Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:53 01.07.24 
Автомобили
   >> Citroen
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Хиравлична течност на ХМ  
Авторazz (Нерегистриран)
Публикувано17.08.04 11:35



Някой може ли да ми каже при какво положение на лостчето за вдигане и сваляне на колата трябва да отчета нивото на хидравличната течност.Мисля ,че нивото е паднало под минимума защото започна често да светва STOP индикацията на таблото.Карам XM 93г.



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: azz]  
Автор шeф нa Coди Дeвня (full optional)
Публикувано17.08.04 12:37



палиш
дигаш сервизна горна
гледаш плувката да е между мин и макс
доливаш
пак гледаш
пак доливаш
почваш да търсиш откъде ти губи масло



XM TurboCT .. where comfort meets power

Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: azz]  
АвторNiki_Sm (Нерегистриран)
Публикувано17.08.04 12:41



Аз го отчитам при най-горно положение и така я карам /--> мах/. Когато е на нормално положение и течноста ми е била в границите, и се е налагало да вдигам колата - понякога компютъра ми е сигнализирал за нивото.
П.П. Колата ми и годината са като твоите, но не съм чел в документацията как точно се отчита нивото



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: azz]  
Авторkosio (Нерегистриран)
Публикувано17.08.04 17:38



Както каза Шефа.

В моята книжка има картинка, която показва че се гледа горното търкалце, а не долното.

^
--- <-- това се гледа
||
===
||

Поне при мен е така - Xantia 1.8i 94та



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: шeф нa Coди Дeвня]  
Авторazz (Нерегистриран)
Публикувано18.08.04 09:03



сервизна горна ->т.е. асансьора на последния или на предпоследния етаж



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: azz]  
Авторkosio (Нерегистриран)
Публикувано18.08.04 10:16



Най-горе.

Редят се така (по височина):

3. Сервизна горна
2. Междинна
1. Нормална
0. Сервизна долна (партер ;-))



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: kosio]  
Автор lendo (xantia2.0i)
Публикувано18.08.04 11:24



Има и друг момент в доливането/нивото на ЛХМ-а. Палиш, сваляш най-долу, изчакваш всичката(колкото е възможно) течност да се събере в казанчето и доливаш до горе, и после си караш без да се интересуваш от поплаваци и други такива



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: kosio]  
Автор margarit (Xantia 1.8i 16V)
Публикувано18.08.04 11:52



``Сервизна долна'' я разбирам, няма налягане в системата, което е необходимо
за някои операции.
Въпроса ми е какви операции се правят при ``Сервизна горна '' ?



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: margarit]  
Автор lendo (xantia2.0i)
Публикувано18.08.04 12:22



Сменяш си спуканата гума...



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: lendo]  
Автор margarit (Xantia 1.8i 16V)
Публикувано18.08.04 12:30



Трее си нося удължение за крика, че иначе няма да ми стигне ;-)

Какво е предимството да се смени гумата при най-горно положение
спрямо нормалното? (верно, че иначе май нещо мърдаше нагоре-надолу
колелото - това ли е?)



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: margarit]  
Автор lendo (xantia2.0i)
Публикувано18.08.04 12:39



Не знам, винаги ми е било по-лесно така да я сменям а и ако нямаш крик търсиш разни труп4ета-павета или други такива.



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: margarit]  
Автор 1OOlv (Xantia 2.016V)
Публикувано18.08.04 12:53



Ами причини - бол.
1. Не ти е необходим крик - просто вдигаш колата, слегаш трупче и сменяш
2. Ако не е в сервизно положение почват чат пат да ти се прибират носачите и може и да не успееш да сложиш гумата....
3. Като смъкнеш крика на най-ниско ниво - може и да не можеш да го извадиш



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: 1OOlv]  
Автор lendo (xantia2.0i)
Публикувано18.08.04 12:55



А, ето няколко напълно основателни причини



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: lendo]  
Автор margarit (Xantia 1.8i 16V)
Публикувано18.08.04 13:49



Наистина са основателни причините - не оспорвам, ама малко ми звучат
по български някак си :(

Та, дали от Citroen са имали предвид ``слагане на трупчета'',
като са го мислили това ``горно сервизно'' положение ;-) ???



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: margarit]  
Автор шeф нa Coди Дeвня (full optional)
Публикувано18.08.04 14:04



абе пич ти ми звучиш малко по български ... иди в франция да видиш кво пише на приемната на всеки ситроен сервиз: колата се вкарва в сервиза в сервизна горна позиция, измита, и с код на имобилайзера 1111. Това се прави най-вече за тия дето ще ти бърникат по колата. Щото в сервизна горна хидравликата заключва в най-горна позиция и не позволява движение в никоя посока. Така няма опасност за монтьорите да си останат без ръка или крак, ако колата ти рече да падне долу или да прибере някоя гума нагоре


XM TurboCT .. where comfort meets power

Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: шeф нa Coди Дeвня]  
Автор margarit (Xantia 1.8i 16V)
Публикувано18.08.04 15:23



Абе мама му стара, кво да направя кат не сам ходил на сервиз в Франция
затова питам, можеш да обясниш по-спокойно (не може всеки да знае всичко)!!!

... Иначе твоето обяснение звучи разумно, ... е за това питах, .... благодаря все пак!



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: azz]  
Автортaнoв (Нерегистриран)
Публикувано29.09.04 14:44



Извинявайте за оффтопика ама ме интересува хидравликата
има ли връзка със спирачната течност или антифриза и дали е опасна?
Че чувам слухове за някои модели че ползват спирачната система.



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: тaнoв]  
Автор joe_un (CX 2.5 TRD)
Публикувано29.09.04 15:10



Ами спирачната течност при хидравличните ситроени се нарича хидравлично масло/същото, което се използува за окачването/. И една и съща помпа се използува. Т.е. накратко спирачките са допълнителен кръг към окачването.
Дали е опасно хидр. масло??? НЕ СТАВА ЗА ПИЕНЕ! По-добре бира.

Life is a shit, but sometimes is tasty


Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: joe_un]  
Авторtanov (Нерегистриран)
Публикувано29.09.04 15:56



Не бе, в смисъл ако стане авария с хидравликата
да не останеш без спирачки.Тва ме интересува, дали тея глезотии
не са опасни.



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: tanov]  
Автор Hиkи Ивaнoв (ВХ 1.4 моно)
Публикувано29.09.04 16:11



Няма хидравлика - няма спирачки! Освен на С5 - там мисля че е с нормална спирачна система...

Но ако ти откаже хидравликата, колата ляга толкова ниско, че няма начин да се движи! Така че гледай дали не започва да вози като каруца на нормално положение, първо по задницата се усеща. Тогава си я закъсал вече и със спирачките



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: Hиkи Ивaнoв]  
Автор tishovsx (Xantia 2.0i VSX)
Публикувано29.09.04 16:29



Така е и не е така, зависи коя хидравлика заглеждаш...например на моята кола, помпата е двуредова, има две допълнителни свери за тая цел, начи ако угасне дв. колицата няма да падне веднага и имам спирачки поне за 50 натискания, при мен е хидроактив две - система и какво значи "ако ти откаже хидравликата"....



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: Hиkи Ивaнoв]  
Авторtanov (Нерегистриран)
Публикувано29.09.04 16:30



Е аз съм споко щото карам АХ ма се лакомя за ХМ и се чудя дали е надеждна



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: tanov]  
АвторMAM (Нерегистриран)
Публикувано29.09.04 18:55



Има индикация на таблото и на бордкомпютъра за нивото и налягането на хидравличната течност.
За твое успокоение " ръчната " спирачка е крачна и можеш да я ползваш за аварийно спиране.
До сега никой не е споделял подобен опит.



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: tanov]  
Авторkosio (Нерегистриран)
Публикувано30.09.04 12:28



В повечето случаи в една система са окачването, волана и спирачката (а, на някои и съединителя).

Като почне да отказва нещо по хидравликата, последното което губиш е спирачката. И то, "губиш" е условно, щото имаш запас от ~100 бара (май така беше) само за спирачката.

Но да го докараш до резервата, първо ще ти изчезнат окачването и волана (ужасно твърд става без налягане) и ако до тогава не си отбил да видиш какво става - отваряш вратата и скачаш ;-)



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: tishovsx]  
Автор Hиkи Ивaнoв (ВХ 1.4 моно)
Публикувано30.09.04 13:54



Ами имах предвид спиране на двигателя, или липса на хидравлична течност, то и при мен с ВХ и без хидроактив дават май 30 натискания на спирачката при изгаснал двигател, но трябва да е наред централната сфера (моята е почти нова - на няколко месеца). От спирането на двигателя може да се застраховаш, като включиш на скорост, за да ти върти хидр. помпа и да има налягане - това докато успееш да спреш, де.

Редактирано от Hиkи Ивaнoв на 30.09.04 13:57.



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: Hиkи Ивaнoв]  
Автор margarit (Xantia 1.8i 16V)
Публикувано30.09.04 15:52



> то и при мен с ВХ и без хидроактив дават май 30 натискания на спирачката
> при изгаснал двигател,

Това ПРОБВАЛ ли си го? Някой друг пробвал ли го е на ПРАКТИКА в РЕАЛНИ УСЛОВИЯ?

... Че мен ми беше угасвала в движение 1-2 пъти ... успях да спра (не съм бил с голяма скорост), но според мен има запас 1-2 натискания на спирачката :(

Редактирано от margarit на 30.09.04 18:03.



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: margarit]  
Автор 1OOlv (Xantia 2.016V)
Публикувано30.09.04 15:57



Не забравяй че в този момент сервото не работи!!!
Това което се коментира е че системата ти все пак не е отворена напълно!!! Т.е. усещането е че все едно караш някоя велика Жигулка, а не че нямаш спирачки. Да не бъркаме нещата



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: 1OOlv]  
Автор margarit (Xantia 1.8i 16V)
Публикувано30.09.04 18:01



Това което питам е дали има запас от 30 натискания на СПИРАЧКАТА?
(които запас съм ЧУВАЛ че идва от акумулаторната сфера, който е пробвал ще каже)



Тема Re: Хиравлична течност на ХМнови [re: azz]  
Автор Maйcтop (Поразяваща ръка)
Публикувано04.10.04 18:54



Пичове, да ви кажа моят "опит". От няколко месеца не ми работи конжектьора . Колата е ВХ комби.
Та по темата - след светването на лампата за налягане съм карал по магистрала "Хемус" до пълно "падане"на колата около 40-50 км. След това започва затруднено управление още 10 км. и чак след това започва да се усеща че спирането се влошава. Извода го оставям на вас . Системата е достатъчно осигурена.
Разбира се , не говоря за случайте, в които има спукана тръбичка или загуба на течност, но всички други автомобили също не са застраховани.
Това, което съм чувал е, че при "спукване" (на гумената мембрана) на сфера азотът, проникващ в системата прави изненади.

Forever trusting who we are
and nothing else matters...



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.