|
Тема
|
БТК придобива 100% от 2be
|
|
Автор |
нaблюдaвaщ () |
Публикувано | 24.04.09 19:44 |
|
Стъпка за превръщането на БТК в клиентски-ориентирана, ефективна и динамична компания: .
| |
|
Защото 2be има добре развита мрежа от магазини в цялата страна и поддържаха добри цени. А сега ще е и още по-добре за клиентите
| |
Тема
|
Re: БТК придобива 100% от 2be
[re: нaблюдaвaщ]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 25.04.09 12:38 |
|
Е, крайно време беше бтк да има своя търговска мрежа. То досега какво беше - за всяко нещо се ходеше на едно място - и за покупки, и за договори, и за жалби, и за сметки.
Така, че новината е добра.
Обаче нещо ме смути, като чиста семантика, в прессъобщението - Сделката е част от стратегията на БТК за превръщането й ОТ технологична В клиентски-ориентирана, ефективна и динамична компания.
Така написано го разбирам, че бтк зарязва технологиите и се превръща в търговска организация.
| |
|
Възприемам го по-скоро като довеждане на технологиите и телекомуникационните услуги до крайния потребител, т.е. клиента
| |
|
тоест за прекратяване на договор няма да е нужно да издирвам "най-близкия бтк център"?
ония другия самолет
| |
Тема
|
Re: БТК придобива 100% от 2be
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
Marapeв (инж.) |
Публикувано | 25.04.09 23:45 |
|
Да, клиентски ориентирана, "Вашето обаждане е важно за нас, ама за съжаление всички наши консултанти са заети, така че, моля, обадете се друг път."
ОТ технологична ... знам ли, знам ли ... притеснително е, ще гледаме с тръпнещо очакване в бъдещето. Но БТК си е търговска организация все пак. Думи се сипят, но какъв е смисълът, вложен в тях - днес никой не знай, днес никой не знай.
| |
|
Семантиката е точна "от технологична в клиентски ориеантирана" т.е. търговска.
И следващата стъпка е, като звъннете в кол центъра им за съпорт, да ви прехвърлят на външната фирма съпортваща вашия град/квартал за съответната услуга...
В интерес на истината малко са фирмите в БГ които си мислят, че са клиентски ореантирани и в същото време пускат услугите си за минимум 10 дни...
Редактирано от Astra1.8iGT на 26.04.09 03:00.
| |
Тема
|
ами да 2be закъсаха и се шътнаха
[re: нaблюдaвaщ]
|
|
Автор |
koзaтa (блееща) |
Публикувано | 12.05.09 07:11 |
|
Рибата 2би яко я закъса в тази "криза". Закри много свои щандчета и дори цели магазини. Това е факт че яно не са продавали достатъчо за да могат и да печелят или пък са изпрали и вече простират. Обслужването им беше (а и сега е) на много ниско ниво Оставяме на страна факта че продавачите крадяха от клиените - това е защото са взимали много ниска заплата, но този факт се отразяваше и в много лошото обслужване - Дори и за да издадат фактура на фирма искат задължително лични данни на куповача - смехории.
Всичко се върти около агресивната политика на фирмата (бТК) да се опитва да пробутва "безплатни" чаркаляци за период от 1 или 2 години. Например Плащам сметка на бтк - и веднага касиерката започва да ми препоръчва АДСЛ като най бързия и евтин достъп до интернет - и за това ще получа безплатен безжичен модем. Смешница - не може да се усети например че имам прословутия им АДСЛ но към мобилната им услуга за дърдорене. Така че клиентски ориенитраната програма е ще да бъде ако може да пробутват по един стационарен телефон за всеки член на домакинство както и по 2-3 АДЛС-достъпа Но ясно е Америка все още е в криза и пенсиите им трябва да бъдат плащани от някой.
| |
Тема
|
Re: ами да 2be закъсаха и се шътнаха
[re: koзaтa]
|
|
Автор |
Дълrия () |
Публикувано | 10.06.09 20:12 |
|
Коза,недей хули на бТК собствеността,че ши обявят мекерето в несправяне и...ши го ритнат от яслата.А на мекеренцито тъй му са папа на софрата бетекайска...хахахха
| |
|
|
|
|