|
Тема
|
CRM в България
|
|
Автор |
Swety36 (непознат
) |
Публикувано | 10.04.07 10:31 |
|
Здравейте интересувам се от фирми внедряващи CRM в България...Моля помогнете ми..
Фирми който са внедрили CRM - и той работи успешно..
| |
Тема
|
много ми хареса
[re: Swety36]
|
|
Автор | darklord (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.04.07 07:14 |
|
последната част от въпроса ти - "... и той работи успешно" :)
Аз лично съм се сблъсквал със няколко случая на неуспешно внедрени CRM решения. Явно има някакъв генерален проблем при внедряването. Моите наблюдения са, че основния проблем е не добре дефинирани процеси на работа в компанията, в която се внедрява продукта. В смисъл че от стремежа към 'уникалност' на дейността и 'супер свежи идеи' на отдела за работа с клиенти нещата се забатачват яко. Наблюденията ми са по внедряването на едно стандартно приложение (Act!) и full custom софтуер писан по задание на клиента.
Мога да укажа съдействие ако имаш интерес за консултации по отношение на подобни продукти.
Успех при търсенето!
| |
|
А как ви се струва
http://www.highrisehq.com/
В нашата фирма планираме да го изпробваме, ще разкажа след време като поработим повечко
| |
Тема
|
Re: много ми хареса
[re: darklord]
|
|
Автор | Sweety36 (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.06.07 16:00 |
|
Здрасти Darklord, благодаря за включването относно моето питане ..
Благодаря предложението и смятам да се възползвам , само искам да те помоля да ми пишеш на меила : selvet36@gmail.com
Все още търся информация :)
| |
Тема
|
Re: много ми хареса
[re: Sweety36]
|
|
Автор | CRM master (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.07.07 18:26 |
|
http://www.infoserv.bg/
Tova e edna ot naj izpolzvanite sistemi za CRM vav BG.
Sas neja rabotiat Colca Cola, E On Bg, i drugi. Shte ostanete dovolni. Az licho sam vijdal sistemata vav deistvie tuka vav NY kadeto jiveja, i e na razumni ceni.
Tsvyatko Dorovski
| |
Тема
|
Re: много ми хареса
[re: CRM master]
|
|
Автор | Sweety36 (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.10.07 14:22 |
|
благодаря г-н Доровски за препоръката ви .
В момента ме интересуват няколко въпроса :
КАкви са подходите при внедряване на CRM системи ?
Какви са Елементи и етапите на CRM-стратегията?
и Какви са най- често срещаните проблеми при работата със CRM ?
Ще съм Ви много благодарна ако можете да ми помогнете ...
| |
|
че въпросния продукт е наистина близо до CRM система, но не точно...
Основната сила на CRM системата би била да има автоматичен интерфейс към ползваното ERP, което не е силната страна на този продукт (или поне каквото съм видяла внедрено в БГ).
| |
Тема
|
Re: трябва да кажа,
[re: Smile]
|
|
Автор |
Darcy () |
Публикувано | 21.02.08 17:01 |
|
Не мисля че основната сила на продукта за CRM трябва да е във връзката с ERP. Това разбира се е чудесна опция но има и други критерии. Една система може да има прекрасни възможности за интеграция но от към функционалност да е нула.
Една добра система за Управление на връзките с клиенти основно трябва да има модули за управление на процесите по Маркетинг, Продажба и поддръжка на клиентите. Да има удобен интерфейс за работа, с който лесно потребителя да свиква, да работи с известна база данни и да е отворен за настройка към потребителите.
В по-горните постигне се спомена ACT - това е един от моите фаворити в по ниския ценови сегмент.
| |
|
Здравейте, въпросите които задавате са много хубави и ще се радвам ако мога да Ви помогна. Първо искам да започна от там, че CRM проекта е от изключително значение за всяка една фирма, която го стартира. Причината за това е, че този проект е свързан с най-ценното знание на фирмата - информацията за клиенти, доставчици и партньори. Това на практика е целия бизнес на компанията. От този проект до голяма степен зависи финансовото бъдеще на фирмата и удовлетвореността на клиентите. Като следствие от казаното до тук, фирмата трябва добре да се подготви. Да е наясно че CRM не е само система, точно напротив - системата е един завършек на работата и вкарването й в една работеща рамка. Фирмата трябва да си изясни начините на работа (т. нар. бизнес процеси), които иска да използва за в бъдеще в комуникацията с Клиенти, Доставчици и Партньори и как единната фирмена информация ще се управлява и ще се споделя между служителите на фирмата.
Нещата не са толкова сложни колкото изглеждат. Според мен сложността в тези проекти идва от там, че много от компаниите, които внедряват CRM решения в своите структури се загубват във възможностите и начините да се използва един продукт. Хората (мениджъри и екип) не са нясно как точно да използват системата и какво предимство им дава тя в ежедневната им работа. Друго нещо, което също е от ключово значение е използването - дори и най-добрия информационен продукт да пуснете във фирмата и да го настроите чудесно ако хората не го използват ефектът от инестицията е нулев.
Конкретно на въпросите Ви:
1. За подхода: предлагам Ви да си изясните как обслужвате клиентите си в момента и какво искате да постигнете в бъдеще. Това си го опишете с прости думички и ясно.
- Каква информация събирате и обработвате в момента и каква ще Ви е нужна за да обслужвате клиента по новия начин, който искате?
- Кои са служителите, които са ангажирани в този процес по обслужване и каква е ролята им?
2. След като си изясните тези неща можете да се обърнете към CRM консултант, който да Ви насочи при избора на CRM фунционалности, които да материализират тези процеси по горе, които Вие сте си описали. Това можете и сами да го свършите ако сте достатъчно добре запознати със CRM философията и начина й на прилагане в практиката.
3. След като сте си изяснили и функционалностите, които търсите в една CRM система започвате реално да си търсите продукт, който да може да отговори на Вашите изисквания.
4. Когато се спрете на продукт сядате с Вашия CRM консултант / доставчик
и приемате план за внедряване на решението.
Тъй като от този проект зависи до голяма степен финансовото бъдеще на бизнеса е добре да ползвате услугите на професионален CRM консултант, който има опит с широк диапазон от CRM системи.
Дано да съм бил полезен,
За повече информация можете да ми пишете на: contact@heypr.com
Николай
| |
|
|
|
|