|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Въпрос за hydro-pneumatic suspension:
|
|
Автор |
5OOse (пура) |
Публикувано | 10.04.04 22:30 |
|
На този линк: има една схема на окачване за мерцедес, някой може ли да ми каже дали окачването на Ситроен има нещо общо с това на схемата или е коренно различно като система ? Интересува ме, защото имам подобен Мерцедес с такова окачване и се чудя дали ако го разходя по сервизите за Ситроен ще могат да ми оправят окачването ? Също още един въпрос : сферите като се купят нови какво се правят в смисъл директно се монтират на мястото на старите или се ходи някъде да ги пълнят с газ преди това или те са си пълни и напълно готови само се сменят ?
| |
Тема
|
Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:
[re: 5OOse]
|
|
Автор |
joe_un (CX 2.5 TD) |
Публикувано | 11.04.04 01:16 |
|
Да! С много малки изменения /опростена схема/ окачването е същото. Освен Мерцедес още и Range Rover купуват патента. BMW и AUDI пробват своя "разработка" като се основават на пневматика, а не на хидравлика. Но... колелото е отдавна открито.
Life is a shit, but sometimes is tasty
| |
Тема
|
Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:
[re: 5OOse]
|
|
Автор |
joe_un (CX 2.5 TD) |
Публикувано | 11.04.04 01:24 |
|
А за сферите - не съм компетентен, дали са еднакви със Ситроенските. Нашите могат да се пълнят и не е скъпо - 5-10 лв. на сфера. Не знам колко е налягането на твоите. При Ситроен има разлика в налягането на сферите на преден мост, заден мост и конжектьор/за антисинк не знам, щото моя няма таквоз чудо...все още/. При нас новите сфери се монтират директно с минимална загуба на масълце.
Life is a shit, but sometimes is tasty
| |
Тема
|
Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:
[re: 5OOse]
|
|
Автор |
porky-m (pristrasten) |
Публикувано | 11.04.04 10:47 |
|
Pri mercedes sferite sa absoliutno razli4ni ot tezi na citroenite!Nai-grubo kazano pri citroen sferite predstavliavat ,,pruginite,,na kolata ,a vutre v sferata ima edin klapan ,koito vsushnost se iaviava amortisiora!Sferite ne vdigat kolata kakto mnogo hora se zablugdavat!Pri citroenite sferite podlegat na pulnene samo pri redki slu4ai,kogato membranata vutre vuv sferata e spukana i propuska hidravli4na te4nost pulneneto e nevuzmogno!Tova udovolstvie stuva 5-10 lv na sfera i efekta e dosta produlgitelen!Pri mercedes sferite izpulniavat drugi funkzii(nai-ve4e za tovar,slagat gi na kombitata),tehnia printzip na deistvie e razli4en , i NAI-VAGNOTO NEMTZITE NARO4NO SA GI NAPRAVILI DA NE SE PULNIAT ,ZA DA SE KUPUVAT SAMO NOVI-TZENATA IM E 180LV-200LV NA BROI,dokato na citroenite e okolo 60lv na broi!!!
| |
Тема
|
Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:
[re: joe_un]
|
|
Автор |
5OOse (пура) |
Публикувано | 11.04.04 13:09 |
|
Мерси.
Така и предполагах, но не бях сигурен за окачването че е същото.
| |
Тема
|
Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:
[re: porky-m]
|
|
Автор |
5OOse (пура) |
Публикувано | 11.04.04 13:23 |
|
И моята кола няма пружини, нито отпред нито отзад, тъй че сферата не поема ли тази функция ? При мен вдигането на колата става като се подаде към амортисьора масло, примерно като не е карана колата 1-2 дена тя спада много ниско и като се запали се вдига на нормалното и ниво, има и един лост до ключа на фаровете който може да повдигне колата много високо като се издърпа. Иначе си абсолютно прав за цените, една сфера е 150лв. а един амортисьор 400лв. Жалко че не стават от Ситроен... Примерно може ли да си сменя предните три сфери а не всичките ? защото колата ми отпред като се натисне е много твърда не помръдва а като се кара и при най малката дупка почва да подскача нагоре-надолу направо може да си одариш главата в тавана. Отзад е по добре и май не се налага да се сменя нищо. Сигурно затова тоя Мерцедес е с такова окачване защото е внос от Франция там са го поддържали като Ситроен
| |
Тема
|
Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:
[re: 5OOse]
|
|
Автор |
joe_un (CX 2.5 TD) |
Публикувано | 12.04.04 09:21 |
|
При Ситроен когато се втвърди окачването, си за пълнене/смяна на сфери. Ти прежалваш 540 лв. и оправяш проблема. Алтернативен вариант - щом си фен на това окачване сменяй Мерцедеса и добре дошъл в клуба
Life is a shit, but sometimes is tasty
| |
Тема
|
Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:
[re: joe_un]
|
|
Автор |
5OOse (пура) |
Публикувано | 12.04.04 13:51 |
|
Принципно съм решил да я оправя тази кола, тя е "ретро" 500SEL 1983 аз не я карам искам да я възтановя в оригиналния и вид, досега съм направил над 90 неща по нея (от крушките на вратите до цялостно пребоядисване...)пак така с питане... сега съм на етап окачване, ще ходя тая седмица да поръчам сферите, но просто искам да науча повече за това окачване и мисля че тук в този клуб най разбирате от това. Иначе аз съм с единия крак в този клуб, защото имаме Ситроен Ц5 комби, но аз го карам само като трябва нещо да му се прави или като ми трябва комби за повече багаж
| |
Тема
|
Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:
[re: 5OOse]
|
|
Автор | MAM (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.04.04 16:58 |
|
Може ли да дадеш повече информация за C5 - возия , скорост, обзавеждане,
проблеми?
| |
Тема
|
Re: Въпрос за hydro-pneumatic suspension:
[re: MAM]
|
|
Автор |
5OOse (пура) |
Публикувано | 12.04.04 21:06 |
|
Ами возията е много добра като на новата S класа , скороста която вдига е мисля до 215км/ч, нашия е с двигател 2.2HDI нищо че е дизел много бързо набира, спокойно по магистрала можеш да се движиш с 180км/ч и колата е много стабилна особено на завоите. Обзавеждането което има е: предни изцяло ел седалки, двоен климатроник, компютър, CD чейнджър, 4 ел стъкла, прибиращи се огледала, централно заключване, ESP, няколко AirBag-a, парктроник, като паркираш назад огледалото за обратно вижда се се накланя надолу, 16" лети джанти, автоматични фарове, сензор за дъжд и др. Проблеми които е имал досега е че трябваше да се сменя нещо по хидравликата някаква тръба защото течеше масло и тоя ремонт беше много скъп, също ми прави впечатление че е много бързо се обезценява, като го купихме от АМК струваше над 60000 а сега ако решим да го продаваме няма да му вземем повече от 30000. Иначе като цяло е хубава кола, аз ако тръбва да си купя такъв ще взема Ексклузив с автоматични скорости, V6, кожа, ксенон и въобще всички екстри и задължително бих си взел втора ръка кола, много е по евтино и ако е до 2-3 годишна е почти сигурно че е читава.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|