Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 11:47 14.07.25 
Автомобили
   >> Citroen
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема Вакумна клапа на двигателя  
Автор 1OOlv (новак)
Публикувано16.06.04 09:09



Вчера се качвам на колата паля я и почва да звучи като москвич... след малко замисляне се осещам, че работи на 3 цилиндъра... след дълго оглеждане на двигателя остановявам, че е отчупена тръбичката към която за закача маркуча на вакумната клапа на двигателя. Обаждам се веднага в "любимата" фирма АМК и отговора им е:
1. Нямаме го и трябва да се поръчва
2. Ама те и 2-те са еднакви. (което за съжаление не мога да го проверя в момента ама все ми се струва, че не са много еднакви)


Та питанията са ми дали може само от това да е проблема и дали някой знае и други магазини в които може да има клипи....



Тема Re: Вакумна клапа на двигателянови [re: 1OOlv]  
Автор vsx16v (Xantia)
Публикувано16.06.04 09:44



Тая тръбичка и на мен ми беше счупена на времето, един майстор-пич не знам защо, но реши че трябва да я дръпне и я изкара от клапата. Аз направо се побърках, ебати човека.

Вместо да го убивам аз си тръгнах от там и отидох в Дунев моторс, там я свялиха и я залепиха с течен метал. В момента работи като слънце. Отваря, затваря - чудо.

Трите цилиндъра е много слабо вероятно да си имат нещо общо с клапата. Повече съм сколнен да си мисля че тръбичката ти е била счупена и преди това, просто си я забелязал като колата е почнала да работи на 3 цилиндъра.

Трябва да идеш при някой разбирачев и да почнете да търсите проблема. Тръгвате по ред на номерата и гледате докаде има ток, комутатор, бобини, свещи, ще се оправи няма да се пуашиш.., като намериш проблема сподели да знаем какво става.

Xantia 16v

Тема Re: Вакумна клапа на двигателя [re: vsx16v]  
Автор 1OOlv (новак)
Публикувано16.06.04 09:54



Сега я пратих в нашия сервиз да лепят клапата и да видят поне кабелите на свещите и бобината, че може и те да са... И ако и след това го има проблема - ще търся още и ще споделя разбира се как се е е оправило (ама имам една идея че и голям чук може да трябва :-)
А иначе майтапа е че от време на време се оправя... например сутринта нямаше проблеми. Минах 10 км. загасих, запалик - и пак работеше на 3 цилиндъра. В цялата история хубавото беше че майсторите от сервиза ни бяха пред офиса та ги строих всичките да гледат.... че докато я закарат колата до сервиза - може пак да се оправи и да кажат - нищо и няма... и да са прави за момента
А и за да ми е гадно съм сигурен че ако отида в АМК - освен да ми всемат една торба пари - малко вероятно е да свършат някаква работа...



Тема Re: Вакумна клапа на двигателянови [re: 1OOlv]  
Автор vsx16v (Xantia)
Публикувано16.06.04 10:53



Виж сега едно нещо което може да е може и да не е, но на мен ми се случи.

Кабелите за комутатора са отзад от лявата страна. Натисни куплунга хубаво да щракне, може да не дава добър контакт. Също така пръсни със спрей... всички останали куплунги, отваряш, пръскаш, затваряш.

Xantia 16v

Тема Re: Вакумна клапа на двигателя [re: 1OOlv]  
АвторAlex (Нерегистриран)
Публикувано16.06.04 12:24



Ако говориш за два вакуумни клапана единия управлява жилото което пък регулира оборотите т.е. май е автоматичен смукач , а другия отива в турбото да знаеш че от тях не работи на три цилиндъра. На мен ми беше счупен единия и работеше с малко високи обороти и затова директно му пуснах вакуума докато купя и нямаше проблем, а карах и с другия откачен и не усетих разлика в работата. Така че ако говорим за едно и също не е от тях проблема. Успех



Тема Re: Вакумна клапа на двигателя [re: Alex]  
Автор 1OOlv (новак)
Публикувано16.06.04 12:33



Че са 2-два са. Въпроса е че нямам турбо...
Явно наистина има проблем и с някои кабел. Само че сега я пратих в серивза да и залепят тръбичката на клапана и да видят кабелеите... ако не го намерят кой е - ще се наложи да последвам с пълна сила съвета на VSX-а... върпеки че не обичам много такива неща малко вероятно е в някой сервиз да го направят като хората....



Тема Re: Вакумна клапа на двигателя [re: 1OOlv]  
Автор 1OOlv (новак)
Публикувано16.06.04 21:55



Така. До тук е ясно че не е клапата оправих я и полужението е същото - през повечето време проблема е налице, но е през цялото.
Проверих и кабелите/бубините не свещите - но докато ги гледах - проблема не се прояви... разбира се 10 мин след това беше на лице - това си е направо нормално. Въпросът ме е ако отида на диагностика ще могат ли да ми кажат дали проблема е жици на бубините или дори изгоряла бубина или може да е при инжекторите. Както и колко да си приготвя за 2-та случая.
А и забравих да питам имам някакъв мъглив спомен че и при Дунев правят диагностига?!?! Прав ли съм и разбират ли си от работата?!?!? Проблема ми е че съм в Младост и всякакви движения с колата са доста трудни в момента
, но все пак държа да ми се направи диагностика като хората а не някой който ще каже - сменяме всичко подред - пък в някой момент ще се оправи проблема....

Редактирано от 1OOlv на 16.06.04 21:56.



Тема Re: Вакумна клапа на двигателя [re: 1OOlv]  
Автор 1OOlv (новак)
Публикувано17.06.04 10:10



Проблема е локализиран - положението е класическо за собственик на Citroen - бобината е изгоряла - "любимата" фирма го няма... - само със поръчка.
Така че казвайте къде да търся че съм много на зор... (трябва да пътувам след 1 седмица в чужбина и то със Ситрона).



Тема Re: Вакумна клапа на двигателя [re: 1OOlv]  
Автор vsx16v (Xantia)
Публикувано17.06.04 10:12



Все пак е добре че си оправил клапата, защото като решиш другия проблем колата ще върви повече...

В дунев имат достатъно техника за диагностика, в момента не знам как са, но аз като ходих (преди година) имаха достатъчно хора за всичко, Изгоряла бобина можеш много лесно да различиш, сменяваш и мястото с друга и ако почне друг цилиндър да не работи значи е от бобината. Пробвай с Тони от Автомотор, търси го лично него и се разберете нещо, твърде вероятно е да ти помогне. Той има схемата, тръгвате от компютъра по схемата и ще намерите проблема. Мерихте ли компресия, възможно е и някой клапан да е "залепил" или "отлепил" (..ба ли го..)

Пробва ли да откачиш и да закачиш кабела на комутатора? Нали ти казах че при мен стана същото, почна от време на време да изключва един цилиндър, какво ли не опитах и накрая се оказа че няма добър контакт на куплунга на комутатора, натиснах го, каза "щрак" и готово.

Между другото, ако си на 3 цилиндъра, по добре да изключиш инжектора на цилиндъра който не работи за да не ти изгаря бензина по изпускателните тръби.. просто му дръпни кабелчето.

Xantia 16v

Тема Re: Вакумна клапа на двигателя [re: vsx16v]  
Автор 1OOlv (новак)
Публикувано17.06.04 10:17



Ами при Дунев ходих и съм доволен. Момчето дето я гледа добре си свърши работата. Игра си 1ч - мести ги и т.н. Каза че е сигурен че е бобина. Въпроса е АМК като ги няма какво да правя... ИДеята ти за откачане на инжектора е добра - само дето аз така или иначе мисля да не я карам... то си е направо мъчение...




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.