|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
Тема
|
Re: А що значи : ". . . с Него ще и ц а р _ у в а
[re: Popeto64]
|
|
Автор |
Eжko_ (_бодлидрешко) |
Публикувано | 21.01.06 16:56 |
|
В отговор на:
Та нали са царе заедно с Царя, и богове заедно с Бога.
Това пък от къде го измисли !!!!
"Ако търпим, с Него ще и ц а р у в а м е " (Сравни с Книга Откровение, 20:6)
"Аз рекох: богове сте"
“Господ е мое упование”Редактирано от Eжko_ на 21.01.06 17:01.
| |
Тема
|
Re: “тебе що ти е” ?
[re: Eжko_]
|
|
Автор |
Enos (LDS) |
Публикувано | 21.01.06 22:40 |
|
В отговор на:
Ако Господ е В_ЕДНО с приятелите Си, и те са В_ЕДНО с Него, можем да се молим винаги, когато "душа сака" - и на Премилостивия наш Господ, и на удостоилите се да съ_царуват в едно с Него.
Бог прославя своите Си, но разбира се, личностното ни отношение в молитвите ни към Божиите приятели, както и личностното ни отношение към тяхното прославление, НЕ е едно и също, каквото е към Бога. то е твърде л и ч н о с т н о - като към личностИ, и като към Л и ч н о с т.
Единствено на Пресветата наша Троица всяка една личност трябва да отдава б о ж е с т в е н а слава, чест и поклонение. Така би трябвало да е от Небето, до Земята. (личности са и Ангелите, със свои имена . . .)
Върни се и прочети какво си писал в първият си постинг. Не се разбира, какво всъщност мислиш, защото определено си противоречиш. Ако светиите и Господ са В ЕДНО то това съвсем не значе че са едно и също.
***
Царуването с Бог далеч не започва след смъртта на човека.
Лоното на Авраам (Лука 16гл.) , което цитираш не е царуването с Бог. Това е едно временно място наречено "светът на духовете" (рай и ад). Там има да се върши много работа, например да се проповядва евангелието на тези, които не са имали възможност да го чуят преживе и др. Справка - Библията. После има Второ пришествие, Милениум, Страшен съд и чак тогава е Божието царство за тези, които са изработили спасението си. Пак там.
В отговор на:
Да, без съмнение всички се раждаме повредени, ала все още има и такива, които биват удостоени да станат като Ангели още тук, на Земята. Ако оттук насетне няма ни един свят човек, то тогава не трябва ли да дойде и Краят.
Ами изкуплението на Христос къде го забрави? То значи не важи за тях що те сами със собствените си усилия са станали безгрешни тук на земята. Браво бе, как става това "удостояване" с безгрешност? Разкажи, тази интересна теория. Интересно е.
Между другото има и паднали ангели, ако си забравил...
В отговор на:
Ако Господ иска патриарх Максим да пребъде в едно с Него, “тебе що ти е” ?
Ами ако Господ НЕ ИСКА? Какво ще стане с молитвите на тези отправени към някой въображаем светия. Точно това се опитвам да ти кажа, че хората не могат да знаят, кой е безгрешен и кой не. За това всички знаем със сигурност, че Бог е безгрешен и всемогъщ.
В отговор на:
* (хилядата години не бива да се разбират буквално, а като символично число, което образно обозначава периода “от Въплъщението на Господа до появяването на антихриста”, а не някакви си календарно измерени и уточнени по брой 1000 години, както съвсем погрешно учат хилиастите).
Това от Ежко ли е? Как всъщност разбираш кое в Библията е символично и кое буквално?
Поздрави,
Енос
Choose The Right!
| |
Тема
|
Re: “тебе що ти е” ?
[re: Enos]
|
|
Автор |
Eжko_ (_бодлидрешко) |
Публикувано | 22.01.06 12:02 |
|
Енос,
Ако искаш приемай, ако искаш, недей - "насила хубост не става".
По-вечето неща, които предоставям, не са мои.
Например, относно хилиазма:
Св. Андрей Кесарийски съвсем ясно подчертава, че хилядата години не бива да се разбират буквално, а като символично число, което образно обозначава
периода “от Въплъщението на Господа до появяването на Антихриста” . Хилядата години тук са едно символично число, определящо, съгласно символичните образи на Апокалипсиса, пълнота от време, известна само на Бога, а не някакви си календарно измерени и уточнени по брой 1000 години, както съвсем погрешно учат хилиастите, о с ъ д е н и още на II Вселенски събор като еретици.
Следователно, вашите учения са против Църквата, и против Самаго Бога, Който е и Нейн Глава и Първосвещеник.
Само искам да кажа нещо, относно: "как става това "удостояване" с безгрешност? Разкажи, тази интересна теория.".
Такова нещо никъде не съм казал, нито пък че “сами със собствените си усилия са станали безгрешни тук на земята.” Защо ми приписваш чужди мисли, защо, Енос ? Казах единствено следното:
“
Да, без съмнение всички се раждаме повредени, ала все още има и такива, които биват удостоени да станат като Ангели още тук, на Земята. Ако оттук насетне няма ни един свят човек, то тогава не трябва ли да дойде и Краят.”
Това е според Библията.
Светото Писание свидетелства за св. първомъченик Стефан, например следното:
“И всички, които седяха в синедриона, се вгледаха в него и видяха, че лицето му беше като лице на Ангел.”
За св. ап. Павел четем, че “. . .вече не аз живея, а Христос живее в мене. ”
Какво ще кажем ние, прочее, на това - какво, Енос ?
По другите теми не виждам смисъл да дискутирам, понеже ти не искаш да приемаш, а искаш да спориш.
Желая ти здраве - не само телесно.
“Господ е мое упование”
Редактирано от Eжko_ на 22.01.06 12:17.
| |
Тема
|
В междучасие...
[re: Enos]
|
|
Автор |
promtrei (пристрастен) |
Публикувано | 22.01.06 14:37 |
|
В отговор на:
Царуването с Бог далеч не започва след смъртта на човека.
Лоното на Авраам (Лука 16гл.) , което цитираш не е царуването с Бог. Това е едно временно място наречено "светът на духовете" (рай и ад). Там има да се върши много работа, например да се проповядва евангелието на тези, които не са имали възможност да го чуят преживе и др. Справка - Библията. После има Второ пришествие, Милениум, Страшен съд и чак тогава е Божието царство за тези, които са изработили спасението си. Пак там.
Enos,стига с тези междинни състояния на духовете.Стига с тези междучасия.Като има "там" да се върши работа,защо трябва да я вършим тука на земята?За каво са тези заповеди "за бъдем свидетели" и тези дарби на Светия Дух,като:благовестители,учители,пророци и т.н и т.н.Защо трябва да
рабитим една работа днес,като можeм да я свършим - утре.Яж душо и пий сега,а като умрем ще работим в "междучасието"...
Дa изработиш и да заработиш са две различни по значение думи.
Ти,обаче не знаеш това.Да заработиш означава,че ти сам си изкарваш надницата и в края на деня ти се заплаща.Да изработиш означва,че Господаря заплаща надницата в началото на дена /преди още да си почнал да работиш./ Ако си разбрал за какво става дума ще работиш по силите си,за да покашеш на Господаря,че си разбрал,че Той е направил Нещо преди ти да си заработил Нищо...А може и да се окажеш и неблагодарник и да чакаш голямото междучасие -Второ пришествие, Милениум, Страшен съд и чак тогава е Божието царство.
После пак си объркал пониятията Божието Царство с Небесното Царство.Божието Царство е Божествена институция тука на земята,а Небесното Царство е Бoжествена институция и на земята и на небето...Това вече е "междучасие" и ние очакваме да бие званеца,за да влезем в "час".А ко не влезете и вие в "час" ще ви се напише "отсъствие".До тука с лингвистиката."Отсъствие" мисля,че знаеш какво е...
Редактирано от promtrei на 22.01.06 14:40.
| |
Тема
|
За зелен хайвер...
[re: Eжko_]
|
|
Автор |
promtrei (пристрастен) |
Публикувано | 22.01.06 15:13 |
|
Ежко,само да вметна в точния ти коментар,че думата като е вид сравнение.
“И всички, които седяха в синедриона, се вгледаха в него и видяха, че лицето му беше като лице на Ангел.”
Първомъченик Стефан, изглеждаше като Ангел,а не че е бил Ангел...
Енос,пита как разбираш когa Библията говори буквално и кога символично?
Кажи му,че Библията говори за "много начини" на откриване на Бога,но ние разграничаваме два вида откровение - общо и специално...
Евреи 1
1 Бог Който при разни частични съобщения, и по много начини, е говорил в старо време на бащите ни чрез пророците,
2 в края на тия дни говори нам чрез Сина, Когото постави наследник на всичко, чрез Когото и направи световете,
3 Който, бидейки сияние на Неговата слава, и отпечатък на Неговото същество, и държейки всичко чрез Своето могъщо слово, след като извърши [чрез Себе Си] очищение на греховете, седна отдясно на Величието на високо,
4 и стана толкова по-горен от ангелите, колкото името, което е наследил, е по-горно от тяхното.
Нашите знания са празни съждения за Бога и ако го търсим с плътския си ум сме тръгнали за зелен хайвер.Ако искаме да Го познаваме,трябва да разчитаме на онова което Той ни казва за Себе Си.
Интересното е обаче,че "зеления хайвер" са харесва на някои.Например - агностиците.Те отричат "откровенията",но забележи - бунта им към Бога не е толкова явен както на атеистите.Но това не означава,че са по-малко противни на Бога от войнстващите атеисти.
Така,че Бог ни открива кое е символично и кое буквално...
| |
|
Promtrei
само да вметна в НЕ точния ви коментар,място в което пребивават духовете съществува: 18 Защото и Христос един път пострада за греховете, Праведният за неправедните, за да ни приведе при Бога, бидейки умъртвен по плът, а оживотворен по дух;
19 с който отиде да проповядва на духовете в тъмницата,
а защо е проповядвал е: 6 понеже затова се проповядва благовестието и на мъртвите, тъй щото, като бъдат съдени по човешки в плът, да живеят по Бога в дух. Но явно вие сте били в междучасие когато сте изучавали 1-то Петрово послание.Карай, това не е много по темата.
С обич :Емо
| |
|
Емо,преди 5 години ти стоеше на портата на ул. "Марин Дринов" - 21.
Тогава имаше Богуслужение в неделя от 10 h.Но ти не беше в клас.Тогава ли са изучавали 1-во Петрово?
Не прави от мухата слон и от едни стихове /макар и боговдъхновенни/ доктрина...
Как разбра,че е "буквално",а не "символично"?Вие казвате,че Христос е възкръснал като дух,а не с тялото си.Пък в Библията пише,че Христос яде печена риба и пие меден сок и че един от учениците му хваща краката.Дух може ли да яде и да го хванеш за краката?Това "символично ли е или "буквално"?
И последен въпрос.Още ли стоиш в неделя в 10 h. на поратата.Ако стоиш поне си покрий тялото с ветрище и посипи главата с пепел и вземи една керемида да си стържеш раните.А бездомни кучете в София има колкото си щеш.Така поне "междучасието" ти е вързано в кърпа.
Обичам те,но не и доктрината ти.
| |
Тема
|
Re: За зелен хайвер...
[re: promtrei]
|
|
Автор |
Eжko_ (_бодлидрешко) |
Публикувано | 22.01.06 19:09 |
|
В отговор на:
Ежко,само да вметна в точния ти коментар,че думата като е вид сравнение.
“И всички, които седяха в синедриона, се вгледаха в него и видяха, че лицето му беше като лице на Ангел.”
Първомъченик Стефан, изглеждаше като Ангел,а не че е бил Ангел...
Енос,пита как разбираш когa Библията говори буквално и кога символично?
Да, св. първомъчник Стефат не е бил Ангел, не е бил безгрешен, но преди да се представи пред Бога е бил удостоен - от Самаго Бога - да бъде ангелоподобен [подобен на Ангелите, а не на ангелите (падналите). . .].
Това е според светото Писание.
“Господ е мое упование”
| |
|
скъпи promtrei-чо,преди 5 години не съм стоял до портата на Марин Дринов 21 защото ми е много далече от Пловдив,но ако ти набереш смелост и влезеш през портата на горе споменатия адрес ,и посетиш учебните часове ,ще разбереш че това което представяш за наша доктрина е пълна глупост ,която не се нуждае от коментар.
с обич :Емо
| |
Тема
|
Санчо, стига си спамил...
[re: promtrei]
|
|
Автор |
Enos (LDS) |
Публикувано | 22.01.06 22:18 |
|
Не си слушал вниматлно беседите защото започваш да пишеш глупости.
Нито сме казали, че възкресението е само по дух, нито някой е решил да прави от едни стихове доктрина, или дори църква, както при евангелистите. Тези и други стихове просто потвърждават нещо. което на вас ви се губи и тогава започват или да се пренебрегват или да се казва, че нещата били символични, но какво точно символизират всеки разбира по своему. За това е било необходимо възстановяване. Възстановяване на всичко... А не може да има възстановяване без божествено откровение и напътстие. Нищо ново под слунцето:
Данаил 2:44 И в дните на ония царе небесният Бог ще издигне царство, което до века няма да се разруши, и владичеството над което няма да премине към други люде; но то ще строши и довърши всички тия царства, а само то ще пребъде до века.
***
Деяния 3: 20 и Той да ви изпрати определения за вас Христа Исуса,
21 Когото трябва да приемат небесата до времето, когато ще се възстанови всичко, за което е говорил Бог от века чрез устата на светите Си пророци.
***
6 И видях друг ангел че летеше посред небето, който имаше вечното благовестие, за да прогласява на обитаващите по земята и на всеки народ и племе, език и люде.
Поздрави,
Енос
Choose The Right!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
|
|