|
Тема
|
Въпрос за тарифен план "Инвалид"
|
|
Автор |
Tpakтopa (непознат) |
Публикувано | 23.09.08 15:35 |
|
Искам да попитам знаещите във форума как да процедирам в конкретния случай.
Значи, баба ми ползва БТК-то на план "инвалид", които се водеше на името на дядо ми, но той почина и вече 6 месеца идват фактури на същия план. Мисълта ми е дали баба трява да ходи до БТК и да каже, че титуляра на, който се води тел. пост е починал и да мине на стандартен план или да се плаща това, което и пращат от БТК? Ще трябва ли да доплаща нещо...?
Благодаря предварително!
| |
Тема
|
Re: Въпрос за тарифен план "Инвалид"
[re: Tpakтopa]
|
|
Автор |
KAPPABG (непознат
) |
Публикувано | 23.09.08 22:30 |
|
Разходка до БТК център не ти е много нужно освен ако не трибуквието не им скимне да проверят дали е жив този дядо ти. Иначе тя трябва да отиде до някое центърче и да си го прехвърли на свое име ако тя е инвалид вероятно ще може да си остане на този план или другата опция ако не ползва телефона за междуградски разговори тоест необходим е и за градски само може да премине на минимум. В противен случай се прехвърля на стандартен където се вдига и таксата спрямо инвалиди.
| |
|
Ако баба му посети БТК център и поиска преименуване на телефонния пост, то неминуемо ще трябва да премине от примерно към . Освен ако и тя не е с трайни увреждания и с над 90% намалена работоспособност (1-а група инвалиди), което се удостоверява с предоставяне на съответния документ от ТЕЛК
За доплащането:
Преименуването струва 2.40 лева.
Периодично има промоции, при които преименуването е безплатно. Не знам в момента дали се взима такса за преименуването.
При смяна на абонаментния план в първата фактура след смяната БТК връща един "стар" абонамент и начислява три "нови". Причината произлиза от Общите условия, според които абонаментния план се предплаща.
Идеята за преминанане към не е добра. Вероятно бабата и семейството й са придобили навици за водене на телефонни разговори, които трудно биха се побрали в ограниченията на минималния план. БТК Минимум е за хора, които наистина не говорят изходящо по телефона си.
| |
Тема
|
Re: Въпрос за тарифен план "Инвалид"
[re: нaблюдaвaщ]
|
|
Автор |
Tpakтopa (непознат) |
Публикувано | 24.09.08 10:33 |
|
А дали ще трява да плаща някаква неустойка и да доплаща от месечната такса за времето през, което го е ползвала, а не е имала това право (става въпрос за период от 6 месеца)?
| |
|
Според : 17.3. Исканията за преименуване се подават в търговските центрове на БТК в 6-месечен срок от датата на смъртта на абоната.
Няма да има неустойки или доплащания.
| |
|
Дискриминация!
Въпреки, че закона и нарежда и КРС и нарежда и тя си поставя в общите условия какви ли не каузи не ги спазва. Например Мобилното и подразделение, въпреки че според общите условия предоставя на инвалиди преференциално обслужване, и безплатни минути - в нито един център не са способни да го направят. На 123 операторите пък говорят глупости. Следва и домашните абонати да не и се съобразяват с общите условия. Починал Починал, ама ако е заявил безплати мобилни услуги?
Други прецеденти: Когато например предоставя безплатно за инвалиди ограничения за набиране на номера т.н. Call Barring - лъжа и измама в общите условия че е без пари. Напротив таксува си таксата в следващата фактура и не и пука!
| |
|
Ще корегирам някои неточности, които си допуснал в смислената част на написаното от теб:
От същия линк се вижда, че и преименуването е безплатно.
| |
|
|
|
|