Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:49 24.06.24 
Автомобили
   >> Citroen
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
Тема Инерциянови  
Автор Kompresso® (Turbo C.T.)
Публикувано15.09.03 10:29



Айде да ви видя мненията по въпроса.Пести ли се гориво по инерция?Моля обосновете се.

Усмихни се на живота за да ти се усмихне и той


Тема Re: Инерциянови [re: Kompresso®]  
Автор Minavasht (случайно)
Публикувано15.09.03 10:40



Като се пуснеш по инерция от Витиня надолу или от Ихтиман ... определено
Но ако се засилиш и после пуснеш на равно ... си 100% на загуба ... все пак колата не е перпету мобиле
Поне аз така си мисля а




Тема Re: Инерциянови [re: Kompresso®]  
Автор the_rider (член(леко крив))
Публикувано15.09.03 10:43



Е как да не се пести, освен това се пести мотор, масло, ск. кутия и т.н.
Аз немога да си представя, че ще кача Витиня посока София и отдругата страна ще включа пета и пак ще настъпя газта, щото могора ще ме задържа и немога да се движа с нормална скорост без газ .

Кофти, кофти ама гот!


Тема Re: Инерциянови [re: Minavasht]  
Автор the_rider (член(леко крив))
Публикувано15.09.03 10:44



и ти ли за Витиня се сети, е по равно, много ясно, че няма смисъл, освен ако не смяташ да спираш след 200 метра

Кофти, кофти ама гот!


Тема Re: Инерциянови [re: Kompresso®]  
Автор vsx16v (Xantia)
Публикувано15.09.03 10:45



Имаш предвид по инерция, неутрална предавка.

Не се пести.
По-икономично е да се пуснеш на скорост, на 5-та например.

Обосновавам се веднага.

Празния ход си е специален режим на работа на мотора. Гори литър и половина на час. Ако работи климатика още повече.

Като се спускаш по инерция на скорост всичките агрегати: климатик, динамо, хидрл. помпа и т.нт. се задвижват от инерцията, мотора е по-малко натоварен и оттук разхода намалява.

Можеш да обърнеш внимание ако имаш борд комп.
Аз лично съм карал на шефа колата със разход 0.5 на 100 на 5-та предавка спускайки наклон.

Xantia 16v

Тема Re: Инерциянови [re: vsx16v]  
Автор the_rider (член(леко крив))
Публикувано15.09.03 10:54



е да ама ако не подаваш никаква газ, а тогава скоростта ти постоянно пада и ако не е супер нанадолно, /където и без това се налага да спускаш на скорост/ ти се налага да подаваш газ за да поддържаш скоростта по нанадолното, а тогава вече не ти пише 0.5 на борд комп-а а поне 4.0/100....., което е доста над 1.5 за празния ход

Кофти, кофти ама гот!


Тема Re: Съгласеннови [re: vsx16v]  
Автор anci (непознат)
Публикувано15.09.03 11:05



Абсолютно си прав, дроселите са ти затворени така че горивото, което влиза не е същото като при движение с таакава скорост с газ, така че "икономията" е по скоро психологическа при движение с изключена предавка.
А отрицателния ефект е лесен при движение по инерция колата трябва и да спира, да ама усилвателя на спирачното усилие който е в директна връзка с оборотите на двигателя (вакуум или хидравлика) няма да се държи адекватно и се спира на педал, същото е с усилвателя за управление и тн, а при положение че караш Ситроен и си царя на завоите и на доброто поведение на пътя, лично ас съм направил своя избор. .
А и в крайна сметка - да почнем и от удоволствичта да икономисваме ..... аре мерси



Тема Пести се.нови [re: Kompresso®]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано15.09.03 11:06



Само че и този маниер на каране се учи.
Зависи от пътя, колата. По принцип най- икономичния стил е - ускоряваш до най-високата предавка , но не прекалено бързо, скоростта също няма смисъл да е много висока (не и 150 км/ч например), после пускаш по инерция без да гасиш мотора. Когато скоростта падне но толкова че да може пак да включиш най-високата предава - правиш го пак.

ПП: Има смисъл при коли с 4 скорости и(ли) път с доста наклони. На равно ако просто вкараш 5-та с малко газ няма да има съществена разлика в икономията.

UB40 !



Тема Re: Инерциянови [re: Kompresso®]  
Автор шeф нa Coди Дeвня (full optional)
Публикувано15.09.03 11:19



пести се пести се ... ти на енерцията чакай да ти спести горивото ... нали се сещаш че където и да ходиш после трябва да се върнеш ... така че горивото което спестиш по нанадолнището после ще го компенсираш на обратния път на нанагорнищетото ... то не се качва лесно 2 тона кола по баирите ... пък после засичай кво си спестил надолу ...

важното е че ХМ и Ксантия не е добра идея да се карат много много по инерция защото при ниски обороти налягането на хидравличната помпа е ниско и ако ти се наложи да го ползваш за нещо (спирачки или волан) няколко пъти поред и може да изправиш някой завой ... примерно пробвай това: пускаш по инерция, настъпваш рязко спирачка и тръгваш да въртиш волана, ще усетиш веднага че волана ти е доста по твърд ... което при една рискова ситуация не е добра идея ...


XM TurboCT .. where comfort meets power

Тема Е,нови [re: шeф нa Coди Дeвня]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано15.09.03 11:22



нескопосано проектираната кола винаги ще има проблеми ! :-РРР
Не се връзвай, едва ли си купил флагмана на Ситроен за да пестиш гориво.

UB40 !




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.