|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Субординацията в ранното християнство
[re: *abi*]
|
|
Автор |
Exaybachay (нямам идея ....) |
Публикувано | 22.07.12 14:49 |
|
Па те така са го разбрали, че взели та го разпнали - хубаво нека поставим въпроса от другата страна, какво толкова им е сторил Исус, какво толкова е нарушил, каква е тази опасност, която са разбрали юдеите, че да оневинят доказан убиец, за да накажат необяснимо и за Пилат поради що със смърт един беден човек, който смята себе си за бог? Помилваш убиец, най-непростимото престъпление, за да убиеш в най-лошия случай, някакъв полудял човек, но не и престъпник, нито е крал, нито е убивал, нито е преспал с жената на някой, нито е организирал някаква революция, нито е подтиквал някой към военни действия - къде е логиката, какво толкова е станало в крайна сметка, някаква тайна конспирация ли, какво ли?
| |
Тема
|
Re: Субординацията в ранното християнство
[re: Exaybachay]
|
|
Автор |
*abi* (eLgreco) |
Публикувано | 22.07.12 15:51 |
|
Нека оставим тази тема за друг разговор по натам.
Сега съм на вълна атентата и не мога да се концетрирам.
| |
Тема
|
Re: Има огромно значение дали е идиом или не
[re: Eжko Бeжko]
|
|
Автор |
Гepиcъм (корав оптимист) |
Публикувано | 22.07.12 16:08 |
|
"За теб това, че ни е откровено "по Наш Образ и по Наше Подобие" - а не по наши образи и по наши подобия - може също да е "филологична акробатистика""
Това е традиционна форма, и по нея не може да се вади заключението което се опитваш да изстискаш. Примерите те опровергават.
Per warez ad scientiam
| |
Тема
|
Re: Хайде моля те, да не отиваме в 3-та глуха
[re: Eжko Бeжko]
|
|
Автор |
Гepиcъм (корав оптимист) |
Публикувано | 22.07.12 16:09 |
|
Ами задавай коректни въпроси към Енос де. Не забърквай филологически каши.
Per warez ad scientiam
| |
Тема
|
Re: Субординацията в ранното християнство
[re: Exaybachay]
|
|
Автор |
Гepиcъм (корав оптимист) |
Публикувано | 22.07.12 16:11 |
|
Исус е проповядвал ерес за еврейте, а на времето ереста така се е наказвала.
Per warez ad scientiam
| |
|
Нали това е часто от мисията, да се жервта за да изкупи греховете ни. Всичко това е било предопределено. Извършителите в случая са само инструмент. Нали не смяташ, че бог е бил безсилен да промени нещата.
| |
Тема
|
Re: Субординацията в ранното християнство
[re: Гepиcъм]
|
|
Автор |
Exaybachay (нямам идея ....) |
Публикувано | 22.07.12 16:55 |
|
Знаеш ли в какво е бил обвинен и осъден Варава - и не само това, а по какъв обичай е бил пуснат на свобода той и осъден при това без конкретни обвинения (а не както ти си мислиш в обвинение за ерес) Исус? Помисли малко - защо им е нужен Пилат, самия той не вижда вина в него, погледни колко пъти ги е питал "в какво обвинявате тоя човек", питал ги е "ако вашият съд е достатъчен, защо тогава довеждате затворника при мене? Вземете го вие и го съдете според вашия закон", но те настояват Пилат да произнесе присъдата защо?, Ирод също не го осъжда, защо?
Съдебното дело срещу Исус много си прилича със нашите съдебни дела - виновен, невиновен, според тежеста на властта и парите.
| |
|
както казах - нека поставим въпроса от другата страна, от юдейската гледна точка, нали са го разбрали, какво са разбрали аджеба, какво е това смътно и неясно съдебно дело, защо така са бягали по тъча? Нали все пак трябва да има тежест твърдението им, че християнството било политеистична религия, аз казвам, че не са разбрали Исус, насреща си имам контратеза - нека разгледаме тогава в дълбочина.
| |
Тема
|
Re: Субординацията в ранното християнство
[re: Exaybachay]
|
|
Автор |
Гepиcъм (корав оптимист) |
Публикувано | 22.07.12 17:00 |
|
Ако учението на Исус не беше заплаха за еврейските жреци, нямаше да му обърнат внимание. А това че те са си опекли йезуитски работата чрез Пилат не променя нищо.
Per warez ad scientiam
| |
Тема
|
Re: Субординацията в ранното християнство
[re: Гepиcъм]
|
|
Автор |
Exaybachay (нямам идея ....) |
Публикувано | 22.07.12 17:08 |
|
И с какво е било заплаха?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | (покажи всички)
|
|
|