|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
А приравняване на сметката получи ли? Защото след въпроса ми какво е това ми казаха, че щял съм да го прочета в следващото писмо...аджеба не трябва ли първо да го прочета, а то после да се случва?
| |
|
Получих, без дори да съм наясно какво и защо е. Естествено обяснения няма. Къде ти, великите мениджъри, ще обясняват на плебса, чието единствено задължение е да плаща и да не пита. Явно обяснение ще получим след 20 дена, когато някой измъти пак някаква простотия.
| |
Тема
|
Re: Олеле
[re: lnfinity]
|
|
Автор |
741 (ветеринар) |
Публикувано | 27.04.10 17:00 |
|
Обяснението беше в плика с фактурата, дето пристигна през март. Предупреждаваха, че следващия месец ще има две фактури, и съвсем подробно казваха какво ще съдържа всяка от фактурите през април и през май. И на картинка го бяха нарисували.
Ама беше написано върху "безполезните" листовки, та няма как да го научиш, ако не го прочетеш. А ти изглежда си над тия неща
| |
Тема
|
Re: Олеле
[re: 741]
|
|
Автор |
lnfinity (Shadowchaser) |
Публикувано | 27.04.10 17:38 |
|
Естествено, че съм над тези неща. Има си сметка, в която трябва да пише всичко в ясен и разбираем вид. Затова им и плащам. Не плащам за рекламна шитня, която се изхвърля на секундата без да си губя времето с нея.
А теб защо те повикаха на помощ БТК? Заради лудите крави в рекламата или свинския грип по висшия мениджмънт?
| |
|
Очевидно част от рекламната шитня се оказва информационна такваз, но ти нали си над тия неща... и дори не си даваш труда да прочетеш информацията която са ти изпратили. Явно предпочиташ да сереш по форумите.
Редактирано от tuff slim на 27.04.10 17:45.
| |
Тема
|
Re: Олеле
[re: lnfinity]
|
|
Автор |
741 (ветеринар) |
Публикувано | 27.04.10 17:59 |
|
Така е, има си сметка, в която трябва да го пише - и го пише. А за тия, дето им е проблем четенето на фактурата, пратиха и листовка.
П.П. Не се занимавам нито с лудите крави от рекламата, нито с висшия мениджмънт. Както забелязваш, занимавам се с теб
| |
Тема
|
Re: Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!
[re: Colombino]
|
|
Автор |
qwe222 () |
Публикувано | 27.04.10 18:03 |
|
Много готина компания е това ето моите допирни точки с нея.
1. Купих си апартамент - не си прокарах стационарен телефон. Нямам проблеми с сметките, не ми идват по 2 фактури и тн. Доволен съм
2. Брат ми (на който аз плащам телефона) изрично ме предупреди да не го правя повече защото не го ползва.
3. Леля ми си прекара иинтернет и като и го активирах звъннах на съпорта който учтиво ме помоли да си изтрия бисквитките... почнах да заеквам на телефона....
ПС. Скайп срещу абонамент от около 4 евро дават неограничени разговори с стационарни телефони в БГ. (неограничени значи 0ст. на минута)
Край.
| |
|
Пак нищо не си разбрал. Все пак ти давам право на втори опит: какво ли означава комбинацията на лично мнение и двадесет дена изчакване? Още една подсказка: що ли е това, което ме касае лично, в момента го няма и аз очаквам да се появи след 20 дена?
Предизвестие за уволнение.
| |
|
Ползвам 2 в 1 /кабелна TV-80програми и нет/.В момента това ми показа скоростта
Редактирано от KillingTime на 29.04.10 09:49.
| |
|
искам детайлизирана разпечатка, по възможност електронна и желателно безплатна.
1. Заяваваш от сайта "електронна факрура".
Става с от табчето "Промяна на данни", отговаряш на тайния въпрос, добавяш в списъка с клиентски номера съответно клиентски номер за мобилна и/или фиксирана услуга, попълваш и останалите задължителни полета и маркираш отдолу на страницата check box-а "Заяви E - фактура" след което натискаш бутон "Запази"
2. Проверяваш състоянието, то би трябвало да изглежда така:
3. Звъниш на 123 и искаш активиране на Детайлизираната справка в Excel и е-Фактура. Това може и да не е необходимо във всички случаи, но гарантира че месец след извърщване на описаните действия със сигурност ще получите от сайта това:
Картинките са реални и съответните линкове съдържат желаната информация безплатна електронна детайлизирана разпечатка, съдържаща информация за
- избиращ номер
- дата
- час
- избиран номер
- направление
- часова зона (силен, слаб трафик, почивен ден, роуминг изходящи и входящи, ...)
- вид обаждане (Виваком фиксирани или мобилни, други мобилни, УДС, ...
- Времетраене
- стойност
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|