|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | >> (покажи всички)
Тема
|
filmi
|
|
Автор |
vasko () |
Публикувано | 03.01.00 22:08 |
|
koi sa 5-te vashi nai lubimi filmi?
| |
|
ot taq godina li???ili po printsip??
| |
|
Дай и едното и другото.
| |
Тема
|
стига формалности : )
[re: Член1]
|
|
Автор |
smahnat () |
Публикувано | 04.01.00 18:14 |
|
Повече от 5 са:
- Star Wars & Indiana Jones - те са класика.
- Живот в забрава - помните ли го този малък голям филм със Стив Бушеми. Сигурно даже и не сте го гледали. Пропуск!
- Продавачи - една от малкото комедии, която успя да ме разсмее за последните 4-5 години.
- Chasing Amie (Emie, Emi или там както се пише) - най-готината love-story.
- Леон - след този филм просто не бях същият човек.
- Стопаджията - най-готиният трилър/ужас, който някога съм гледал.
- Последният бойскаут и Смъртоносно оръжие 2 - най-готините екшъни
- Криминале и Форест Гъмп - можеше и да не ги споменавам - тях всички ги харесват :)
- JFK - рядко се случва да гледаш с удоволствие един сериозен филм от 150 минути.
- Кин-дза-дза - "Скачай в пепелаца" - безсмъртни думи : )
Стига толкова. Може и да съм пропуснал някой, но както и да е!
Давайте, вие сте!
| |
Тема
|
стига формалности : )
[re: smahnat]
|
|
Автор |
fen () |
Публикувано | 04.01.00 19:03 |
|
Седем,
Дух,
Роден на 4-юли,
Жега,
Вълк
Тутси
Rain man
Черен Дъжд
Вътрешен космос
| |
Тема
|
стига формалности : )
[re: smahnat]
|
|
Автор |
mar () |
Публикувано | 04.01.00 19:17 |
|
"ДИМ"
"ЗАПИСКИ ПОД ВЪЗГЛАВКАТА"
"КРИМИНАЛЕ" + "ГЛУТНИЦА КУЧЕТА" - не мога да ги деля
"ВСИЧКО ОТ НУЛА"
"КАМА СУТРА"
"АДВОКАТ НА ДЯВОЛА"
АЛМОДОВАР!!!!!!! и САУРА!!!!!!!!!!!!
"ПУШАЧИ"-"НЕПУШАЧИ"
Трудно ми е да спра до тук, но ще трябва...
| |
|
Ot tazi godina i ot minali ( makar che mi se struva che tazi godina hubavite filmi biaha malko ili pocti gi niamashe)
| |
|
Аз не харесвам "Криминале"
| |
|
"Смело сърце" - много пред всичко останало
Падам си по старите мафиотски филми - "Кръстникът", "Добри момчета", "Ганкстери", "Белязаният", "Казино", "Недосегаемите"
Комедии - "Училище за крадци"(невероятно смешна италиянска комедия), "Ченгето от Бевърли Хилс", "Полицейска академия", "Куче в чекмедже", "Опасен чар", "Форест Гъмп"(не съм сигурен, че мястото му е тук - филмът в дълбочина е и доста философски)
Уестърни - "Добрият, лошият и злият"
По-сериозни филми - "Вчера", "Дванайсет разгневени мъже", "Мълчанието на агнетата", "Гатака"(харесва ми идеята - можело е да го доизпипат), още много, но не ми идват на ум
Ужаси - Чакам някой да ми каже някой страшен ужас, защото почти всички ми се виждат направо комични.
Спирам, че в момента се сещам за се нови и нови филми, и ако продължавам ще стане топ 100
| |
|
"Lisabonska istoriq"!!!!!!! - wizualen i akustichen orgazym
"Andrej Rubljow", "Vertwoprinoshenie"
"Rodeni ubijci", "Acid House"
"Persona" , "Arizona Dream"
Sigurno propuskam i drugi dobri filmi.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | >> (покажи всички)
|
|
|