Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:36 11.06.24 
Здравна
   >> Медицинска
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема миоманови  
АвторEли (Нерегистриран)
Публикувано09.05.04 18:02



Моля ,кажете ми някакви немедицински средства срещу миома .Благодаря.



Тема Re: миоманови [re: Eли]  
Авторeднa (Нерегистриран)
Публикувано11.05.04 11:21



Аз съм лекар,но след като ми откриха миома и аз рещих да пробвам с немедицински неща.Пих всякакви билки ,без особен ефект.Миомата нарасна и в крайна сметка ме оперираха благополучно.Мисълта ми е не разчитай на това,по-добре се насочи към добър лекар.



Тема Re: миоманови [re: eднa]  
АвторEli (Нерегистриран)
Публикувано11.05.04 16:31



Blagodaria.Misleh,4e sam dlagna da opitam,iska mi se pone da otloga operaciata.



Тема Re: миоманови [re: eднa]  
Автор Meli ()
Публикувано11.05.04 19:27



Билките са МЕДИЦИНСКИ неща. Нарича се фитотерапия. Защо непрекъснато го забравяме?

Един добър гинеколог може да прецени и да препоръча подходящо поведение - билколечение, операция, изчакване ... Намери го.



Тема Re: миоманови [re: Meli]  
Авторcoли (Нерегистриран)
Публикувано12.05.04 14:58



И аз имам миома от няколко години.Ходя веднъж годишно на преглед и се оказа ,че тя не расте.Виж какъв тип е твоята-ако не расте и не е голяма-не е страшно.



Тема Re: миоманови [re: coли]  
Авторina (Нерегистриран)
Публикувано01.07.04 16:47