Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 10:33 23.06.24 
Здравна
   >> Диети
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | (покажи всички)
Тема Re: за Усмивка:о)нови [re: Kaмилka]  
Автор Need-to-know! (категоричен)
Публикувано28.02.03 20:18

Ами какво да ти кажа!То от такива заядливи философи като no bulshit,silvia/едно и също лице,между другото!/човек не може да се вреди и да каже нещо смислено и верно...
Значи,ям сухи салами,шунка от бут,луканки,сушеници разни,месо пилешко,свинско,зеленчуци-всякакви,яйца-приготвени по всякакъв начин!
Пържени,варени,печени на тиган,на скара...Салатите подправени със сол,олио,оцет...Дреболийки всякакви!Пия минерална вода,кафе и цигари не консумирам
Пийвам си и зелен чай САНИЕ,и засега гълтам СПИРУЛИНА-тя съдържа доста витамини!Не ходя често на фитнес,свалила съм вече 5 килограма и се чувствувам прекрасно!!!
Смятам да сваля още един,два и да спирам,че съвсем ще окльощавея
Свалих ги на два етапа...Първо за една седмица и сега за два дни стават общо 5 килограма!
Ти как си?Спазваш ли я или просто от любопитство?
Хайде,ставам,че бутчетата ми ще запушат във фурната!

Тема Za razdvoenata lichnost Usmivka/Need-to-knowнови [re: Need-to-know!]  
Авторno bullshit (Нерегистриран)
Публикувано28.02.03 21:01

Ne mi se zanimavashe poveche da pisha v tozi konkreten klub, no vidiah poslednia posting na Usmivka/need-to-know i mi se shte da ia popitam kak puk tochno reshi, che az i Silvia sme edno i sushto lice??? Otkude go razvi tozi tunuk psihologicheski uset? Dali sluchaino no go izmisli tova, zashtoto vsushnost Need-to-know is Usmivka sa edno i sushto lice... I imam susvsem osnovatelna prichina da tvurdia. Purvo, v otgovora si do men, publikuvan na 25.02.03 19:07 Need-to-know sama kazva, che tia e postnala dietata, sledovatelno tia e Usmivka. Vtoro, Need-to-know i Usmivka imat edin i susht otchaivashto negramoten pravopis, koito se harakterisira s edno osnovno pravilo – prepinatelnite znaci gi postaviat na principe da ima sredno po okolo dva na red, niama znachenie koi tochno I kude. Bedna mi umsivke, pak se izloji….

So long,

no bullshit

Тема Imam edin vuprosнови [re: Lara]  
Авторorganic lover (Нерегистриран)
Публикувано01.03.03 01:52

Sigurno vsichki neednokratno sme vijdali i cheli spisuka na 10-te hrani, koito sa preporuchitelni za predpazvane ot rak. Za spravka sum go kopnala po-dolu. Men lichno malko me smushtava fakta, che tazi dieta izkluchva tochno polovinata ot tiah. Kakvo mislite po vyprosa? Struva li si chovek da izbere dieta, ot koiato da otslabne, no koiato ne e zdravoslovna.... Oburkana sum

The Top 10 anti cancer foods

The most powerful anti-cancer food of all is, of course, a daily helping of seafood - for the complete range of the 72+ natural trace elements, without which we cannot help but sicken - and worse. (see SUPREME HEALTH in these pages).

Tomatoes. Besides loads of vitamin C, tomatoes are one of the richest sources of the flavenoid lycopene - which gives them their red colour - which has shown to defend, in study after study, against cancers of the lungs, cervix, prostate and mouth. Tomatoes are also one of the chief ingredients of "the Mediterranean diet", now well known for the many important health benefits it conveys.

Blueberries. In addition to plenty of flavenoids - the rich pigment of the berries - which has repeatedly shown to protect against several cancers, blueberries may also hold "the secret of youth". In a study published in Journal of Neuroscience, investigators found that elderly rats fed the human equivalent of at least 1/2 cup of blueberries per day, improved in balance, coordination and short term memory. A normal serving consists of one cup. Like other fruits and vegetables - and particularly so the 'dark' ones - blueberries contain chemicals that act as antioxidants, now believed by scientists to protect the body against "oxidative stress," one of several biological processes that cause aging.

Red Cabbage, Red Beets. All cabbages - including their kin broccoli, cauliflower, kale, brussel sprouts bok choy, and so forth - are not only rich in calcium, but recent research has shown that they are also extremely rich in cancer-fighting flavenoids, the source of the purple colour of the red cabbages. But the red cabbage tops them all; it is the richest source of all vegetables, besides red beets. Red beets have so much of these flavenoids that it can alarm people who are not used to them, because it turns urine red. But there is no reason to panic, it's just the abundance of the potent flavenoids in red beets.

Spinach. Also one of the "dark" vegetables, spinach is also a rich source of vitamin C, beta-carotene - both are potent antioxidants - and folic acid, now discovered to be so vital to our health that the US Dept. of Health is considering adding it to flour. In several studies (University of Minnesota, Environmental Health Services, and others), it has been found that people who include two or more servings of spinach per week in their nutrition have considerably lower lung and breast cancer rates.

Garlic. Studies focused on garlic have shown, again and again, that this pungent onion kin lives up to its age-old reputation of being a powerful all-around health promoting food. The sulphur compounds that give it its strong flavour have now been shown to protect against cancer by neutralizing carcinogens and slowing tumor growth. In a recent Iowa Women's Health study, investigators found that women who consume garlic at least once a week also have a 32% lower incidence of breast cancer. Garlic is, of course, also a major ingredient in the now well known "Mediterranean diet".

Whole Wheat. In a recent study at the University of Iowa, scientist found that the more whole grain there is in a woman's diet, the lower her risk of breast cancer, as well as heart disease. In this study, as well as an analysis of 40 other studies on 20 kinds of cancer, investigators established that consumers of whole wheat products (bread, pasta, cereals) have a 33% lower risk of these diseases than those who do not eat whole wheat products.

Oranges. Already well known for their high vitamin C content, much recent research in the food sciences has shown that oranges are also rich in many other potent cancer-fighting compounds. Investigators have now found that oranges contain more than 170 photochemical, including more than 20 from the potent carotenoid family alone. In addition, compounds called limonoids - which give citrus fruit their slightly bitter taste - appear to be highly active cancer fighters as well. Regular consumption of oranges is associated with significantly lower lung and stomach cancers.

Strawberries. In a study tracking the diet and health of 1.271 people, researchers at the Harvard School of Health found that people who love strawberries have a 70% lower incidence of cancer. But, and as many other studies have shown, the same holds true for all other colourful and deeply coloured berries, such as cranberries, raspberries, blackberries, blueberries, red and purple grapes, and so forth.

Beans. Much recent research in the food sciences has established that all kinds of beans are loaded with protease inhibitors, compounds that make it hard for cancer cells to invade adjacent tissue. Fava beans contain much herein, which has shown to block carcinogens in the digestive tract. And soy beans are especially rich in isoflavones, which appears to reduce the risk of breast cancer by blocking the tumor-growing influence of estrogen. Lentils also belong to the bean family, and are one of the tastiest, most versatile, and easiest to prepare beans.

General Remarks. In addition to the above, all 'colorful' and deeply coloured fruit and vegetables - and the deeper the colour the better - including carrots, strawberries, red and purple grapes, and so forth - are rich in cancer-fighting flavenoids and anti-oxidants. And if you can get them as organically grown - without agricultural poisons - that much the better. This will also eliminate these poison residues from your nutrition. As the example of the whole grains demonstrates, try to stay as close to natural food - as Nature has made it - as possible in your choice of foods. Much that is important, even vital to our health is lost in the 'refining' of food.

Despite dozens of ice-ages, large scale continental changes, massive climate changes, and the total absence of any hygiene of any kind, Life has managed to survive and thrive on this beautiful Earth for the staggering immensity of 4 billion years. And it has done so entirely on natural foods. It is only 150 years ago - a mere blink of an evolutionary eye - that our rather simplistic N-P-K modern agriculture was invented - far too short a time, by millions of years, for our bodies to adapt to chemically-grown and refined foods. There is too much missing in these foods.

Тема Re: Imam edin vuprosнови [re: organic lover]  
АвторSUNY (Нерегистриран)
Публикувано01.03.03 02:51

Dobre de! Koito iska neka da ia izprobwa....Az lichno smiatam da opitam, no sled 8 mart. Obache iskam samo da popitam dali oswen krenwirshi mogat da se konsumirat y drugi kolbasi, kato se ima w predvid che w nashite salami ima dosta "SOIA"...???????????
Koito e probwal neka da mi otgowori

Тема Re: за Усмивка:о)нови [re: Need-to-know!]  
АвторHoneyB (Нерегистриран)
Публикувано01.03.03 16:19

Abe da popitam, treti den sym na twoqta dieta i ne sym smyknala nishto (towa ne e tolkowa wazhno) obache wyznikna edin takyw delikaten problem - zapek!
ne mi se shte da piq sanie i drugi podobni bylwochi, bili te i na bilkowa osnowa, ta wyprosite mi sa: towa wremenno li e? dali da piq poweche technosti? kyde po-dqwolite byrkam

Тема Nablegni na zelenchiciteнови [re: HoneyB]  
Авторno bullshit (Нерегистриран)
Публикувано01.03.03 18:07

Opitai da nablegnesh na razreshenite zelenchici. Po princip za da imash redoven stomah, imash nujda ot "vlaknesti hrani" (high in fiber). Taka che ako obichash zelenchuci, hapvai mnogo ot tiah, osobeno brocoli, zele, karfiol, spanak. V originalnata dieta na Atkins e kazano slednoto:

Fallacy: The Atkins approach causes constipation because it lacks fiber.
Fact: Atkins includes fiber-rich foods such as spinach, eggplant, broccoli, asparagus and leafy greens. It also includes fruits such as berries. In addition, if more fiber is needed during the Induction phase, a fiber supplement is recommended. This is unnecessary in the Ongoing Weight Loss phase and beyond because more fruits and vegetables are introduced into the eating plan.

Dano tova da ti pomogne! Uspeh!

Тема Ti zashto mrazish tolkova?нови [re: silivia]  
Авторeutuxia (Нерегистриран)
Публикувано01.03.03 18:45

Mai ne mozhesh da se ponasiash.Iavno imash niakakav problem sas sebe si li ili s okolite ,koeto e edno i sashto.Zaiazhdash si se,da,ama taka edva li shte ti pomogne da napalneesh..:)
Ima neshto ,koeto ne samo ti ,no i drugite s mnogo svobodno vreme i s mnogo viara v znaniata si triabva da proumeiat.Ne govori za neshto ,koeto ne si probvala.
Ot tazi dieta se otslabva.Mozhesh da iadesh mnogo meso bez da se chuvstvash nadut i vsichkite simptomi ,koito saprovozhdat iadeneto na mnogo vaglehidratni hrani.Sled 6-7 den dori zapochvash da iadesh dosta po-malko i vinagi stavash polunaiaden ot masata.Ne moga da ti opisha sastoianieto osven s dumata'lekota".
No tai kato ti niamash nuzhda ot otslabvane da ne ti obiasniavam vsichko tova.No kogato reshish da se pravish na kompetentna govori ot lichen opit.
A ako imash naistina lichno mnenie po niakoi vapros to go otstoiavai po-elegantno:)

Тема za HoneyBнови [re: HoneyB]  
Автор titi_2 (непознат )
Публикувано01.03.03 18:48

Явно е нормално да се получи запек, защото в диетата на Аткинс в едно от правилата пише какво да се пие ако се появи такъв - ленено семе или си поръсваш салатите с пшеничени трици.
Ето го:
"If you are constipated, mix a tablespoon or more of psyllium husks in a cup or more of water and drink daily. Or mix ground flaxseed into a shake or sprinkle wheat bran on a salad or vegetables. "
Аз съм вече шести ден на диетата на Аткинс и съм отслабнала с 5 паунда което си е по-малко от 2.5 кг, макар че много стриктно спазвам всичко. След третия ден бяха май само 2, така че не се отчайвай. Това което пише в диетата доколкото си спомням, е че е нормално в началото да се отслабва на ден около 1 паунд = 0.453кг а не 1 кг.

Тема Re: Ti zashto mrazish tolkova? Ni nai-malko...нови [re: eutuxia]  
Авторsilvia (Нерегистриран)
Публикувано01.03.03 23:13

Znaesh li koe mi e interesno i daje vzeh, che prochetoh vsichki postingi v tozi site. Horata, koito kritikuvaha dietata (poveche ot polovinata ot postingite), publikuvaha ubeditelni i inteligentni argumenti. I imaha chuvstvo za humor, koeto makar i ostrichko na momenti, beshe dosta osvejavashto! Povecheto ot tiah (vkluchitelno i az samata) ne tvurdiat, che ot tazi dieta ne se otslabva, a samo che e nezdravoslovna. Grupata, koiato e "za" dietata, se harakterizira s po-nisko intelektualno nivo. Za spravka eto citat ot sobstvenia ti posting - "Iavno imash niakakav problem sas sebe si li ili s okolnite, koeto e edno i sashto". Shto za elementarno iziavlenie? Da imash problem sus sebe si i da imash problem s okolnite sa dve suvsem razlichni neshta. Mejdu drugoto v citata ti redaktirah malko punktuaciata, zashtoto imashe nujda. Ta podoben posrdestven nachin na izraziavane e tipichen i za Usmivka (a niama da se uchudia sushto, ako tia pishe i pod polovinata ot nick-ovete, zashtitavashti dietata, vkluchitelno i eutuxia). Az imam lichen opit s dietata na Atkins, koito se izpolzva v USA ot dosta godini. Otslabnah, no otslabvaneto ne e traino. Poznavam pone 5 choveka, koito sa ia pravili prez poslednite 2 godini i vsichki otslabnaha i sled tova si kachiha kilogramite obratno, che i po niakoi v poveche. Tova e moeto lichno mnenie i pak kazvam - vseki moje da pravi sus tialoto i zdraveto si kakvoto si iska. Az lichno sum si izbrala da poddurjam tegloto si v nujnite granici s balanisran nachin na hranene i mnogo sport. I useshtaneto za lekota go poznavam i e mnogo priatno chuvstvo. Izprashtam ti i neshto elegantno s pojelania da positgnesh podobna forma - sus ili bez Atkins! A az otivam da si napravia edin hubav kros na brega na okeana. Doskoro!

http://www2.victoriassecret.com/images/category/OSSWMZZZZZZ/swm_ftr1.jpg

Тема Re: Ti zashto mrazish tolkova? Ni nai-malko...нови [re: silvia]  
АвторRory (Нерегистриран)
Публикувано02.03.03 00:19

Mnogo zloba si sybrala momi4e.Idi si izbivai niakade drugade kompleksite.Тук не klub za sravniavane na intelektualno nivo.Koito iska 6te ia napravi taia dieta, bez zna4enie dali ti 6te zlobee6.Az prizovavam vsi4ki ostanali da sprat da obra6tat vnimanie na zabelejki ot toia tip, ako ne iskate kluba da se prevarne kato mnogo drugi ot dir.bg.A ti Silvia, prodaljavai da si meri6 nivoto ako tova ti vdiga dostata4no samo4uvstvieto.Prodaljavai da tarsi6 pravopisnite gre6ki na ostanalite, sled kato niama6 drugo za pravene.Mnogo jalko e za teb da vijda6 ne6to osvejava6to edinstveno v zaiajdaniata.Na men li4no takiva hora me karat samo da gi sajaliavam!

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  

Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.