|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Ваклине,пали ламбите!
|
|
Автор |
*Плaмeн* (тарикат) |
Публикувано | 03.11.06 01:45 |
|
Слушай бе,оня ден Холдън те пита нещо ама ти са направи на лилииванова.
Чакай и аз сега да питам,дано обърнеш внимание и да дадеш съвет.
Белким има малко келипир от тебе в тоя клуб.
Казвай кво да правиме с тея фарове,как да не ги забравяме.
То за изгасянето -лесно,ще сложиме зумери,ами как да направиме така че да не забравяме да ги включваме?
Ще ми се нещо,като дам на контакт и сами да се включват,ама нали сега съм с дизел,и сутрин трябва да се подгрява.А подгряване на свещи със запалени фарове май не е добра идея,и то през зимата
Давай идеи,като умишлено пропусни съвета да ходя при онея омазани олигофрени наречени монтьори.
Щото вече предпочитам да я хвърлям на вторични и да взема следващата,от колкото да я оставям на малоумници с мазни пръсти да се обучават на нея и да си плащам яко за това
хайде моля.че тука много затегнаха положението-на всяко кръстовище полицай,пък те спрат ли ме за едни ламби,от там нататък мама си тракало става
Камилата може да работи една седмица без да пие.Аз мога точно обратното
| |
|
Значи на твоето камионче най-вероятно като не си на контакт не му свети нищо независимо, че си натиснал бутона за включени къси. Поне на мен на буса е така. От някоя морга си намираш едно реле на 12 волта. На него обикновено си пише 30, 31, 87, 87а и т.н. Тези дето почват с 3 са ти бобината. Едното го връзваш на маса, а другото към жицата която отива на свещите. Нормално затворения контакт го ползваш за да прекараш последователно бутона (ключа) за управление на светлините. Ако не искаш и когато въртиш на стартер да ти светят крушките си намираш и два диода. Нещо като 1N4001 или всякакви от не най-маломощните. Тогава вземаш плюсовете от свещите и от управлението на стартера през диоди (по схема Опроводено ИЛИ (ами сега?!?!)) и получаваш перфектната схема. Свети винаги когато не подгряваш и не въртиш на стартер.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
България
| |
|
Лампата може да не я видиш,но има зумери за тази цел.Виждал съм ги в Бриколаж и големите вериги бензиностанции като Шел и ОМВ.10-тина лева някъде бяха.
| |
|
Що не вземеш да начертаеш схемата и да се реши въпроса, че така като го обесняваш само ти ще го разбереш. А не е ли по добрия вариант да се вземе от друго място ел сигнал или напрежение за да се включват светлините, нещо ме съмнява твоята схема.
Дрън и бръм, всеки ден и нощ.
| |
|
Той иска като врътне ключът и запали двигателя да му светнат ламбите и да не се грижи повече за тях, заради новият закон.
Дрън и бръм, всеки ден и нощ.
| |
|
Мдам,така е.Докъто съм чел не знам къде съм гледал.
| |
|
Пламене, що занимаваш Ваклин?
Обърни се към някой автоелектрончик. Аз щях да правя така на моята кола преди време - при включване и изключване на двигателя да се включват и спират фаровете. Но ми поискаха доста пари и се отказах. Още повече понякога може да ми се наложи да карам без фарове .. на някоя тайна мисия
Или ако си пич - купи си някое Волво произведено за Швеция. Те са така
| |
|
Колко много ако не е тайна?
Дрън и бръм, всеки ден и нощ.
| |
Тема
|
Re: Ваклине,пали ламбите!
[re: Cтaниcлaв!]
|
|
Автор | пиko (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.11.06 11:41 |
|
Мисля не са само Волво. Повечето не много стари автомобили може да им се програмира компа дали да светва или да не светва фаровете като запали двигателя.
| |
|
Без да подценявам труда на електрончиците - мисля, че 150 лева за такава работа са много пари.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|