|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема
|
Бойлер, който не капе!!!
|
|
Автор |
bravoGogo (Професионалистъ) |
Публикувано | 28.12.08 19:30 |
|
Здравейте,
Искам съвет относно марка бойлер, който не капе, повтарям, КОЙТО НЕ КАПЕ от оня възвратния вентил! Моля помогнете!... Рабрах че Теси капят от вентила...Бях решил да купувам такъв!...
Aquila non capit muscas
| |
|
Аз съм с теси вече 4 година и точно от вентила НИКОГА НЕ Е капал.
не ми казвай
какво да правя
за да не ти казвам
къде да отидеш
| |
|
Ама капе от всички други нещатни места...
| |
|
Е хубава работа!
Прокапа веднъж но беше гаранционен и се подмени.Мисля че е нещо напълно нормално.Ти знаеш за случката.
Иначе доволно си бичи машинка и не мога да си изкривя душата и да кажа че не върши точно тая работа за която е създаден в крайна сметка.Новия е с 5 години гаранция-да протича бе.
не ми казвай
какво да правя
за да не ти казвам
къде да отидеш
| |
|
И аз т'ва викам. Тебе са те къпали с бързовара в поцинкованото корито, па яйш къф истински Византиец си станал. Не, че има файда де.
Та се сетих. В Хърлец има една циганка с 11 или 12 деца. Май и тя не знае баш колко са, ама нема значение. Та, като я ядоса някое и тя през зъби процежда "Бе, па едно не умре, бе!" и ги поглежда свъсено. Така, че и с бойлер и без бойлер, същия чеп си е.
Между другото, счита се, че ако клапанът леко не насълзява при работа на бойлера е неизправен. Говоря за новата модификация. Старите бяха на друг принцип и не капеха. Обаче, никой не признава гаранцията ако не си с неговия клапан. Решението е много елегантно със създаване на "организирана протечка. Взима се един маркуч от медицинска система. Частта, където е чорапчето за филтриране и контрол на липсата на въздух се срязва в горната част по подходящ начин. Срязаното се надява на клапана, а маркучето го отвеждаш където ти поискаш. При мераклийско изпълнение даже може и красиво да изглежда.
| |
|
Гаранцията на моя ще я признаят дори ако съм го пробил с теслата,вярваш ли?
Ама не е тва темата.Разбрах иронията ти но аз просто казах какъв ползвам и че с тази марка точно този проблем който го дразни не съм срещал.Тва е.Препоръчай ти нещо като си толкова смел да те видя
не ми казвай
какво да правя
за да не ти казвам
къде да отидеш
| |
|
Написал съм как елегантно да се реши проблема с капането. Ти го взе навътре, май? Недей. И аз съм безполезен, даже повече от теб.
Не се хваля какво ползвам, защото има лоша статистика. Тъкмо кажа, че е супер ... и то ебе та се строши.
| |
Тема
|
Re: Бойлер, който не капе!!!
[re: bravoGogo]
|
|
Автор |
shotik (локодог) |
Публикувано | 28.12.08 22:25 |
|
Може да капе от предпазителния вентил,не от възвратния клапан.Ако са като цяло,капе от предпазния клапан,защото при загряване на водата се разширява обема и ако го няма предпазителя ще гръмне резервоара.Ако е със степени и е на 1 или 2 и у дома има хора ,има вероятност да ползват топла вода и така да се понижава налягането и да не капе.Ако е 3 KW ,на 3 или 4 ,загряването и разширяването е бързо и е малко вероятно да не капе .
| |
|
Не съм бе,само споделих.Ама то квото и да му препоръча човек,на всички марки гаранционните им сервизи са претъпкни.
Впрочем,я издай на коя марка автомобили сервизите им са с най-висока посещаемост.
не ми казвай
какво да правя
за да не ти казвам
къде да отидеш
| |
|
Ford & Fiat
То се познава по форумите. Влез във форума на Фиат. Има две секции които са високо посещавани. Едната се казва "Хвалебствия към марката." Демек, не мое да съм само аз такъв идиот и трябва да намеря съмишленици за групова терапия. Другата е "Гу не ебем у таралясника, има ли нещо дека все пак да му бачка, ебаси?". Там е без коментар.
Обаче!!! Тези хора все пак са честни. Най-големия боклук като изпълнение е ФалВе. Нема значение с РК в началото на номера или без. На т'ва и тенекията на ходовата част му е негодна. Неква такава, измислена. А пък да ти не говорим за "нестандартните" технически решения, които немският гении е приложил за да я направи "колата на народа".
Истински коли са оригиналните японските и японските фордове. Съвсем друго ниво на мислене. Имам чувството, че там програмистите проектанти, които масово се назначават във VW са събрани в гето териториално разположено в тибетското плато. Пускат ги само до интериорната част. Изобщо, като погледнеш ремонтната документация на японска кола и на европейска кола, ще разбереш защо просто нивата са различни. За х'американските нямам поглед. Бях се запалил да си намеря Хамър от иракските (онези с готините антенки), ама май са ги пратили в Афганистан. Никакво предлагане по интернет. А тези, лъскавите, са от 30 хилки в зелено и нагоре. За толкова ще си купя ЗИЛ 157, ще го срежа, ще му сложа камазов двигател ... и антенки като на Хамър.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
|
|