|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
тука вече си на прав път, ообаче пак има "НО"та
контролера, дали го има и как работи е решение на производителя, производители много, отделно има значение каква е електрохимичната система която се използва, наистина основно това е литиев кобалтат и въглерод......
P.S. Една от причините за трудното навлизане на електро-превозните средства, е така наречената "Battery Management System"
*ба бъ** дир* бля
св. св. електрон и неговите протони
чукча-читател
| |
Тема
|
Re: странно..
[re: zac]
|
|
Автор |
Диaн (uguoT) |
Публикувано | 23.06.09 14:08 |
|
Мисля че си достатъчно грамотен да поровиш сайтова на фирми предлагащи рециклиране на батерии и да видиш че хората предлагат подмяна на чипа на неработеща батерия и това струва доста. Ако ставаше както ти казваш би трябвало да се подменят елемнтите и батерията да си тръгне.
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
| |
|
всъщност 2. Колко време минимум и максимум трябва да е първоначалното зареждане на нова батерия. Взех си нов лаптоп преди време, но няма абсолютно никакво упътване, поне не на хартия.
Та зареждах го около 5 или 6 часа. Дали стига. Но понеже не ми трябва и вече 2 седмици не съм го ползвала, така си седи зареден. Проблем ли е за батерията че е заредена веднъж и така си седи и отлежава
| |
|
1. Зависи от капацитета на батерията и от режима на заряд на зарядното. Да кажем 4-8 часа.
2. Не е голям проблем че седи в заредено състояние.
За един акумулатор е хубаво да бъде разработен, това са точно онези 9-13 цикъла в началото на употребата му, когато го зареждаме и изтощаваме до край.
*ба бъ** дир* бля
св. св. електрон и неговите протони
чукча-читател
| |
|
много ти благодаря
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|