|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
WinDasm i Soft-Ice
|
|
Автор |
voyager (флюбен) |
Публикувано | 20.08.02 09:29 |
|
Айде сега... Знам, че ги ползвате... или поне половината от вас . Помогнете на горгия ламер... Откъде да ги намеря? Не ме пращайте в Гугле, щото там освен сладоледи за Софт Айс и некви глупости за ВинДазм, нищо не можах да намеря. Искам просто ей тъй да ги поразцъкам и да пробвам някои нещица, нищу повече. Мда . Помогнете на ламерта .
Благодарско!
Кин Дза Дза
| |
Тема
|
Re: WinDasm i Soft-Ice
[re: voyager]
|
|
Автор | darklord (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.08.02 14:24 |
|
WinDasm го имаше тук:
| |
|
10x mnogo :)))) i sega go ima :)) 10x
Iwant to walk into the lights
| |
|
ama to i Soft Ice go ima tam!! Zlaten si :))))
| |
Тема
|
|
|
Автор | darklord (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.08.02 16:04 |
|
сега ако кажеш какво ще "бъзикваш"....
питам ей така от любопитство
| |
|
ми аз съм си начинаещ просто. Искам да пробвам разбиване на някакви времеви защити и защити с пароли. Имам сума дискове с разни шеруер програмки. Засега не мисля да се пробвам с ограничена функционалност. Просто да видя дали ще мога . Да не би да имаш добра идея с какво мога да започна?
Pathfinder - looking for the fruits of life
| |
Тема
|
|
|
Автор | Gogobogo (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.08.02 09:24 |
|
Ами като за начало можеш да си напишеш една програмка доято да проверява парола/дата/час/ и да се опиташ да си я хакнеш. (аз ги пишeh с MessageBox-ове на всеки ред с educational purposes)
Така.. да усетиш само средата..
и нека силата бъде с теб
| |
|
am tva e gotino :) Ama sled kato az sm si q pisal, nqma li da mi e mnogo lesno, kato znam kyde sm slojil za6titite? Btw kato se zamislq, dosega nikoga ne sm slagal za6tita v ne6to, koeto sm pisal... Hm, mai trqbva s tova da zapo4na, predi da se pravq na kraker .
да цепиш дърва
да носиш вода
| |
Тема
|
|
|
Автор | Gogobogo (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.08.02 19:13 |
|