|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
|
Значи или не ти се чете, какво съм написал, или просто си обясняваш ей тъй, за да се намираш на работа.
Датчикът на вантилатора сработва на тази температура, за която е предвиден по проект - проверено от мен.
Термостатът работи с необходимия хистерезис за означената на него температура - сверено от мен.
Датчикът за температурата на двигателя си изменя съпротивлението според кривата му по спецификация - измерено от мен.
Единствените, които остават са микроконтролера и дюзата.
Не термините са свързани с формула, а величините, които тези термини представляват. И един риторичен въпрос: "В какви единици са оборотите?" щото тази константа 60, май не е много в час.
Ребята, давайте жить дружно!
| |
|
Не се засягай!
Това, което днес си написал, не съм го срещал досега в твоите обяснения. Съгласен съм за дюзите (или дюзата). Интересно ми е друго - ако ти гори по 14/100, то къде се дява енергията при изгарянето на два пъти повече гориво, та даже не прегрява двигателя. Все пак не дими ли? Ако някоя от дюзите не впръсква добре, то двигателя ще дими и мощността му намалява.
А за формулата - вярна е. Мощността е във W, въртящия момент в N/м, а оборотите са в об/мин. Затова е константата 60, за да се получат об/сек. Айде, чао и обаждай се!
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
| |
|
Защо смяташ, че като изразходва 14/100 то наистина това количество гориво изгаря напълно в правилния режим (т.е. отдава пълната енергия на химичните си връзки)? Поради неправилния процес на горене - част от горивото просто излита неоплзотворено. Защо мислиш, че трябва да дими? Аз не казвам, че ми харчи масло. В горивната камера не постъпва нищо, което да генерира дим. Машната е моноинжекцион. Дори да беше пълен инжекцион не виждам връзка между дименето и лошата работа на една от дюзите. Вярно е само, че цилиндърът с неработещата дюза ще се явява спирачка за другите цилиндри и моторът като цяло ще е по-маломощен.
ето това е цитат от първото ми питане:
Проверено /сменено:
1. Термостат;
2. Датчик включвател на вентилатора;
3. Датчик за температурата на охл. течност;
4. Датчик за температурата на двигателя.
т.е. тези елементи са или проверени дали работят по спецификация, или са сменени с такива, които работят по спецификация.
По повод формулата - не съм казал, че е грешна. Просто подметнах, че в една формула, ако изрично не са указани мерните единици на участващите величини, то се приема, че те/величините/ се измерват в основните мерни единици, т.е. времето се мери в секунди и тогава тази константа (60) е неуместна. Вярно е, че оборотите най-често се дават в 1/min, но това не е основната единица.
Просто е трябвало да го кажеш (както го и направи и обясни).
П.П. Въртящия момент е в N.m
Ребята, давайте жить дружно!
| |
|
Тръгвам отзад напред на твоето пояснение - действително трябва да живеем дружно! Това нещо действително липсва напоследък на обществото ни.
За дименето - при моноинжекцията дименето може би е доста рядко срещано явление. А иначе цвета на газовете при неработещ един цилиндър е синкав, тъй като неигорялото в цилиндъра гориво се разлага от високата температура в изпускателния колектор. Димът от масло е сив обикновено, също и плътността му е различна.
Въобще, диагностиката от разстояние е трудна работа. Лично аз съм имал проблеми с такъв тип двигатели (по-едно време карах един Пасат с моноинжекция) и причината за проблемите е била почти винаги тривиална.
Поради това продължавам да твърдя, че чудеса в техниката няма - не може това гориво да изчезва просто така от резервоара. Все трябва да има някакво външно проявление, което да може да се види, чуе, почувства или помирише.
Ще се радвам да можем да разсъждаваме заедно, па току виж сме стигнали до истината.
Айде чао и пиши, ако има нещо ново.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
| |
Тема
|
Daewoo ne sa nai-dobrite koli!
[re: Бopeтo]
|
|
Автор |
Бopeтo (бърборко) |
Публикувано | 11.01.02 14:24 |
|
Тъй, тъй, прав си адаш!
---------------------
| |
Тема
|
Re: Daewoo sa nai-skapanite koli!
[re: pavkata]
|
|
Автор | Xaxax (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.04.05 15:43 |
|
Abe q ne se izlagaite s teq koreiski shlipki. Vsichkite im modeli sa imitacii na Opel i neznam ti kvi drugi nemski marki. Damasa podskacha kato jaba na nai malki neravnosti i pri silen vqtur moje da izletish ot putq tva specialno kogato ne e natvaren, ne mu se regulira sedalkata xaxaxaxa ta tova kranche za sedalkata go ima daje v koli ot 70-ta godina da ne govorim che go davavat DeLuxe. Esperoto e moje bi nai dobriq model s nekvi pstmasi v skorostite obache i skorosniq lost moje da ti izbie rukata kato prevkluchvash. Otdelno che i dvata modela harchat benzin kato za svetovno za za malkite si kubaturi. Ta edna Askona ot 86 1.8i harchi 2 puti po-malko ot edno Espero ot 2000 1.8 i. Hvanete gi hvurlete teq bokluci. Ne vijdam s kakvo sa tolkova dobri.
| |
Тема
|
Re: Daewoo sa nai-skapanite koli!
[re: Xaxax]
|
|
Автор | Vini (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.06.05 22:59 |
|
Ne vzimajte pod vnimanie mnenieto na vseki, kojto si misli che razbira ot avtomobili.
Vkusovete sa razlichni zatova ima tolkova razlichni marki i modeli avtomobili (inache shteshe da ima samo DAEWOO).
Ne moje da se govoriat gluposti za edna marka, nalojila se na pazara tolkova dylgo vreme bez da se poznavat tynkosti za vseki model ot neja (Zashtoto moje da stanesh smeshen). Ne triabva da se vadiat zakluchenia ot vseki chasten sluchaj.
| |
Тема
|
Re: Daewoo sa nai-dobrite koli!
[re: Fan_]
|
|
Автор | iii (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.06.05 13:12 |
|
mai samo super salon izpuskash
| |
Тема
|
Re: Daewoo sa nai-dobrite koli!
[re: iii]
|
|
Автор | xaxaaxa (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.06.05 00:48 |
|
ti si vzemi novo daewoo az puk bih predpochel Audi na staro
xaxxaxaaxa
| |
Тема
|
Re: Daewoo sa nai-dobrite koli!
[re: Fan_]
|
|
Автор |
lemance (непознат
) |
Публикувано | 11.08.05 16:07 |
|
притежавам DAEWOO LEMANS. модел 1993г. карам го от 1 година и съм много доволен.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
|
|
|