|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Не, просто няма такава наглост !!!
|
|
Автор |
Пpoфи (новак) |
Публикувано | 17.07.09 14:13 |
|
Имах неблагоразумието преди две години да посъветвам мой клиент да стане БИЗНЕС АБОНАТ на бтк. Просто няма такава грешка. Налага се да му администрирам мрежите - НЯМА ТАКИВА НЕРВИ С БТК ИНТЕРНЕТА !!!
Днес, гневен им пиша да си оправят проблема защото им СЕ ПЛАЩА за това, а наглеците ми отговарят `По проблема се работи, в 20 дневен срок` ?!?!?!?
МОЛЯ !!!
Търся управителя на фирмата сега - МОМЕНТАЛНО ДА РАЗКАРВА БТК !!! АМА НА СЕКУНДАТА !!! Егати некадърниците !!!!
| |
Тема
|
Re: Не, просто няма такава наглост !!!
[re: Пpoфи]
|
|
Автор |
../ () |
Публикувано | 17.07.09 20:23 |
|
Твоя човека (и ти) тепърва ще видите какво е то наглост, като реши да прекрати договора си с тази меко казано "не твърде коректна" компания.
Откакто ги купиха АИГ , цел номер едно за бтк стана ебаването на клиентите си по всички възможни начини , то не бяха "специални условия" , и т.н.
Сега ме е яд, че ги търпях толкова време, а не ги разкарах при някоя от промените на ОУ, или веднага след като изтече договора.
| |
|
От написаното става ясно, че си ядосан и че ти самия не си абонат на телефонния пост. Не се разбира какъв е проблема, нито от твоята гледна точка, нито от позицията на БТК.
Много емоции, никакви факти.
За мен няма голяма полза от такива постове. Дано поне да ти е поолекнало след като си го написал.
| |
|
Ползата е да спестя нервите на някой заблуден /като мен/, които се подлъже да вземе интернет от БТК. Ей, ако имаше кой да ме посъветва преди две години - курбан щях да му правя всяка година !!!
За какво да влизам в подробности ? Необходим ми е отдалечен достъп до няколко точки в БГ и познай ?! Една `точка` имам на БТК и тя ми е проблемната. А това `ще ви отговорим в 20 дневен срок` , просто преля чашата. Ми що да не е в 12 месечен, а ?
Колкото до собственика на телефонния пост - повярвай, не е човек с който БТК може да се ебава. Предполагам, че още в понеделник модемчето на БТК ще бъде засилено със страшна сила някъде си.
| |
|
Е как да не става ясно , много е ясно даже - клиента търси БТК по някакъв повод и среща греда в лицето на БТК - а проблемът е че в БТК има прекалено много хора които вършат много малко работа по отделно и нещата се разпиляват вътре в бетекато и кой кого как и отпред ли отзад ли нищо не се знае и неможе да се хванат спатиите на никой , това е проблема. С две думи никой за нищо неотговаря и когато възникне нещо се прехвръля от този на онзи и понеже нищо не се върши става един кръговрат до безкрайност.
Профи: като се занимаваш с БТК внимавай как се държиш с тях понеже те живеят с мисълта че са измислили технологията дсл и само те определят самата технология и нещата около нея.Редактирано от Astra18nz на 18.07.09 17:47.
| |
|
Ако бизнес-клиентът си има статичен IP адрес, изключен firewall, няколко сетинга в уиндоуса...какъв ще е проблемът с отдалечения достъп?
Редактирано от needsnow2 на 19.07.09 00:28.
| |
|
Няма пинг до модема. И така няколко часа. Има пинг - аха да се поработи и всичко започва отначало.
| |
|
Аз преди време като ти бях дал факти за моя проблем, да не би да направи нещо? За какво да ти дава факти, само да си правиш статистика? Ако е така, трябва да плащаш - информацията също е стока.
| |
|
На модема трябва да е отворен определен порт по TCP и на PC-то трябва да е разрешен "remote desktop connection" , за да стане, ако целиш такъв достъп.
Редактирано от needsnow2 на 21.07.09 00:11.
| |
|
Ако не си разбрал написаното от мен, то вината си е твоя.
Има една поговорка за такива случаи "Господ дава, но в кошара не вкарва."
Твое право да искаш пари за предлагана от теб информация.
Моя право е аз сам да определям как да се държа тук.
Бъди здрав.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|