Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:49 19.04.24 
Религия и мистика
   >> Християнство
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
Тема Re: Величаенето е от НЕ "кой да е народ", [re: ЛюбимeЦ 12+1]  
Автор aux (новак)
Публикувано05.02.06 17:20



задължение в смисъл, че ако не го вършиш вършиш грях пред Бога



Тема Re: Величаенето е от НЕ "кой да е народ", [re: aux]  
Автор ЛюбимeЦ 12+1 (Masse Merkava)
Публикувано06.02.06 10:50



ПОНЯТИЕТО за "грях" ти е погрешно.

не го казвам за да те засегна.

"И разумните ще сияят като светилата на твърдта.. вовеки, за всякога".


Тема Re: Величаенето е от НЕ "кой да е народ", [re: aux]  
Автор ЛюбимeЦ 12+1 (Masse Merkava)
Публикувано06.02.06 11:04



"А това, че Богът нарича Мойсей умрял"??!! какво искате да кажете с това?
За теб какво е "Господ го ПОГРЕБА в долината в Моавската земя срещу Вет-фегор".

кой се погребва?
духовните или телесните мъртъвци?

Между другото тази разлика правиш ли я?
Ако да,къде показваш в казваното от теб че правиш тази разлика.

"И разумните ще сияят като светилата на твърдта.. вовеки, за всякога".


Тема За славата на Божия син [re: Eжko_]  
Автор aux (новак)
Публикувано07.02.06 00:46



В отговор на:


В отговор на:
--------------------------------------------------------------------------------
Аз не Ви мразя, но не мога да се съглася с много от нещата, които Вие и Вашата секта учите другите, понеже виждам противоречие с думите на Бога и с Неговия Дух.
--------------------------------------------------------------------------------

Щом казвате че виждате. . .



Ех, Ежко_, осъзнавате ли, че това бихте могли да го намеквате само ако наистина имаше какво да се види?

Смятате ли, че има някаква основа за сравнение между всички мизерии, с които се характеризира сумрачната Ви секта (както и сами знаете), която учи да се отправят молби към духовете на умрелите хора за посредничество,

и славата на Божия син, която онези "силни на деня" официални религиозни водачи и функционери с дълги дрехи и големи бради от сектата на фарисеите не са видели?

И щом няма (и то няма, та чак кънти!, като камбаната на опушената Ви и празна картинна галерия в средата на София) тогава защо имате претенции, че някой би трябвало да види нещо, и правите такива неразумни намеци, вместо да седнете пред Бога с искрено сърце и да разсъдите с Негова помощ какво изобщо става?


Да, Той е можел да го каже това...
но как можа да Ви хрумне на Вас Вие да го казвате?



За това баща ми ме обича защото аз полагам душата си за да я взема пак. Никой не ми я отнема, а аз от самосебе си я полагам. Имам власт да я положа, и имам власт пак да я взема. Тази заповед приех от баща си.
И тъй, пак стана раздор между юдеите за тези думи. И мнозина от тех казваха: Бес има, и луд е: що го слушате?
Други казваха: Тези думи не са на беснуем человек. Може ли бес да отваря очи на слепи?
Йн. 10

Редактирано от aux на 07.02.06 05:59.



Тема Re: Величаенето е от НЕ "кой да е народ", [re: aux]  
Автор ng ()
Публикувано07.02.06 01:37



съжалявам, но тая работа с Моисей и Илия как я вързвате не ми става ясно по никакъв начин. Винаги съм се изумявала на нахалството на протестантите да изопачават Писанието. И защо му е на Иисус да говори с тях, ако са някакви духове само, а не небесни жители?



Тема За молбите към Бога [re: ng]  
Автор aux (новак)
Публикувано07.02.06 02:32



В отговор на:


съжалявам, но тая работа с Моисей и Илия как я вързвате не ми става ясно по никакъв начин.




ng, не съм сигурен какъв точно е въпрост Ви?

Ако питате защо това, което е станало на планината, да не е основание да се учи и практикува отправяне на молби към духове на умрели вярващи, то е защото в това събитие няма отправени молби от вярващите в Исус към духове на умрели вярващи, било за посредничество, било за нещо друго.

В отговор на:


Винаги съм се изумявала на нахалството на протестантите да изопачават Писанието. И защо му е на Иисус да говори с тях, ако са някакви духове само, а не небесни жители?




Не съм протестант.
Ако съм изопачил писанието покажете изопачението, но ако съм го приел и показал правилно тогава защо ме обвинявате в изопачаване на писанието и в нахалство?


В отговор на:


И защо му е на Иисус да говори с тях, ако са някакви духове само, а не небесни жители?




Пише защо Мойсеи и Илия са говорили с Божият син. Корнелиос също е разговарял с Божий вестоносец, когато му се е явил да му каже да повика Божият пратеник Симон за да чуе думите на добрата Божия вест за опрощаването на греховете ни и спасението на душите ни чрез вярата в Божият син, Исус от Назарет.

Но това отново, по никакъв начин не подкрепя учението на неправославната секта "православна църква", че вярващите в господаря Исус трябва/могат да отправят молби към умрели вярващи, било то за посредничество или за нещо друго.

Има някои много добри доводи и обяснения цитиращи точно и на място Св. Писание, които може да намерите в съответните теми из форума , които засягат този проблем.

Редактирано от aux на 07.02.06 05:57.



Тема Re: Величаенето е от НЕ "кой да е народ", [re: aux]  
Автор ng ()
Публикувано07.02.06 03:48



pak не мога да разбера какво ми казвате. Упорито повтаряте "духове на умрели вярващи" като нещо срамно и как не трябва да се говори с тях. Как тогава Бог го е правил? Фамулус напълно смислено Ви е писал, а какво Вие проповядвате, това не разбирам.
Значи Иисус говори с духове на умрели вярващи.
Но това е срамно и грешно
Това ли са Вашите изводи, защото нещо наистина не ми се вързва.



Тема За молбите към Бога [re: ng]  
Автор aux (новак)
Публикувано07.02.06 05:44



Вижте, нали самият аз дадох за пример мястото където е описано как Божий вестоносец се е явил на Корнелиос и двамата са си говорили. Тъй като самият Бог е пратил този вестоносец да каже на Корнелиос какво да направи то явно всичко в случая е одобрено от Бога. Ако ви се случи подобно нещо явно няма никакъв проблем да си говорите с Божий вестоносец (но не и да му се покланяте и да се опитвате да го използвате за посредник – е той така или иначе ще откаже, както виждаме, че реагират истинските Божии вестоносци (кн Откр.)).

Фундаментално различен е случая когато някой от земята се опитва да се свъжре (дори и еднопосочно) с духа на умрял вярващ, който Бога не е пратил да му се яви (и да му каже нещо или да направи нещо), и да го използва за посредник между себе си и Божият син (това беше версията на ТРИ/МладЕж/Ежко_).
Аз допускам, че някои хора вероятно се опитват да използват духовете на умрели вярващи да са им посредници дори с Бога, бащата на Исус.

В Св. Писание няма нито един одобрен от Бога пример (добре, поне аз не зная, но ако Вие знаете покажете) някой човек да отправя молби към духовете на умрели вярващи хора, било то за посредничество пред Бога или за нещо друго.
Самата комуникация предполага, че духовете на умрелите вярващи трябва да се
всеприсъстващи,
всечуващи,
всезапомнящи,
понеже в един момент биха могли милиони хора да отправят молби към тях за посредничество или за нещо друго,
и също трябва да им е дадена власт от Бога да са посредници между хората и Бога или Божия син (за такава власт не пише в Писанието).

Както предполагам разбирате, само Богът е всеприсъстващ, всезнаещ, всечуващ и само Божият син има власт да посредничи между хората и Бога бащата (и щом той е посредника, тогава който учи за други посредници пред Него, осуетява посредничеството на Божият син понеже излиза, че има нужда някой пък да посредничи пред Божият син. И ако такъв осъзнава, че върши зло против Божията наредба и упорито не се обръща от греха си то най-вероятно ще си отнесе наказанието с пълната строгост на Божията справедливост).

Също така това е обида към Божият син, който за да стане единствения (както пише) посредник между хората и Бога е предал себе си като откуп за нашите грехове (1Ти2:6) – никой човек не е направил това и не може да го направи, защото абсолютно всички са (били) грешни (включително и вярващата Мариам от Назарет, която истинно нарича Бога: „моят Спасител”) и имат нужда от посредник за да им бъдат опростени греховете и да бъдат направени праведни и да бъдат приети от Бога
(понеже Вие не може да имате мир с Бога ако имате грях, Богът грях не приема и докато имате грях вие сте враг на Бога и Богът е ваш враг по отношение на справедливостта, макар и всъщност да иска Вашето спасение чрез вяра в Неговия син),
и този безценен и достоен посредник е именно помазаникът на Бога, Исус от Назарет, Божият син,
който е бил наказан вместо нас, и е умрял вместо нас, за да изчисти с пролятата си кръв съвестта ни от виновността поради делата на смъртта които сме вършили, и да ни даде безценният подарък праведност пред Бога, мир с Бога, вечен живот с Бога, новосътворен дух по образа на Божия син, в който дух обитава самия Бог, и така сме направени едно с Бога и деца на Бога, както и да ни даде всякакви духовни благословения
- всички тези безцени, неописуеми неща, абсолютно непостижими за човека без Божията любов, милост, доброта, сила и саможертва, дължим на Него – помазаника Исус, Божият едничък син, който е А и Я, началото и краят, бащата на вечността (Иса 9:6).
На него, а не на спасените от Него хора, които без неговото посредничество и милост са също тъй безпомощни както ние сега бихме били без Него.


Понеже няма никой, който може да бъде по-добър посредник от Божият син, понеже никой няма по-голямо благоволение пред Бога бащата от неговия син, в когото Той благоволява, нито някой човек е платил откупа за греховете ни, понеже и самия друг човек има нужда някой да плати за неговите грехове, ако не иска да бъде справедливо осъден от Бога и хвърлен във вечния огън.

Нито пък някой човек има по-голяма любов към хората от Божия син за да може да бъде по-добър от Божият син и хората да предпочитат да отправят молби към него вместо към единствения посредник между хората и Бога, Исус от Назарет.

Също така някои непознаващи Бога хора, инстинктивно осъзнавайки, че имат грях и страхувайки се да отидат при праведният, свят и справедлив Божий син (който ще е и съдия накрая),
поради незнанието си за Неговите спасителни намерения и действия към хората, или това, че някой ги е заблудил относно отношението на Божият син към човек, който иска да бъде освободен от греховете си, а и дори към някой, който дори не знае за Бога,
могат да бъдат ефективно заблудени да не отидат при Божият син и да получат опрощение на греховете си, а да търсят безмислено контакт с, и помощ от духовете на умрели хора, (понеже те нали са по-малко страшни от Божият син), и така никога да не получат живот и опрощение и да погубят душата си поради заблудите, с които са ги заблудили.


Отправянето на молби към духовете на умрели вярващи е неосновано на Писанията сектантско лъжеучение и практика, което неправославната секта „православна църква” държи и, с което заблуждава много хора.


Послушайте Него и няма да сбъркате:

Мат 6:6, 9

А ти, когато отправяш молба, влез във вътрешната си стаичка, и като си затвориш вратата, помоли се на своя Баща...
...

А вие се молете така: Татко наш, който си в небесата...


доЕф3:14

За това, прекланям коленете си пред бащата на нашия господар Исус помазаника....








Редактирано от aux на 07.02.06 06:04.



Тема Re: За молбите към Бога [re: aux]  
Автор ng ()
Публикувано07.02.06 12:43



[17:1] И след шест дни Иисус взе със Себе Си Петра, Иакова и Иоана, брат му, и възведе ги насаме на висока планина;
[17:2] и се преобрази пред тях: и лицето Му светна като слънце, а дрехите Му станаха бели като светлина.
[17:3] И ето, явиха им се Моисей и Илия, разговарящи с Него.
[17:4] Тогава Петър отговори Иисусу и рече: Господи, добре е да бъдем тука; ако искаш, да направим тук три сенника: за Тебе един, за Моисея един, и един за Илия.
[17:5] Докле още той говореше, ето, светъл облак ги засени; и чу се из облака глас, който казваше: Този е Моят възлюбен Син, в Когото е Моето благоволение; Него слушайте.
[17:6] И като чуха това учениците, паднаха ничком и твърде много се уплашиха.

Аз не можах да разбера с кого смятате, че говори Иисус, с духове на Моисей и Илия? Ако е така, нали е грешно? Значи въпросът ми е как може Той да върши грях. Не говорим за Божии вестоносци, нито за ангели в светли дрехи, а за Моисей и Илия.
От писаното тука ясно се вижда, че Моисей и Илия са небесни жители. Съжалявам, не съм идиот. Още по-ясно е, че Той инициира контакта, а не те.
========================================
27:46] а около деветия час Иисус извика с висок глас: Или'! Или'! лама' савахтани'? сиреч, Боже Мой, Боже Мой! Защо си Ме оставил?
[27:47] Някои от стоещите там, като чуха, казваха: Той вика Илия.
[27:48] И веднага един от тях се затече, взе гъба, натопи я в оцет и, като я надяна на тръст, даваше Му да пие;
[27:49] другите пък думаха: чакай, да видим, дали ще дойде Илия да Го избави.
[27:50] А Иисус, като извика пак с висок глас, изпусна дух.
[27:51] И ето, храмовата завеса се раздра на две, отгоре додолу; и земята се потресе; и скалите се разпукаха;
[27:52] и гробовете се разтвориха; и много тела на починали светии възкръснаха;
[27:53] и като излязоха из гробовете подир възкресението Му, влязоха в светия град и се явиха на мнозина.
=======================================
И къде са отишли после тия светии? Защо са се явили и как са смогнали да го направят на мнозина? Какво са им казали?

Редактирано от ng на 07.02.06 13:12.



Тема Re: За молбите към Бога [re: ng]  
Автор aux (новак)
Публикувано07.02.06 17:42



Виждаме от Писанието, че ако Бога благоволи да Ви прати пратеник за да Ви каже нещо то явно няма проблем да разговаряме с Божии пратеници. Коренелиос е говорил с такъв пратеник например. Ако Богът Ви прати Моисей да дойде в дома Ви и да Ви се яви за да Ви каже нещо от Бога тогава говорете с Моисей, понеже Богът го е пратил (както и Мариам е говорила с Габриел).
Но това не Ви дава основание да учите, че Бога одобрява някои човек да се мъчи да инициира контакт еднопосочно с невидимия дух на умрял вярващ за посредничество или за нещо друго.

Ако Вие се опитвате да приравнявате славата и способностите на Създателя си с Вас тогава добре, щом и Вие можете като Бога тогава и Вие се преобразете с Вашата “Божествена” слава и инициирайте контакт с Моисей или Илия за да разговаряте с Моисей и Илия…
Но в случилото се на планината няма молби от хора към духове на умрели вярващи.
(А какво ако преди това Богът е казал на сина си да отиде на планината за да засвидетелства бащата за сина си, и така всъщност разговорът им да е иницииран от бащата а не от сина? (не че това променя кой знае какво, а само Ви показвам че не ни е дадено със сигурност да знаем кой точно е инициирал разговора им), така или иначе в тези събития няма иницииране на еднопосчен контакт с (невидими) духове на умрели вярващи за молби и посредничество пред Бога)

Също така когато Писанието (писмото от Симон) обяснява смисъла на случилото се на планината се казва, че то е било за да засвидетелства Бога бащата за своя едничък син и да го прослави (за да знаем чрез кого само има спасение, понеже Богът няма нужда от Йоан и Симон или Иааков за да укрепи или съобщи нещо на сина си, но така те лично чуват гласа от Бога бащата как свидетелства за сина си и това ги прави силни свидетели за Божият едничък син, каквито и наистина са), а не е било някои човек да вика духа на урял вярващ да му посредничи, каквито са заблудителните учения на неправославната секта "православна църква".
Дори само технически погледнато (което изглежда е по-малкия проблем) Вие нямате основание да смятате, че едно човешко същество може да е всеприсъстващо, всечуващо, всепомнещо, какъвто е само Богът и да Ви чуе заедно с още един милион молители в този момент, а да не говорим за моралната страна на въпроса, което вече отчасти изяснихме, ако и да има още какво да се каже.

Нямате основание от Божията книга, да практикувате и учите (опити за иницииране на) еднопосочно контактуване с умрели вярващи с цел молба за посредничество пред Бога или за някаква друга молба.

Tази ерес на неправославната секта "православна църква" е явна и не става Св. Писание да се нагоди към нея.



Защото като ви обадихме силата и идването на нашия Господар Исус помазаника, не следвахме хитроизмислени басни, но бехме самовидци на неговото величествие; защото прие от Бога бащата чест и слава когато дойде нему от великолепната слава такъв глас: "Този е моят възлюбeн син в когото аз благоволих." И този глас чухме ние че дойде от небето когато бехме с него на светата планина.


Редактирано от aux на 07.02.06 18:08.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.