Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:55 04.07.24 
Автомобили
   >> Citroen
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Xantiaнови  
АвторSasho (Нерегистриран)
Публикувано06.09.02 12:07



Вчера се разкарах из автоборсите да си търся кола, видях един Citroen Xantia и си казах "това ще е". Обаче този беше 1.8, без никакви екстри от рода на климатик, ел. стъкла и огледала, люк. Имаше фабрична газова уредба. Колата беше прозиведена 1994г., на 130000км, и му искаха 6300лв. Спред вас това нормална цена ли е за тази кола? Както и да е, този не ме устройва - аз искам да е с 2-литров двигател, да има климатик, малко ел. екстри, да е произведен след 1994г., да е до 100000км, и естествено да е с хидравлично окачване. В mobile.de подобни коли започват от 3500 Евро, което значи че ще стане около 5000 Евро докато го докарам до тук и оправя всичките подробности като мито и т.н., а пък на мен не ми се дават повече от 4000. Според вас може ли да се намери такава кола за до 4000 Евро тука в БГ? На mobile.de може ли да се вярва за цените на колите в Германия, или истината е друга?

Всички Ксантии ли са с хидравлично окачване?



Тема Re: Xantiaнови [re: Sasho]  
Авторiazshesikupa (Нерегистриран)
Публикувано06.09.02 13:24



Toj kato mu e iskal 6300 znachi e bil gotov da dade kolata za 5800, obache kakto znaesh kolite deto imat po maluk razhod sa po skupi. Tazi xantia 1.8 s gazova uredba shte se prodade po burzo ot njakoja 2.0i bez gaz.

Po princip, ot chujbina e dobre da si vzemesh kola ako imash mnogo tvoj chovek tam, kojto da ja tursi dulgo vreme, da e v chas, i da ja vzeme s garantiran proizhod. Servizna knijka e zaduljitelna kato kupuvash citroen zashtoto ako ne e podurjana dobre, ne e smanjavano rednovno masloto i t.n.t pri tova okachvane shte si imash mnogo glavobolia sled kato ja kupish.
Ako ja vzimash ottuka, zaduljitelno ja vodi na serviz da vidat dali otdolu sichko e ok. Ako ima njakakvu problem s okachvaneto xantiata vednaga minava v tvurd rejim, taka che shte razberesh, no vse pak neka ja poglednat "mastorite"

Gledaj da si vzemesh: hidroactive II, kupeto da e SX, motora 2.0i ako moje 16v oshte po dobre. Bojata da e metalic za da njamash jadove s koroziata.

Klimata e zaduljitelna, 2002 godina sme, vse pak :)

Na gorubljane ima dosta Xantii i mislja che mojesh ot tam da si vzemesh. za 4000 evro shte si namerish jaka tupalka, samo ne burzaj a izchakaj da ti padne neshto deto si struva.

I az sum reshil da si vzimam Xantia, no shte izchakam da sabera do kum 7-8 hil. leva. Mislja che za tezi pari shte si namerim 95/96 godina.

Xantiite sa super jaki mashini. Poneje naroda e revnal po golfove i drugi takiva nemski baraki tzenite na frenskite sa mnogo primamlivi. Taka che uspeh, i kato si kupish, da ne zabravish da napishesh kakvo si vzel, kolko pari i kak e kolata :)



Тема Re: Xantiaнови [re: Sasho]  
Авторiazshesikupa (Нерегистриран)
Публикувано06.09.02 13:32



A, zabravih da ti otgova na vaprosa "Vsichki Xantii li sa s hidravlichno okachvane"

Da, vsichki sa s hidravlichno, purvite sa S Hidroactive I, polse pochvat Hidroactive II, ima i Activa. Activata e neshto unikalno, pulna maniashtina. Tova e ABC (Anti Bodyroll Control) sistema, deto ne pozvoljava na kolata da se naklonjava pri zavoi pri trugvane spirane i prochie

Tezi systemi osven tipichnite za Citroen sferi ima i datchizi za naj razlichni neshta ot sorta na; uskorenie, skorost, ugul na zavivane, skorost na zavurtane na volana, gradusi i prochie. Dannite se obrabotvat ot computer, kojto po tablici smjata i reshava kakvo da napravi s kupeto, kato rezultat kolata ima Anti-dive, Anti-Roll, Anti-wind, anti-flat-tyre povedenie koeto shte reche che ako neshto tupo se sluchi kolata shte ti pomogne da izbegnesh opasnostta situacia. Naprimer kakto si se vozish komfortno kato pich i azvednuj ti iskacha nekva ovca na putja, Pravish rjazuk zavoj. Komputera se useshta, minava v tvurd rejim za chasti ot sekundata, kolata stoi stabilna. kato otmine opasnosta pak produljavame comfortno.

Naj jako e Hidroactive II ili Activa, obache activite s nogo skupi, no za smetka na tva idvat komplekt sus sichki extri i sa pulna mania ;)



Тема Re: Xantia [re: iazshesikupa]  
АвторSasho (Нерегистриран)
Публикувано08.09.02 20:48



Благодаря. Аз съм от Бургас и тука няма много голям избор. Другата седмица може да пътувам до София.

Значи тази дето я гледах имаше някакво лостче до скоротсния лост, с 3-4 позиции. Колата беше почти опряла в земята и като я запали се вдигна. После собственика ми демоснтрира как може да се променя височината ръчно. Може да се вдигне на около 45-50см от земята, но не забелязах дали го прави с лостчето. На това ли му викат хидроактив I? Други Ксантии нямат такова лостче и си стоят вдигнати когато не им работи двигателя. Те с по-новото окачване ли са и при тях може ли да се променя клиренса ръчно?



Тема Re: Xantiaнови [re: Sasho]  
Авторiazshesikupa (Нерегистриран)
Публикувано09.09.02 09:25



Citroen pocvhat da pravat Xantia 93 godina.
Purvite modeli, kakto i predshestvenika na Xantia - BXa, njamat anti-sink systema.
T.e, kato izkkluchish motora kolata potuva. V kraja na 93 godina pochvat da im slagat tazi anti-sink systema na kojato edinstvenata zadacha e da durji kolata izpravena dokato e v pokoj. Kak shte poznaesh dali Xantiata ima anti-sink systema? Gledash otzad, v sredata, ako ima dopulnitelna svera znachi ima anti-sink.

Sega za lostcheto.
Tozi lost deto prodavacha ti e demonstriral go ima na vsichki Xantii. Toj sluji za promjana na visohcinata. Ti kato kupuvash shte gledash da ima oshte edno lostche na koeto trjabva da pishe "Comfort-Sport".

I pri dvata Hidroactiva (edno i dve) ima takova lostche i ima mnogo tunka razlika.
Pri Hidroactive I, kato minesh na sport kolata stava tvurda i taka si kara dokato ne go drupnesh obratno na Comfort.
Pri Hidroactive II kato minesh na Sport kolata na stava tvurda, obache computera stava po chuvstvitelen i po burzo minava avtomatichno v tvurd rejim. (pri rjazuk zavoj naprimer). Estestveno Hidroactive II ima dosta podobrenia i vinagi e po dobra ideja da si vzemesh po novo pokolenie okachvane.

Az bih ti preporuchval tazi Xantia da ne ja kupuvash. Tozi tip moje da ti demonstrira kakvoto si iska, no po vsichko lichi che kolata e ot vuzmojno naj starite modeli, s 1.8 litrov motor, sigurno i ABS njama. Ako reishish da ja vzemesh ne mu davaj mnogo pari. Pruvo ogledaj hubavo zashtoto ima dosta mnogo po jaki tupalki.



Тема Re: Xantiaнови [re: iazshesikupa]  
АвторSasho (Нерегистриран)
Публикувано09.09.02 16:57



Мерси. Нещата ми се поизясниха. А аз си мислех, че тези дето не потъват при загасен двигател са с обикновено окачване - на пружини. На www.mobile.bg в 2 статии за Ксантия четох, че от 1995г. главните проблеми са оправени, така че аз ще търся кола след 1995г.



Тема Re: Xantiaнови [re: Sasho]  
Авторsheskikupa (Нерегистриран)
Публикувано10.09.02 09:23



Dobra ideja, 95/96 godina e super rekolta :)

kato ja vzemesh, ne zabravjaj da napishesh otkade, za kolko pari i kak e kolata :)



Тема Re: Xantiaнови [re: iazshesikupa]  
Автор Elby ()
Публикувано10.09.02 11:18



Само исках да допълня, че спортното окачване се регулира от бутонче, а не от лостче... бутончето се намира до лоста за повдигане на колата... това е при по старите модели (хидроактив І). При по новите (до колкото знам) това се включва автоматично и има само датчик на таблото, дали в момена е включено или не...



Тема Re: Xantiaнови [re: Elby]  
Авторshesikupa (Нерегистриран)
Публикувано10.09.02 13:23



Suglasen sum, butonche e po dobre kazano ot lostche. To (butonceto) se dviji napred nazad. Pri hidroactive I sustojaniata sa Comfort-Sport, pri hidroactive II se kazvat Normal-Sport.

Glavnata razlika mejdu hidroactive I - II e che pri hidroactive I kato minesh na Sport kolata stava tvurda dokato ne vurnesh obratno butoncheto.

Pri Hidroactive II kato minesh na Sport kolata si ostava v rejim Normal dokato komputera ne reshi che trjabva da mine v Hard mode.

Vsushnost toj moje da privede kolata v Hard mode i pri Normal kakto I Sport, samoche pri Sport ja privejda v Hard mode po skoro. Abe kupona e pulen.

Za Activata ne znam kak e. Ako znaesh, moljate spodeli sus nas.

Abe kato si kupa she vida tochno kak e :)

Za C5 znam che ima edin naj obiknoven el. buton - prekusvach ili neshto takova , kojto ne e svurzan s hidravlichnata sistema a samo podava impuls na computera.



Тема Re: Xantiaнови [re: shesikupa]  
Автор Elby ()
Публикувано10.09.02 15:01



абе на хидроактив І не е лостче! бутонче си е! дато се натиска! и не пише нищо! като го включиш - бутончето свети, иначе - не свети! Поне моята ксантия е така... един приятел и той има ксантия с хидроактив І - и неговата е същата!!!
а и активата май е на същия принцип...




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.