Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:57 21.09.24 
Автомобили
   >> Citroen
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Защо не трябва да се кара на най-вдигнатонови  
Автор DVD ()
Публикувано19.09.04 13:50



положение?



Тема Re: Защо не трябва да се кара на най-вдигнатонови [re: DVD]  
АвторtDido (Нерегистриран)
Публикувано19.09.04 20:24



nay ve4e za6toto drusa mnogo a tova e za6toto gazat v sverite e svit maximalno,hidravli4nite cilindri sa v gorno krayno pologenie i nyamat pove4e hod,no ako drusaneto ne ti pre4i moje i taka da ya kara6 pone dokato ne se s4upi ne6to po oka4vaneto, ako pita6 men, ne opitvay, osven ako ne se nalaga i mnogo bavno!!!!
i uspeh!!!



Тема Re: Защо не трябва да се кара на най-вдигнатонови [re: DVD]  
Автор margarit (Xantia 1.8i 16V)
Публикувано20.09.04 09:39



Тука по форума бяха писали, че най-горно и най-долно положение са сервизни,
и е правилно според мен де ;-) ... (а дали може да се кара или не :( ..... то и на задна може, и по покрив може , ама .... ;-)



Тема Re: Защо не трябва да се кара на най-вдигнатонови [re: margarit]  
Автор tiefighter (xantia 1.8i 8v)
Публикувано20.09.04 11:06



Доколкото знам, в най-долно положение е само сервизно.
В най- горно положение се използва за неравности по пътя (напр. черен път).
Ако някой знае друго нека каже!

По - полека Baby.



Тема Re: Защо не трябва да се кара на най-вдигнатонови [re: DVD]  
Автор tishovsx (Xantia 2.0i VSX)
Публикувано20.09.04 11:15




Ма за тва има сервизни книжки...може да се прочете, бах ти и въпроса...в крайна сметка колата си е твоя, може да я караш както пожелаеш.



Тема Аз още нямамнови [re: tishovsx]  
Автор DVD ()
Публикувано20.09.04 11:21



нито сервизна книжка нито кола...

Всеки момент ще си купувам Xantia - избрах си този модел заради комфорта и заради това че може да се вдига - налага ми се понякога да минавам по разни прагове, коловози и други offroad препятствия... Затова питам.



Тема Re: Защо не трябва да се кара на най-вдигнатонови [re: DVD]  
Автор vsx16v (Xantia)
Публикувано20.09.04 11:28



Има 4 положиня.
Сервизна долна - ползва се за ремонти, смяна масла и т.нт.
Нормално - на това си караш през повече от времето.
Високо - на това си караш до 50 км. в час ако пътя е с камъни и дупки.
Сервизно горно - на това се сменяват гумите.

Xantia 16v

Тема Re: Аз още нямамнови [re: DVD]  
Автор tishovsx (Xantia 2.0i VSX)
Публикувано20.09.04 11:30



Ми така кажи, че да те разберем...ама за offroad забрави..тва е Ситроен не е джип

Прегледай постовете с по задни дати, там е написано доста за тези коли и доста за Ксантия



Тема Джиповете са в друга ценова категориянови [re: tishovsx]  
Автор DVD ()
Публикувано20.09.04 11:43



Идеята ми е за някакви нормални пари (6-7000 лв.) да взема възможно най-комфортна и проходима кола... Правилно ли съм се насочил?



Тема Re: Защо не трябва да се кара на най-вдигнатонови [re: vsx16v]  
Автор Citroenchev (минаващ)
Публикувано20.09.04 11:59



Приятелю, за тез пари че няма да намериш доста по-комфортен автомобил от Ксантия е вярно, на за забрави
Системата на хидравличното окачване е внедрена в Ситроен не за да се вдига и спуска, а за да вози добре при запазена стабилност в завой. Не бъркай Ситроен с кола за черен път, щото бързо ще се превърнеш в един от хората плюещи по марката без да се съобразяват, че за да се стигне до повредите те грубо са нарушавали основни правила за експлоатация!
Само един пример! Моята е производство 98` и смея да твърдя доста запазена, обаче понеже баща ми по стечение на обстоятелствата остана за известно време без кола се наложи да я ползва и решил за риба да ходи с нея! Без да му мисли - чете много много я навирил и айде на off road. 20 мин. по-късно вече ми звънеше по телефона и с прималял глас ми обесняваше как както си карал и трябвало да излезе някакъв склон и точно на билото колата застанала на кантар и ни напред ни назад... от което аз естествено пощръклях и
Както и да е - колкото по-вдигната е колата толкова по-ограничен става хода на окачвонето - следователно много по лесно се оказва че някое колело е във въздуха и като се случи предно - чао с проходимостта




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.