|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Най-после напредък!
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
Colombino (програмист) |
Публикувано | 23.06.10 19:30 |
|
Явно не искат тая услуга да се ползва масово и всячески се стараят да откажат хората от нея.
Принципно се водя от правилото да не отдавам на злонамереност това което може да се обясни с некомпетентност, но в случая са имали достатъчна компетентност да сложат един чекбокс за да мина от хартиена на електронна фактура. Занчи компетентността им е достатъчна да сложат и втори чекбокс, но не искат и това става с обаждане по телефона, където те мотаят докато се откажеш. Ма аз тъп и упортит. Ако питат мене, изобщо не е нужен чекбокс, ми направо да го правят. Или в краен случай тоя чекбокс да е включен по дефолт. Много ясно, че всеки иска разпечатка на домашния телефон. Ако толкова иска да говори с любовницата, има си мобилни, предплатени карти и т.н., които може да скрие по-лесно.
Ако помислим какви може да са причините, аз се сещам за две, но сигурно може да има още:
1. (технократска) Най-вероятно ми се вижда да имат технически трудности при изготянето - базата се задъхва, 486-цата се задъхва, или нещо в тоя стил и ако решат да изготвят инфото за всички, няма да им стигне месеца. Това е моята причина фаворит.
2. (теория на конспирацията) Не искат хората да могат да си правят анализ на разходите, за да могат спокойно да им надписват сметките.
Каквато и да е причината, текущото състояние на нещата е малоумно.
System Doctor Error:
Your girlfriend is pregnant.
(A)bort, (M)arry, (I)gnore?_
| |
|
и за добро, и за лошо.
| |
|
Надявам се вече всичко да е добре и следващия месец да имаш желаната детайлизирана разпечатка.
Не си прав за причините. Нито "базата" ще се претовари, нито и още по-малко Виваком има полза от неясноти по сметките. А пък надписване на сметки е абсолютно изключено. Причината е бъгче в отделни частни случаи. Докато се оправят нещата в тези отделни частни случаи е необходимо да се търси помощ от 123.
| |
|
Сложничко е така, като съпорта е по телефона. Представят се каките само с малко име, не със служебен номер. Пък да питаш каката как да я индентифицираш за да я похвалиш, че си е свършила работата малко сложно. Пък да се оплакваш всеки път като не я свършат - малко дълго.
Карай, ще се научат и другите. Ако беше направена правилно системата, нямаше да съществува изобщо подобен проблем, така че глобално погледнато, не са виновни те.
System Doctor Error:
Your girlfriend is pregnant.
(A)bort, (M)arry, (I)gnore?_
| |
|
Нормално е да има бъгчета...случва се...
Обаче е нормално също като им откриеш такова бъгче,да се постараят да го отстранят максимално бързо,а в някои по цивилизовани оператори,да се извинят и даже да те компенсират...
В моя случай вече на два пъти имах същите приключения.
Първия път(миналото лято,след спирането на хартиените) се наложи да стигна до КЗП , за да се трогнат да ми ги пуснат(след 4 месеца борба).
Вторият път - тази година(след смяната на формата на детайлизираните справки и задължителната им преактивация),ми отне САМО 3 месеца...и за мое огромно щастие се размина без КЗП
| |
Тема
|
Re: Най-после напредък!
[re: Colombino]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 23.06.10 20:53 |
|
Каквито и да са причините, не е нормално.
Уж високотехнологична компания, сигурно имат цяла рота програмисти на щат, еко бла-бла.
И в крайна сметка се прави за удобство на клиентите. Ама, като ти чета обясненията - баси и удобството.
Като си спомня, че моя оператор на фикс. телефон ми включи номера в системата си за детайлезирани разпечатки (т.е. добави към другите ми номера) само след един телефонен разговор за 30-ина сек. и след 5 мин. вече излизаше на екран
Редактирано от Cтepн™ на 23.06.10 20:57.
| |
Тема
|
Re: Боже, колко мъка има по тоя свят... (2)!
[re: Colombino]
|
|
Автор |
Пeтъp_ (професора :)) |
Публикувано | 26.06.10 22:28 |
|
Не се сещам за друг оператор при който чакам един месец за заветната разпечатка. И формата в ексел е пълен смях, трябва доста да си поиграеш за да я направиш четлива и разбираема. Добре че все още се вижда "Копие с детайлна информация" и там след обаждането и месеца чакане я има и детайлизираната разпечатка. И то след като до януари всичко си го имаше пак там, и незнайно по чия некадърност после трябваше да се обаждам и да чакам за да може пак да го има. Имам чувството че от икономии няма кой да им оправи "бъгчетата" и да направи всичко да е възможно с примерно 24 часов срок за чакане.
Въобще голяма излагация за голяма фирма с големи претенции.
Редактирано от Пeтъp_ на 26.06.10 22:28.
| |
|
Най-накрая след толкова перипетии имам детайлна сметка. Кръстили са файла xls, но е текстов файл (което принципно е добре) с някакъв специфичен формат, за който тепърва ще мисля как да го обработвам, но това са бели кахъри - важното е, че го има.
Редакция:
Ха-ха, имам 15 обаждания към 123 за месец юни!
Всичките са за борба с нежеланието на БТК да дава разпечатки на хората.
Редакция 2:
Оооо, ма това било от 17-ти юни насам. Може и повече да са били преди това.
(поправих и месеца, бях написал юли вместо юни)
System Doctor Error:
Your girlfriend is pregnant.
(A)bort, (M)arry, (I)gnore?_Редактирано от Colombino на 18.07.10 20:22.
| |
|
ако прекръстиш файла на .csv и после с малко редакция става нормален екселски файл
| |
|
Абе не помага особено. Не мога да докарам да ми показва номера към който съм звънял. С find/replace на някои символи и после copy/paste text to columns май става по-добре.
System Doctor Error:
Your girlfriend is pregnant.
(A)bort, (M)arry, (I)gnore?_
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|