|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Бах мааму и прасе ще се пръсна от яд
|
|
Автор | Гoшo (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.10.04 03:53 |
|
Бах мааму, от десетина дена не мога да заспя като хората.
Връщах се от Созопол преди десетина дни и ми се случи следната случка.
Първо да кажа, карам БМВ 540i 1999 г. Колата е супер, върви много, не се оплаквам от нея. Но... ...........
Тръгнахме вечерта около 6 от Бургас за София. Някъде към Айтос ме настигна и ме изпревари едно тъмно-синьо Легаси (Субару Легаси) - металик, модела до 2003 г. Няма да му пиша номера, въпреки, че ми се привижда като реклама на филм щом си затворя очите, само ще кажа, че беше с калифорнийска регистрация, а отзад на капака имаше лепенка BG.
Та... . Викам си - ебахти Легаси-то скапано, къде ще ми се набива пред мен и го емнах да го натискам отзад, ( да карам малко по-плътно до него, за да го подразня ). От зад пишеше Legacy GT и нищо друго. Нямаше кубатура или други символи. Пича вътре си пуснал музичката, затворил прозорците и се хилят с едно момиче. ( Караше само с лявата ръка и не го видях да пипне волана с двете ръце въобще). Като видя, че съм се лепнал зад него намали малко ( иначе караше между 120-130) до около 90 и се заби с тая скорост - викам си миряса копелето и му дадох ляв мигач. Ама не... Той се закачи отзад и почна той да ме натиска... понатиснах аз малко - 150-160 - оня не се откача, нямаше много коли и по правите отсечки преди Петолъчката дигнах 180-190 - оная гадна муцуна седи на 20 м. зад мен и не мърда - направо ми скъса нервите. По- бързо не става да се кара, защото асфалта беше мокър, а и пътя не е за такива скорости - така до разклона за Сливен. Точно преди разклона намалих на около 100 и като го подминахме, оня ми даде левия мигач и докато разбера ме издуха. Викам си - мамка му и прасе , тая няма да я бъде и го подгоних и аз ... На разклона за Пловдив така се бях унесъл да го настигна, че не се усетих как го подминахме и запраших и аз след него за Казанлък. По едно време започна да ми дърпа напред - гледам аз карам със 180 - значи той някъде към 190-200 натиска. Понатиснах аз - 200 - оня пак дърпа напред -- направо ме хвана шубето. Гаджето до мен се свило като препикано мушкато и не смее да се обади и чак ми стана кофти, ама викам няма да се давам, иначе ще изляза педал и пак газ. Обаче онова животно се изгуби напред. Изключих климатика за малко повече мощност, угасих радиото да не ме разсейва и газ ... Мамка му и Legacy - лепи се по завоите като дъвка и набира по баирите като диво прасе. На едно - две места едвам не изхвърчах от завоите, добре че нямаше коли отсреща, оня пердаши и хич не му пука. Почнах да изпреварвам гьотере и на един два пъти едва не се набих на коли отсреща... Щях да се пребия като последното тъпо говедо - а оня го изгубих. Някъде точно преди Казанлък изчезна. Натисках колкото мога до Карлово - нама братче... Викам си тоя е спрял някъде или се е отбил от пътя. Аз така и така хванах подбалканската, викам си ще мина от там за София - тъкмо да видя как е пътя. Ама си понатискам кораво. Може пък да го настигна някъде. В село Левски ме спряха катаджии - ограничение 50 - аз карам със 130 - отлетя ми талона барабар с глобата, а и се забавих 5 минути. Метнах се и пак газ, до Пирдоп. Там се нанизах на някакви дупки и ми се разказа играта. Опитах се да ги заобиколя, завъртях се на пясъка около тях и си смазах задната броня, стопа и задния десен калник в един електрически стълб. Направо умрях на мъка. Припика ми се от яд, ама какво да се прави - късмет. Викам си оня сигурно е в някое дере и бере душа аз пак съм цял.
Ама пак същата краста ме гложде - трябва да го настигна някъде - до София все има надежда. И газ... Така до входа на София през Ботевградско шосе. Лампата за горивото ми светна на 50-60 километра преди София и на един километър преди околовръстното ми свърши бензина. Добре че наблизо има ШЕЛ. Спрях от страни на пътя. Взех гаджето и скапани като пребити кучета тръгнахме за бензиностанцията пеш с една туба в ръка. И там какво да видя .... Същото гадно Legacy. Седи спряно не на колонките, а на паркинга. Влязохме вътре и гледам пича - около 40 годишен, с прошарена коса, с едно момиче на около 20 г. ( много си приличаха - сигурно му беше дъщеря) довършваха вечерята си - печено пиле, бира хайнекен кутийка, кола и разни сладки работи. Едвам се стърпях да не му скоча, направо ме хванаха лудите. Ама като ги гледам те си приказват спокойно, хилят се на някакво списание и изглеждаха свежи като кукуряци. Направо ме хвана срам да приказвам с тях - аз целия мокър, потен зачервен и със страхотно главоболие. Пресрамих се и попитах момичето на касата от колко време са тук и тя каза че може би от половин час - решили да хапнат защото вече било много късно за друго място и си поръчали печено пиле.
Братчета, тез въобще не ме забелязаха. Минаха покрай мен, купиха си кола и шоколади за изпът и си заминаха.
От тогава не мога да спя спокойно. И си мисля че човека въобще не е виновен за мойто състояние, а и аз не съм чак такъв некадърник. Просто той е имал по-голям късмет по пътя.
Има и друго - гаджето ми каза че повече никога не иска да ме вижда, защото съм бил ненормален и съм карал като луд. Какво да направя...
А бе... Какво има под капака на това Legacy - има ли нещо по- голямо от 2.5 Turbo или 3.0? Да не е бил с някакъв друг двигател и да се бъзика с хората по пътя -- не знам ама сигурно няма да го забравя... А не ми стигна куража да го питам в Шела. Гледам че в Америка тези коли са доста по разпространени от тук та викам да питам дали някой от вас не знае нещо по въпроса? Аз взех пътя Бургас - София за 3 часа и 15 мин. ( Като не смятам 15 мин. забавяне) . ОНЯ го е взел за под ТРИ часа. През Карлово. Бах мааму. Това не може да бъде. Направо не мога да си намеря място.
БМВ-то си е БМВ. Ама онова животно не може да е по-стока. Що стана така - незнам.
Едно знам. От сега на татък ще уважавам всеки на пътя, защото явно човека прави колата. И се заклех, че повече от 120 няма да вдигам и от 150 на магистралата. Ама гаджето пак не иска да ме чуе. Може и да е права.
| |
Тема
|
Re: Бах мааму и прасе ще се пръсна от яд
[re: Гoшo]
|
|
Автор |
Kykepa (-: Зевзек :-) |
Публикувано | 09.10.04 08:24 |
|
На японки няма да скачаш!
... а и Субарутата са 4х4, така че внимавай друг път!
- Japanese fever
| |
Тема
|
Re: Бах мааму и прасе ще се пръсна от яд
[re: Гoшo]
|
|
Автор |
Kykepa (-: Зевзек :-) |
Публикувано | 09.10.04 08:32 |
|
Ти си луд, бе!!!   
Сега прочетох целята "история".
ТИ си за затвор, ами добре че си в БГ, че тук вече ще си подсъдим!
- Japanese fever
| |
Тема
|
Re: Бах мааму и прасе ще се пръсна от яд
[re: Гoшo]
|
|
Автор |
XAH_KPYM (член) |
Публикувано | 09.10.04 11:07 |
|
mnogo qka istoriq ako e istina....
Novite Legacy sa po 250 konq....2.5litra dvigatel s turbo.
| |
Тема
|
Не се ядосвай .. не си грешен
[re: Гoшo]
|
|
Автор |
OnzY! (онзи там) |
Публикувано | 09.10.04 12:56 |
|
Legacy Outback GT 2002/2003 са 6 цилиндров боксер ако е правена за САЩ ще е 212 коня ако е правена за европа ще е 230 коня. Аз имам една такава.
Не си в грешка, просто на крив път тая кола нема стигане.
Ако си на писта ще я изядеш с БМВ-то както си искаш. Обаче на крив път губиш лошо. Тази е не 4х4 а All Wheel Drive, демек секо колело си взема въртящ момент колкото му требе. Освен тва двигателя е боксер, демек центъра не тежестта е с 30 см по ниско отколкото при тебе, т.е. на гадните завои субаруто е къде по стабилно.
Последния проблем дето си имал е окачването на 540i. Тва е по тузарска кола и е с меко окачване. Т.е. не става за състезания по криви пътища.
Legacy Outback GT имат сравнително твърдо окачване за класа си ... и са гадно стабилни. С моята по погрешка влязох в един 120 градусов завой със 75 мили в час (около 130) и една бетонна стена отсреща ... аз си четях молитвата вече а шибаната таратайка даже не скръцна ... изведе се сама от завоя .. . жена ми ходи свещ да пали. после.
Тази кола обаче не може да дигне 200 километра в час. Не че нема сила :) ами нема предавки. Скоростомера е до 120 мили (май .. не ми се слиза в гаража баш сега). Просто предавките са така направени, че колата е абсолютен звяр до 120 мили ... но повече не можеш да дигнеш щото оборотите влизат в червеното. :)
За БГ тва е най оптималната възможна кола. До скорост 100 мили с нея си правя квото си искам с разни папагали дето карат например Infinity (260 коня).
А за BMW да не приказвам, сори брат ама ти е много меко окачването...
Аз имах и Импреза WRX - тя па кво чудо е не ми се говори. Прди 3 седмици я траде-нах за Outback 2.5XT 2005. Impreza-та е къде по пъргава ... обаче XT-то е по комфортно и по високо от нея, а аз вече остарявам :) и ставам мързелив ..
Мога да снимам моята и ти ако я видиш че кажеш да ли е същата или не ...
| |
Тема
|
Re: Не се ядосвай .. не си грешен
[re: OnzY!]
|
|
Автор | Cyбapy (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.10.04 17:11 |
|
Ipreza-та може съвсем стандартно да и се направи три-степенно "напомпване" и си има фирми които го правят. Първата степен е само подмяна на exhausta, вдига 7 коня, и струва само $400-500. Втората не помня какво включваше, но третата ти слага 6-степенна скоростна кутия и на практика "заварява" окачването.
С такава импреза нищо по-малко от Додж Стелт или Крайслер Праулер не мое да се мери (става дума от масовото производство)
На мен първото ми субару беше Джъсти (още в България) с тея тесни гуми и 4X4 зимата на заледеното около старата телевизионна кула правех всички джипове смешни 
| |
Тема
|
А за милите не си прав
[re: OnzY!]
|
|
Автор | Cyбapy (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.10.04 17:13 |
|
120 мили са си над двеста как и да го гледаш
| |
Тема
|
Re: А за милите не си прав
[re: Cyбapy]
|
|
Автор |
OnzY! (онзи там) |
Публикувано | 09.10.04 19:38 |
|
според
http://www.convert-me.com/en/convert/speed
120 мили за час са 193.1 километра в час, което ми се струва по-малко от 200.
Смея да твърдя, че сравнително ниската горна граница (120) е всъщност предимство. Предавките са добре разчетени.
При новото Outback 2.5XT имаш мисля 160 граница на скоростометъра обаче тва е само теория. Над 130 мили колата не е в оптимален режим. А повече не съм дигал че имам вече 3 билетчета и ме е шубе от полицията.
2.5XT блести в диапазона 0-80. Понеже максималния въртящ момент идва при 3600 (250 lb/ft) оборота ( за Outback GT 4600). От нула до 60 просто потъваш в седалката ... от 60 до 80 още значително усещаш ускорението след 80 е вече като нормална кола. Всичко тва иде да рече, че е убиец за криви ветровити планински пътища. На шосе 2 в LA за 20 мили постигнах средна скорост 60, което ще рече че оставих в прахта всичките неделни самоубийци дето обикновено се състезават там. С импрезата на същата отсечка беше 65. Един познат с митсубиши Ево III направи също 65, ато има къде по сложно предаване от импрезата.
Нещото дето най ми хареса на 2.5ХТ е начина по който работят бутончетата за скорости на волана. Не се налага да превключваш от автоматичен на ръчен режим. Просто караш на автоматична, решаваш да направиш нещо глупаво и директно избираш предавката (нема кьорава защита, кога още я тествах на два пъти спрех двигателя) ... колата се изправя на задни лапи ... и ако 10сек. не правиш простотии сама се връща в автоматичен. Ряазбира се ако си фан на тежкия ръчен труд можеш да я забиеш в ръчен режим и така да си я караш.
Абе ... кефи. В САЩ между другото субару не е уважавана кола. КОлегите ми се смеят. И аз им се смея на свой ред. Преди 1.5 години се хванах на бас с един от тех с Ауди ТТ, че на една миля ще го изям поне с 2 сек. на асфалат и поне с 5 на макадам. Е до макадама не стигнахме :) ... още го бъзикам обаче за таратайката му, дето струва 45000 и не може да пекне на едно тъпо субару вагон (импрезата ми беше вагон). Хе хе ...
| |
Тема
|
Последно по темата...
[re: OnzY!]
|
|
Автор | Cyбapy (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.10.04 20:56 |
|
Първо себе си да поправя, че бях написал Додж Стелт - да се чете Додж Вайпър.
.........
А по условие е ясно, че 260кс инфинити не може да се бори с Импреза WRX, която СТАНДАРТНО си идва с 300кс двигател.
........
Не съм проверявал точно колко км са 120 мили, НО това какво показва километража не значи много щото съм виждал Сузуки Витара с километраж до 140км да "криви" стрелката и да вдига мах 150км. Също така при по-обстойна инспекция, може да се установи че има едно две деленийца след 120 мили на километража във по вътрешния кръг за километрите (не знам дали станах ясен ама няма значение)
| |
Тема
|
Re: А за милите не си прав
[re: Cyбapy]
|
|
Автор | LBCman (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.10.04 23:18 |
|
120 mili e 193.12 km, pod 200 e :)
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|