| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     От първи септември 09г... 
 | 
 
 |  
| Автор | 
5rov () |  
| Публикувано | 28.08.09 12:59 |  
             |  
           | 
            
           
  Моля, ако някой знае да каже какво още, добро или лошо, чака клиентите на бтк от 1 септеври, освен премахването на минутите, които получаваха за безкасово плащане, които някак си компенсираха кражбата на минути от наличния такт 60/60, както и увеличаването на първоначалното време за таксуване от 30 на 60 сек. при разговори с чужбина и към мобилни.
 
 За мен това е напълно необяснимо поведение при новите условия, имам предвид започналата преносимост на номерата. Ако тези мерки не са съпътствани и от нещо положително за клиентите, то те още повече ще са улеснени при късането на връзката си с тази компания...
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: От първи септември 09г... 
[re: 5rov]
 | 
 
 |  
| Автор | 
fen ® (майстора) |  
| Публикувано | 28.08.09 14:16 |  
             |  
           | 
            
           
  това се казва импулс за пренасяне...
 откъде го знаеш?
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Ето ти противоимпулс:
 
 
 Мнение от темата:
 Фирмата в която бачкам е доста голям клиент. Ние сме от другите.  Добре че беше стационарният на БТК.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: От първи септември 09г... 
[re: нaблюдaвaщ]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Cтepн™ (любопитко) |  
| Публикувано | 29.08.09 10:37 |  
             |  
           | 
            
           
  Това си беше удар под кръста, но може и да доведе някой и друг по-глупав клиент.
 Имам предвид, че мрежите на мобилните оператори се сриват по за ден-2 веднъж на петилетка и се помни дълго.
 А бтк се срива толкова често (най-вече АДСЛ-а), че вече не прави впечатление и я няма обществената памет...все едно да се помни как е изгряло слънцето.
 
 Наскоро из вестниците МТел се хвалеха, че от началото на портирането на фиксираните съотношението е 6-7:1 в тяхна полза спрямо бтк, а от бтк са отказали коментар, но не са и отрекли.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Ще цитирам :
 Днес цял ден  обясняваме на нашите клиенти, че аварията не е по наша вина и поднасяме извиненията си за причиненото неудобство
 
 Чия е вината, ако се скъса оптичен кабел от твоя собствена мрежа?
 Значи може да се тръби как тази мрежа ще значително ще подобри  качеството и сигурността на предлаганите услуги, а като се срине мрежата да бяга от отговорност и да се заблуждават абонатите, че оператора няма никаква вина, а?
 
 Повреда може да се случи на всеки, но и всеки следва да има доблест да направи коректно съобщение за случилото се. А МТЕЛ освен че пази абсолютно мълчание по случая, ами и най-нагло лъже клиентите си.
 
 Удар под кръста е тихо да се мяука за собствените проблеми на МТЕЛ (ако изобщо случайно някъде се публикува нещо), а в същото време да се крещи за въображаеми проблеми на други оператори.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: От първи септември 09г... 
[re: нaблюдaвaщ]
 | 
 
 |  
| Автор | 
DTMF (стар клубар) |  
| Публикувано | 29.08.09 14:10 |  
             |  
           | 
            
           
  Аз лично нямам оплаквания от мтел, откакто си спрях мтелската карта преди 5 години не съм имал никакви проблеми с мрежата им,много надежден оператор
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: От първи септември 09г... 
[re: нaблюдaвaщ]
 | 
 
 |  
| Автор | 
fen ® (майстора) |  
| Публикувано | 29.08.09 22:01 |  
             |  
           | 
            
           
  а БТК какво правят,когато им прекъсне преноса???
 Принудени сме(поради липса в момента на друга алтернатива) да ползваме (нерезервиран) оптичен пренос от БТК и когато прекъсне с часове(а понякога и с дни е липсвал) въобще не си дажат зор да побързат с възстановаването и не казват какво е станало и кога ще бъде възстановен
 Също ползваме и резервиран пренос от тях и доста често става некачествен и се появяват грешки по него.Обаждаме им се и изчезват грешките ...след месец-два пак се появават...и така е от години...
 Който се оплаче,го местят на другия клон и това е...
 Така,че който претендира,че БТК е стока...много му здраве
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Хайде сега ... ако се обадя на БТК хелпдеск и попитам защо след като плащам за 12 мегабита ... получавам около 4 ... все едно няма да ми отговорят "Проблемът не е в нас" ... а при подписване на договора достигаше ~10 и не прекъсваше толкова ... 
 
 Всички сте един дол дренки 
  
 
 
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Да дадеш пример кога БТК е оставяла без всякаква връзка три града за два дена?
 
 Не повтаряй грешката на други™, които бъркат  частично влошаване на качеството на услугата на единичен клиент  с пълно прекратяване на предоставяне на услуги за определен географски регион за период по-голям от 24 часа.
 
 Ако не си разбрал, ще ти кажа още веднъж: на всеки може да се случи да му срежат оптимен кабел, ама само МТЕЛ в подобни случаи налага пълно информационно затъмнение.
 
 (Резервно трасе за този район МТЕЛ явно няма.  Прекъсването на връзката за региона е имало и преди два месеца.)
 
 Редактирано от нaблюдaвaщ на 29.08.09 22:41. 
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: От първи септември 09г... 
[re: fen ®]
 | 
 
 |  
| Автор | 
needsnow2 () |  
| Публикувано | 30.08.09 01:57 |  
             |  
           | 
            
           
  Не ми се вярва оптичен пренос на БТК, в която и да е точка на страната да е бил прекъснат с цели дни! Случвало се е да бъде срязан оптичен кабел от крадци,  мислейки го за меден, и до 2-3 часа съответната дестинация да остане без опт. пренос. Но веднага трафикът  е бил пренасочван по други съобщителни пътища и максимално бързо възстановяван .
 Преди няколко месеца багер прекъсна оптична свързаност на Глобул. Това костваше около половин ден "тишина" и ... последствия за отговорния персонал, за съжаление! "Замлъквали" са за по няколко часа и комуникации на М-тел в отделни региони.  Неотдавна по технически причини около 3/4 от страната остана за няколко часа без програмата на bTV... Преди седмица прекъсна за секунди и трансмисията за мача ЦСКА-Локо по кабеларката РингБГ.  Различни фактори оказват влияние върху надеждността на връзката и непрекъсната й работа.  Комуникационните  мрежи са зависими от топографските и климатични особености, така и от фактори като токозахранване,  взаимна свързаност и .. какво ли още не.  Или казано накратко-техниката никъде не е 100% съвършена и безотказна както ни се иска.
 
 Редактирано от needsnow2 на 30.08.09 02:20. 
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |