Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:14 13.11.25 
Религия и мистика
   >> Християнство
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | (покажи всички)
Тема сектата "православна църква"нови  
Авторбeн (Нерегистриран)
Публикувано27.08.03 18:54



Понеже темата за "царицата" стана много натоварена и объркана, продължавам една от нишките в нова тема.

Това е отговор на това което ТРИ написа тук:





Ако не приемаш Писанието, недей да четеш следващите редове. Ако наистина го приемаш, то тогава приемай както трябва, а не както ти е удобно.


TRI нямаш основание да говориш така. Ти цитира заблудително извън контекст "Но каквото око не е видяло..." , като доказателство, че ние НЕ ЗНАЕМ нещо.
След като цитирах целият пасаж се оказа, че това всъщност е написано за да ни покаже, че ЗНАЕМ това нещо.

Т.е. оказа се, че ти цитираш текста заблудително, защото вместо да направиш извода, който Бог вътре ясно ни поднася, ти направи точно противопложния извод, и който ти е повярвал се заблудил.

Ако ти знаеш, че този текста казва обратното на това което ти твърдиш, то ти правиш това, което тука намекваш, че аз правя - ти четеш "както ти е удобно". Понеже ти беше удобно тогава да доказваш, че аз не зная какво е "горе", макар че аз не съм твърдял, че зная какво е горе, а имах предвид съвсем друго, както и обясних след това.

Или има друг вариант: ТРИ се е заблудил за смисъла на 1Кор-2 ?
Кое от двете е?

Ако си се заблудил, тогава си спомни твоите думи в темата за "Коренът...", с които ти определи каква е причината да се заблуждава някой като чете Писанието.

Ако евентуално ти приемаш това, което е написано "както ти е удобно", защо ти трябва да говориш така за мен? Ти дори не се обърна да признаеш, че си цитирал заблудително, както сатаната е цитирал заблудително "хвърли се от храма защото пише..."

Нищо, нека това се знае. А и Бог не е сляп нито забравя, каквото трябва да помни.

Така, че още от начало ти започваш със зло.

В такъв смисъл нали усещеш какво се носи от последните ти думи:
Бъди здрав, приятелю - и физически, и духовно. ?

Умолявам те, спести ми това и не ми пише такива неща в края на това, което пишеш. Не вярвам на думите ти, поради очевидни причини.
Там за "Корена.." ти, по навика си, отклони изказването на Г. Исус в желаната от тебе посока, но аз ще го върна скоро...






Да разгледаме сега твоите обяснения, защо смяташ, че жената на Йосиф, Мария, е царицата от Пс 45.




Още приживе Небесната Застъпница на всички верни Христови последователи е казала за себе си:


Къде някой от НЗ нарича тази благословена от Бога жена така, ТРИ - "Небесната застъпница" ?
Да възвишаваше така упорито Божият Син нямаше да е лошо, наистина. В НЗ говорят по подобен начин за Божият Син, но тебе не съм те чул да се увличаш да възвишаваш Божият син, което би било добро. В НЗ не говорят така за Мария, а ти не спираш.

Ще чакам да цитираш, как някой удобрен в НЗ нарича жената на Йосиф: "Небесната застъпница". Трябва да обясниш защо употребяваш определителен член "-та", Какво искаш да кажеш с това? Останал съм с впечтление, че използваш много "застъпници", които са на небето, а сега говориш за небеснаТА застъпница? Защо -ТА ? Една ли е, много ли са? Как е точно?
Но трябва да цитираш НЗ и то места, които доказват това, което твърдиш, а не които може да се предположи, че имат някакво отношение към това което твърдиш - защото ако е второто тогава това не е доказателство, а натъкмяване, нещо като "както ти е удобно".




"Ето, отсега ще ме облажават всички родове " (Лука 1:48).

И ТРИ тълкува:
Ще я облажават в с и ч к и родове – не само човешките, но и ангелските.


ТРИ, къде пише групи от "ангели" да са класифицирани като "родове"? Посочи някакъв пример за "родове" от "ангели".
А и веднага след думите, че ще я смятат и наричат "блажена", отново се говори за "родове", като естествено става дума за хора - както се и говори на много други места за родове.

48 Защото погледна милостиво на низкото положение на слугинята Си; И, ето, от сега ще ме облажават (ще ме смятат за/(наричат) блажена) всичките родове.
49 Защото Силният извърши за мене велики дела; И свето е Неговото име.
50 И, през родове и родове, Неговата милост. Е върху ония които Му се боят.

Ако не приведеш някакво недвусмислено и добро доказатество, тогава ще обявя, че това е твое произволно тълкуване - както добре казваш: "както ти е удобно".
Родове се употребява за хора. Рода се образува, като хората се женят и си раждат деца и така се получават много родове.
Ако не дадеш доказателство, че при "ангелите" може да се говори за родове, тогава ще излезе, че казваш, че ангелите се женят и се омъжват и си раждат деца. Но нека да не прибързвам, все пак чакам твоите доказатества, че при ангелите може да се говори за родове.


От друга страна е истина, че Бог е благословил жената на Йосиф, Мария, и всички родове я смятат за "блажена" (т.е. щастлива). Да, това е истина, жената на Йосиф, Мария, наистина е ощастливена и благословена от Бога.


Но това в никакъв случай, не е доказателство, че жената на Йосиф, Мария, е царицата от Пс 45 , така, че нямаше смисъл да го цитираш.





А и ето какво е казал Г. Исус поповод блаженството на Мария

Лука 11,27
А когато Той говореше това, една жена издигна глас от народа и Му каза: Щастлива(блажена) е утробата, която Те е носила, и гърдите, от които си сукал!
А Той каза: Напротив, щастливи(блажени) са тия, които слушат словото Божие и го пазят.

По повод неправилния превод на този пасаж в Синодалния превод има информация тук, най-долу:



И така виждаме, че Г. Исус казвайки "НАПРОТИВ" , на практика показва, че несравнимо по-блажени (щастливи) са тези, които слушат словото Божие и да го пазят.

Но тъй като Мария и тя е от тези, които слушат словото Божие и го пазят, то и тя , като другите става блажена, с това, явно по-голямо блаженство, хората да слушат словото Божие и да го пазят.

Ти, ТРИ, слушаш ли Божието слово и пазиш ли го? Ако да, тогава това "Напротив, щастливи(блажени) са тия, които слушат словото Божие и го пазят" се отнася и за тебе, освен ако не искаш да отхвърляш Божиите милости.






А какво да кажем и за едно друго Негово изказване:

Марк 3:
20 И дохожда в една къща; и пак се събира народ, така щото те не можаха нито хляб да ядат. 21 А своите Му, като чуха това, излязоха за да Го хванат; защото казваха, че не бил на Себе Си.
[...]
Дохождат, прочее, майка Му и братята Му, и като стояха вън пратиха до Него да Го повикат.
32 А около Него седеше едно множество; и казват Му: Ето, майка Ти и братята Ти вън, търсят Те.
33 И в отговор им каза: Коя е майка Ми? кои са братята Ми?
34 И като изгледа седящите около Него каза: Ето майка Ми и братята Ми!
35 Защото, който върши Божията воля, той Ми е брат, и сестра, и майка.



Своите му, майка му и братята му, излязоха да го хванат. Защото казваха, че не бил на Себе Си
Без коментар...

Кой е майка му, ТРИ?

Разбираш ли, ТРИ, за какво става дума?

Ако ти не си му брат и сестра, и майка, тогава нямаш дял с Него, ТРИ









Л и ч н о единият от седемте п ъ р в о в ъ р х о в н и Ангели, - св. Архангел Гавриил, пратеният от Бога за благовестието на Дева Мария, с в и д е т е л с т в а:
" Радвай се благодатна! Господ е с тебе; благословена си ти между жените " (Лука 1:28).




Mожеш ли да посочиш в Писанието къде пише за "седемте п ъ р в о в ъ р х о в н и Ангели"?

Можеш ли да посочиш в Писанието как някой нарича жената на Йосиф, Мария: "дева" (не "девица", а "дева"). Аз съм видял , че за "дева" пише в сатанински писания, които говорят за някакви си там "зодии" - "дева", "теле","скорпион" и т.н. Защо наричаш тази благословена жена "дева"?

Можеш ли да посочиш в Писанието как някой нарича жената на Йосиф, Мария, "девица", след като вече е родила първородния си син, и са се любили с Йосиф (Мат 1:25), а също след като Мария е умряла.


Истина е! Благословена е между жените, защото Бог я е избрал чрез нея да се въплати Спасителят.
Но това в никакъв случай, не е доказателство, че жената на Йосиф, Мария, е царицата от Пс 45 , така, че нямаше смисъл да го цитираш.




И св. Елисавета, като се изпълнила с Дух Свети, с в и д е т е л с т в а л а:

"благословена си ти между жените, и благословен е плодът на твоята утроба!" (Лука 1:42). "

Плодът на Нейната утроба е Иисус Христос, Единосъщен и Съвечен на Отца. Светото Писание използва както за Него, така и за Нея думата “благословен” .

ЗА КОГО ДРУГИГО СВЕТАТА БИБЛИЯ ГОВОРИ ПО СЪЩИЯ НАЧИН, КАКТО ЗА САМИЯ БОГ?




Тук цитирам само две от местата, които ще цитирам в следващия постинг, където хора са наречени благословени и блажени. Но ТРИ, това, че Бог е благословил някой и е направил да го наричат "блажен" всички родове не означава, че той е царицата от Пс 45. Аз познавам много вярващи жени. Според Божиите думи, които цитирах по-горе, те са благословени и блажени, но това не е доказателство, че някоя от тях е царицата от Пс 45.


Йоан 20:29 Исус му казва: Понеже Ме видя, Томо, ти повярва, блажен са ония, които, без да видят, са повярвали.

Ти, ТРИ, видя ли Исус преди да повярваш, че Той е Божият Син? Ако не си го видял, както Тома го е видял, то тогава Г. Исус казва, че ти си блажен!
Или Г. Исус лъже?


Ефесяни 1:3 Благословен да бъде Бог и Отец на нашия Господ Исус Христос, Който в Христа ни е благословил с всяко духовно благословение в небесни места;

ТРИ, ти в Христа ли си? Ако не си, тогава нямаш нищо общо с Бога, но аз се надявам, че не е така. Е, ако ти си в Христа, в Помазаника Исус, то Павел, чрез Божият Дух, казва, че ти си благословен.
Или в НЗ пише лъжи?


И както жената на Йосиф, Мария, е наречена блажена и благословена, макар и по друг повод, така ти при тези обстоятелства си наречен блажен и благословен, но това не е доказатество, че ти си царицата от Пс 45.

В следващия постинг ще копирам списък с места, където се говори за много блажени и благословени хора, в цитираните там места Бог обявява много хора за блажени и благословени. Жената на Йосиф, Мария, е просто една от тях.


Ако ти искаш да приписваш определени неща на жената на Йосиф, Мария, поради горните псевдо-доказатества, които ти си привел, то тогава трябва да започнеш да отнасяш всичко, което твърдиш за жената на Йосиф, Мария, към другите умрели вярващи също. Кой ли от тях ще бъде тогава царицата от Пс 45?
Иначе ставаш пристрастен, защото ето Бог и другите ги нарича блажени и другите ги благославя, а дори Бог прославя някои хора, но жената на Йосиф, Мария не прославя, макар и ти неоснователно да твърдиш това.


Така, че истината, че жената на Йосиф, Мария, е благословена в никакъв случай, не е доказателство, че жената на Йосиф, Мария, е царицата от Пс 45 , така, че нямаше смисъл да го цитираш.





Кого другиго Светия Дух е прославил толкова много чрез авторите на Библейските книги?

ТРИ, къде тук Бог прославяше жената на Йосиф, Мария? И ако не я прославя, ти защо казваш, че я прославя?


Тук Бог не прославя никъде жената на Йосиф, Мария, но ето места където Бог прославя други хора, и жената на Йосиф, Мария, не е персонално специално спомената сред тях, макар, че участва с много от тях, като вярваща сестра. А при прославянето на Авраам въобще не участва:

Битие 12:2 (Бог към Авраам) Ще те направя голям народ; ще те благословя, и ще прославя името ти, и ще бъдеш за благословение.

Йоан 17:22 (Г. Исус към Бога) И славата, която Ти Ми даде, Аз я дадох на тях ( т.е. на тези, които вярват в Него); за да бъдат едно, както и Ние сме едно

Римляни 8:29 защото, които Той е предузнал, тях е и предопределил да бъдат сходни с образа на Сина Му, та Той да бъде първороден между многото братя. А които е предопределил, тях и призвал; и които е призвал, тях и оправдал; а които е оправдал, тях и прославил.


И така, ТРИ твоите доказателство отново не доказват, че жената на Йосиф, Мария е онази царица от Пс 45. Ето, чрез Божият Дух се казва, че тези хора, за които стана дума по-горе са блажени, благословени, прославени. Но това не е доказателство, че някой от тях е онази царица от Пс 45.





Сам Господ Иисус Христос “се покоряваше на майка Си”(Лука 2:51)

Да, докато е бил непълнолетен, естествено, че й се е покорявал. Но след като е станал пълнолетен, тя е ходела след него, а не той след нея.


А защо ти тук не споменаваш, че Г. Исус се е покорявал (както и Мария се е покорявала) на Йосиф?

Там пише "и там (Исус) ИМ се покоряваше". Лука 2:51. Йосиф е бил глава на жена си Мария (Мат 1:16) и Мария, като добра Божия слугиня, а вероятно и добра съпруга, се е покорявала на Йосиф, както и Сара на Авраам.
Т.е. Г. Исус като малък се е покорявал най-вече на Йосиф, който е бил глава на Мария, и е бил като баща на Исус, макар и да не му е истинския баща.

ТРИ сега да не излезе, че Йосиф е онази царица от Пс 45! и че трябва и на Йосиф да служим, както онези, с черните дрехи, които по телевизията казаха, че служели на жената на Йосиф, Мария?
Така се говори само за Бога. Трябва да служим на Бога, а не на хора, ТРИ.
Не знам какво ги чака тези, които по телевизията заблудиха хората да служат на Мария.
И какви неща се говореха само! Как образа от онази грозна картина казал на една женичка, че трябва да направят храм на онази картина! Горко, горко...

Хора, не се мамете и не се подвеждайте по безбожните и безсрамни дела, в които участва сектата "православна църква". Не служете на картини нито на хора, които тези картини представят (или би трябвало да представят защото са много грозни и изхабени и образите почти не приличат на хора).

Бог е този, на когото човек трябва да служи. Призовете името на Исус, Божият син, повярвайте в Него и пазете думите му в сърцето си и ще получите вечен живот и праведност, който Божият Син дава на тези, които вярват в Него и пазят думите Му.

Божият син е казал: "Наистина, наистина, казвам ви, който вярва в Мене има вечен живот".



И така, ТРИ, това, че когато Г. Исус е бил дете се е покорявал на мъжа на Мария, Йосиф, както и на майка си Мария, като жена на Йосиф, в никакъв случай, не е доказателство, че жената на Йосиф, Мария, е царицата от Пс 45







"изпълнявал нейните молби за хората (Йоан 2:1-10)"


Нека да цитираме този хубав пасаж, който също помага да се развенчават заблудите на сектата "православна църква"

Йоан 2
А на третия ден, в Канa, в Галилея, имаше сватба и майката на Исус беше там. А Исус и учениците му също бяха поканени на сватбата. И понеже виното не стигна, майката на Исус му казва: “Свърши им виното.”

Исус и казва: “Каква работа имам аз с тебе, жено? Времето ми още не е дошло.”

Майка му казва на слугите: “Каквото и да ви каже, направете го.”
А там бяха сложили шест каменни делви за иудейското очистване [на ръцете], които побираха две или три мерки.
Исус им казва: “Напълнете делвите с вода.”
И те ги напълниха до горе.
И им казва: “Налейте сега и занесете на отговорника за трапезата.“
И те му занесоха. А отговорника за трапезата като опита от водата, която беше станала вино, и като не знаеше от къде е - но слугите, които бяха налели водата знаеха - извиква младоженеца и му казва: “Всеки човек слага първо хубавото вино и чак след като пийнат по-лошото. Ти си задържал хубавото вино досега!”
Това направи Исус в Канa, в Галилaя, като начало на знаменията си и разкри славата си, и учениците му повярваха в него. След това отиде в Капернаyм - той, майка му, братята му и учениците му, и останаха там няколко дни.


Добре прочети това ТРИ: 2:4 Исус и казва: “Каква работа имам аз с тебе, жено?


Исус дори не нарича Мария, "майко". Той я нарича просто "жено", по същия начин както нарича и жената от Самария, "жено" (а самраианите са били до някаква степен отстъпници от Мойсеевия закон).

Исус сам казва, че няма никаква обща работа с нея. И добавя "Времето ми още не е дошло."

Защо казва това за времето му? То няма никаква връзка с това, че виното на сватбата е свършило.
Явно Г. Исус иска да насочи вниманието на Мария към съвсем различно нещо от текущите проблеми свързани с тази сватба.

От отговора му може да се предположи, че Мария е имала някакво основание да се обърне за помощ към Него във връзка с липса на вино.
Това означава, че Той вероятно е говорил образно преди това, че ще дойде момент, когато ще даде на хората "вино" (и "хляб" вероятно), като, естествено, е имал предвид, че всъщност ще пролее кръвта си за да ни спаси от греховете ни.

И ако тази жена, Мария, не е разбирала какво Той има предвид, когато той вероятно е говорил така образно за кръвта си като за вино, то нормално е когато на сватбата е свършило виното тя да си е спомнила, че Той е казвал, че ще дава "вино" на хората, и Мария, в неразбирането си, да се е обърнала към Него за помощ, да даде вино от грозде за да пият гостите.
Тогава Той и е отвърнал, че няма работа с нея, и че часът му още не е дошъл. Т.е. той казва, че наистина ще даде вино, но не сега (но всъщност не вино от грозде, а ще пролее кръвта си за да ни спаси от греховете и от осъждане).

И така, вероятно неразбирането на Мария, е станало повод Г. Исус да изяви славата си с чудото, което е решил да направи, и да покаже образно отново, че ще даде кръвта си за да спаси света от греховете му.

Т.е. не е съвсем точно да се каже, че Г. Исус е изпълнявал молбите на Мария (и има записан само един случай, в който дори думата "молба" не присъства).
Той й и казал, че няма работа с нея, и че още часът му не е дошъл - което не прилича на изпълнение на молба, а по скоро на отказ.
Явно поради милостта си е решил да изполозва повода и е направил чудо, с което е показал по-скоро, че ще си пролее кръвта за да спаси света.


Това, че Мария не е разбирала думите на Г. Исус, които Той преди това вероятно е говорил, не може да бъде доказателство, че жената на Йосиф, Мария, е царицата от Пс 45





"обичал я и даже от кръста се погрижил за нея, поверил целия й по-нататъшен земен живот на Своя най-любим ученик Йоан (Йоан 19:26-27)."

Да, рабира се, че я е обичал! Но какво доказателство е това? Той е обичал (а и сега обича) толково много хора, за които специално се казва, че ги е обичал, а за Мария никъде не се казва специално, че я е обичал. Дори Йоан е бил по-близо до него, от колкото Мария. И когато Г. Исус повиква най-близките си ученици да видят неговото преобразяване с небесна слава, сред най-близките му ученици жената на Йосиф, Мария, не фигурира.

А ти нали вярваш, че Мария е била ученичка на Г. Исус, както и Тавита е била? Дела 9:36. (Там синодалния превод превежда "последователка" matheеtria, което е ж.р на "matheetes", което синодалния превод превежда "ученик").

Вярваш, че жената на Йосиф, Мария, е била ученичка на Г. Исус?
Вярваш ли че е имала нужда от Неговото спасение за греховете си.
Вярваш ли че е имала нужда от Неговата милост, за да я приеме в царството си?

Или твърдиш жената на Йосиф, Мария, е нямала нужда от спасение, била е безгрешна, нямала е нужда от милостта на Г. Исус за да бъде приета в царството на Г. Исус?

Дано да дадеш правилния отговор пред Бога, защото Той е и ревнив Бог.



Обърни се към Бога и към истината, която е открита в Писанието и която ти изопачваш както пиеш вода. Да ТРИ, докато е време. Защото тези небивалици, които разпространяваш ако и да вървят сред невежите българи, които са се заблудили, че сектата "православна църква" представя Божието учение, там горе пред Бога ще се стопят, ТРИ, и ще остане само твоят срам. Не те ли е срам, още тука да изопачаваш така Написаното? Как не те е срам да цитираш едно, а да твърдиш друго? Кого заблуждаваш, ТРИ?

Кажи, защо казваш, че НЕ ЗНАЕМ, "това, което око не е видяло, нито ухо чуло", когато там чрез Божият Дух е написано, че ЗНАЕМ?
За вярващите пише, че знаят, за невярващите пише, че не знаят. Към кого се причисляваш ТРИ? Знаеш или не знаеш, (по 1Кор2) ?

Нека тези, които четат да разберат истината и да бягат от сектата "православна църква" и да постъпват според Бога в истина и в чиста съвест и в страх от Бога, като държат словото на Бога в истина без да го изопачават както сектата "православна църква", a и не само тя.



"Застана царица Теб отдясно " (Псал. 44:10).



И тъй, скъпи приятелю - според теб, нима има по-достойна царица, застанала отдясно на Сина Божий от Майката на нашия Бог Господ Иисус Христос, Нему слава сега и вовеки. Амин.




Достойна...
Кой е достоен ТРИ? Кой може да застане пред Бога без порлятата кръв на Спасителя, кой може да се очисти без Г. Исус? По милост тази жена е приета в Божиет царство, както и всички, които влизат всеки ден и всички които ще влязат там ще влязат единствено поради милостта на Бога, която е в Сина Му Исус, в Г. Исус и никъде другаде.
С Божията милост тези, които приемат Божият Син Исус са направени царе и свещеници, както пише в Откр. 1.
Който не иска да влиза в Божието царство чрез Божията милост и да приема спасение от Бога, няма да влезе там и ще бъде съден справедливо и ще получи каквото си е заслужил.

И щом Мария е приета от Бога в Божието царство по милост тогава как казваш ти, че е достойна? Ако можеше да влезе без Божията милост в Божието царство тогава можеше да се похвали, че е достойна, но ако е по милост, тогава?

Достоен е Божият Син Исус, защото заради нас хората е страдал и си е дал живота за да ни плаща злините, плащал е и за Мария също. Да, Той е достоен.

Но ако Мария, се изправи срещу тебе на съда и те попита: "Не прочете ли ти как аз съм казала "И зарадва се духа ми в Бога моя Спасител"? Защо ме наричаш достойна?", какво би й отговорил? Защото съм сигурен, че тази жена също е ревностна за Бога, както и всички останали Божии хора и дълбоко скърби, че е повод за толковa безбожни и зли неща, както това да казават, че "й служат" и че някаква картина, на която уж била изрисувана Мария (че от къде знаят как е изглеждала) казала да и направят храм! Горко, горко...



С цитираните досега неща ти дори не доказа всяко конкретно твое твърдение. И сега изведнъж дори твърдиш, че жената на Йосиф, Мария е онази царица от Пс 45.


Тъй като ти се опитваш, да прокараш идеята, че жената на Йосиф, Мария, е Царица от Пс 45 - и то не жена женена за някой цар, за да е царица, а просто така, самостоятелна царица - то тогава тя трябва да има свое самостоятелно лично царство, над което да царува.

Пилат, който е предал Исус на смърт, е разсъдил и казал "Тогава ти не си ли цар?" след като Исус му казва "Моето царство не е от тук".
Така и ти разсъди, че щом искаш жената на Йосиф, Мария, да е царицата от Пс 45 (че и Небесна ...), тогава тя трябва да има царство, иначе защо да е царица?
А щом искаш да е "Небесна" царица то нали осъзнаваш над какво искаш да царува жената на Йосиф, Мария?


Ти каза, че не приемаш да е женена за Небесният Цар. Тогава значи е самостоятелна царица.
Защото ако жената на Йосиф, Мария, няма царство тогава тя не е царица.
Както и преди ти писах, Бог е Цар над Божието царство, така, че Мария САМА не може да бъде царица над Божието царство, освен ако не е женена за Бога.
Или Мария си има някакво различно от Божието, тайно лично Мариино царство, над което е царица,
или пък е женена за Бога, за да е царица, заедно с Бога, над Божието царство.

Или да вземем друг вариант. В Откр. се казва "И ни е направил царе и свещеници на Своя Бог и Баща". Там Йоан казва, че тези, които са им били измите греховете от Бога, Г. Исус ги е направил ЦАРЕ и СВЕЩЕНИЦИ на Своя Бог и Баща. Те са царе под властта на Бога.
Ако Мария е царица в такъв смисъл (макар, че там не се говори за царици, но да приемем, че се имат впредвид) то тогава не трябва да забравяш, че както една изкупена и спасена грешница е направена царица, така и останлите изкупени и спасени грешници са направени царе (и царици) както пише.

И това отново не би било никакво доказателство, че жената на Йосиф, Мария е царицата от Пс 45.




Добре, ТРИ, поне си направи труда да дадеш обяснения. Хубаво. Но твоите "доказателства" не доказаха това, което твърдиш - че Царицата от Пс 45 е жената на Йосиф, Мария.

Т.е. Ти твърдиш това неоснователно.


Бог е благословил тази жена премного като я е избрал по милост да бъде въплатен чрез нея Спасителя. И тя наистина е благослвена и блажена. И всички родове я считат за блажена. Така е. Това се казва, чрез Божият Дух и е установена и безспорна истина.

Оставете на мира тази жена! Тя е удобрена Божия слугиня, която иска да приема Божието слово и вярва думите на Бога, за това и е Бог е извършил в нея чудото на зачеването на Исус без мъж, защото е приела Божието слово, както и сама казва "Ето Господната слугиня. Да ми бъде според както си казал!" (по Лука)
Тя не е това, което се опитвате да я направите, като си фантазирате неща, които не ги пише.

Горко на онези, които чрез голословни и своеволни бълнувания разпространяват заблуди сред неуките във вярата в Божият Син Исус и ги правят да се заблуждават и много от тях да правят и говорят неща, които Бог мрази.

Нека заблудите на сектата "православна църква" да продължават да стават известни на хората, и тези, които са се заблудили да вярват на тази секта да бягат от там и да отиват и да вярват на Божият Син, който наистина може да ги благослови, да ги дари с вечен живот и праведност, за което е страдал, и да им помага и в земният им път.



Защото Бог толкова обикна света, че даде единствения си син, за да не се погуби никой, който вярва в него, а да има вечен живот. Защото Бог не е изпратил сина си да съди света, а чрез него света да бъде спасен. Който вярва в него няма да бъде осъден, а който не вярва вече е осъден. Защото не е повярвал в името на единствения син на Бога.
/Йоан 3:16/



Тема щастливи и благословенинови [re: бeн]  
Авторбeн (Нерегистриран)
Публикувано27.08.03 19:13



Job 5:17: Ето, блажен е оня човек, когото Бог изобличава; Затова, не презирай наказанието от Всемогъщия;
Proverbs 3:18: Тя е дърво на живот за тия, които я прегръщат И блажен са ония, които я държат.
Proverbs 8:32: Сега, прочее, послушайте ме, о, чада, Защото блажен са ония, които пазят моите пътища.
Proverbs 14:21: Който презира ближния си, съгрешава, А който показва милост към сиромасите е блажен.
Proverbs 16:20: Който внимава на словото ще намери добро. И който уповава на Господа е блажен.
Proverbs 20:7: Чадата на праведен човек, който ходи в непорочността си, Са блажен след него.
Proverbs 29:18: Дето няма пророческо видение людете се разюздават, А който пази закона е блажен.
Matthew 11:6: И блажен оня, който не се съблазнява в Мене.
Matthew 13:16: А вашите очи са блажени, защото виждат, и ушите ви, защото чуват.
Luke 1:45: И блажена е тая, която е повярвала, че ще се сбъдне казаното й от Господа.
Luke 7:23: И блажен е оня, който не се съблазни в Мене.
Luke 12:38: И ако дойде на втора стража, или на трета стража, и ги намери така, блажен са ония слуги.
Luke 14:14: и ще бъдеш блажен, защото, понеже те нямат с какво да ти отплатят, ще ти бъде отплатено във възкресението на праведните.
John 13:17: Като знаете това, блажен сте, ако го изпълнявате.
John 20:29: Исус му казва: Понеже Ме видя, Томо, ти повярва, блажен ония, които, без да видят, са повярвали.
Acts 20:35: Във всичко ви показах, че така трудещи се трябва да помагате на немощните и да помните думите на Господа Исуса, как Той е казал: По-блажено е да дава човек, отколкото да приема.
Romans 4:6: Както и Давид говори за блаженството на човека, комуто Бог вменява правда независимо от дела: -
Romans 4:9: Прочее, това блаженство само за обрязаните ли е, или и за необрязаните? Понеже казваме: "На Авраама вярата се вмени в правда".
I Timothy 1:11: според славното благовестие на блажения Бог, което ми биде поверено.
I Timothy 6:15: което своевременно ще бъде открито от блажения и единствен Властител, Цар на царствуващите и Господ на господствуващите,
Titus 2:13: ожидайки блаженaта надежда, славното явление на нашия велик Бог и Спасител Исус Христос,
James 1:25: Но който вникне в съвършения закон на свободата и постоянствува, той, като не е забравлив слушател, но деятелен изпълнител, ще бъде блажен в дейността си.
I Peter 1:6: В което блаженство се радвате, ако и за малко време да скърбите сега, (ако е потребно), в разни изпитни,
I Peter 3:14: Но даже, ако пострадате за правдата, блажен сте; а "от тяхното застрашаване не се бойте, нито се смущавайте".


Genesis 12:2: Ще те направя голям народ; ще те благословя, и ще прославя името ти, и ще бъдеш за благословение.
Genesis 24:31: И рече му: Влез, ти благословен от Господа; защо стоиш вън? Защото приготвих къщата и място за камилите.
Genesis 26:29: че няма да ни сториш зло, както и ние не те докачихме, и както само добро ти правихме и те изпратихме с мир. Сега виждаме, че ти си благословеният от Господа.
Genesis 27:29: Племена да ти слугуват И народи да ти се покланят; Бъди господар на братята си, И да ти се покланят синовете на майка ти. Проклет всеки, който те кълне, И благословен всеки, който те благославя.
Genesis 27:33: Тогава Исаак се разтрепери твърде много, и каза: А кой ще е оня, който улови лов и ми принесе, та ядох от всичко преди да дойдеш ти, и го благослових? - Да! и благословен ще бъде.
Genesis 28:4: и даденото на Авраама благословение да го даде на тебе и на потомството ти с тебе, за да наследиш земята в която си пришелец, която Бог даде на Авраама.
Genesis 39:5: И откакто го постави настоятел на дома си и на всичко, което имаше, Господ благослови дома на египтянина заради Иосифа; Господното благословение беше върху всичко, що имаше в дома и по нивите.
Genesis 49:25: Чрез Бога на отца ти, Който ще ти помага, И чрез Всесилния, Който ще те благославя. С небесни благословения от горе, С благословения на бездната, която лежи отдолу С благословения на съсците и на утробата.
Genesis 49:28: Всички тия са дванадесетте Израилеви племена; и това е, което изговори баща им като ги благослови; всеки благослови според благословението, което му се падаше.
Exodus 32:29: Защото Моисей беше казал: Посветете себе си днес Господу, като се дигнете всеки против сина си и против брата си, за да ви се даде днес благословение.
Numbers 22:12: А Бог рече на Валаама: Да не отидеш с тях, нито да прокълнеш людете, защото са благословени.
Deuteronomy 7:14: Ще бъдеш благословен повече от всичките племена; не ще има неплоден или неплодна между вас или между добитъка ви.
Deuteronomy 11:27: благословението, ако слушате заповедите на Господа вашия Бог, които днес ви заповядвам;
Deuteronomy 23:5: Но Господ твоят Бог не склони да послуша Валаама; а Господ твоят Бог промени проклетията в благословение за тебе, понеже Господ твоят Бог те обикна.
Deuteronomy 28:2: И всички тия благословения ще дойдат на тебе и ще почиват на тебе, ако слушаш гласа на Господа твоя Бог.
Deuteronomy 28:3: благословен ще бъдеш в града, и благословен ще бъдеш на полето.
Deuteronomy 28:5: благословен кошът ти и нощвата ти.
Deuteronomy 28:6: благословен ще бъдеш при влизането си и благословен ще бъдеш при излизането си.
Deuteronomy 28:8: Господ ще заповяда да дойде благословение на тебе в житниците ти и във всичките ти предприятия, и ще те благославя в земята, която Господ твоят Бог ти дава.
Deuteronomy 33:1: И ето благословението, с което Божият човек Моисей благослови израилтяните преди смъртта си.
Deuteronomy 33:23: И за Нефталима рече: О Нефталиме, наситен с благоволение, И изпълнен с благословение Господно, Завладей ти запад и юг.
Joshua 8:34: И след това прочете всичките думи на закона, благословенията и проклетиите, според всичко каквото бе написано в книгата на закона.
Joshua 15:19: А тя каза: Дай ми благословение; понеже си ми дал южна страна, дай ми и водни извори. И той й даде горните извори и долните извори.
Judges 5:24: благословена нека бъде повече от всички жени Яил, жената на Хевера кенееца; Повече от всички жени живеещи в шатри нека бъде благословена.
I Samuel 25:33: и благословен съвета ти; и благословена ти, която ме въздържа днес от кръвопролитие и от самоотмъщаване с ръката ми.
I Kings 2:45: а цар Соломон ще бъде благословен, и Давидовият престол утвърден пред Господа до века.
Nehemiah 13:2: защото не посрещнаха израилтяните с хляб и вода, а наеха против тях Валаама, за да ги прокълне; обаче нашият Бог обърна проклятията в благословение.
Psalms 24:5: Той ще приеме благословение от Господа, И правда от Бога на спасението си.
Psalms 37:22: Защото благословените от Господа ще наследят земята; А проклетите от Него ще се изтребят.
Psalms 37:26: Всеки ден постъпва благо и дава на заем; И потомството му е в благословение.
Psalms 84:6: Минаващи през долината на плача, Те я преобръщат на място на извори; И есенният дъжд я покрива с благословения.
Psalms 133:3: Угодно е като ермонската роса, Която слиза на сионските хълмове; Защото Господ там е заръчал благословението, - Живота до века.
Proverbs 11:11: Чрез благословението върху праведните градът се въздига, А чрез устата на нечестивите се съсипва.
Proverbs 22:9: Който има щедро око ще бъде благословен Защото дава от хляба си на сиромаха.
Proverbs 24:25: Но които го изобличават, към тях ще се показва благоволение, И върху тях ще дойде добро благословение.
Proverbs 28:20: Верният човек ще има много благословения; Но който бърза да се обогати не ще остане ненаказан.
Isaiah 44:3: Защото ще изливам вода на жадната земя, И реки на сухата почва; Ще изливам Духа Си на потомството ти, И благословението Си на рожбите ти;
Isaiah 65:23: Не ще се трудят напразно, Нито ще раждат чада за бедствие; Защото те са род на благословените от Господа, Тоже и потомството им.
Ezekiel 44:30: И първаците от всичките първи рожби от всичко, и всеки принос от всичко, от всичките видове на вашите приноси, да бъдат на свещениците; тоже да давате на свещеника първака от тестото си, за да почива благословение на домовете ви.
Zechariah 8:13: И както бяхте предмет на проклетия между народите, доме Юдов и доме Израилев, така ще ви избавя щото да станете предмет на благословение. Не бойте се; нека се укрепят ръцете ви.
Matthew 25:34: Тогава царят ще рече на тия, които са от дясната Му страна: Дойдете вие благословени от Отца Ми, наследете царството, приготвено за вас от създанието на света.
Luke 1:28: И като дойде ангелът при нея, рече: Здравей благодатна! Господ е с тебе, [благословена си ти между жените].
Luke 1:42: и като извика със силен глас рече: Благословена си ти между жените, и благословен е плодът на твоята утроба!
Romans 15:29: И зная, че когато дойда при вас, ще дойда с изобилно благословение от [благовествуването на] Христа.
Galatians 3:14: така щото благословението, дадено на Авраама, да дойде чрез Христа Исуса на езичниците, за да приемем обещания Дух чрез вяра.
Ephesians 1:3: Благословен да бъде Бог и Отец на нашия Господ Исус Христос, Който в Христа ни е благословил с всяко духовно благословение в небесни места;
Hebrews 6:7: Защото земята, която се е поила от дъжда, що пада често на нея, и която ражда трева полезна на тия, за които се и обработва, получава благословение от Бога;
Hebrews 6:12: да не бъдете лениви, но да подражавате ония, които чрез вяра и устояване наследяват обещаните благословения.
Hebrews 12:17: понеже знаете, че даже когато искаше по-после да наследи благословението, той бе отхвърлен, при все че го потърси със сълзи, защото не намери място за промяна на ума у баща си.



Тема Re: щастливи и благословени [re: бeн]  
АвтордядoБлaro (Нерегистриран)
Публикувано27.08.03 19:33



а може три да не е православен,може да е католик.те слагат мария дори над иисус.



Тема Re: щастливи и благословенинови [re: дядoБлaro]  
Автор Bloodsigned (влюбен)
Публикувано30.08.03 13:04



... а може би ТРИ просто не може да чете и за това не е прочел всички тези неща

Йоан 3:16


Тема Re: сектата "православна църква"нови [re: бeн]  
Авторodolam (Нерегистриран)
Публикувано01.09.03 18:12



това което си написал е послужило
1. на теб самия
2. на други хора

но няма да послужи на три

обещавам ти



Тема "Заблуждавате се, като не знаете Писанията. . ."нови [re: odolam]  
Автор TRl (младеж)
Публикувано02.09.03 10:20



Привет, Ники

Нямам достатъчно време да оборвам ред по ред заблудите на т.н г-н бен. Но защо ли и ти не ги виждаш (заблудите) Ще се спра, например, само на една от многото заблуди.

Г-н бен задава например следният въпрос:

<“Mожеш ли да посочиш в Писанието къде пише за "седемте п ъ р в о в ъ р х о в н и Ангели"? ”>

В последната Богооткровена книга от Светото Писание, има следното откровение:

“И видях седемте Ангели, които стояха пред Бога, и дадоха им се седем тръби.” [Откр., 8:2]

А Евангелието свидетелства чрез самият Гавриил:

“аз съм Гавриил, който предстоя пред Бога” (Лука, 1:19)




""


С най-добри чувства




. . .

П.П Не знам защо, но много си приличате с г-н бен. Даже твърде много.



"Любовта никога не отпада"


Тема Re: "Заблуждавате се, като не знаете Писанията. . ."нови [re: TRl]  
Авторбeн (Нерегистриран)
Публикувано02.09.03 11:29



Да, аз попитах: "Mожеш ли да посочиш в Писанието къде пише за "седемте п ъ р в о в ъ р х о в н и Ангели"?
Нима един въпрос може да се нарече "заблуда" ...


Все пак нека да похвалим ТРИ, за това, че опитва да се аргументира с написаното в Святите писания. Сам Божият Син Исус ни е дал пример да се аргументираме с написаното, като Него. Нека ТРИ да продължава да търси опора в Св. Писания. Божието слово е светлина, която осветлява пътя ни, както пише.


Нека да разгледаме аргументацията на ТРИ:


Нямам достатъчно време да оборвам ред по ред заблудите на т.н г-н бен. Но защо ли и ти не ги виждаш (заблудите) Ще се спра, например, само на една от многото заблуди.

Г-н бен задава например следният въпрос:

<“Mожеш ли да посочиш в Писанието къде пише за "седемте п ъ р в о в ъ р х о в н и Ангели"? ”>

В последната Богооткровена книга от Светото Писание, има следното откровение:

“И видях седемте Ангели, които стояха пред Бога, и дадоха им се седем тръби.” [Откр., 8:2]

А Евангелието свидетелства чрез самият Гавриил:
“аз съм Гавриил, който предстоя пред Бога” (Лука, 1:19)



1. Тук не се споменава квалификацията "седемте п ъ р в о в ъ р х о в н и Ангели", за която ТРИ ( и вероятно сектата "православна църква" офицално) говори.
2. Тук не се казва, че тези духове са най-горни от всички Божии небесни пратеници и слуги
3. Не пише Гавриил да участва в групата на онези 7 Божии слуги с тръбите
4. Не пише Гавриил да участва в някаква група от духове, наречена от ТРИ (и от сектата "православна църква" вероятно), "седемте п ъ р в о в ъ р х о в н и Ангели"
5. Това, че Гавриил стои пред Бога не е доказателство, че той участва в някаква група от духове, наречена от ТРИ (и от сектата "православна църква" вероятно), "седемте п ъ р в о в ъ р х о в н и Ангели"

Например Г. Исус казва:
Мат 18:6 а който съблазни едного от тия малките, които вярват в Мене, за него е по-добре да му надянат воденичен камък на шията и да го хвърлят в морската дълбочина. [...] 10 Гледайте да не презрете едного от тия малките, защото, казвам ви, техните ангели на небесата винаги гледат лицето на Моя Отец Небесен.

От което е очевидно, че има МНОГО Божии небесни слуги-духове, които стоят пред Лицето на Бога и го гледат. Като вземем предвид и написаното в Лука се разбира, че Гавриил също един от тези, които стоят пред Бога.

Приведените аргументи на ТРИ (които вероятно са и на сектата "православна църква") по никакъв начин не доказват, че някъде пише за, т.нар. от ТРИ, "седемте п ъ р в о в ъ р х о в н и Ангели".
Затова, засега ние не можем да приемем, че това е истина, освен ако не искаме да положим вярата си не в НЗ, Божието Слово, а в ТРИ (и вероятно в сектата "православна църква", ако това са и нейни офицални голословни твърдения).


В темата за "Корена на всяка заблуда.." ТРИ предложи едно свое тълкуване каква е причината някой да се заблуждава, макар и отначало да започна с думите на Г. Исус "Заблуждавате се, като не знаете Писанията, нито силата Божия". Собствените му твърдения се връщат при него.

Нека заблудите на сектата "православна църква" да стават още по-явни на всички хора, за да бягат от там тези, които са се заблудили да се причисляват към тази секта, и вече да се причисляват към Божият Син Исус и към неговото царство и да държат истината, това, което Бог е направил да бъде записано в Божията книга.



Хора спасявайте се от идещият гняв, Г. Исус е обявил за всички хора спасителните си думи:

"Наистина, наистина, казвам ви, който вярва в мене има вечен живот".

И също:

Елате при Мене всички, които се трудите и сте обременени, и Аз ще ви дам почивка. Вземете Моето иго върху си, и научете се от Мене; защото съм кротък и смирен на сърце; и ще намерите покой на душите си.Защото Моето иго е благо, и Моето бреме е леко.
Мат 11:29



Тема "Заблуждавате се, като не знаете Писанията. . ."нови [re: бeн]  
АвторTRl (Нерегистриран)
Публикувано02.09.03 11:53



Здравейте Ваше православно Изобличителство

Отново Ви благодаря за най-сърдечните Ви комплименти, които не се съмнявам са дълбокоискрени.

Понеже се опитвахте твърде дълго и неуспешно да бъдете цар на тълкованията, то неминуемо последва това, което трябваше да се случи, а именно: оплитането Ви като "пиле в кълчища".

Но понеже не ви мисля лошото - напротив, - ще си позволя да ви дам още една спасителна сламчица, за която да се хванете, белким разтълкувате по-правилно приведените Богооткровени истини:

И видях седемТЕ Ангели, които стояха пред Бога, и дадоха им се седем тръби.” [Откр., 8:2]

Интересно, защо не е видял "някакви си там" седем Ангела, а е видял седемТЕ Ангели.

А самият светъл Архангел Гавриил:



Значи о т к р о в е н о е, че седемте Ангели "стояха п р е д Бога".

А Гавриил? Вие кажете къде е той, Ваше всеправославно Изобличителнотълкователство.

аз съм Гавриил, който предстоя п р е д Бога” (Лука, 1:19)


. . .






Тема Re: "Заблуждавате се, като не знаете Писанията. . ."нови [re: TRl]  
Авторбeн (Нерегистриран)
Публикувано02.09.03 12:47



Действително на пръв поглед, като че ли има някаква истина в думите на ТРИ. Но нека да разгледаме по-внимателно и тези аргументи на ТРИ:



И видях седемТЕ Ангели, които стояха пред Бога, и дадоха им се седем тръби.” [Откр., 8:2]

Интересно, защо не е видял "някакви си там" седем Ангела, а е видял седемТЕ Ангели.

А самият светъл Архангел Гавриил:

Значи о т к р о в е н о е, че седемте Ангели "стояха п р е д Бога".

А Гавриил? Вие кажете къде е той, Ваше всеправославно Изобличителнотълкователство.

“ аз съм Гавриил, който предстоя п р е д Бога” (Лука, 1:19)




Сега нека да прочетем внимателно какво точно пише:


Пише:

И видях седемте ангели, които СТОЯХА (т.е. за случая) пред Бога, и дадоха им се седем тръби.” [Откр., 8:2]

а не:

И видях седемте ангели, които СТОЯТ (т.е. по принцип) пред Бога, и дадоха им се седем тръби.” [Откр., 8:2]


Т.е. тук се говори за седем Божии-небесни слуги, които за случая Бог употребява за каквото употребява.

Няма основание от тук да се вади заключение, че тези споменати 7 Божии слуги ВИНАГИ стоят пред Бога. а още по-малко, че се наричат "седемте п ъ р в о в ъ р х о в н и Ангели"

Подобно е мястото в Откр 15

Откр 15:1 И видях на небето друго знамение голямо и чудно: седем ангела, които държаха седем язви, които са последните, защото с тях се изчерпва Божият гняв.

Имайки предвид това, нямаме и основание да кажем, че Гавриил е бил един от онези седем Божии слуги, на които е било дадено за случая да тръбят с тръбите.

Поради това все още няма доказателсвто, че някъде се говори за "седемте п ъ р в о в ъ р х о в н и Ангели", за които ТРИ (и вероятно сектата "православна църква") говори.



Тема Да: "Заблуждавате се, като не знаете Писанията..."нови [re: бeн]  
АвторTRl (Нерегистриран)
Публикувано03.09.03 14:07



Привет, Ваше всеправославно Изобличителнотълкователство

Цитирам следните поредни Ваши умозрителни заключения:

<" Пише:

И видях седемте ангели, които СТОЯХА (т.е. за случая) пред Бога, и дадоха им се седем тръби.” [Откр., 8:2]

а не:

И видях седемте ангели, които СТОЯТ (т.е. по принцип) пред Бога, и дадоха им се седем тръби.” [Откр., 8:2]
">

_____________

Ваше всеправославно Изобличителнотълкователство

Ако беше написано "стоят", може би тогава щяхте да ни (раз)тълкувате, че седемте Ангели стоят само за момента , а не "по принцип". И щяхте да твърдите, че е трябвало да ни се открови в минало време - "стояха"-, за да се види, че Ангелите още отпреди са си били там. Междувпрочем, някъде са го превели точно в сегашно време - "стоят".




Да - писано е "стояха пред Бога".
Миналонесвършената форма на глагола не означава ли точно това, че седемте Ангели и п р е ди са били там и с е г а пак са там. И не "някакви си там" седем Ангела, а точно Те - седемТЕ. Щото ако бяха "някакви си" седем Ангела, щеше да пише "и видях седем Ангели", а не и видях седемТЕ Ангели.

Г-н бен - недей да говориш за принципи (човешки), щото тук става въпрос за Богооткровени истини. Ваше право е да си ги тълкувате както Ви е удобно.

Църквата е стълб и крепило на истината, а твоите тълкования са лъжовни.
Така че, недей рита срещу ръжена, защото е опасно. Опасно за теб.

Бъди здрав - не само физически.


____________
За домашно:

На Небето и на Земята има й е р а р х и я, и който отрича това, значи отрича Светото Писание (напр. Колос., 1:16). На Земята, например, генералът от армията издава заповеди на полковниците, а не директно на редниците.
Не бихте ли помислили, тогава, кои се допускат да стоят ПРЕД Бога - дали това ще са най-низсши Ангели "редници".

. . .

"който превъзнася себе си, ще бъде унизен; а който се смирява, ще бъде въздигнат"

"И видях престоли и седналите на тях, на които бе д а д е н о да съдят" (Откр., 20:4)




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.