Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:00 28.09.24 
Българи извън България
   >> Българи в Америка
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Бах мааму и прасе ще се пръсна от яднови  
АвторГoшo (Нерегистриран)
Публикувано09.10.04 03:53



Бах мааму, от десетина дена не мога да заспя като хората.

Връщах се от Созопол преди десетина дни и ми се случи следната случка.

Първо да кажа, карам БМВ 540i 1999 г. Колата е супер, върви много, не се оплаквам от нея. Но... ...........

Тръгнахме вечерта около 6 от Бургас за София. Някъде към Айтос ме настигна и ме изпревари едно тъмно-синьо Легаси (Субару Легаси) - металик, модела до 2003 г. Няма да му пиша номера, въпреки, че ми се привижда като реклама на филм щом си затворя очите, само ще кажа, че беше с калифорнийска регистрация, а отзад на капака имаше лепенка BG.
Та... . Викам си - ебахти Легаси-то скапано, къде ще ми се набива пред мен и го емнах да го натискам отзад, ( да карам малко по-плътно до него, за да го подразня ). От зад пишеше Legacy GT и нищо друго. Нямаше кубатура или други символи. Пича вътре си пуснал музичката, затворил прозорците и се хилят с едно момиче. ( Караше само с лявата ръка и не го видях да пипне волана с двете ръце въобще). Като видя, че съм се лепнал зад него намали малко ( иначе караше между 120-130) до около 90 и се заби с тая скорост - викам си миряса копелето и му дадох ляв мигач. Ама не... Той се закачи отзад и почна той да ме натиска... понатиснах аз малко - 150-160 - оня не се откача, нямаше много коли и по правите отсечки преди Петолъчката дигнах 180-190 - оная гадна муцуна седи на 20 м. зад мен и не мърда - направо ми скъса нервите. По- бързо не става да се кара, защото асфалта беше мокър, а и пътя не е за такива скорости - така до разклона за Сливен. Точно преди разклона намалих на около 100 и като го подминахме, оня ми даде левия мигач и докато разбера ме издуха. Викам си - мамка му и прасе , тая няма да я бъде и го подгоних и аз ... На разклона за Пловдив така се бях унесъл да го настигна, че не се усетих как го подминахме и запраших и аз след него за Казанлък. По едно време започна да ми дърпа напред - гледам аз карам със 180 - значи той някъде към 190-200 натиска. Понатиснах аз - 200 - оня пак дърпа напред -- направо ме хвана шубето. Гаджето до мен се свило като препикано мушкато и не смее да се обади и чак ми стана кофти, ама викам няма да се давам, иначе ще изляза педал и пак газ. Обаче онова животно се изгуби напред. Изключих климатика за малко повече мощност, угасих радиото да не ме разсейва и газ ... Мамка му и Legacy - лепи се по завоите като дъвка и набира по баирите като диво прасе. На едно - две места едвам не изхвърчах от завоите, добре че нямаше коли отсреща, оня пердаши и хич не му пука. Почнах да изпреварвам гьотере и на един два пъти едва не се набих на коли отсреща... Щях да се пребия като последното тъпо говедо - а оня го изгубих. Някъде точно преди Казанлък изчезна. Натисках колкото мога до Карлово - нама братче... Викам си тоя е спрял някъде или се е отбил от пътя. Аз така и така хванах подбалканската, викам си ще мина от там за София - тъкмо да видя как е пътя. Ама си понатискам кораво. Може пък да го настигна някъде. В село Левски ме спряха катаджии - ограничение 50 - аз карам със 130 - отлетя ми талона барабар с глобата, а и се забавих 5 минути. Метнах се и пак газ, до Пирдоп. Там се нанизах на някакви дупки и ми се разказа играта. Опитах се да ги заобиколя, завъртях се на пясъка около тях и си смазах задната броня, стопа и задния десен калник в един електрически стълб. Направо умрях на мъка. Припика ми се от яд, ама какво да се прави - късмет. Викам си оня сигурно е в някое дере и бере душа аз пак съм цял.
Ама пак същата краста ме гложде - трябва да го настигна някъде - до София все има надежда. И газ... Така до входа на София през Ботевградско шосе. Лампата за горивото ми светна на 50-60 километра преди София и на един километър преди околовръстното ми свърши бензина. Добре че наблизо има ШЕЛ. Спрях от страни на пътя. Взех гаджето и скапани като пребити кучета тръгнахме за бензиностанцията пеш с една туба в ръка. И там какво да видя .... Същото гадно Legacy. Седи спряно не на колонките, а на паркинга. Влязохме вътре и гледам пича - около 40 годишен, с прошарена коса, с едно момиче на около 20 г. ( много си приличаха - сигурно му беше дъщеря) довършваха вечерята си - печено пиле, бира хайнекен кутийка, кола и разни сладки работи. Едвам се стърпях да не му скоча, направо ме хванаха лудите. Ама като ги гледам те си приказват спокойно, хилят се на някакво списание и изглеждаха свежи като кукуряци. Направо ме хвана срам да приказвам с тях - аз целия мокър, потен зачервен и със страхотно главоболие. Пресрамих се и попитах момичето на касата от колко време са тук и тя каза че може би от половин час - решили да хапнат защото вече било много късно за друго място и си поръчали печено пиле.

Братчета, тез въобще не ме забелязаха. Минаха покрай мен, купиха си кола и шоколади за изпът и си заминаха.

От тогава не мога да спя спокойно. И си мисля че човека въобще не е виновен за мойто състояние, а и аз не съм чак такъв некадърник. Просто той е имал по-голям късмет по пътя.

Има и друго - гаджето ми каза че повече никога не иска да ме вижда, защото съм бил ненормален и съм карал като луд. Какво да направя...

А бе... Какво има под капака на това Legacy - има ли нещо по- голямо от 2.5 Turbo или 3.0? Да не е бил с някакъв друг двигател и да се бъзика с хората по пътя -- не знам ама сигурно няма да го забравя... А не ми стигна куража да го питам в Шела. Гледам че в Америка тези коли са доста по разпространени от тук та викам да питам дали някой от вас не знае нещо по въпроса? Аз взех пътя Бургас - София за 3 часа и 15 мин. ( Като не смятам 15 мин. забавяне) . ОНЯ го е взел за под ТРИ часа. През Карлово. Бах мааму. Това не може да бъде. Направо не мога да си намеря място.

БМВ-то си е БМВ. Ама онова животно не може да е по-стока. Що стана така - незнам.

Едно знам. От сега на татък ще уважавам всеки на пътя, защото явно човека прави колата. И се заклех, че повече от 120 няма да вдигам и от 150 на магистралата. Ама гаджето пак не иска да ме чуе. Може и да е права.



Тема Re: Бах мааму и прасе ще се пръсна от яднови [re: Гoшo]  
Автор Kykepa (-: Зевзек :-)
Публикувано09.10.04 08:24



На японки няма да скачаш!
... а и Субарутата са 4х4, така че внимавай друг път!

- Japanese fever

Тема Re: Бах мааму и прасе ще се пръсна от яднови [re: Гoшo]  
Автор Kykepa (-: Зевзек :-)
Публикувано09.10.04 08:32



Ти си луд, бе!!!
Сега прочетох целята "история".
ТИ си за затвор, ами добре че си в БГ, че тук вече ще си подсъдим!

- Japanese fever

Тема Re: Бах мааму и прасе ще се пръсна от яднови [re: Гoшo]  
Автор XAH_KPYM (член)
Публикувано09.10.04 11:07



mnogo qka istoriq ako e istina....

Novite Legacy sa po 250 konq....2.5litra dvigatel s turbo.



Тема Не се ядосвай .. не си грешеннови [re: Гoшo]  
Автор OnzY! (онзи там)
Публикувано09.10.04 12:56



Legacy Outback GT 2002/2003 са 6 цилиндров боксер ако е правена за САЩ ще е 212 коня ако е правена за европа ще е 230 коня. Аз имам една такава.
Не си в грешка, просто на крив път тая кола нема стигане.
Ако си на писта ще я изядеш с БМВ-то както си искаш. Обаче на крив път губиш лошо. Тази е не 4х4 а All Wheel Drive, демек секо колело си взема въртящ момент колкото му требе. Освен тва двигателя е боксер, демек центъра не тежестта е с 30 см по ниско отколкото при тебе, т.е. на гадните завои субаруто е къде по стабилно.

Последния проблем дето си имал е окачването на 540i. Тва е по тузарска кола и е с меко окачване. Т.е. не става за състезания по криви пътища.
Legacy Outback GT имат сравнително твърдо окачване за класа си ... и са гадно стабилни. С моята по погрешка влязох в един 120 градусов завой със 75 мили в час (около 130) и една бетонна стена отсреща ... аз си четях молитвата вече а шибаната таратайка даже не скръцна ... изведе се сама от завоя .. . жена ми ходи свещ да пали. после.

Тази кола обаче не може да дигне 200 километра в час. Не че нема сила :) ами нема предавки. Скоростомера е до 120 мили (май .. не ми се слиза в гаража баш сега). Просто предавките са така направени, че колата е абсолютен звяр до 120 мили ... но повече не можеш да дигнеш щото оборотите влизат в червеното. :)

За БГ тва е най оптималната възможна кола. До скорост 100 мили с нея си правя квото си искам с разни папагали дето карат например Infinity (260 коня).
А за BMW да не приказвам, сори брат ама ти е много меко окачването...

Аз имах и Импреза WRX - тя па кво чудо е не ми се говори. Прди 3 седмици я траде-нах за Outback 2.5XT 2005. Impreza-та е къде по пъргава ... обаче XT-то е по комфортно и по високо от нея, а аз вече остарявам :) и ставам мързелив ..


Мога да снимам моята и ти ако я видиш че кажеш да ли е същата или не ...



Тема Re: Не се ядосвай .. не си грешеннови [re: OnzY!]  
АвторCyбapy (Нерегистриран)
Публикувано09.10.04 17:11



Ipreza-та може съвсем стандартно да и се направи три-степенно "напомпване" и си има фирми които го правят. Първата степен е само подмяна на exhausta, вдига 7 коня, и струва само $400-500. Втората не помня какво включваше, но третата ти слага 6-степенна скоростна кутия и на практика "заварява" окачването.
С такава импреза нищо по-малко от Додж Стелт или Крайслер Праулер не мое да се мери (става дума от масовото производство)
На мен първото ми субару беше Джъсти (още в България) с тея тесни гуми и 4X4 зимата на заледеното около старата телевизионна кула правех всички джипове смешни



Тема А за милите не си правнови [re: OnzY!]  
АвторCyбapy (Нерегистриран)
Публикувано09.10.04 17:13



120 мили са си над двеста как и да го гледаш



Тема Re: А за милите не си правнови [re: Cyбapy]  
Автор OnzY! (онзи там)
Публикувано09.10.04 19:38



според
http://www.convert-me.com/en/convert/speed
120 мили за час са 193.1 километра в час, което ми се струва по-малко от 200.

Смея да твърдя, че сравнително ниската горна граница (120) е всъщност предимство. Предавките са добре разчетени.
При новото Outback 2.5XT имаш мисля 160 граница на скоростометъра обаче тва е само теория. Над 130 мили колата не е в оптимален режим. А повече не съм дигал че имам вече 3 билетчета и ме е шубе от полицията.

2.5XT блести в диапазона 0-80. Понеже максималния въртящ момент идва при 3600 (250 lb/ft) оборота ( за Outback GT 4600). От нула до 60 просто потъваш в седалката ... от 60 до 80 още значително усещаш ускорението след 80 е вече като нормална кола. Всичко тва иде да рече, че е убиец за криви ветровити планински пътища. На шосе 2 в LA за 20 мили постигнах средна скорост 60, което ще рече че оставих в прахта всичките неделни самоубийци дето обикновено се състезават там. С импрезата на същата отсечка беше 65. Един познат с митсубиши Ево III направи също 65, ато има къде по сложно предаване от импрезата.

Нещото дето най ми хареса на 2.5ХТ е начина по който работят бутончетата за скорости на волана. Не се налага да превключваш от автоматичен на ръчен режим. Просто караш на автоматична, решаваш да направиш нещо глупаво и директно избираш предавката (нема кьорава защита, кога още я тествах на два пъти спрех двигателя) ... колата се изправя на задни лапи ... и ако 10сек. не правиш простотии сама се връща в автоматичен. Ряазбира се ако си фан на тежкия ръчен труд можеш да я забиеш в ръчен режим и така да си я караш.

Абе ... кефи. В САЩ между другото субару не е уважавана кола. КОлегите ми се смеят. И аз им се смея на свой ред. Преди 1.5 години се хванах на бас с един от тех с Ауди ТТ, че на една миля ще го изям поне с 2 сек. на асфалат и поне с 5 на макадам. Е до макадама не стигнахме :) ... още го бъзикам обаче за таратайката му, дето струва 45000 и не може да пекне на едно тъпо субару вагон (импрезата ми беше вагон). Хе хе ...



Тема Последно по темата...нови [re: OnzY!]  
АвторCyбapy (Нерегистриран)
Публикувано09.10.04 20:56



Първо себе си да поправя, че бях написал Додж Стелт - да се чете Додж Вайпър.
.........
А по условие е ясно, че 260кс инфинити не може да се бори с Импреза WRX, която СТАНДАРТНО си идва с 300кс двигател.
........
Не съм проверявал точно колко км са 120 мили, НО това какво показва километража не значи много щото съм виждал Сузуки Витара с километраж до 140км да "криви" стрелката и да вдига мах 150км. Също така при по-обстойна инспекция, може да се установи че има едно две деленийца след 120 мили на километража във по вътрешния кръг за километрите (не знам дали станах ясен ама няма значение)



Тема Re: А за милите не си правнови [re: Cyбapy]  
АвторLBCman (Нерегистриран)
Публикувано09.10.04 23:18



120 mili e 193.12 km, pod 200 e :)




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.