Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:03 01.11.24 
Религия и мистика
   >> Християнство
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
Тема Re: „Писанието не е в думите, а в разбирането”нови [re: Ежко]  
Автор Prokimen ()
Публикувано07.10.11 01:45



В отговор на:

Още в стари времена св. Иларион Пиктавийски казал, че

„Писанието не е в думите, а в разбирането” („ urae enim non in legendo sunt, sed in intelligendo”).




Добре казано, но откъде са получили озарение духом Силуановските адапти да учат нещо чуждо и на най-безблагодатните сектанти и на езичниците дори, че Христос пребивавал на върха на преобърнатата пирамида на битието, която била огледалното отражение на царството бесовско, пардон, небесно?

Една нищо и никаква книжка с куп дрънканици прави Православието по-жалко и от най-долнопробната секта, а и по-жалко от най-мерзкия езичник с букета му от шантави идолопоклонничества.

Крайно време е да вниваме колко опасно ходим ние православните, защото каква полза ако придобием стотици адепти - свещопалци и увредим душите им с една нищо и никаква книжица, противоречаща на Св. Писание?!

Колкото и парадоксално да изглежда, докато традиционно православните клонят към езичеството, Бог отваря духовното зрение у традиционни протестанти да видят истината в апостолското и светоотеческо православие, които започват да съживяват агониращата ни видимост.

В клуб "Православие" такъв очеваден пример беше Васко, пишещ с ника "Игнатиос". Във форума на "Православие.бг" ги има трима такива истински харизматици - трезви православни по-православни от нас православните.

Ако такива протестанти станали по-православни от православните не бяха се присъединили към дядо Йосиф Американски, нашите български църкви да биха си останали национални клубове с българо-македонски ежби, но видимо Бог обича българите за да изобличи традиционното им православно езичество с тази живителна протестантска ордоксия, за разлика от руснаците, които стават православни протестанти като отец Шмеман и компания



Тема За разбирането и неразбиранетонови [re: Ежко]  
Автор Stephanus ()
Публикувано10.10.11 16:15



Нещо по-вече: бесовете не само че имат най-правилно разбиране на Писанието, но имат и най-правилна вяра.

Това има ли нещо общо с твоите претенции ?

"Няма мир за безбожните, казва моят Бог"


Тема Re: За разбирането и неразбиранетонови [re: Stephanus]  
Автор Людмил Георгиев (минаващ)
Публикувано10.10.11 17:37



Ако,това е така/че бесовете разбирали библията/,то :

1 Петрово 1:12 И им се откри, че не за себе си, а за вас служеха те в това, което сега ви бе известено чрез онези, които ви проповядваха благовестието чрез Святия Дух, изпратен от небесата; в което и самите ангели желаят да надникнат.

едва ли не бесовете имат дарба от Святия Дух?????
Сатана знае словото ,назубрил го е,но тайните се откриват на нас,християните,чрез Святия Дух!Те ангелите желаят да надникнат,камо ли дяволите.............
Ако брата може да даде,къде точно пише,че бесовете имали най правилното разбиране на библията
А пиша тук,защото не намерих цитата





Тема Re: За разбирането и неразбиранетонови [re: Людмил Георгиев]  
Автор Ежко (бодли_дрешко)
Публикувано11.10.11 11:05



Дяволът показал на Богочовека всички царства на вселената

- тази онтологична мощ дори не можем да си я представим, а какво остава за познанието му върху Книгите, които съдържат много пъти по-малко информация. Казано е, че бесовете имат не само вяра, но и че трепелят, следователно, вярата им е правилна понеже имат правилно познание за Бога. Но тази вяра не е право_славеща, понеже никога няма да пожелаят да прославят Бога, в това число и в образа на човеците, проявявайки любов - точно обратното - макар и да имат правилна вяра, макар и да имат огромно онтологично познание за Битието (в това число и за всеки един човек в частност и за вярата му), макар и да треперят от Бога, те са безвъзвратно отпаднали в злото, понеже злото именно са възлюбили.


Редактирано от Ежко на 11.10.11 11:13.



Тема Re: За разбирането и неразбиранетонови [re: Stephanus]  
Автор Ежко (бодли_дрешко)
Публикувано11.10.11 11:08



Видимо не търсиш да вникващ в онова, което пиша, а дириш конфронтация, четейки повърхностно, "по диагонал".

Също е видимо и това, че не си обърнал и грам внимание на подписа ми най-отдолу.


Редактирано от Ежко на 11.10.11 11:14.



Тема Re: За разбирането и неразбиранетонови [re: Ежко]  
Автор Людмил Георгиев (минаващ)
Публикувано11.10.11 14:01



След възкресението,дявола е осъден,Исус взе цялата власт на небето и на земята,победи началства и власти и възтържествува над тях.
Вече сатата няма оная власт,тъй че не трябва да го издигаме!
Исус е Бог,а сатана е в краката му.
А словото е писано от Святия Дух,който дава тълкуванията на нас,не на дявола.
Тъй че мощ има Исус,а не сатаната.
Сега още не сме видели,а с вяра приемаме,но скоро ще видим,как църквата и християните ще гонят демони,ще изцеляват и всичко дето го пише ще стане!
Словото няма да премине................



Тема ". . . но избави ни от лукавия"нови [re: Людмил Георгиев]  
Автор Ежко (бодли_дрешко)
Публикувано12.10.11 11:38



А кой обикаля като рикащ лъв ? И не ли Сам Бог ни е указал да се молим с: И не ни въвеждай в изкушение но избави ни от лукавия

[Ефесяни, 6:10] Прочее, братя мои, усилвайте се в Господа и в мощта на силата Му;
[6:11] облечете се във всеоръжието Божие, за да можете устоя против дяволските козни,
[6:12] защото нашата борба не е против кръв и плът, а против началствата, против властите, против светоуправниците на тъмнината от тоя век, против поднебесните духове на злобата.
[6:13] Заради това приемете Божието всеоръжие, за да можете се възпротиви в лош ден и, като надвиете всичко, да устоите.




Тема Re: За разбирането и неразбиранетонови [re: Ежко]  
Автор oldfrog (пристрастен)
Публикувано16.10.11 15:09



Здравей Ежко,
Да ти понапиша и аз малко спам.

Това, че Ориген много е чел и въпреки това е изопачил разбирането на Библията съвсем не означава, че от многото четене няма полза.

Определено четенето не гарантира разбиране, но разбирането не може да се постигне по друг начин, освен чрез много четене.

Как се спасява Православният Християнин, според Дядо Серафим?

1 молитва
2 изучаване на Писанията
3 размишление върху трудовете на Светите Отци

Как се спасява Православният Християнин според Антоний Велики и Пахомий Велики? Намирал съм го в творенията и на двамата!

1 молитва
2 ръкоделие
3 изучаване на Писанията

Какво са правили за неграмотните в Пахомиевите манастири? Докато се научат да четат, разбира се!

Някой им е чел колкото пъти е трябвало, докато научат наизуст Четвероевангелието и целия Псалтир.

Не помня за кой от старите отци ставаше на въпрос. Той си е останал неграмотен за цял живот, но е знаел Цялата Библия наизуст. Заради смирението е държал в ръцете си ръкопис, но е цитирал по памет.

И един, за който си е записано и ми е под ръка.

Свети Марк Подвижник

Сведение за живота и творенията на Свети Марк

Подвижникът Свети Марк, е един от най-прочутите Египетски отци, но за неговия живот не са известни много подробности. Паладий (Лавсаик глава 20), който лично се е срещал с него, казва, че свети Марк е имал изключително тих и кротък нрав, така че в това никой не е можел да се сравни с него; и че още от юношеските си години е обичал да изучава Свещеното Писание и го е усвоил така добре, че знаел наизуст и Ветхия, и Новия Завет.

Това повтаря и Созомен (История на Църквата Книга 6 Глава 29)

Добротолюбие Том 1 стр. 451 на Зограф

И макар че малко е достигнало от него до нас, богословската му класа си личи.

Да не говорим за познаването на Библията от Златоуст и Ефрем Сирин, с оглед обширните им коментари върху Писанията, а ако говорим за някой по-съвременен автор, то удачен пример е Теофан Затворник.

За спасението на един човек може да се мине и с малко, но значимите неща стават, както се видя, със страшно много труд и постоянство.

Кейв на друго място в друга тема много добре си е обяснил защо пуска тази. Доколкото си спомням:
„Този клуб са го обхванали светщината и духовния мързел.”

Така че Кейв си е издържан и от гледна точка на Светите Отци.

А да търсиш непрекъснато реванш за „Защо не съм Православен?” смятам, че е малко глупаво. Някои неща ги променя само Божията благодат.

Поздрави
Жабоций Благогадни





Тема Re: „Писанието не е в думите, а в разбирането”нови [re: Prokimen]  
Автор oldfrog (пристрастен)
Публикувано16.10.11 15:12



Здравейте Скъпоценни Ми Прокимен,
Радвам се да Ви видя след дългото Ви отсъствие от Клубовете.

На това:
„Трагедията не е толкова в теософията на отец Софроний, наложена вече като ново официално богословие на Православието, колкото в това, че не се намери нито един богослов да разкритикува този сатанизъм, обхващащ цялото Православие, което тепърва започва да се кланя нак бог, пребиваващ на дъното и под дъното на преизподнята, унищожавайки еванегелското свидетелство за светото Христово Възнесение и вадейки княза на мястото, където е плач и скърцане със зъби, поставяйки го да доминира?!”
Публикувано 05.10.11 11:10

Бих отговорил:
Богослов от Православните може и да не се е намерил, но пък Бог е пратил Жабок да свърши тази работа. Най-отдолу ще видите адреса на блога ми. Половината статии в него пряко или косвено засягат проблема Силуан и Софроний. Досега съм публикувал:
„Критика на Спасението според Силуан Атонски Част 1,2,3)

Което всъщност е критика на една статия на Митрополит Калистос (Уеър), представляваща една много добра представителна извадка на ученията и на Силуан и на Софроний. Като начало смятам, че ще свърши работа. Цялата критика се състоеше от седем части, които приготвих през Март 2009 г. малко след като бях пуснал темата ми „Внимание Прелъстители!” в Клуб Православие. Видях клубното несъгласие с мен, а резултатите, до които достигнах, направо ме ужасиха. Тогава не пожелах да дразня повече клубарите, ясно ми беше, че нямат потенциал да ме разберат. Но с течение на времето ми изпаднаха разни материали от руските сайтове и с подсказките на Божията благодат сглобих пъзела. И реших да довърша започнатото заради разбиращите от Православните.

Сложността на Апологетиката се състои в това, че едновременно се преплитат няколко отделни нишки, които имат даже на моменти и общо течение. Сега ще Ви покажа вътрешните взаимовръзки на линията, която следват моите публикации.

За да не ме обвинят в еднолични пристрастия:
„За произведенията на Архим. Софроний Сахаров” – това е превод на едноименната статия на Игумен Игнатий (Душеин)

Ще превеждам и други неща от него, просто е брат единомишленик. На мен пък той ми е за насърчение.

„Новото възраждане на Апокатастасиса” – Искалекс е наш Алекс, абревиатура от „Искающий Алекс” в шеговития тон на „Астерикс и Обеликс”. Това е моето мнение по въпроса, но не очаквах, че има и актуална проблематика в лицето на „Оптимистичното богословие”.

„За Икуменизма” – поместил съм пост писан до Вас, но в неличен вид, където обяснявам за какво Икуменистите от Парижкия клуб към Вселенската Патриаршия се опитват да възродят Оригеновия Апокатастасис. И на практика това е претопяването и на Православието в „Религията на бъдещето”, за което говори в почти едноименната си книга Отец Серафим Роуз. И за мен това е масонска работа на масони в расо.

Следват три рунда Юрий Валериевич Максимов:
„Вечни ли са адските мъки 1,2,3)

Взети са от ПравославиеРУ, но след време ще сложа и линковете. Тук Юрий е разбил перфектно „Оптимистичното богословие” на Сергий Булгаков, но, уви, и той е преглътнал Силуан Атонски, като авторитет.

Другото ценно в тази поредица статии е, че Юрий е показал, че Псевдо-Исаак Сирин 2, който е в превод от коптски на Митрополит Иларион Алфеев е несториански фалшификат. Всъщност той е комбинирал критики в пресата на въпросния превод на други знаещи православни. От уважение към Юрий съм превел статиите му без редакции, частта за Силуан. Просто под третата съм оставил кратка бележка в какво се състои опасността в учението на Силуан Атонски, защото той е споменат там с одобрение.

Беше цитирал на едно място Протиерей Георги Флоровски от неговата статия „Противоречията на Оригенизма” от добавка към „Източните Отци 4 век”. Прочетох я, хареса ми, преведох я и я включих в поредицата материали. Просто е много хубава. За съжаление и части от произведения на Владимир Лоски влизат в употреба на „Есхатологичния оптимизъм” (в 1 част) и то от най-известните му.

Следват четири рунда Отец Жак Верлин:
„Източните духовни практики и Християнството 1,2,3,4”, защото това беше най-краткия възможен начин да се представи Източния Пантеизъм, да се илюстрира техниката на Фузийно разтваряне в сътворената вселена и влизането на състояние на неличностно битие. Това е важно за разбиране на Ню Ейдж, за практиките на Софроний Сахаров и Силуан Атонски и как това ще се опита да се представи за Християнство.

И след като съм изградил инструментариум, който ще даде понятийна система за разбиране на ученията на Силуан и Софроний какво точно съдържание имат, пристъпвам към представяне на това как въпросните учения се обличат в Православна терминология.

Не правя нещо ново за мен. „Критика на „Благословение и проклятие” от Дерек Принс” е всъщност работа от аналогичен вид, но за специфичното действие на тази проблематика сред Протестантите. Едни и същи окултно-езотерични техники, но приспособени според особеностите на Православното или Протестантското богословие. Така стана, че ги пуснах комбинирано. Иначе идеята ми беше поредицата за Православните да бъде едно след друго за удобство и да не се прекъсва, но нуждите наложиха друг порядък.

Реших да направя още няколко коментара към статията на Калистос, затова не съм публикувал още готовите. Просто я карам подред.

След като свърша с поредицата коментари, ще преведа и статията на Игумен Никон и ще я публикувам в блога си. И това ще е само началото. Виждам, че ще се наложи да изчета всичко от Силуан и Софроний.

За съжаление не мога да Ви кажа успокоителни думи, защото знам един сайт на зъдръстени „исихасти”, които си мислят, че Софроний е върха на исихазма, а не знаят, че нЕма безобидна медитативна техника, винаги се отключва кундалини, според думите на индийския гуру, когото Отец Жак Верлин цитира. А при Исихазма се практикуват такива неща, за съжаление. И няма никакво значение дали ги свързват с Йога или не. Поза и дихателни упражнения за концентрация винаги си спадат към Йога и водят до отключване на кундалини. Там са и осемте книги на Софроний Сахаров. Силуан Атонски си има специален сайт за неговите почитатели. Свалих го май целия в частта, където разни хора дават ласкави отзиви за него. И идея си нямате какви уважавани иначе богослови са му дали по едно рамо. По-добре Ви е да не знаете, щото иначе валидолче. И ако те са го проспали, макар че не са прегърнали идеите му в практичен план, то какво може да се каже за простия народец православний.

Поставихте въпрос за отците догматици да кажат нещо по въпроса:

Ето Ви една извадка от предговора на Есхатология на Юстин Попович стр. 36 на Зографското издание, от която ще видите влиянието на Силуан Атонски върху него.

„Отец Юстин е сравнявал своето възприятие на света с усещането на първия човек, който до падението е имал чувството за „всеобщо срастване с всички твари, за всеобща взаимовръзка”, възприемайки всяка твар „като жива органична част от своето същество”.
(Това е от молитвен дневник, бележка от 11 януари 1921 г.)

Твърде вероятно, когато в своята Пневматология Юстин Попович нарича Христос, Църква, това пък да го е заимствал от „целия Адам” на Силуан.

Така че Юстин Попович го четете внимателно и предпазливо!

В аванс ще ви кажа, че този начин на възприемане на „Вселената до нас”, както е записан в дневника на Юстин, е начинът на възприемане на вселената в Източния Пантеистичен Монизъм.

„Вселената до нас” от Джеймс Сайър е един хубав светогледен справочник, който за съжаление е изчерпен от тираж.

В интервюто, което беше поместено в ПравославиеБГ със Софроний за Силуан, Софроний изрично казваше, че Николай Велимирович винаги се е отбивал при Силуан, когато е бил на Атон, и е беседвал с него. Ученик на Николай е Юстин Попович и от поместеното се вижда, че Николай Велимирович е прегърнал идеите на Силуан и чрез него те са отишли и в Юстин. От по-горе поместеното твърдение на Юстин няма да разберете много, но когато прочетете първите ми три статии ще разберете за каква опасност Ви предупреждавам. Там съм показал и обяснил нагледно нещата по възможно най-достъпния начин.

Този пример Ви го давам, за да разберете, че Софроний не влага свои идеи в Силуан, а те наистина са Ситски Лорд и неговия ученик. Софроний не е имало как да влияе на Николай Велимирович за тези неща. Николай ги е взел от Силуан, а Юстин от него.

И да Ви дам нещичко в аванс от Третата статия за Силуан:

Ще взема отново мисълта на Калистос от последния пасаж:
„Второ, неговото учение за „целия Адам” и свързаната с него идея за това, че „моят ближен – това съм аз”.”
И до нея ще добавя думите на Отец Жак Верлин:
„Последните думи от книгата на ведите, които учителят трябва да каже на ученика си, са: „Татвам аси” – „И това също си.” Това е последният етап, когато учителят трябва да помогне на ученика да прекрачи и последния дуализъм, самото отношение между ученика и учителя.”

Човек трябва да е много сляп, за да не види, че:
„моят ближен – това съм аз”
Е всъщност идеята на ведите:
„Татвам аси” – „И това също си.”

При това дуализмът е преодолян и трансцеденцията завършена, вече не си личността, която си, а си се разтворил в безличностния океан на „целия Адам”.
-------------------------------------------------

И това е Източен Пантеистиченн Монизъм облечен в Православна терминология. И това не е вече Православие, а Ню Ейдж в Православна дреха. И това вече не е поклонение на Личностния Бог на Библията, а поклонение на безличната сила на творението, в което няма нищо личностно. И каква полза от докторските титли на Калистос по богословие и философия, след като казва, че не проповядва Ню Ейдж, а на практика точно това прави в статията си. Що за безочие и наглост!!!

И понеже:
2 Тимотей 4:3
Защото ще дойде време, когато няма да търпят здравото учение; но, понеже ги сърбят ушите, ще си натрупат учители по своите страсти,

Бог ще извърши съд над тези хора:
2 Солунци 2:11
И затова Бог праща заблуда да действува между тях, за да повярват лъжа,
12 та да бъдат осъдени всички, които не са повярвали истината, а са имали благоволение към неправдата.

Защото Силуан и Софроний ще бъдат прегърнати от хора, на които те са по страстите им, и това е отговор на Бога на тайните пожелания на техните сърца, и същевременно съд на Бога над тези, които търсят не това, което Бог е заповядал, Покаяние и Смирение от Вяра, а Мистични Преживявания, които не ползват духовното изграждане.

Простете ме за досадата, но са ми дошли „Свирепи Блатни Настроения”. И в момента не ми пука какви богословски титли, митри и прочие финтифлюшки стоят пред мен. Прашката на Давид е в ръцете ми и цялата филистимска армия да е само от Голиати, пак едно камъче ще стигне за всичките, ако е Божията воля.

Ще Ви помоля да ми отбележите, че сте прочели „дълготийката ми”!

Поздрави
Жабчо





Тема Re: С.З. спасява ли ?нови [re: Пpaвocлaвeн ckoт]  
Автор oldfrog (пристрастен)
Публикувано16.10.11 15:15



Здравей Фам,
Ето ти линк за нещо от книгата на Софроний Сахаров за Старец Силуан Атонски.




Пита са кой лъже!?

Осипов си е сменил мнението или Софроний удобно е редактирал Осипов, за да елиминира неудобния коментар на Никон?

И Силуан е наместен сред Светите Отци в един от най-удобните за работа сайтове със светоотечески творения. Не сред съвременните подвижници на благочестието, а наравно със Светите Отци. Свещеник Константин Пархоменко, един от тримата основатели на сайта, е съветник по всякакви въпроси на вярата или в „Православна книга” или в „ПравославиеРУ”, което са си другите два суперизвестни руски православни сайтове. И ако и той преглъща Силуан, то пита се, кой не го е преглътнал, освен мен и Прокимен.

За мен това означава, че има много хора, които знаят, но не разбират.

1 Петрово 1:10
За това спасение претърсиха и изследваха пророците, които пророкуваха за благодатта, която бе назначена за вас;
11 като издирваха, кое или какво време посочваше Христовият Дух, който беше в тях, когато предизвестяваше Христовите страдания, и след тях славите.

12 И откри им се, че не за себе си, а за вас, служеха те в това, което сега ви се извести чрез ония, които ви проповядваха благовестието чрез Светия Дух изпратен от небесата; в което и самите ангели желаят да надникнат.

Дори пророците, чрез които са идвали откровенията, са останали в неведение за тайната скрита в думите на Бога, които те са прогласили и записали.

Колосяни 1:26
сиреч, тайната, която е била скрита за векове и поколения, а сега се откри на Неговите светии;

И тази тайна може да се открива само чрез Светия Дух в този, който говори, и да се разбира само чрез Светия Дух в този, който слуша.

Ангелите може да искат да надникнат, но пак няма да разберат така, както разбира този, който има Светия Дух. А бесовете определено ще вложат в Божието Слово тяхното си бесовско разбиране. Така че Ежко нЕма никакво основание да твърди, че Бесовете познават отлично Светото Писание. Думите в него те познават, но съдържанието му не им се отдава. И за тези редове използвам Ежко срещу Ежко.

И друг път съм цитирал Дейвид Маршал и неговата книга „Ню Ейдж срещу Евангелието”. Все още я има на пазара. Може да се поръча в СЛС.

Малка извадка от Глава 11

„В книгата на Уил Барон „Измаменият от „Ню Ейдж”: историята на един свещеник от „Ню Ейдж”, несъмнено е представена най-успешната критика срещу „Ню Ейдж” от християнска позиция. (стр. 93)

Когато Барон се върнал във Финдхорн, той бил посрещнат като привилигерован посветен. Той останал там шест месеца. Във Финдхорн сега се провежда обучение по целия комплекс на алтернативната медицина и окултизъм. Освен това там се изучават основите на християнското богословие, професионалният език и методологията в мащаб, достатъчен, за да може зрелостникът незабелязано да проникне в християнската общност и да я обърне. Именно за това се е обучавал и Уил Барон. (стр. 99)”

Най-трудни за борба са сектите и ересите, които използват терминология идентична с тази на християните. Но нещата стават явни, когато ги накараш да дефинират понятията си. Или ти ги дефинираш, изваждайки ги от техните източници и ги сравняваш с истинските християнски образци.

Съзнателно или не, Дерек Принс, Силуан Атонски и Софроний Сахаров използват точно методиката на Ню Ейдж от Финдхорн, за която пише Дейвид Маршал, базирайки се на свидетелството на Уил Барон.

И една друга книга, която задължително трябва да имаш в Библиотеката си и да я четеш веднъж на две-три години, „Православието и религията на бъдещето” от Иеромонах Серафим (Роуз).

Каквото и да цитират от Светите Отци, Силуан и Софроний го цитират, така управлявайки контекста, че то да потвърди техните идеи, макар че това на практика са несъвместими неща.

Невежеството и наивността на огромните маси, което не познава точното съдържание на Християнската терминология, позволява много лесно да бъде излъгано със същата терминология, но изпълнена със съдържанието на Ню Ейдж.

От това, което съм направил досега със статията на Митрополит Калистос, смятам, че съм илюстрирал правилния подход за противодействие на такива съвременни заблуди. Не крия, че беше съпроводено с изключително умствено напрежение и много посветено време.

Поздрави
Жабоций

Блатни сентенции: „Правилното спасява, бЪгомислието на страстите погубва!”




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.