Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:32 28.06.24 
Здравна
   >> За наркотиците
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема MariaHuana v.s. Голяма Гроздованови  
Автор d-r (непознат )
Публикувано18.04.03 11:20



Всяко теле се отваря на щекотливи теми и АНОНИМНО,ПО БЪЛГАРСКИ хвали,плюва и по начини безброй заема ясна позиция по неясни неМУ-У-У проблеми.Аз съм 40-годишен лекар с доста дълъг стаж(не само в медицината)През лятото обожавам да вися с мотора на КРАВАЙ(позна ли ме вече?) и да сгъна с някой,да си отворим душите и ушите,да разтегнем времето и да си кажем невероятни неща.Това с твърдите питиета не става,ВЕРВАЙТЕ МИ,и там бях силен,само ти се дрънкат едни и същи глупости,нямаш търпение де изслушаш а и първоначалната приповдигнатост от една искрица пламва в неоправдана агресия.Пущината е на път да изтреби селяните(четете ли хрониките),вече необратимо е затрила генното ни богатство,тъй като деца се правят предимно на пиян к_р-ПУАШИМ СЕ КАТО ГИ ВИДИМ,К-К-К0ПЕУЕ!
Единственото притеснение за напушения к_р е,че може и да не стане.
И все пак,МЯРА ВЪВ ВСИЧКО!
Пушете два пъти седмично,като за случая си оставяйте необходимото време да се нарадвате на добрата тревица и благата компания.Така ще съхраните сетивата си за дълги години и няма да викате с ОГЛУПЕЛ вид:
-Дай една от твоита,че пета саскам от мойта и не съм се изтрещел
Добре дошли за УМНИТЕ опоненти и LEGLIZатори!
Нека темата не се закрива от липса на интерес или от патологичен такъв!



Тема trevi4ka sre6tu pija4kaнови [re: d-r]  
Автор4x1OO s meze (Нерегистриран)
Публикувано18.04.03 11:33