|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема
|
dilema za 5 speed/automatic
|
|
Автор |
Adam Opel () |
Публикувано | 09.01.05 04:36 |
|
Zdraveite!
Imam slednia "Problem" :)
Haresal sum si dve koli- Acura Integra i Cadillac Catera
Dopitah se do Foruma na Opel I na Honda v DIR-a i gore-dolu poluchih niakva yasnota i za dvata avtomobila.
Zenata na dvete koli e v diapazona 5000-6000$
Acurata e 1998 1.8i 140 h/p 5 speed manual, 4 cilindara
Caterata e 1998 3.0 V6 200 h/p Automatc
Problema e sledniat:
Caterata mnogo mi haresva,tia si e kopie na Omega s malki izmenenia.Super se kefia,No,edno goliamo NO-automatic .Nai -glupavoto shofirane za men e na automatic.Skuchno i uspivashto.Napravo me poburkva.Chuvstam se vse edno karam motokar :( Tozi model niama 5 speed. :(
Acurata-gore dolu mi haresva,no ne e sushtoto.Da ama e 5 speed.Neshtoto koeto iskam.
I dvete koli sa v dobro sustoyanie.Chastite na Caterata sa malko po-skupichki ot na Acurata.
Razgledal sum vsichko i za dvete koli.
Ta se chudia koe e po-dobre- da mi dostavia udovolstvie da si prevkliuchvam skorostite na Acurata ili da se radvam na dizaina na Caterata.
Moje da vi se struva smeshna tazi dilema,no naistina sum na kantar.
Kak bihte postupili na moe miasto? :)
Blagodaria!
| |
Тема
|
Re: dilema za 5 speed/automatic
[re: Adam Opel]
|
|
Автор | Cъвeтниk (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.01.05 04:44 |
|
По добре наеби терминатора той ще ти купи нова кола ако ебеш хубаво, на мен ми взе мотор да го качвам отпред...  
| |
Тема
|
Re: dilema za 5 speed/automatic
[re: Adam Opel]
|
|
Автор |
3X (American Life) |
Публикувано | 09.01.05 04:56 |
|
Купи си Хонда Акорд купе В6 с ръчни скорости, няма да сбъркаш
His Toy
| |
Тема
|
Re: dilema za 5 speed/automatic
[re: Adam Opel]
|
|
Автор |
Kykepa (-: Зевзек :-) |
Публикувано | 09.01.05 06:49 |
|
Абе човек още ли се чудиш?!?
Казах ти и в клуба на Хонда - Взимай Интеграта!!!
Страшни машини са 100% съм сигурен, че двигателя на Интеграта е Vtec, a това с ръчни скорости(менюъл) е направо уоволствие. Ще се чувстваш като пилот на спортен автомобил. Единственото лошо е, че трябва да сменяш често скоростите и да я държиш във виоките обороти за да си е в силата, макар че и на ниски пак ще дърпа.
Зарежи тоя Опел - Кадилак Катера
Това си е чист Опел Омега. Един познат има Катера и на спирачките му пише Опел!
4 цилиндъра с Vtec-технологията на Хонда, въобще не може да се сравнява с 100 пъти по-тромави V6 на Кадилака. Да не говорим, че по-малкия е двигател е и по-икономичен, а също така по-пъргав, а също и 100 пъти по-здрав!!!
Искаш ли more fun, sporty and to be first at green light взимай Интеграта!
Няма майтап, не искам да те подвеждам. Ти сам каза, че предпочиташ стик шифт, какво по-добро от една полуспортна кола, лека и пъргава като оса.
На Катера не съм се качвал, но съм се возил на Акюра Интегра още в началото като дойдох в САЩ, тогава не знаеш, че всъщност се возя на Хонда. И пича като тръгна да я цеди аз само се държах за ръкохватката на тавана. После му викам, а бе я отвори капака да видя какво има отдолу и какво да видя:
Honda VTEC DOHC
Сега не знаеш какво значи това, но като си я вземеш съм 100% сигурен, че ще разбереш!
Успех и няма се излагаш с Опели!
| |
Тема
|
Re: dilema za 5 speed/automatic
[re: Adam Opel]
|
|
Автор |
Kykepa (-: Зевзек :-) |
Публикувано | 09.01.05 06:55 |
|
Виж само съотно шението на конските сили:
Integrata - 4 in line, 1.8L = 140hp
Catera - V6, 3.0L = 200hp
Двигателя на Интеграта е почти с двойно по-малък обем, а е само с 60к.с. по-малко от Кадилака. Естествено Интеграта достига 5000-6000rpm и нагоре с лекота, а Катерата не качва повече от 3000-4000.
| |
Тема
|
Кукере недей да разправяш глупости
[re: Kykepa]
|
|
Автор |
Dilithium (underdog) |
Публикувано | 09.01.05 17:36 |
|
То на тази кола 1998 половината коне вече са избягали.
Ако има пари за бензин изборът е повече от ясен -- Кадилака.
6-цилиндровия двигател се износва по-бавно от 4-цилиндровия и е по-мощен.
Ръчните скорости са отживелица и пречка, автоматичните са много по-практични и удобни. Кажи ми едно предимство на ръчните.
Автоматични, мога да правя с едната си ръка каквото искам, ям, селл фон, да цъкам дистанционното на цд-чейджъра и тн.
За шерволета деото говорех, че ми гасне мога да го карам с двата крака, като тръгне да засне държа си спирачката с левия крак и с десния си подавам газ.
Много се дразня по кръстовищата като има мизерници с ръчни скорости пред мен, едвам потеглят на импулси и трябва все да отнемам от газта или да бия спирачки.
Аз бих взел кадилака ако имам пари за поддържка и бензин, иначе интеграта не е лоша, по-пъргавичка е и по-малка на габарити, въпрос на виждане и удобство.
My other computer is your Windows machine :))) --script kiddie Редактирано от Dilithium на 09.01.05 17:41.
| |
Тема
|
Re: Кукере недей да разправяш глупости
[re: Dilithium]
|
|
Автор | Desi (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.01.05 17:55 |
|
здравей, видях, че разбираш от коли .. аз съм едно момиче, което от скоро е в САЩ и сега трябва да си купувам кола, но искам да е нещо по-спортничко, отива ми. Спряла съм се на Митсу Eclipse, но не от тези най-новите модели, ами има едни от '97-98, сещаш се, или една тойота селика ? кое ще ми препоръчаш ? става дума за втора ръка, разполагам с 5-6000$ ? Или някоя друга марка, която е добра и колите им са стабилни ?
| |
Тема
|
Re: Кукере недей да разправяш глупости
[re: Desi]
|
|
Автор |
Dilithium (underdog) |
Публикувано | 09.01.05 18:31 |
|
Първо да уточня че не разбирам от коли, обаче все пак мога да ти кажа аз ако трябваше да избирам какво бих си взел.
Първото което е не знам какво е състоянието на колите, бих се заинтересувал първо от това. На колко мили са?
Еклипса никак не е лош, но новия, старите от 96 на мен ми се струват много ниски, също така калниците някак излизат по-далеч от гумите и са на ниско, ако правиш много паралелен паркинг близо до бордюри и тротоари може да я одереш някъде, тойотата на мен лично по ми харесва, оабаче както казах най си зависи от състоянието на колите и на колко мили са. Също така дали са с предно или задно предаване, аз лично бих предпочел предно.
Заслушай се в шума на двигателя (не трябва да чука като дизелов), като е загряла не трябва да хвърля масло през аупуха (може да сложиш лист хартия да видиш дали ще се омазни) и като работи дригателя отвори капачката не трябва да духа много силно. Вземи някой дето разбира от двигатели/трансмисии като пртевключваш скоростите (ако е автоматична) не трбва да подскача. Също така я пусни кормолито на прав път и виж дали ходи наляво или надясно
My other computer is your Windows machine :))) --script kiddie <P ID="edit"><FONT class="small"><EM>Редактирано от Dilithium на 09.01.05 18:33.</EM></FONT></P>Редактирано от Dilithium на 09.01.05 18:34.
| |
Тема
|
Димитри, днес определено не си в час батка,
[re: Dilithium]
|
|
Автор |
King (ентусиаст) |
Публикувано | 09.01.05 19:23 |
|
Къде ходиш да приказваш, че ръчните скорости били отживелиза бе човек? Ти да не си на 70 години? Точно ръчните скорости тръгват 3 пъти по бързо от автоматика и наемат много яко, стига да можеш да караш обаче, а автоматика ако му дадеш малко зор и после айдеее 1 к за скоростна кутия отлете...
п.с. Аве тези хора как го правят това с 5-6 К не мога да се начудя, аз кога че ги съберем???   
| |
Тема
|
In Rome, do as Romanas do!
[re: Dilithium]
|
|
Автор | Eric (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.01.05 20:55 |
|
Тук в Америка, хората карат автоматични скорости. И пътищата и трафика и пътищата ти позвляват да караш спокойно и най важното на cruise contril. В Европа - карай ръчни скотости. Там хората са по нервни и с по-ниско самочувствие.
Cadilac-а e по добър и по луксозен от всички коли, с които самозванците искат да направят statement - SAAB, VOLVO, BMW дори и Mерцедес и Range Rover. Ако е гарга нека да е рошава - Ролс Ройс, Бентли, Корвет, Порша.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
|
|
|