|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Калай
|
|
Автор |
sashko_bg (инженер) |
Публикувано | 19.04.06 14:33 |
|
Колеги, откъде мога да си купя калай? И как се запоява с него? Става въпрос за един резервоар. Каква е температурата на топене на калая? Моля за малко информация, Pls
Не е важно какво караш, а как го караш..
| |
|
Виж нека да ти го кажа ама не се обиждай, сваляш резервоара и го метваш някъде по-далеко, отиваш до някоя морга и си купуваш. Просто с припоя е малко специфична работата иска се да се зачисти добре, иска се нишадър или киселина и т.н. и мнооого майсторлък. Е това са все неща които явно нямаш особенно последното и най-вероятно само ще се чудиш защо не лепне.
Ако не ти харесва идеята с моргата и си искаш своя рзервоар отиди до някоя железария, питай за "течен метал" (например poxipol сякаш беше или bizon) има едни такива лепила после се сваля резервоара, зачиства се до блясък мястото и се смесват 2-та компонента и лепваш някоя ламаринка отгоре (и бирена капачка става) след 24 часа боядисваш и си готов. Е не знам колко ще те издържи де.....
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
| |
Тема
|
Re: Калай
[re: sashko_bg]
|
|
Автор | ventzi (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.04.06 09:58 |
|
Има една паста като смола и с нея можеш да залепиш и когато мястото е мокро.На женския пазар близо до ул. Кирил и Митодий има една сергия където продават тази смола.Продавачът ще ти обясни точно какво да направиш.Успех.
| |
Тема
|
POXIPOL
[re: sashko_bg]
|
|
Автор | Лeпaч (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.04.06 15:51 |
|
Решението ти е ПОКСИПОЛ!
Източи горивото колкото е възможно, след това вдигни колата с крик, за да се наклони на една страна и горивото да не изтича през дупчицата. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОТВОРИ КАПАЧКАТА НА РЕЗЕРВОАРА ЗА ДА ИЗЛИЗАТ ПАРИТЕ НА ГОРИВОТО!
Почисти механически с шкурка, нож или шабър.
Обезмасли със спирт или ацетон.
Нанеси лепилото (от синята кутийка, металонапълнено) наоколо поне с 15 милиметра в радиус.
Изчакай 10 - 15 минути, като преди да е засъхнало напълно с намокрен или наплюнчен пръст го заглади отгоре.
След това наливай горивото и ГАЗ!
Евентуален проблем, който ще възникне от така извършения ремонт - със сигурност ако резервоарът се е пробил от конденз и ръжда отвътре навън ще трябва да очакваш още подобни дупчици. В такъв случай не знам дали има смисъл изобщо да се занимаваш.
Ако пробиването е механично - от удар или кой знае какво още - карай смело и не се притеснявай.
Лепилото след втвърдяване издържа на всички разтворители, даже и киселини и основи.
УСПЕХ!
| |
Тема
|
Re: Калай
[re: sashko_bg]
|
|
Автор | Лeпaч (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.04.06 15:53 |
|
Пропуснах нещо много важно!!!
В никакъв случай не ползвай калай!
С желязото става биметална двойка и за съжаление калаят остава, а се разяжда желязото като по-активно. Ще си отвориш мнооого повече работа след това!
| |
|
А дали е сигурно, че POXIPOL издържа на бензин? Веднъж лепихме един резервоар с течен метал, и после два дена беше ОК, след това метала се разяде от бензина, и всичко изтече
Не е важно какво караш, а как го караш..
| |
Тема
|
Re: Калай
[re: sashko_bg]
|
|
Автор | silent (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.04.06 16:38 |
|
Значи трябва ти 100ватов поялник и най обикновен тенол и паста за запояване
за 2лв или качествен колофон. Почистваш до метален блясък и запояваш. Заеби Покси пол и прочие глупости изписане по-горе. Ако нещо те притяснява има и течен флюс за запояване за стомана.
| |
Тема
|
Re: Калай
[re: silent]
|
|
Автор | RUM (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.04.06 16:53 |
|
Не заблуждавай човека. Ако не е пипал поялник изобщо няма да може да се справи. Тази операция се прави успешно само от майстор С този акъл дето му даде няма да може да запои и едно обикновенно кабелче. а да не отваряме дума, че може и да гръмне резервоара. Да пробва с поксиопола както му бе подробно обяснено, ако се получи фал , тогава да си купи малко епоксидна смола и да залее дупката с нея, като предварително зачисти мястото. След 24 часа ще се кефи.
| |
Тема
|
Re: Калай
[re: RUM]
|
|
Автор | silent (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.04.06 21:25 |
|
Уф, писнало ми е от такива като тебе дето през живота си два пирона не са забили ама инак да се правят на професори и акъл да дават-еша им няма.
На два пъти съм запоявал пробит резервоар преди години с 100ватов поялник обикновен тенол и колофон. Ми още си е здрав резервоара. Затова ако обичаш не се прави на отворен и си лепи със епоксидна смола твоя резервоар. Па като го залепиш кат хората ела се обади.
Инак ако иска колегата може да си лепи с чист калай нишадър и солна кисилина. Ако иска може да запоява и с ковашки поялник такъв дето се нагрява в гюрук. Или като циганите калайджии може един мангал да си спретне на някоя полянка... Дъ е...м и специалистите и великата специалност...
| |
|
100 ватовия май е слабичък за резервоар?250 W е по добре.Колофона на желязо трудничко чисти?По принцип го правя с предварително загряване и с аспирин за флюс.Но по принцип запояването е майсторлък и не всеки го може от раз.
Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|