|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Пластмасово покритие.
|
|
Автор |
Bakлин Xpиcтoв (по идеите) |
Публикувано | 20.11.06 22:02 |
|
Съсипа ме тази ръжда. Давайте идеи за полимерни покрития върху метал. Ще ги пробвам наред докато намеря вярната рецепта. Условието е да могат да се нанасят чрез разливане. Става въпрос за резервоари на автомобили.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
България
| |
|
Защо не пробваш с корабна боя.
Когато ветровете са бурни, има опасност да попадне песъчинка в окото ни. Нека пазим зрението си.
| |
|
Имаш предвид корабен лак който се продава по магазините или това е някаква специална боя? Ще пробвам естествено, стига да ми се каже и от къде да си набавя 100-200 грама.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
България
| |
|
защо си се насочил към полимерно покритие след като иде реч за резервоар , навярно за гориво. Няма ли да е по-лесно някакво електрохимично покритие да се прави?
| |
|
Ми защото трябва да е 15-20 лева на резервоар. Като се има предвид, че не е нов и максимума който може да се направи като подготовка е обезмасляване с перхлор то като вариант виждам само да се налее нещо, да се разкламбуца и да се остави да стегне необходимото време. Всичко друго излиза извън адекватния ценови диапазон. За 100 лева примерно ще си намеря фирма която да ми направи изцяло пластмасов резервоар. Или ако не я намеря ще си монтирам втора употреба от друга кола и едно на друго няма да ми е повече от 50 лева.
Цената има значение!
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
България
Уточнение: Не става въпрос за един, два или три резервоара на моито таралясници. Там мога и туба в багажника да си сложа и да си пея. Говоря на хората за АВТОМОБИЛИТЕ.Редактирано от Bakлин Xpиcтoв на 21.11.06 09:36.
| |
|
Извинявай че се намесвам без да дам конкретен съвет, но малко ще поразсъждавам
Първо си мисля че ще е проблем адхезията, т.е. не съм сигурен че полимер ще " пасне" на метала.
полимера ще трябва да е устойчив и на бензин и на дизел.
Айде ще се подготвя и утре ще има повече...
ДЕЕЕЕ*ба бъгавият дир*ик
св. св. електрон и неговите протони
| |
|
Не ми е нужно да прилепне към метала. Просто трябва да създаде непрекъснат слой до гърловината. Най-удачното е да се надуе вътре в резервоара PVC чорап. Като "хисарче". Гарантирано устойчиво на бензин, нафта и т.н. Един познат правеше бутилки за лимонада. Ще го попитам какво може да се направи по въпроса. Когато резервоара е метален и е добре обезмаслен нищо не пречи да се разгрее до необходимата температура. Другата алтернатива е да се намери материал (пак чорап) от латекс, но по дебелшък. Не зная латекса дали държи на бензин и нафта, но ако държи си става като презерватив както се пълни. Слага се една мрежичка около засмукващите механизми и нивомера за да не се оплете в тях като свърши горивото и става "мозък".
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
България
| |
|
Що не използваш направо полимерни резервоари ами ходиш си губиш времето.
Дрън и бръм, всеки ден и нощ.
| |
|
Не знам дали е боя или лак. Само си спомням, че чичо ми навремето си беше намазал Ладата от долу с корабна боя (така казваше) и дълго време нямаше проблеми с ръжда. Не знам от къде я е взел.
Друг вариант е класическия:
да натриеш ръждивите петна с ръждопреобразувател. Нека се киснат около 1ч, после ги изплакваш с вода и подсушаваш. Мажеш с миниум (диоловния триоксид го разтваряш в лак ... повечето го разтварят в безир, но аз предлагам да е полиестерен лак) и отгоре с автомобилна боя.
Друг вариант е:
На някое ръждиво местенце почистваш до показване на чист метал. Върху него долепяш плътно (не знам как да го закрепиш) цинково парче. После боядисваш за естетически вид. Цинковото парче ще се "изяжда" от корозията, а стоманата ще е почти непокътната ... и това е докато все още има останал цинк. Когато цинка изцяло се окисли, чак тогава запова да се окислява стоманата. Този метод се ползва при релсовия транспорт. Поцинкованите тъби също не напразно са с цинк.
Ако ти се занимава, можеш да нанесеш слой от цинк или мед по електрохимичен метод .... само ти трябва воден разтвор на цинкова или медна сол и един акумулатор. Метала обаче, трябва да е добре почистен.
Сега се сещам и за друго .... изтъгваш добре метала от боята и го носиш на калайджия ... и забравяш за корозията.
Иначе, ако искаш полимерно покритие ти предлагам: полиестерни лакове и PVC лакове.
Когато ветровете са бурни, има опасност да попадне песъчинка в окото ни. Нека пазим зрението си.
| |
|
Ооооооооо Ваклине, не знаех, че искаш полимерното покритие да е отвътрешната страна...от към горивото.
АБСУРДНО е и е взривоопасно!!!!!!!!!!!!!!!!!
Когато горивото се клати в резервоара, полимерните стени и горивото се наелектризират и периодично става изпразване на заряда. Като имаш предвид, че в парното пространство над горивото имаш и въздух, то врива съвсем не е изключен. Затова и тубите за гориво и резервоарите са метални .... метала е добър проводник и не позволява натрупване на статично електричество. Полимерен резервоар е допустимо само, ако винаги е пълен до горе и така да не остане място за въздух, а и триенето в стените така е минимално.
Така че нека и другите го знаят: ако им се наложи да пълнят полимерно шише или туба с гориво, да ги пълнят до горе и да няма никакъв въздух!!!
Когато ветровете са бурни, има опасност да попадне песъчинка в окото ни. Нека пазим зрението си.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|