|
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Тема
|
ЦЕРБ да помага...
|
|
| Автор |
Bakлин Xpиcтoв (по идеите) |
| Публикувано | 10.06.09 22:18 |
|
|
Някои ще кажат, да ползвам Гугъл, ама Холдън е друга работа.
Лагер, сачмен, едноредов. Вътрешен диаметър 15, външен 35, дебелина 11. Кой му е номера?
Забравих. Двустранно капсулован. За ниски скорости. Прецизен.
Редактирано от Bakлин Xpиcтoв на 10.06.09 22:23.
| |
|
|
|
Баце у ЦЕРБО са гола вода.
Фани каталога на някоя фирма.
Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат!
| |
|
|
|
Бате, давам ти шанс да демонстрираш качества. Каталог мое фана по секу време. Сакам ти да се изЯвиш.
| |
|
|
|
Лош Холдън! 6202...
| |
|
|
|
Такъв лагер на сухо не работи, преди това се изка почистване и смазване виж по спирта не си пада човека ама бутилка водка и за смазка парче сланинка... а аз си мислех че само габровци са стиснати и като идват за услга чукат с ръка по вратата.
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
| |
|
|
|
' 202 ясно е но чак пък за ниски обороти , по памет горна граница при мазане с грес 23 000 об/мин. , при мазане с масло 26 000 при капсоовка "ZZ" , за 2RS горната граница на оборотите е 14 000 об/мин. при мазане с грес с масло - няма как . Клас на точност "P6" са всички лагери производство на FAG или SKF , "P4" не се произвеждат . И тъй пък ти пак си го върти на ниски обороти .
ps.: ... "поздрави от ha!" ...
| |
|
|
|
Ясно е, че може да си го въртя на всякакви обороти. Оригиналните са ZZ, и им е изтекла смазката с времето. Лошото е, че и някой е намалил количеството им на самото място, иначе, би следвало да са си били годни. Варя в грес и стават като нови. Ще трябва да набавя.
За ниските обороти споменах по следната причина. Направило ми е впечатление, че японските лагери се въртят мазно и усилието в момента на завъртане е еднакво с това за последващо въртене. Другите които се явяват (пак нови) тръгват малко по-трудно. Имам усещането, че смазката залепва. В случая ще се върти с максимум 100 оборото в минута, но е важно да се избегне тенденцията към "придърпване" в началото. Става въпрос за осите на една координатна машина. Проблемът може да се избегне с "плавно" започване на движението, ама ще е разправия.
Разглобяването е много за да се сменят, като се извадят и сложат няколко пъти и валовете ще отидат и т.н. По тази причина попитах за номера за да си дам време за размисъл. Пък и друго си е. Отиваш в банята, връщаш се .... и заветното 202 те чака на компютъра. Ама Холдън сърдит нещо. Знам ли го що....?
| |
|
|
|
Сърдита е баба ти!
Баце номера е в греста.На времето бях станал спец в смазките.
Май най доброто са молибдендисулфидните смазки.
Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат!
| |
|
|
|
Баце, нали знаеш, че ще сложим каквото Бог дал. Проблемът е, че конструктивно се върти външната гривна на лагера. Това, от своя страна автоматично предполага изчезване на смазката с времето.
Ще видим какво ще се яви. Ако има избор, ще избираме. Ако изборът е сведен до един артикул, ще си останем с добрите пожелания и ще ползваме съответния артикул.
Оригинално лагерите са били със смазка с вид и цвят на бронз. Де да я знам каква е. Сега, тези които е възможно да бъдат промити и гресирани, че там лагери бол, ще са със смазка за карета. Висококачествена. ГКН.
| |
|
|
|
Може и да е смешно, но от всичките лагери които препипах, най-мазно върви производството на ВМЗ. Или са фабрично "разработени", или са си качествени.
Благодарско на всички...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|