Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:24 14.11.24 
Хоби, Развлечения
   >> Направи си сам
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема Моторен трионнови  
Автор magi_777 ()
Публикувано30.03.08 11:11



Утре мислим да си купуваме моторен трион , но сме в чуденка каква марка да бъде . В Бриколаж в момента има SPARKY и ПАРТНЕР . Разликата в цената не е голяма . Има ли някой да е ползвал такава резачка ? / Знаем , че STIHL и Husqvarna са май най- добрите , но за момента нямаме толкова пари . Та моят въпрос е : Коя е по - добра - СПАРКИ или ПАРТНЕР ?



Тема Re: Моторен трионнови [re: magi_777]  
Автор Galeon ( Zouave)
Публикувано30.03.08 15:44



имам партнер 351-........
мога да ти кажа къде да си го купите за 300 лева с 1 година гаранция ...
принципно конструкцията е на Йонсеред ЦС 2137....
.....
.......
.
.........
тъй като съм ги човъркал до последното болтче мога да ти кажа всичко ..но ако почна няма да ми стигне и ден затова питай конкретно и ще ти отговоря конкретно ...
от бриколаж помислете добре какво купувате ...



Merde !!! La Guard meurt mais elle ne se rend pas!! jamais!!

Тема Re: Моторен трионнови [re: magi_777]  
АвторTarbox (Нерегистриран)
Публикувано30.03.08 15:48



Партнер е дъщерна фирма на Хускварна, която единствена слага по един сегмент на буталато на двутактовия си мотор. Попитай дали Партнер е на два сегмента, ако нямат отговор консултантите, поради некомпетентност, ориентирай се към Щил, сигурно е, че е с два. В гората ли ще бачка машинката?



Тема Re: Моторен трионнови [re: Tarbox]  
Автор Galeon ( Zouave)
Публикувано30.03.08 15:58



партнер хускварна маккълок(ч)и йонсеред ---всички са дъщерни на Електролукс ....или по точно всички са в ЕЛЕКТРОЛУКС -групата ....
ясно е че са само с един сегмент ....
В България от предлаганите машинки само Щил-ките имат по два сегмента на бутало ....като в това се включват освен БМТВТ и храсторези , флексове , и останалите продукти на фирмата .....
само по себе си наличието на два сегметна е от значение при моторните триони над 55сс - тоест клас над полупрофесионални ....
принципно си прав ..но в случая не виждам какво значение има ,при положение че става въпрос за рязане на дърва за камина ....например или поддръжка на средно голям двор ....до декар ...
пиши маги ...ще ти отговоря ..



Merde !!! La Guard meurt mais elle ne se rend pas!! jamais!!

Тема Re: Моторен трионнови [re: magi_777]  
Авторkиpo (Нерегистриран)
Публикувано08.04.08 20:50



имам чисто нов моторен трион на ЩИЛ МС460 търсите ли все още ???



Тема Re: Моторен трионнови [re: kиpo]  
Авторmagi_777 (Нерегистриран)
Публикувано09.04.08 09:08



Не търсим вече трион - купихме си ЩИЛ



Тема Re: Моторен трионнови [re: magi_777]  
Автор Galeon ( Zouave)
Публикувано16.04.08 14:18



кой модел ???
откъде ???
и колко ???

просто ми е интересно да видя какво са Ви препоръчали )))




Merde!La Guard meurt mais elle ne se rend pas!

Тема Re: Моторен трионнови [re: Galeon]  
Авторlubaka (Нерегистриран)
Публикувано02.05.08 16:27



По-лошо обяснение от твоето за избор на моторен трион не съм чувал;)Не може всеки лаик да дава акъл за всичко.Правя ви сравнение между най-малките машини на Щил и Хускварна:
Щил 180-31,8куб.см.
Щил 210-35,2куб.см.
Под 36куб.см. е несериозно да се купува моторен трион.Почти цялата сила на двигателя отива за задвижването на веригата и машините нямат сила за рязане на по-стари дърва.
Екввалента на тези два модела е Хускварна е модел 137/36,3куб.см./
1.Хускварна е с професионален кован колянов вал от три части./това е най-важното/
2.С един сегмент е и това и позволява да развива по-високи обороти на двигателя и да постига по-висок въртящ момент на мотора,което е съществено за тези машини.
3.Реже със стъпка на веригата 0,325 ,което е средната стъпка за един трион
/това икономисва заплащането на допълнитени 100лв. за шина,верига и водещо колело ,както е при другите два модела,а и показва качество на мотора и така пак се връщаме на коляновия вал/
4.Не се сменя картера при повреда в маслената помпа.
5.Лесно се сменя бензинопровода и се почиства карбуратора.
6.Има турбо и се почиства поне 5 пъти по-малко въздушния филтър и не губиш излишно време за поддръжка на филтъра,който е по-стабилно поставен и не влизат стърготини през него.
7.Има жигльори на карбуратора за регулиране на оборотите.
8.Има външен съединител и няма нужда да смазваш лагера на водещото колело.
9.Като ти се скапе уловителя на веригата можеш да го замениш с нов/изключително важно/
10.Хускварна са по-скъпи.
11.Стартира много по-лесно/само с две операции-дърпане на смукач при студен двигател и после само неговото връщане,другите предполагам,че знаете как./
В света има над 150 производителя на моторни триони,като само няколко са се ориентирали към производство на моторни триони с два сегмента.Защо?
Установено ,е че винаги горния сегмент се износва по-бързо.Това води до работа при различно износване на сегментите и до счупването на единия при закъсняла смяна.Двата сегмента винаги са по-тънки от тези монтирани на машини с един.При прегряване на мотора двата сегмента нанасят непоправими щети на цилиндъра и буталото,често се налага и смяна на колянов вал в обратения случай се сменя най-много бутало,по-вероятно сегмент.Всичко това можете да го проверите в интернет за да е всичко коректно.Чао!





Тема Re: Моторен трион [re: magi_777]  
Авторбaш мaйcтopa (Нерегистриран)
Публикувано02.05.08 18:12



Аз мисля,че покупката на Щил е правилна.Твърдя го от опит.Но това,че нма 2 сегмента не-значи,че е вечен.Ако си я пазите машинката и не-влиза чужди ръце
ще я имате много-дълго време.Не-жалете пари за качествено масло и бензи за мотора специално.



Тема хайде отначало.... [re: lubaka]  
Автор Galeon ( Zouave)
Публикувано02.05.08 18:13



Привет Любака......чакам от няколко месеца някой който разбира да си поговорим ...и ето че се появява някой и почва да се заяжда...

.....

ами щом така си преценил.......твоя воля....
айде първо от моето обяснение....кое му е лошото ....за човек който не разбира а пита от чисто любопитство --не виждам кое му е повърхностното ,или още повече -не виждам себе си като лаик...както и да е де ...
1...айде отвори всеки каталог и си признай че най-малката на Щил е 170.....факт ...май съм прав...
30.1см куб....
ами 336-цата на хускварна ,не е ли тя най малката на хускварна по обем на двигателя
**разбира се изключваме тука кастрачките(338-цата и 334-ката на хуск. и 192-ката и 200-тицата на щил) щото по дефиниция те СА СИ професионални машини за работа по поддържане на паркови и градински насаждения..**
336-цата май беше 35.2 доколкото си спомням....
Несериозно е да се говори кое е сериозно при положение че става въпрос за градина а когото и да питаш всеки ще ти каже ,че повече от 40-45 куб см не ти е въобще нужно ....просто няма смисъл...
1-щилките сигурно не са с кован вал.??..може и да греша но мисля че и те са....
2-да си забелязал случайно че и хускварна почва да прави с по два сегмента -е-тех двигателите с Х-торк патента???
3-за стъпката може много да се спори .....но пак повтарям ...фанал си се все едно става въпрос за най-най..модела ....кво му трябва на човек при тея кубици...s-36 na Husqwarna или 91ви джей на орегон са напълно достатъчни....мисля....позволи ми да предпочета 3/8 през .325.....
4-при повреда на маслена помпа не ми е известно да се сменя картер (или полу-картер) нито при щил нито при хускварна .....при щил помпата се вади отдолу със специално лостово приспособление....докато при хуск.-може да се наложи малко повечко игра ,но пак не се сменя картер----ша ма извиняаш...(ако толкова се запънеш казвай да снимаме ,ако трябва)
5-при наличие на компресор -всичко се почиства лесно
6-щеш не щеш филтъра трябва да си го почиствашна всеки 10 резервоара (хуск) а германеца дава съвет при смущение или при необходимост....както и да е и за двата основни типа на 7 резевоара според мен е необходимо почистване--въпреки че единият е цялостно он дунапрен докато другия е или пластмасов(при големите на щил) или пак от неква такава материя космата за 170-180)))
7-и валбро и зама имат жигльори--само 57-цата на зама (ако не се лъжа--има едно жигльорче--но това е минимума изискуем за карбуратор...) това за 170/180 на щил.......май съм прав....
8-външен съединител????...абе човек да е малко по начетен винаги ще намери начин.....при щилките----зегерка,шайба водещо-смазваш игления....докато при хуск е достатъчно да пръснеш малко веденце или да вкараш червената течна грес ако не ти се занимава.(на орегон)...
9--Уловителя....при хуск и при едната част от моделите на щил уловителя е алуминиева пластинка долу вдясно от водещото колело...тя почти е невъзможно да се счупи....факт .....докато при другата част от моделите на щил се сменя директно капака на водещото колло....кво да праиш така са го конструирали......
10-факт е че са по скъпи хускварна .....има за това партнер....и някои модели на Йонсеред...
11-НЕ ПО-ЛЕСНО.... а ПО-ЕРГОНОМИЧНО е направена системата на стартиране на Щил.....освен това е и по-ергономична Лостовата,а не системата с жило....признай!!!!!

Установено ,е че винаги горния сегмент се износва по-бързо.Това води до работа при различно износване на сегментите и до счупването на единия при закъсняла смяна.Двата сегмента винаги са по-тънки от тези монтирани на машини с един.При прегряване на мотора двата сегмента нанасят непоправими щети на цилиндъра и буталото,често се налага и смяна на колянов вал в обратения случай се сменя най-много бутало,по-вероятно сегмент.

Верно се износва по-бързо ...въпреки че на сто машинки я на10 има разлика я няма....Рядко се стига до счупване!!!Много преди това цементацията е надрана при което се налага основен ремонт....Прегряване????сам знаеш предполагам от какво и как се получават повредите...
1-бедна смес
2-чуждо тяло
3,4,5-вече са редки изключения и да ги разискваме нема смисъл при положение че тръгнахме от най-обикновена машинка за дворна употреба...
а и как ще ми смениш само сегмент при деруги просто не вдявам....
май ще си поспориме с тебе тука ....
въпреки че смисъл не виждам никъв....


Merde!La Guard meurt mais elle ne se rend pas!


Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.