|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Боже,наистина ли си го направил зарaди мене?
|
|
Автор |
любчo /фoтorpaф/ (минаващ) |
Публикувано | 13.08.07 21:03 |
|
ученика на Исус Христос - Йоан,по късно ще стане апостол и щe напише в евангелието си:
Йоан 20:2-8
2. Затова се завтече и дойде при Симон Петър и при другия ученик, когото Исус обичаше, и им каза: Отнесли са Господа от гроба и не знаем къде са Го положили.
3. И така, Петър и другият ученик излязоха и отидоха на гроба;
4. и двамата тичаха заедно, но другият ученик изпревари Петър и стигна пръв на гроба.
5. И като надникна, видя плащениците положени, но не влезе вътре.
6. След него дойде Симон Петър и влезе в гроба; видя плащениците положени
7. и кърпата, която беше на главата Му, не сложена при плащениците, а свита на отделно място.
8. Тогава влезе другият ученик, който пръв стигна на гроба; и видя, и повярва.
какво е видял Йоан,за да повярва - няма да стана дума тука...тука ще стане дума как Бог е променил живота на Йоан чрез една трагедия.ако го е направил заръди него,Бог може да използва някоя трагедия,за да промени и вашия живот...
Римляни 8:28
28. Но знаем, че всичко съдейства за добро на тези, които обичат Бога, които са призовани според Неговото намерение.
в Библията наистина "всичко съдейства" за доброто на онези,който обичат Бога.махнете думата "всичко" и я заменете с "белега" на вашата трягедия...
за апостол Йоан това са "погребалните одежди на Христос"...
как ще звучи Римляни 8:28 във вашия живот?
болничното лечение съдейства за добро...
документите за развод съдействат за доброто...
затворническата присъда съдейства за доброто...
така беше при мене...
а,при вас?
да очаква дядо Годо е все едно да очакваш фотграфа Любчо...Редактирано от любчo /фoтorpaф/ на 13.08.07 21:04.
| |
|
Римл.8:28 не е "политическо коректно". Виж, приказката "всяко зло за добро" е.
Благодаря на Бога, че не е бил и не е "политически коректен" спрямо мен.
| |
|
Римл.8:28 не е "политическо коректно". Виж, приказката "всяко зло за добро" е.
Благодаря на Бога, че не е бил и не е "политически коректен" спрямо мен.
разбойника на кръста,който се разкайва, е очевадно,че е направил доста големи грешки в живота си.избрал е лоша компания,лош морал и лошо поведение.но пропилян ли е живота му?дали прекарва вечността,като бере плодовете на взетите лоши решения?тъкмо обратното.Той се наслаждава на плодовете от единствения удачен избор.накрая всичките му погрешни решения се изкупват с едно единствено правилно решение...
ако Бог не е бил "политически коректен" спрямо тебе,то и ти се нуждаеш от изкуплението Христово,като всеки "политически разбойник"...
много е трудно да влезе човек в Божието Царство,ako Бог не е бил "политически коректен" спрямо него...
питай,ако искаш Йосиф,Еремия или Данаил или който да е там "герой" от Библията...
днешната "съвременна християнска фарасейщина" е онова зло от сатаната,което най-много разяжда християнството след отчаянието...
ако беше честен спрямо себе си би написал постинга си така:"благодаря ти Боже,че не съм,като Санчо...този грешник - лакомен и винопиец."...
или:"в сравнение с всички останали аз съм един почтен човек."...
знаеш ли,едно прасе може да каже същото.
стандарта на безгреховност се намира не между "нечистите прасета",а пред Небесния Престол...
Исус каза,че на онзи,който много му се прощава - обича много,а на онзи,който малко му е простено - обича малко...
казва и друго:"че е много трудно богат /в смисъл духовно и материално/ да влезе в Божието царство...
все едно е - едно прасе да мине през иглени уши...
p.s. в този клуб не постингите на Mая - 1, са заплаха за християнството,а "фарасейските постинги,като твойте и тези на "жоро настръхвача"...
Бог да благослови америка и никое друго място на земята...
да очаква дядо Годо е все едно да очакваш фотграфа Любчо...
| |
|
Бате Санчо, благодаря на Бога, че НЕ Е "политически" коректен като заявява, че няма друг бог освен Него, и че Той спасява преди всичко според Своето Си намерение...
| |
|
Бате Санчо, благодаря на Бога, че НЕ Е "политически" коректен като заявява, че няма друг бог освен Него, и че Той спасява преди всичко според Своето Си намерение...
тогава се извинявам...
ама ти като знаете,че съм прост човек,защо ми говориш с такива термини "политически коректен"...
аз те разбрах,че Бог спасява само "политическите" затворници...
да очаква дядо Годо е все едно да очакваш фотграфа Любчо...
| |
|
в Библията наистина "всичко съдейства" за доброто на онези,който обичат Бога.махнете думата "всичко" и я заменете с "белега" на вашата трaгедия...
за апостол Йоан това са "погребалните одежди на Христос"...
никой и никога не говори за погребалните дрехи...
представете си,че някой ви пита:"какво възнамеряваш да носиш в ковчега?"
или пък да сте виждали магазин за погребални дрехи с рекламата:"дрехи който умираш да носиш!"
но,защо евангеклиста Йоан е изключение?
защо разказва,че е започнал да вижда в погребалните одежди на Христос - победен символ?
започва с тях в петък...
Пилат дава позволение.
Йосив от ариматея - гробница.
Никодим -стар фарасейн - 30 литра смирна и алое,като за царска особа.
ама защо пиша като,нали сам Пилат написа на една тенекиена табела:"Исус назарянина - юдеискаия цар!"
после евангелиста не спира и продължава да ни говори за "погребалните одежди" и в съботата.
голяма трягедия!...
три години по-рано Йоан е обърнал гръб на кариерата си и е заложил на един дърводелец от Нзарет.
плащеницата осезаемо напомня на Йоан,че неговия приятел и неговото бъдеще са опаковани в плат и запечатани с камък...
мани,мани,ами ства толкова разговорлив,че ни занимава какво става и в неделята...
рано сутринта той и останалите ученици научавт новината от Мария:"тялото на Исус е изчезналo!"...mariq izbwrzva kakto sws sobshtenieto taka i sws заключението.тя решава,че враговете са орткраднали тялото.двамата ученици,Йоан и Петяр,моментално се спускат към гробницата.Йоан изпреварва Пътър и пристига пръв.гледката така го стъписва,че той замързва пред входа.
какво е видял?
нали ви казах - тука нЕма да стане дума за това...
и така иската ли да говорим за дрехите който искаме да носим в ковчега?
само евангелиста Йоан ли може да говори за това?
да очаква дядо Годо е все едно да очакваш фотграфа Любчо...
| |
|
не се бях замисляла досега за погребалните дрехи.
каква според теб е връзката с душата?
защото то ясно, че тялото ще изгние, а душата отплава нанякъде (и да с енадяваме се връща при Бога).
Изобщо се чудя цялата ритуалност покрай погребението дали по някакъв начин реално се отразява на душата.
Защото в крайна сметка, нали това, в което е вярвал човек прижеве и каквото е правил на дело, ще набележат пътя й нататък.
И Божията милост, най-вече.
| |
|
не се бях замисляла досега за погребалните дрехи.
каква според теб е връзката с душата?
никаква...
ако ме питаш,като фотограв-моделист за "погребални дрехи" - имам няколко идей...
например за жение е добре да са "пиха" /от исп. в тон/.
като започнеш от фибата в косата,обичите,червилото колана,гривните,чантичката,обувките и разбира се най вече роклята...
никога,ама никога "погребалните дрехи" на една жена не включват панталон...на това му се вика "гробарски кич"...
а,за мъжете...
да не е в рокля...
да очаква дядо Годо е все едно да очакваш фотграфа Любчо...
| |
|
а,за мъжете...
да не е в рокля...
за Азис,ако умре,ще направя едно изключение...
да очаква дядо Годо е все едно да очакваш фотграфа Любчо...
| |
|
като фотограв-моделист за "погребални дрехи" - имам няколко идей...
например за жение е добре да са "пиха" /от исп. в тон/.
като започнеш от фибата в косата,обичите,червилото колана,гривните,чантичката,обувките и разбира се най вече роклята...
никога,ама никога "погребалните дрехи" на една жена не включват панталон...на това му се вика "гробарски кич"...
какви дрехи мислите да носите в ковчега,като умрете?
аз мисля да съм в нещо спортно...
това да съм в туричтечески дрехи ми се види демоде...
да очаква дядо Годо е все едно да очакваш фотграфа Любчо...Редактирано от любчo /фoтorpaф/ на 16.08.07 14:56.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|