Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:26 03.06.24 
Компютри и Интернет
   >> Системи за управление на бизнеса
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
Тема Re: Why Great Technologies Don't Make Great Productsнови [re: unforgettable]  
Автор backinblack (минаващ)
Публикувано07.10.05 21:01



и после що сменям често работа - да знаете фирма, където всичко е наред??

Там пък, където всичко е наред се оказва, че давали малко пари пък искали много работа, друг е въпроса, че нервите тежат повече от работата.

................................................................................................................................


Супер юзъра е ИТ специалист и го викнали да го учат на Финансово - счетоводния бодул въпреки че вече си имало назначен главен счетоводител с несъмнено добри езикови познания по необходимите чужди езици - защо не е бил той обучения човек, който има необходимия начин на мислене да задава правилните въпроси???
Като се е върнал обучения попредал нещата на тогавашния екип, но запецвал и продължава да запецва на постоянно изникващите практически въпроси.
Но да речем , че сме млади и ще се научим...
Аз пък едно осъзнах от разговора с вас - че така в действителност съм брънка от голяма верига - и по-лесно заменяема. а а не всеки обича да се примирява с липсата на ексклузивност ....

Хората не на празно казват, че рибата се вмирисвала от към главата

Не знам колко години трябва още да минат за да разберем, че без екипност нищо не става.



Тема Re: Why Great Technologies Don't Make Great Productsнови [re: backinblack]  
Автор backinblack (минаващ)
Публикувано07.10.05 21:05



И тази статия ще е хубаво някой да я преведе и да я бодне като главна тема, май точно в този клуб и е мястото.



Тема Re: Why Great Technologies Don't Make Great Productsнови [re: unforgettable]  
Автор gandalf_ (Финансист)
Публикувано07.10.05 22:10



Малко сме, но качествени и затова нямаме време много често да влизаме.

Нормалната практика е следната:
1. Консултанти. Те могат да са няколко типа - вътрешни, външни, специализирани в настройки, реинженеринг, настройки на системата и т.н. Всеки екип има по няколко от всеки тип за всеки модул.

2. Key users(ключови потребители, ама не ми харесва превода). Аз лично винаги препоръчвам това да не са шефове на отдели, директори и други подобни. По-скоро става дума за хора, които са достатъчно наясно както с теорията зад задълженията им, така и с практиакта. Не на последно място трябва да имат дар слово, защото те са буфера на знанието.
Те трябва първо да помогнат на консултантите за реинженеринга и за описването на процесите във фирмата, според спецификата на компанията. Много хора смятат, че консултантите са събрани от кол и въже и разбират само от настройките на софтуера. Точно затова споменах за различните видове консултанти. Има хора с богат опит и много знания в областите, в които работят, а и за принципите на софтуера. Те разбират с две думи спецификите, могат да опишат процесите и да обяснят на другите консултанти какво се очаква от настройките на познат за тях език.
Втората роля на ключовите потребители е да бъдат обучени в принципите на работа със системата в подробности и да знаят за фигурите от висшия пилотаж. Тяхна задача е да обучат останалите потребители (прехвърляне на знанията) и да служат като първа точка на помощ (support).

3. Това са самите потребители, но ти вече познаваш един от тях ;)

Именно поради наличието на толкова много спецове, внедряванията са скъпи. Колкото по опростена е посочената от мен схема, толкова по-евтино излиза внедряването. Колкото толкова! Колкото по-евтино толкова по-некачествено. Явно при вас са спестили малко от ....

Нормално е да се чувастваш малка брънка, подобни системи помагат на много от служителите да си дадат ясна сметка за тяхното място и роля в организацията. Задачата на добрият лидер е да им помогне да се почустват важна брънка и да мотивира усилията им.

Niakoi dostaviat radost samo s prisystvieto si, drugi edva kogato si trygnat


Тема Re: SAP - въпроси, мнения и т.н.нови [re: unforgettable]  
Автор gandalf_ (Финансист)
Публикувано07.10.05 22:24



Не се притеснявай дa задаваш въпроси, ако не е по време на Closing по-бързо се отговаря

както колегата спомена, и аз се радвам, че се пооживява този форум. Още повече като гледам какви глупости редят колегите в клуб счетоводство, но това е друга тема.

По принцип когато става дума за САП има значение версията (някой транзакции и процедури не могат да се прилагат в по-стари версии), имат значение и някой други настройки, но ще питаме в крачка, ако е необходимо.

В твоя случай, ще трябва малко разяснение или най-добре малко постъпково да обясниш нещата.
1. Обясни бизнес сценария - фирмата си произвежда актив или го придобива по друг вътрешен начин. Оказва се, че актива е капитализиран с грешна стойност или изписаните материали към поръчката не са висчки и т.н.

2. Важно е как/къде се набират разходите за новият актив, вътрешна поръчка ...
какво точно е сбъркано от логистиката?
В кой период си направила капитализирането? имаш ли начислени амортизации междувременно?
Какво имаш предвид под "сторниране на всички други капитализации"?

Ако можеш да ме осветлиш в малко повече детайли, че намерим решение надявам се.

Niakoi dostaviat radost samo s prisystvieto si, drugi edva kogato si trygnat


Тема Re: Why Great Technologies Don't Make Great Productsнови [re: gandalf_]  
Автор backinblack (минаващ)
Публикувано08.10.05 19:44



Ти май си Key users доста те бива в дар словото, за разлика от мен



Тема Re: Why Great Technologies Don't Make Great Productsнови [re: backinblack]  
Автор gandalf_ (Финансист)
Публикувано08.10.05 21:59



Ами има нещо вярно, но ми викат Team Leader и съм от ония дето рабират доста от бизнес процеси, анализ и достатъчно от ERP.

Niakoi dostaviat radost samo s prisystvieto si, drugi edva kogato si trygnat


Тема Re: Why Great Technologies Don't Make Great Productsнови [re: gandalf_]  
Автор backinblack (минаващ)
Публикувано09.10.05 12:24



Аз съм само по процесите и анализа, но го прилагам само в моя си бизнес(производство). Когато на базата на този анализ залагаш собствени пари, които са труда за години назад, човек се научава да прави по-точни анализи



Тема Re: Why Great Technologies Don't Make Great Productsнови [re: backinblack]  
Автор unforgettable ()
Публикувано10.10.05 13:14



нещо не ти разбрах шегата, ако имаше такава....

And in the end
the love you take
is equal to the love
you make


Тема Re: SAP - въпроси, мнения и т.н.нови [re: gandalf_]  
Автор unforgettable ()
Публикувано10.10.05 13:21



1. външно придобиване на актив, при което Логистиката от съставните му части /както явно е имало в случая/ прави актива, изписва го и ми подава документ, по който аз го капитализирам - т.е. тогава той се появява като актив в експлоатация, в амортизационния план и инвентарната книга.
Логистиката са изписали грешни съставни части и го разбират след 1 месец, т.е. аз съм обработила много активи след грешния.
Колегите от ИТ ми обясняват как мога да сторнирам грешния актив само ако сторнирам всички, които съм обработила след него, което ме същиса. След допитване до майката ми подадоха възможен вариант, но явно нямам права или има друга причина /че не сме се разбрали?/ и оттогава проблемът е висящ

2.Капитализирането беше направено в август, опита за сторниране в септември, вече работя в Октомври :((

да давам ли имена на транзакции? / наистина не знам доколко са универсални/

And in the end
the love you take
is equal to the love
you make


Тема Re: Why Great Technologies Don't Make Great Productsнови [re: unforgettable]  
Автор backinblack (минаващ)
Публикувано10.10.05 15:24



Нищо лично спрямо теб. Имам наблюдения при колеги. Там където се работи с акъла си, за малко време много работа се върши(висока производителност на труда) и работата не тежи защото няма нерви, но същите тези колеги когато търсят нови хора, поради разрастване на бизнеса, много трудно намират защото навсякъде текучеството е голямо и 9 от 10 викат в тази фирма пари не дават, искат много работа и почти веднага почват да търсят нова работа, а истината е, че там където са били до преди, заради нервите КПД-то е било ниско и за това така им изклежда.

Когато мениджмънта е калпав тия дето са на долните нива колкото и кадърни да са, нищо не могат да направят-рибата се вмирисва от към главата




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.