Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:19 30.04.24 
Хоби, Развлечения
   >> Направи си сам
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Ремонт на ГНП VE ... F ...нови  
Автор Bakлин Xpиcтoв (по идеите)
Публикувано10.02.07 11:19



Извършвам проверка, ремонт и регулировка на помпи Бош тип VE ... F .... Промоционално до края на февруари 50 кинта за труд. След това ще видя. При нужда от влагане на части уведомявам предварително точно какво трябва да се смении и колко ще струва. Частите се влагат само след Ваше изрично съгласие. Задължително подменям всички гумени уплътнения с Бош оргинал. Заплащат се отделно. 15 лева. Пращане и получаване с Еконт или Спиди по Ваш избор. И в двата случая транспортът е за Ваша сметка и в двете посоки. Давайте си резервните помпи да ви ги пренаредя и отрегулирам и да си ги ползвате. Ще напиша (при нужда от ваша страна) и как грамотно да си ги монтирате и регулирате на място. Почвайте да си набавяте индикатори часовников тип, а аз ще направя преходниците за помпите на разумни пари.

Това е ...

С въпросите тук или на vaklin@mail.bg

Коментарите са полезни. Не се ограничавайте...



Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
България

Тема Re: Ремонт на ГНП VE ... F ...нови [re: Bakлин Xpиcтoв]  
Автор eдинПeтъp (...не повече)
Публикувано10.02.07 21:27



Тези не отиват ли в архива...
Стягай се за новите HDI, че те повече дават фира, пък и ремонта е по-скъп.
Иначе мойте уважения, стига да го правиш добре, щото читавите дизелджии са кът.



Тема Re: Ремонт на ГНП VE ... F ...нови [re: eдинПeтъp]  
Автор Bakлин Xpиcтoв (по идеите)
Публикувано10.02.07 21:33



Сега им е баш сезона. Комън рейла в България е още гаранционен. Работя по темата, но първо да мина DPA и DPC на Lucas. След това по план програма са VP44, но за там ми трябва някой истински пичага от оторизиран сервиз на Бош да даде много лек тласък на колелото на прогреса. Щото има един мой познат в бивша братска нам страна, но той е пинтия и тласъци не дава.



Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
България

Тема Re: Ремонт на ГНП VE ... F ...нови [re: Bakлин Xpиcтoв]  
Автор *Плaмeн* (тарикат)
Публикувано10.02.07 21:53



Уф,да чукам на дърво да не опирам до услугите ти!
Държи се перфектно помпичката,но никога(макар да съм дизелджия)не съм предполагал че може да дава такава разлика на работа,според това от къде зареждаш гориво.
Оня ден пак пренебрегнах клетвата едва ли не че повече няма да стъпя на ОМВ.
МИ ебаси,зор пали тресе като че е оная машинка с ексцентрисите.
И после,тея ЛУКАС не изчезнаха ли като тема в клуб бе деба и боклуците им!

По-добре корем от бира,отколкото гърбица от работа



Тема Re: Ремонт на ГНП VE ... F ...нови [re: Bakлин Xpиcтoв]  
Авторorняp (Нерегистриран)
Публикувано11.02.07 21:27



А защо наблягаш на ...F... в означението? Това нали значеше, че са с центробежен регулатор, а всичките са такива?!
А японските аналози Diesel Kiki и Nippon Denso правиш ли?



Тема Re: Ремонт на ГНП VE ... F ...нови [re: orняp]  
Автор Bakлин Xpиcтoв (по идеите)
Публикувано11.02.07 21:49



Не. Това значи, че не е Е. Т.е. говорим за чисто механични роточни помпи.

Например VE4/9F2400R299-1
VE - роторна
4 - брой на цилиндрите
9 - диаметър на плунжера
F - механично управление на характеристиката на помпата (това е мой калпав превод, може реално да е друго)
2400 - номинални обороти
299 - модел
1 - модификация.


Наблягам на тези защото отделих време да чопля такива, пък и не обичам да се уча на клиентски помпи. В момента се уча на 2-3 броя DPC (мои лични!) и като ги науча ще видим какво ще уча.

Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
България


Тема Re: Ремонт на ГНП VE ... F ...нови [re: orняp]  
Автор Bakлин Xpиcтoв (по идеите)
Публикувано11.02.07 21:52



ZEXEL няма причина да не правя. Само трябва да проверя да не се окаже, че нямам "цифри" (тест планове) за тях.

Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
България


Тема Re: Ремонт на ГНП VE ... F ...нови [re: Bakлин Xpиcтoв]  
Авторorняp (Нерегистриран)
Публикувано11.02.07 22:05



Мда, това да знаш е много готина работа. Толкова малко хора знаят какво има в тези ГНП-та! Обаче това не им пречи да пипат.
В сравнение с тези помпи "общата рампа" е детска играчка с китайска електроника





Тема Re: Ремонт на ГНП VE ... F ...нови [re: orняp]  
Автор Bakлин Xpиcтoв (по идеите)
Публикувано11.02.07 22:28



Нали ще идваш на "Ден на отворените врати". Е тогава ще ти направя едни отворени врати и в света на механичните помпи. Common rail'а е друга песен. Там е просто защото има електроника. Като видиш характеристиката на една механична помпа и като си помислиш, че това всичкото е направено с пружини, тежести и шайби и кара безотказно по 300 хиляди километра и паралелно с това като виждаш всеки ден просто престанали да работят автомобили последно поколение ще ти се появят още по-сериозни размисли по темата.

Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
България


Тема Re: Ремонт на ГНП VE ... F ...нови [re: Bakлин Xpиcтoв]  
Авторorняp (Нерегистриран)
Публикувано11.02.07 22:45



Е нали и аз това казвам!
По-добре и по икономично вървят тези с директния впръсък

обаче кой ще ги птави?!? Или по-точно кой ще плаща ремонта, щото най-лесното ще е смяна на целия комп или целокупната дюза, а пък те сега са златни. Иначе помпа за 2000 бара - нищо работа!




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.