Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:48 25.04.24 
Религия и мистика
   >> Християнство
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
Тема Re: "Отче, Аврааме, с м и л и се над мене" [re: Eжko_]  
Автор lvoBG (избран)
Публикувано30.01.06 17:37



В отговор на:

Напротив, отговорих ти - предоставих ти два примера - с Божията майка, и със свети Игнатий Богоносец, но ти така и не ги прие.




Ами защото и двата ти примера не са подкрепени с документи от първи век - а въпроса ми беше именно за този период. Да не говорим, че Св.Игнатий е починал в началото на втори век - т.е. невъзможно е да има документи за него от първи век.

Отново се изкушавам да коментирам тълкуването ти на думите на апостол Петър, но пак няма да го направя - все още не виждам смисъл.



Тема Re: "Отче, Аврааме, с м и л и се над мене" [re: Eжko_]  
Автор Eжko_ (_бодлидрешко)
Публикувано30.01.06 17:48



"Ще се п о с т а р а я", казва апостолът - "щото вие и след смъртта ми всякога да си припомняте това."- т. е., когато отида в Царството Небесно ще продължа да моля Христа Бога за вас да вървите по Неговите прави пътища, понеже Сам Той ме е удостоил да бъда "апостол Иисус Христов" [стих 1].

Тези думи на ап. Петър, са продиктувани от светото откровение на Спасителя лично към него и към другите ученици - откровение, на което отначало те не обърнали достатъчно внимание и което не разбрали , понеже обещаният Дух на Истината все още не бил слязъл върху им.

За кое откровение става въпрос.

На последната вечеря Господ дълго беседвал с учениците Си, завещал им да се обичат един други, да пазят Неговите заповеди и установил тайнството причащение с Неговото Тяло и Кръв. Но и след като Господ така ясно обяснил божественото Си учение, земни помисли още смущавали учениците и те спорели помежду си, кой е най-голям.

Господ, знаейки помислите им и предстоящето за Петър изкушение, казал на Петър: "Симоне, Симоне! Ето сатаната поиска да ви сее като пшеница. Но Аз се молих за тебе, [застъпих се пред Бога за теб] да не оскъдее вярата ти. И ти някога, когато се обърнеш, утвърди братята си!" [застъпвай се за тях молейки се на Мен, Ходатая, защото без Мене не можете да правите нищо. Това ще правиш и в Царството Ми, понеже не ти, а Аз теб избрах да бъдеш мой апостол].

Какво, обаче, направил тогава Петър ?

Надявайки се много на себе си, той казал на Спасителя: "Господи, готов съм да отида с Тебе и в тъмница, и на смърт". Иисус му отговорил: "Казвам ти, Петре, не ще пропее днес петел, преди ти три пъти да се отречеш, че Ме познаваш". (Лука 22:31 - 34). И на всички ученици Господ предсказал, че в тая нощ те ще се разколебаят и ще Го оставят. "Дори и всички да се съблазнят поради Тебе, аз никога няма да се съблазня - казал Петър, - ако потрябва дори и да умра с Тебе, няма да се отрека от Тебе". Същото обещали и другите ученици (Мат. 26:31-35; Марк 14:27-31).


Не сме ли често и ние, подобни на "тогавашния" Петър и "тогавашните" ученици - без Святият Дух на премъдростта, Който ". . . ще се отдалечи от лукавство, ще се отвърне от неразумни умувания и ще се засрами от приближаващата се неправда ". (Прем., 1:5)

Колко много можем да се поучим от светото Писание, колко много. . .


Господ е мое упование

Редактирано от Eжko_ на 30.01.06 18:04.



Тема Re: "Отче, Аврааме, с м и л и се над мене" [re: lvoBG]  
Автор Eжko_ (_бодлидрешко)
Публикувано30.01.06 17:53



Здравей, Иво

По-горе, съвсем шеговито - но съвсем не случайно, ти казах: "Ако искаш документи на видеозапис, едва ли ще мога да ти предоставя такива.

А на друго място, съвсем сериозно, цитирах откровението на Спасителя [чрез Авраама] :

"ако Моисея и пророците не слушат, то и да възкръсне някой от мъртвите, няма да се убедят."

Ако Писанието не слушате,то каквито и доказателства да ви се предоставят, няма да се убедите.


Бъди здрав




Господ е мое упование

Редактирано от Eжko_ на 30.01.06 17:58.



Тема Re: "Отче, Аврааме, с м и л и се над мене" [re: Eжko_]  
Автор lvoBG (избран)
Публикувано31.01.06 01:35



Ежко, ами тъй кажи в прав текст де - не разполагам с такива документи, е и? И бих ти отговорил.

Кажи ми как може да става обсъждане, след като на един прост въпрос се отговаря след 5-6 постинга спам?



Тема Re: За силата на молитвата [re: Eжko_]  
Автор цвeтe шapeнo (непознат)
Публикувано01.02.06 11:01



Йоан 15

1 Аз съм истинската лоза, и Отец ми е земеделецът.
2 Всяка пръчка в Мене, която не дава плод, Той я отрязва; и всяка що дава плод, очистя я, за да дава повече плод.
3 Вие сте вече чисти чрез учението, което ви говорих.
4 Пребъдвайте в Мене, и Аз във вас. Както пръчката не може да даде плод от самосебе си, ако не остане на лозата, така и вие не можете, ако не пребъдете в Мене.
5 Аз съм лозата, вие сте пръчките; който пребъдва в Мене, и Аз в него, той дава много плод; защото, отделени от Мене, не можете да сторите нищо.
6 Ако някой не пребъде в Мене, той бива изхвърлен навън като пръчка, и изсъхва; и събират ги та ги хвърлят в огъня, и те изгарят.
7 Ако пребъдете в Мене и думите Ми пребъдат във вас, искайте каквото и да желаете, и ще ви бъде.
8 В това се прославя Отец Ми, да принасяте много плод; и така ще бъдете Мои ученици.
9 Както Отец възлюби Мене, така и Аз възлюбих вас; пребъдвайте в Моята любов.
10 Ако пазите Моите заповеди, ще пребъдвате в любовта Ми, както и Аз опазих заповедите на Отца Си и пребъдвам в Неговата любов.
11 Това ви говорих, за да бъде Моята радост във вас, и вашата радост да стане пълна.
12 Това е Моята заповед, да се любите един друг, както Аз ви възлюбих.
13 Никой няма по-голяма любов от това щото да даде живота си за приятелите си.
14 Вие сте Ми приятели, ако вършите онова, което ви заповядвам.
15 Не ви наричам вече слуги, защото слугата не знае що върши Господарят му; а вас наричам приятели, защото ви явявам всичко що съм чул от Отца Си.
16 Вие не избрахте Мене, но Аз избрах вас, и ви определих да излезете в света и да принасяте плод и плодът ви да бъде траен; та каквото и да поискате от Отца в Мое име, да ви даде.

Бог да те води и да те благослови изобилно!



Тема Re: За силата на молитвата [re: цвeтe шapeнo]  
Автор Eжko_ (_бодлидрешко)
Публикувано02.02.06 15:44



Цитирате стихове, които визират Църквата Христова.

Неслучайно Църквата е и Съборна (Вселенска) - нейните членове са не само тия, които странстват временно тук, на Земята, но и небо_жителите – Богородица, Серафимите, Херувимите, Апостолите, мъчениците за вярата и въобще всички, които Бог е удостоил да живеят в едно с Него в Царството Му.

Затова, колко полезно може да се окажат нашите стремления към застъпничеството на праведниците, понеже тяхната молитва има “голяма сила” пред Бога [Иаков, 5:16].

Книга Притчи Соломонови....[15:8] На нечестиви жертвата е гнусота пред Господа, а на праведни молитвата е благоугодна Нему. [15:29]

Господ е далеч от нечестивите, но чува молитвата на праведните.
“защото очите на Господа са обърнати към праведните, и ушите Му - към молитвите им (воплите им)[1Пет., 3:12, Пс.33:16]

“и Моят раб Иов ще се помоли за вас, защото само неговото лице ще приема, за да ви не отхвърля” ...

“а сега върни жената на мъжа й, защото той е пророк, ще се помоли за тебе, и ти ще бъдеш жив; ” “И помоли се Авраам Богу, и Бог изцери Авимелеха, и жена му, и слугините му, и те взеха да раждат;” [Битие, 20:7, 17]

“…И целият народ рече на Самуила: помоли се за рабите си пред Господа, твоя Бог, за да не умрем;” [1Цар.,12:19]


Ако божиите праведници Мойсей, Илия, Авраам, Апостолите и прочие, и прочие свети люде, са се молили за човеците по време на земното си странстване, как няма да се молят и с е г а, ходатайствайки за нас, особено ако ние, обръщайки се към тях ги молим нелицемерно за помощта им.

Първо послание на св. ап. Павла до Солуняни

[1:2] Винаги благодарим на Бога за всинца ви, като ви споменуваме в молитвите си

Второ послание на св. ап. Павла до Тимотея

[1:3] ... непрестанно те споменувам в молитвите си денем и нощем

Трето съборно послание на св. ап. Йоана Богослова

[1:1] Аз, старецът - до възлюбения Гаия, когото истински обичам. [1:2] Възлюбений, молитствувам да бъдеш здрав и да преуспяваш във всичко, както преуспява душата ти.

Послание на св. ап. Павла до Филимона

...[1:4] Благодаря на моя Бог винаги, кога те споменувам в молитвите си…

до Ефесяни:

[1:16] не преставам да благодаря на Бога за вас, като ви споменувам в молитвите си. . . [6:18] с всяка молитва и просба молете се духом във всяко време и старайте се за същото това с всяко постоянство и молба за всички светии

“молба за в с и ч к и светии”, в това число и за апостолите, които бидейки в тяло, не са били съвсем безгрешни човеци, какъвто Единствен е само Син Човечески.

“Защото не искаме, братя, да не знаете за нашата скръб, която ни постигна в Асия; понеже бяхме отегчени твърде много и вън от силите си, тъй че не се надявахме и живи да останем. Но сами в себе си носехме смъртната присъда, за да се не надяваме на себе си, а на Бога, Който възкресява мъртвите,Който ни избави от такава страшна смърт, и още избавя, и Комуто се надяваме, че пак ще ни избави, като ни съдействувате и вие с молитва, та за подареното нам, по х о д а т а й с т в о на много лица, мнозина да възблагодарят за нас. [1:8-11]

И още:

“Братя, молете се за нас ...” [1Солн., 5:25]

“ молете се също и за нас, за да ни отвори Бог врата на словото да разгласим Христовата тайна, заради която съм и в окови, [Колос., 4:3]

И пак:

Молете се за нас; [Евр., 13:18]

Сърдечни благопожелания и на Вас

Разбира се, сега Апостолите нямат нужда от молитвите на човеците – ние имаме нужда от техните.


Господ е мое упование"

Редактирано от Eжko_ на 02.02.06 15:54.



Тема Re: За силата на молитвата [re: Eжko_]  
Автор цвeтe шapeнo (непознат)
Публикувано02.02.06 16:18



16 Вие не избрахте Мене, но Аз избрах вас, и ви определих да излезете в света и да принасяте плод и плодът ви да бъде траен; та каквото и да поискате от Отца в Мое име, да ви даде.

Да, тези стихове визират църквата.
Въпросът е за смисълът на молитвата в светлината на мисионерската заповед на Господа. Църквата е оставена на земята с цел. Всичко което цитирате е свързано със създаването на църквата и утвърждаването на светиите. И молитвите на апостолите са свързани с това. Господ сам създава църквата Си в единомислие с апостолските мъже и всички християни. Понеже ние също имаме свободна воля, тези стихове се отнасят както за църквата (която се състои от отделни човеци) така и за всеки отделен християнин. Искам да кажа, че такива молитви не са насочени само към самите нас, но са в унисон с Божията воля за цялото човечество.
Сега нямам време да мисля много, за да обясня ясно какво искам да кажа и да се аргументирам достатъчно, но по нататък.
Поздрави



Тема Re: ". . . Защото един е Бог, един и Ходатай. . ." [re: Eжko_]  
Автор aux (непознат)
Публикувано03.02.06 19:03



В отговор на:


"Защото един е Бог, един и Ходатай за човеците
пред Бога - Синът Божий и Господ наш Иисус Христос" ,

а е казано:

“Защото един е Бог, един и Ходатай м е ж д у Бога и човеци -Човекът Христос Иисус, ” (1Тим., 2:5).



Да, Ходатаят м е ж д у Бога и човеците е Един - т.е. Един Единствен.
Но точно това показва, че пред Ходатая, има пред_стоящи човеци..





В съвременния български език не се среща подобно изразяване: „пред_стоящи човеци” и съответно не е съвсем ясно какво неправославният ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_ иска да каже, но от контекста най вероятно изглежда че той иска да каже, че между Божият син и „обикновените” хора стоят други „специални” хора, т.е. тези „специални” хора някак си „стоят пред” Божият син и „обикновените” хора някак си е естествно първо да минат през тях за да отидат до Божият син.

Тук, разбира се, неправославният ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_ ни пропагандира една напълно погрешна „логика”. Той казва, че това, че пишело, че посредника между Бог и хората е само един, показвало, че всъщност той не е само един.
Нещо като да кажеш: „Понеже слънцето свети и топли, то затова слънцето не свети и не топли.”

Или както той го казва: (цит.) „Да, Ходатаят м е ж д у Бога и човеците е Един - т.е. Един Единствен. Но точно това показва, че пред Ходатая, има пред_стоящи човеци.. „

Не. Това, че посредника между Бог и хората е само един, показва именно, че няма НИКАКВИ посредници между Божият син и хората. За това вече беше писано и винаги ще се припомня на неправославната секта „православна църква” , че няма други посредници между Бога и хората освен единствения посредник между Бога и хората, Исус от Назарет.





Сега няколко думи за сравнението между текста (1Тим., 2:5) от синодалния превод на НЗ и от въображаемия превод на неправославния ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_:
В отговор на:



Може би, обаче, ще е интересно да се замислим върху следното - защо не е казано, например:


"Защото един е Бог, един и Ходатай за човеците
пред Бога - Синът Божий и Господ наш Иисус Христос" ,

а е казано:

“Защото един е Бог, един и Ходатай м е ж д у Бога и човеци -Човекът Христос Иисус, ” (1Тим., 2:5).






Оригинален текст:
Eis gar Theos eis kai mesites Theou kai anthropon anthropos hristos Jesous

Буквален превод:
един защото бог един и посредник на бог и на човеци човек помазаник йесус

Нормалeн превод:
Защото Богът е един, един е и посредникът между Бога и хората – човекът помазаник Йесус.

Виждаме, че разсъждения като тези на неправославния ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_ са много спекулативни, ако се основаваме само на някакъв превод без да вземем предвид и оригиналния текст.

Ако искаме да сме последователни и не членуваме „хора[та]” (както са направили в синод. прев.) тогава не трябва да членуваме и Бог[ът] (както НЕ са направили в синод. прев.) и тогава ще се получи:

Защото (някой си) Бог (нечл.) е един, един е и посредникът между (някой си) Бог (нечл.) и (някои) хора (нечл.) – човека помазаник Йесус.

Т.е. ако твърдим че пише, че Исус е посредник само между някои хора и Бога, тогава трябва да твърдим, че Той всъщност е посредник между някои хора и някой Бог. Което, разбира се, е погрешно.

Затова Исус от Назарет е единствения посредник между единствения истински Бог (Йн 17) и всички хора (ако приемат да им е посредник).

Защото Богът е един, един е и посредникът между Бога и хората – човекът помазаник Йесус.

А също текста продължава така: o dous heauton antilutron huper panton ...
т.е.: който (Йесус) е дал себе си откуп за всички ...

Кого другиго ще посочите като такъв който си е дал живота като откуп за всички?
За какви други посредници говорите тогава?
Какво ще направи с вас истинския посредник когато чуе че препоръчвате простосмъртни творения-хора за посредници между хората и ЕДИНСТВЕНИЯ посредник между Бога и хората?


По същество разсъжденията на неправославния ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_ от неправославната секта „православна църква” не доказват в никакъв случай това, което той твърди. Това, разбира се, не е за първи път и едва ли някой се учудва.




В отговор на:


Казано е: "Аз съм Бог Авраамов, и Бог Исааков, и Бог Иаковов", казва Господ Бог. “Бог не е Бог на мъртви, а на ж и в и.” (Матея, 22:31-32)

И още: "И рече ми Господ: да се изправеха пред лицето Ми д о р и Мойсей и Самуил (те били тогава покойници) душата Ми няма да се приклони към тоя народ". (Иер.15:1)

Значи Чрез второто Лице - чрез Господа Иисуса Христа - Сам Господ ни показва, че допуска, и че е напълно възможно умрелите телом, но живи духом праведници като Мойсей, например да се застъпват (ходатайстват) пред Него, пред второто Лице на Бога, Господа наш Иисус Христос.

Сам Господ по-късно п о к а з а л на света, че св. пророк Мойсей и с е г а е жив и че може да се изправи пред Лицето Господне.

“И ето, явиха им се Моисей и Илия, р а з г о в а р я щ и с Него.” </font>





Тези тълкувания на неправославния ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_ вече бяха разгледани и намерени за погрешни, подвеждащи и спекулативни. Тук:

Никъде тук не пише, че живи хора от земята могат да комуникират с умрелия Мойсей и да му казват за какво да се молел на Бога.

Мойсей или Мариам от Назарет не могат да присъства навсякъде,
Мойсей или Мариам от Назарет не могат да чуват всичко което се говори по земята,
Мойсей или Мариам от Назарет не могат да запомнят безброй молби,
и освен това хората си имат много по голям и сигурен посредник между тях и Богa – това е Божият син, който е умрял за тях.

Мойсей или Мариам от Назарет не са се предали и не могат се е предадат като откуп за всички,
са обикновени хора като вискчи останали хора понеже сами те имат нужда от спасител и посредник мвжду тях и Бога. Понеже Бога казва, че всички хора имат нужда от посредник между Бога и тях, включително Моисей и Мариам от Назарет.


А тук е обяснено защо не вярно, че Исус от Назарет (според неправославния ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_ от неправославната секата „православна църква”) щял бил да пожелае красотата на Мариам от Назарет:


В отговор на:


Новоповярлавите величаели (прославяли) светите Апостоли още тук, по време на земното им странстване, понеже по съвест усещали, че Сам Бог ги е прославил, и затова още приживе търсели И тяхната помощ.

Копирам (цитирам) с малка редакция от съмишленик:

”Из Книга Деяния на светите апостоли, гл. 5

А чрез ръцете на апостолите ставаха у народа много личби и чудеса; и всички единодушно прекарваха в притвора Соломонов. От другите пък никой не смееше да се допре до тях; ала народът ги в е л и ч а е ш е [прославяше]. А вярващи все повече се присъединяваха към Господа, множество мъже и жени, тъй че по улиците изнасяха болните и ги слагаха на постелки и одъри, та, като минава Петър, поне сянката му да осени някого от тях. Стичаха се в Иерусалим и мнозина от околните градове, донасяйки болни и от нечисти духове измъчвани, и всички се изцеряваха.” (12-16)

” ала народът ги величаеше.”

Това би трябвало да е достатъчно основание и ние да ги величаем, което и правим в дните на паметта им. Ако вие НЕ величаете Апостолите, нека ви попитам З А Щ О не го правите, след като казвате, че държите на Писанието - това ли е "държането" ви - едно приемате, а друго отхвърляте ?




(Нека да оставим самите пратеници на господаря да отговорят на погрешните тълкувания на неправославния ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_ от неправославната секта „православна църква”)

Писано е още:

Де 3:12:12
А като виде Петър отговори народу: Мъже Израиляни, що се чудите за това? или що се взирате на нас, като че от своя сила или благочестие сме сторили тогози да ходи? 13Бог Авраамов и Исааков и Яковов, Бог на отците наши, прослави Сина своего Исуса,

Де 10:24
И на другият ден влезоха в Кесария; а Корнилий ги очакваше, като бе свикал роднините си и ближните си приятели. 25И когато влезваше Петър, Корнилия го посрещна, и падна на нозете му и поклони се. 26А Петър го дигна и рече: Стани; и сам аз съм человек. 27И



Или подобни ситуации:

Откр 19:. 10
И паднах пред нозете му да му се поклоня; и рече ми: Внимавай да не сториш това: аз съм съслужител твой и от братята ти които имат свидетелството Исусово: поклони се Богу; защото свидетелството Исусова е духът на пророчеството.



Откр 22.8
И аз Иоан съм който видех и чух това; и когато чух и видех, паднах да се поклоня пред нозете на ангела който ми показваше това. 9И каза ми: Внимавай да не сториш това; защото аз съм съслужител твой, и на твоите братя пророците, и на тези които пазят думите на тази книга: поклони се Богу. 10И



Виждаме че неправославния ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_ ни учи да взимаме пример, не от това, което пише, че Бога одобрява, а ОТ НАРОДА ...

Нека сега да видим какво друго е правил този народ преди това, освен че е величаел пратениците на господаря.

Мат 27:22

Казва им Пилат: Но какво да правя Исуса, нарицаемаго „помазаник”? Казват му всичките: Да се разпне. 23А управителят каза: Че какво зло е сторил? А те много повече викаха, и казваха: Да се разпне. 24И като виде Пилат че нищо не ползува, но повече мълва бива, взе вода, оми си ръцете пред народа, и казваше: Неповинен съм аз от кръвта на тогоз праведника; вие да видите.
25И отговори всичкий народ и рече: Неговата кръв на нас да бъде и на чадата наши. 26Тогаз им пусна Варава; а Исуса би, и предаде го на разпятие.



Нали същия този народ e убил чрез ръцете на римската власт, Бащата на вечността (Иса 9:6), Божият син, Исус от Назарет!
И сега неправославният ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_ ни учи да взимаме пример от народа, който, в контекста, преди не много време, е убил сина на Бога...

Затова ако учим хората да величаят хората, а не правим по примера на пратеницитеи на господаря и другите примери от писанието какво общо имаме с Божиите думи и с Бога?



В отговор на:


Нали САМО Бог дава?? Виж обаче, че АПОСТОЛИТЕ СЪЩО ДАВАТ! И то това, което сами са получили от Бога. И това не само не противоречи на Бога, но Той сам казва така да бъде.




Тук неправославният ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_ оборва несъществуващи твърдения (или: воюва с вятърни мелници като дон Кихот де ла Манча).
Бог дава на всички всичкo по един или друг начин, и за това когато някой дава нещо получено от Бога славата справедливо е за Бога.
Но тук неправославният ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_ не осъзнава, че според своята си логика той трябва да величае много много хора, понеже всички са получили от Бога и дават на другите това което са получили.

В такъв смисъл защо неправославния ТРИ/Младеж/МладЕж/Ежко_ иска да величае само пратениците на господаря? Нека да започне да величае и сегашните хора, чрез които Бога работи и на които дава и те давата на другите...
Или сега Бога не работи за спасението на хората?


Бягайте от неправославната секта „православна църква” и от нейните заблуди и идете при Божия син, Исус от Назарет, и неговите думи, за да получите от Бога, като милост и дар, вечен живот, опрощение нагреховете си, праведност, мир с Бога, и всякакви духовни благословения.


„Наистина, казвам ви, който вярва в мене има вечен живот!”
Исус от Назарет




Редактирано от aux на 03.02.06 19:20.



Тема С каквато мярка мерите.... [re: aux]  
Автор Prokimen (ЧЕПАТ)
Публикувано03.02.06 19:50



Не виждам никаква логичност в заядливостта Ви. Ако Ви дразни Ежко, то проблемът си е лично Ваш.

Не разбрах аргументите Ви за да го обвините, че е неправославен.

Ако ли Православната Църква за Вас е секта, то какво название трябва да се изобрети за онези общества, появили се или ПАРАШУТИРАЛИ на сцената едва в 15 век?!



Тема Re: С каквато мярка мерите.... [re: Prokimen]  
Автор aux (непознат)
Публикувано03.02.06 21:07



Моят Бог и баща, който ме е създал, родил повторно и ме е осиновил чрез своя едничък син, помазаникът Йесус от Назарет, поради милостта си и любовта си към мене, _Е_ преди всички вековете, и вечно Е.

Ако и Вашият Бог е същият, а не някой от 14 век например, тогава изглежда, че имаме важни общи неща.

Може би трябва да допуснете, че изобщо не се занимавам с Ежко_ в това, което пиша...

предполагам разбирате, че всяко общество отговаря за себе си...




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.