|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Re: 20-30 лв за билет, вместо 7-8
[re: pyж]
|
|
Автор |
zvetarkata (непознат) |
Публикувано | 22.11.09 09:20 |
|
Интересно от къде ще дойдат не"мързеливи",не"некадърни"и не"хленчести"
музикани.Като се коментира тази тема трябва да се вникне по дълбоко и то добронамерено.Аз лично не чувствам да е така.
От някъде трябва да дойдат.Вие знаете ли ,че който не се е явил в академията не са го приели?А запознати ли сте с нивото на преподаване?
Знаете ли ,че който е малко по добър веднага изчезва да учи в чужбина и там си остава?
Има един единствен начин-пари.
Тогава ще се върнат и музикантите от чужбина.
Всичко останало си е чешене на езици.
| |
Тема
|
Re: Финансова балтия и за музикалните институции
[re: Чykчa]
|
|
Автор |
tom7O (познат!) |
Публикувано | 23.11.09 07:36 |
|
Eto zatova ne mi se pribira v Bulgaristan, vse njama pari za kultura ot 20 godini!
Njama opravia i tva e!
| |
Тема
|
Re: Финансова балтия и за музикалните институции
[re: tom7O]
|
|
Автор |
3дpacтиЧao (ЗдрастиЧао) |
Публикувано | 23.11.09 08:51 |
|
дянков да го духа!
ЗдрастиЧао
| |
Тема
|
Re: Финансова балтия и за музикалните институции
[re: Чykчa]
|
|
Автор |
Пeнчo3aeka (ни риба, ни рак) |
Публикувано | 23.11.09 15:46 |
|
"Представете си, че бъдат съкратени 15 % от всички културни институции в страната – това означава хиляди безработни, респективно хиляди потенциални емигранти….съмнявам се, че това е целта".
Аз не знам що си мисля, че баш това е целта....цялото музикантско войнство да вземе да емигрира. Всъщност, не виждам нищо лошо в цялата тази работа. Тъкмо ще ни се чува името по света....
Щука май?
| |
Тема
|
Re: Финансова балтия и за музикалните институции
[re: Пeнчo3aeka]
|
|
Автор |
fenOO7 (виновен) |
Публикувано | 23.11.09 19:15 |
|
Чукча(та) е суров(а), но справедлив(а). Само питам дали в Тундрата няма също толкова мързели и хленчове, колкото в дискутираното племе. Тогава какво правите? Режете рогата на елените им или направо им потрошавате шейните? Законът на живота! Само че чукотското емигрантство никак не се прочува, ако се съди по единствения му представител в Европа, т.е. в Клуба за познавачи на класическаТА музика. Тъй че в тукашния балкански случай става дума за прости сметки, които са далеч от идеята кой къде ще емигрира и кой какво ще прочува.
Публика е онова чудо, без което няма артист. Прекалено лесно е да си кажем, ние, публиката, няма да плащаме, докато не станете велики. Параграф 21.
| |
Тема
|
Re: Финансова балтия и за музикалните институции
[re: fenOO7]
|
|
Автор |
Чykчa (поносимо глупав) |
Публикувано | 23.11.09 22:52 |
|
Публиката също така добре разбира и кои ще станат велики и плаща за тях още преди да са станали велики. То потенциалът си личи.
Едни хора цял живот се жалват от всичко - парите им малко, залата им студена/ топла/ задушна, диригентът много искал от тях, карал ги да свирят, представете си (случаят не е художествена измислица). И същите хора дремят над инструментите, свирят си както си го знаят и очакват публиката да ги аплодира и парите им да са поне като на водачите на групи в NYP.
В същото време едни други хора не се оплакват, гледат на парите като на инвестиция в образованието си, репетират на студено/ топло/ задушно и гък не казват. Имат цел и я следват. За тях "изкуството иска жертви" не е баналност, лишена от съдържание, а начин на живот.
Познавам лично и от двата вида и затова си позволявам да говоря така.
Колкото до нас, чукчите, те хленчещите и скимтящите отдавна станаха за храна на белите мечки. Не сме таланти, но умеем да ценим талантите - надушваме ги както бялата мечка - тюлена :)
ОБАЧЕ, темата е за друго:
За фелдфебелите, които преминават пред строената култура, гледат я важно и мръснишката изпод генералската фуражка и мърморят, че тромбоните не свирели с еднакви движения, че цигулките не са боядисани еднакво и някои са по-големи от други (я марш да ги поокастрят, да махнат там едни 15% и бегом обратно в строя), че има едни тарикати, дето се спотайват и не свирят заедно с другите, а само от време на време, че онова момченце на тъпаните не удря равномерно и изобщо за чий х** са му толкова тъпана, като и един е достатъчен...
Ей за това е темата - за пришибейщината на унтерофицерите.
Рибата не мисли, рибата знае ("Аризонска мечта")
| |
Тема
|
Re: Финансова балтия и за музикалните институции
[re: Чykчa]
|
|
Автор |
fenOO7 (виновен) |
Публикувано | 24.11.09 12:19 |
|
" Ей за това е темата - за пришибейщината на унтерофицерите. "
" Между другото, защо реши, че изразявам несъгласие с тази "финансова балтия"? "
?!?
Ах, този контекст!
| |
Тема
|
Re: Финансова балтия и за музикалните институции
[re: fenOO7]
|
|
Автор |
Чykчa (поносимо глупав) |
Публикувано | 24.11.09 13:08 |
|
Нито за секунда не съм си помислял, че изразяваш несъгласие :)
Темата за положението на музикантите и за качеството на продукцията им е дискутирана много пъти тук и едва ли може да се добави нещо ново към нея.
Докато по-рано с нищоправенето и безразличието си институциите поне не пречеха, сега, нагазвайки с ботушите, поради криворазбран стремеж да се демонстрира активност и подмазване пред началството с лампазите, пораженията могат да са много сериозни.
Чехов поне озапти своя Пришибеев. Тук обаче си нямаме Чехов.
Рибата не мисли, рибата знае ("Аризонска мечта")
| |
Тема
|
Re: Финансова балтия и за музикалните институции
[re: fenOO7]
|
|
Автор |
Чykчa (поносимо глупав) |
Публикувано | 24.11.09 15:53 |
|
Да, за втория цитат си прав, не бях обърнал внимание. Само че, както се казва, малко е изваден от контекста - отнася се до друг постинг и го иронизира. Няма нищо общо с темата.
Рибата не мисли, рибата знае ("Аризонска мечта")
| |
Тема
|
Re: Всичко почва от образованието
[re: Чykчa]
|
|
Автор |
Pyиз (любител) |
Публикувано | 25.11.09 09:41 |
|
Трагично е положението с тази балтия. При липсата на условия на работа човек трябва да има възрожденски ентусиазъм за да твори. Но разбира се условията при Възраждането и сега през 21 век са съвсем различни.
Тук въпросът опира и до ценности и до образованието. А то е плачевно. Според проучвания повече от половината от завършилите средно образование са неграмотни. И точно за такива медиите си построяват програмата - да задоволяват ниски културни изисквания. Какво значи тук някакъв си Вагнер, Бетовен и прочие...
Ето какво се натъкнах в днешния в-к "Телеграф" :
Преписвам дословно: / нямам си дурга работа/
Музика:
"Да не говорим на какви неща може да се натъкне човек, четейки учебника по музика. как ли министър Игнатов ще оцени следната песничка от учебник по музика на издателство "Булвест 2000" за 3-ти клас:
Отдолу иде джип "Мицубиши" със яка броня, с прозорци скришни. Всички по пътя той изпреваря.
- На кого е? Кой ли го кара?
-Вълчо го кара. Свири и гази!
- А във колата коя е тази?
-Лиска е вътре. И много иска на мис-конкурса да стане миска.
-Давай, Вълчо и наддавай, златна пара звънка-
-мис да стане твойта Лиска
-гиздава и тънка!"
Искрено се надявам чинистърът да не си преведе песничката на египетски, където може и да звучи малко по-приемливо, защото, ако децата продължат да учат подобни абсурди, то едва ли има смисъл да ходят на училище.
Петокласниците са принудени да чуруликат песен със следния текст:
"Кон излезе на ливада, вдъхна въздух и умря. Възкачи се на небето и какво ли не видя. Две кебабчета крилати пазят Рая с автомати".
Това е извадка от учебник на издателство "Анубиус". Очевидно тук вече навлизаме и в темата с екологичните проблеми, но дали музиката и измирането на случайни коне са правилният начин на поучаването на учениците?
Както се казва: Без коментари. No comment!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|