Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:26 27.06.24 
Автомобили
   >> Citroen
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Въпрос за hydro-pneumatic suspension:нови  
Автор 5OOse (пура)
Публикувано10.04.04 22:30



На този линк:

има една схема на окачване за мерцедес, някой може ли да ми каже дали окачването на Ситроен има нещо общо с това на схемата или е коренно различно като система ? Интересува ме, защото имам подобен Мерцедес с такова окачване и се чудя дали ако го разходя по сервизите за Ситроен ще могат да ми оправят окачването ? Също още един въпрос : сферите като се купят нови какво се правят в смисъл директно се монтират на мястото на старите или се ходи някъде да ги пълнят с газ преди това или те са си пълни и напълно готови само се сменят ?



Тема Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:нови [re: 5OOse]  
Автор joe_un (CX 2.5 TD)
Публикувано11.04.04 01:16



Да! С много малки изменения /опростена схема/ окачването е същото. Освен Мерцедес още и Range Rover купуват патента. BMW и AUDI пробват своя "разработка" като се основават на пневматика, а не на хидравлика. Но... колелото е отдавна открито.

Life is a shit, but sometimes is tasty


Тема Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:нови [re: 5OOse]  
Автор joe_un (CX 2.5 TD)
Публикувано11.04.04 01:24



А за сферите - не съм компетентен, дали са еднакви със Ситроенските. Нашите могат да се пълнят и не е скъпо - 5-10 лв. на сфера. Не знам колко е налягането на твоите. При Ситроен има разлика в налягането на сферите на преден мост, заден мост и конжектьор/за антисинк не знам, щото моя няма таквоз чудо...все още/. При нас новите сфери се монтират директно с минимална загуба на масълце.

Life is a shit, but sometimes is tasty


Тема Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:нови [re: 5OOse]  
Автор porky-m (pristrasten)
Публикувано11.04.04 10:47



Pri mercedes sferite sa absoliutno razli4ni ot tezi na citroenite!Nai-grubo kazano pri citroen sferite predstavliavat ,,pruginite,,na kolata ,a vutre v sferata ima edin klapan ,koito vsushnost se iaviava amortisiora!Sferite ne vdigat kolata kakto mnogo hora se zablugdavat!Pri citroenite sferite podlegat na pulnene samo pri redki slu4ai,kogato membranata vutre vuv sferata e spukana i propuska hidravli4na te4nost pulneneto e nevuzmogno!Tova udovolstvie stuva 5-10 lv na sfera i efekta e dosta produlgitelen!Pri mercedes sferite izpulniavat drugi funkzii(nai-ve4e za tovar,slagat gi na kombitata),tehnia printzip na deistvie e razli4en , i NAI-VAGNOTO NEMTZITE NARO4NO SA GI NAPRAVILI DA NE SE PULNIAT ,ZA DA SE KUPUVAT SAMO NOVI-TZENATA IM E 180LV-200LV NA BROI,dokato na citroenite e okolo 60lv na broi!!!



Тема Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:нови [re: joe_un]  
Автор 5OOse (пура)
Публикувано11.04.04 13:09



Мерси.
Така и предполагах, но не бях сигурен за окачването че е същото.



Тема Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:нови [re: porky-m]  
Автор 5OOse (пура)
Публикувано11.04.04 13:23



И моята кола няма пружини, нито отпред нито отзад, тъй че сферата не поема ли тази функция ? При мен вдигането на колата става като се подаде към амортисьора масло, примерно като не е карана колата 1-2 дена тя спада много ниско и като се запали се вдига на нормалното и ниво, има и един лост до ключа на фаровете който може да повдигне колата много високо като се издърпа. Иначе си абсолютно прав за цените, една сфера е 150лв. а един амортисьор 400лв. Жалко че не стават от Ситроен... Примерно може ли да си сменя предните три сфери а не всичките ? защото колата ми отпред като се натисне е много твърда не помръдва а като се кара и при най малката дупка почва да подскача нагоре-надолу направо може да си одариш главата в тавана. Отзад е по добре и май не се налага да се сменя нищо. Сигурно затова тоя Мерцедес е с такова окачване защото е внос от Франция там са го поддържали като Ситроен



Тема Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:нови [re: 5OOse]  
Автор joe_un (CX 2.5 TD)
Публикувано12.04.04 09:21



При Ситроен когато се втвърди окачването, си за пълнене/смяна на сфери. Ти прежалваш 540 лв. и оправяш проблема. Алтернативен вариант - щом си фен на това окачване сменяй Мерцедеса и добре дошъл в клуба

Life is a shit, but sometimes is tasty


Тема Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:нови [re: joe_un]  
Автор 5OOse (пура)
Публикувано12.04.04 13:51



Принципно съм решил да я оправя тази кола, тя е "ретро" 500SEL 1983 аз не я карам искам да я възтановя в оригиналния и вид, досега съм направил над 90 неща по нея (от крушките на вратите до цялостно пребоядисване...)пак така с питане... сега съм на етап окачване, ще ходя тая седмица да поръчам сферите, но просто искам да науча повече за това окачване и мисля че тук в този клуб най разбирате от това. Иначе аз съм с единия крак в този клуб, защото имаме Ситроен Ц5 комби, но аз го карам само като трябва нещо да му се прави или като ми трябва комби за повече багаж



Тема Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:нови [re: 5OOse]  
АвторMAM (Нерегистриран)
Публикувано12.04.04 16:58



Може ли да дадеш повече информация за C5 - возия , скорост, обзавеждане,
проблеми?



Тема Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:нови [re: MAM]  
Автор 5OOse (пура)
Публикувано12.04.04 21:06



Ами возията е много добра като на новата S класа , скороста която вдига е мисля до 215км/ч, нашия е с двигател 2.2HDI нищо че е дизел много бързо набира, спокойно по магистрала можеш да се движиш с 180км/ч и колата е много стабилна особено на завоите. Обзавеждането което има е: предни изцяло ел седалки, двоен климатроник, компютър, CD чейнджър, 4 ел стъкла, прибиращи се огледала, централно заключване, ESP, няколко AirBag-a, парктроник, като паркираш назад огледалото за обратно вижда се се накланя надолу, 16" лети джанти, автоматични фарове, сензор за дъжд и др. Проблеми които е имал досега е че трябваше да се сменя нещо по хидравликата някаква тръба защото течеше масло и тоя ремонт беше много скъп, също ми прави впечатление че е много бързо се обезценява, като го купихме от АМК струваше над 60000 а сега ако решим да го продаваме няма да му вземем повече от 30000. Иначе като цяло е хубава кола, аз ако тръбва да си купя такъв ще взема Ексклузив с автоматични скорости, V6, кожа, ксенон и въобще всички екстри и задължително бих си взел втора ръка кола, много е по евтино и ако е до 2-3 годишна е почти сигурно че е читава.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.