.А преди 20 години ги нямаше.

Редактирано от Totopet на 05.04.08 23:00.



Тема има...нови [re: Totopet]  
Автор Диaн (uguoT)
Публикувано05.04.08 23:17



Има някакви модули водят ги "плазмени" мисля че се закачат на високото напрежение и наистина дават много голяма искра, вече не мога да ти кажа как се постига ефекта.

"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"


Тема Re: хи-хинови [re: Totopet]  
Автор sheki (рибка :))
Публикувано06.04.08 23:36



мисля че става дума за същия човек обсъждахме го



а това мисля е едно такова струва 500лв

ЕЛЕКТРОНЕН ВИСОКО ЧЕСТОТЕН ПЛАЗМЕН КАТАЛИЗАТОР

Предлагаме два типа електронни катализатори " ЯН -9 I " и
" ЯН -9 N II". В процедура на патентоване е “ЯН-9 ІІІ”


просто и лесно

Редактирано от sheki на 06.04.08 23:37.



Тема Re: хи-хинови [re: hint]  
Автор Milenn (турист)
Публикувано07.04.08 06:43



трабанта с дванайсетта цилиндъра му викаха :)
дали не беше във "Войната на таралежите" ..или по скоро друг детски филм :)



Тема Re: хи-хинови [re: Milenn]  
АвторMoss (Нерегистриран)
Публикувано07.04.08 23:10



"Задача с много неизвестни" е правилният отговор. Май



Тема Re: "плазмено запалване" на ДВГнови [re: Totopet]  
АвторPif (Нерегистриран)
Публикувано08.04.08 10:47



Това е нова технология, открадната от Марсианците. Те така си палят двигателите на летящите чинии когато правят междугалактически полети.



Сложих такова запалване на мойто старо Балканче от 1972-ра година (50сс) и егати чудото. Както не можеше да запали - сега само давам на контакт и пали - без да го бутам. И дори без да го ритам.
После храц на първа и ... ехеее 110. Викам си - ударих джакпота. Айде на магистралата. И там включих втора. И дори не съм усукал газта да дупка, най много до половината - и 290. Карам и се кефя (ама ме е и малко страх щото то балканче, ще зацапа свеща ще трябва да бутам на обратно) и кво да видя - един злобен чичко размахал раце като майски бръмбар ми маха с някаква палка и крещи. Спирам аз а той: що си без каска бе, що си с мотопед на магистралата - нали знаеш че е забранено. И що караш със 290 при ограничение 120, а ?
Викам му качвай се тука да те повозя и той .. кво да прай човека, види ме че съм по джапанки и потник и нема от каде да му извадя подкуп и ..поне да се повози. И ръчкам аз на 3-та и те туй ми ти балканче като се отлепи от земята и ... на луната. И там кво да видя - Марсианците. И като си взеха многоискровото запалване и .. да видиш кво бутане падна с катаджията до земята



Тема Re: "плазмено запалване" на ДВГнови [re: Pif]  
Авторhint (Нерегистриран)
Публикувано08.04.08 12:42



Абе това на балканчето ако пропуснеш ден и не му направиш основен ремонт на двигателя, все едно не си живял тоя ден.



Тема Re: "плазмено запалване" на ДВГнови [re: hint]  
АвторPif (Нерегистриран)
Публикувано08.04.08 17:12



Ама пък знаеш ли как върви с плазменно запалване ;)

Появиха се и спортни глави за балканчето. И като му сложиш елекетронно от Карпать и хвръква.

Малко сметки:
Взимаме 1600 куб см бензинов двигател, 4 цилиндъра.
Единият цилиндър е 400 куб см. Приемаме, че компресията е 1:10 - горивната камера е 40 куб см.

Свеща има процеп от 1 мм и диаметър на електрода от 1мм. Нека за по сигурно смятане да ги кажем по 2мм. И така сметнато 0.2 * 0.2 см = 0.04 куб см. Отнесено към 40 куб см това значи въпросната плазма се образува само в една хилядна от обема на горивната камера в най сгъстеното и положение.
Каквато щеш плазма да имаш - няма начин да подобриш запалването на останалите 99.9% от горивната смес.

Хората по света дават мило и драго да изцедят двигателя с какви ли не методи и такава "ефективна" технология като микроплазмен шнур .. няма да са я използвали до сега.

Тази фирма са мошенници и нарушават закона за конкуренцията с представяне на неверни данни за тяхното изделие. Ако някой подаде жалба срещу тях - ще ги глобят доста солено.






Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.