|  | | Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
 
| 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Ваклине,пали ламбите!   |  |  | Автор | *Плaмeн* (тарикат) |  | Публикувано | 03.11.06 01:45 |  |  | 
           
 Слушай бе,оня ден Холдън те пита нещо ама ти са направи на лилииванова.
 Чакай и аз сега да питам,дано обърнеш внимание и да дадеш съвет.
 Белким има малко келипир от тебе в тоя клуб.
 Казвай кво да правиме с тея фарове,как да не ги забравяме.
 То за изгасянето -лесно,ще сложиме зумери,ами как да направиме така че да не забравяме да ги включваме?
 Ще ми се нещо,като дам на контакт и сами да се включват,ама нали сега съм с дизел,и сутрин трябва да се подгрява.А подгряване на свещи със запалени фарове май не е добра идея,и то през зимата
 Давай идеи,като умишлено пропусни съвета да ходя при онея омазани олигофрени наречени монтьори.
 Щото вече предпочитам да я хвърлям на вторични и да взема следващата,от колкото да я оставям на малоумници с мазни пръсти да се обучават на нея и да си плащам яко за това
 хайде моля.че тука много затегнаха положението-на всяко кръстовище полицай,пък те спрат ли ме за едни ламби,от там нататък мама си тракало става
 
 Камилата може да работи една седмица без да пие.Аз мога точно обратното
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Значи на твоето камионче най-вероятно като не си на контакт не му свети нищо независимо, че си натиснал бутона за включени къси. Поне на мен на буса е така. От някоя морга си намираш едно реле на 12 волта. На него обикновено си пише 30, 31, 87, 87а и т.н. Тези дето почват с 3 са ти бобината. Едното го връзваш на маса, а другото към жицата която отива на свещите. Нормално затворения контакт го ползваш за да прекараш последователно бутона (ключа) за управление на светлините. Ако не искаш и когато въртиш на стартер да ти светят крушките си намираш и два диода. Нещо като 1N4001 или всякакви от не най-маломощните. Тогава вземаш плюсовете от свещите и от управлението на стартера през диоди (по схема Опроводено ИЛИ (ами сега?!?!)) и получаваш перфектната схема. Свети винаги когато не подгряваш и не въртиш на стартер.
 
 Ваклин Христов
 Автомобилна диагностика ЕООД
 П.К. 79
 3320 Козлодуй
 България
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Лампата може да не я видиш,но има зумери за тази цел.Виждал съм ги в Бриколаж и големите вериги бензиностанции като Шел и ОМВ.10-тина лева някъде бяха.
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Що не вземеш да начертаеш схемата и да се реши въпроса, че така като го обесняваш само ти ще го разбереш. А не е ли по добрия вариант да се вземе от друго място ел сигнал или напрежение за да се включват светлините, нещо ме съмнява твоята схема.
 
 
 Дрън и бръм, всеки ден и нощ.
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Той иска като врътне ключът и запали двигателя да му светнат ламбите и да не се грижи повече за тях, заради новият закон.
 
 Дрън и бръм, всеки ден и нощ.
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Мдам,така е.Докъто съм чел не знам къде съм гледал.
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Пламене, що занимаваш Ваклин?
 
 Обърни се към някой автоелектрончик. Аз щях да правя така на моята кола преди време - при включване и изключване на двигателя да се включват и спират фаровете. Но ми поискаха доста пари и се отказах. Още повече понякога може да ми се наложи да карам без фарове  .. на някоя тайна мисия
 
 Или ако си пич - купи си някое Волво произведено за Швеция. Те са така
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Колко много ако не е тайна?
 
 Дрън и бръм, всеки ден и нощ.
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Ваклине,пали ламбите!
[re: Cтaниcлaв!] |  |  | Автор | пиko (Нерегистриран) |  | Публикувано | 03.11.06 11:41 |  |  | 
           
 Мисля не са само Волво. Повечето не много стари автомобили може да им се програмира компа дали да светва или да не светва фаровете като запали двигателя.
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Без да подценявам труда на електрончиците - мисля, че 150 лева за такава работа са много пари.
 
 
 
 
 |  |  |  |  
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички) |   | 
 |