|  | | 
 
| 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Въпрос за тарифен план "Инвалид" |  |  | Автор | Tpakтopa (непознат) |  | Публикувано | 23.09.08 15:35 |  |  | 
           
 Искам да попитам знаещите във форума как да процедирам в конкретния случай.
 Значи, баба ми ползва БТК-то на план "инвалид", които се водеше на името на дядо ми, но той почина и вече 6 месеца идват фактури на същия план. Мисълта ми е дали баба трява да ходи до БТК  и да каже, че титуляра на, който се води тел. пост е починал и да мине на стандартен план или да се плаща това, което и пращат от БТК? Ще трябва ли да доплаща нещо...?
 
 Благодаря предварително!
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Въпрос за тарифен план "Инвалид"  [re: Tpakтopa] |  |  | Автор | KAPPABG (непознат
) |  | Публикувано | 23.09.08 22:30 |  |  | 
           
 Разходка до БТК център не ти е много нужно освен ако не трибуквието не им скимне да проверят дали е жив този дядо ти. Иначе тя трябва да отиде до някое центърче и да си го прехвърли на свое име ако тя е инвалид вероятно ще може да си остане на този план или другата опция ако не ползва телефона за междуградски разговори тоест необходим е и за градски само може да премине на минимум. В противен случай се прехвърля на стандартен където се вдига и таксата спрямо инвалиди.
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Ако баба му посети БТК център и поиска преименуване на телефонния пост, то неминуемо ще трябва да премине от  примерно към . Освен ако и тя не е с трайни увреждания и с над 90% намалена работоспособност (1-а група инвалиди), което се удостоверява с предоставяне на съответния документ от ТЕЛК
 
 За доплащането:
 
 Преименуването струва 2.40 лева.
 Периодично има промоции, при които преименуването е безплатно. Не знам в момента дали се взима такса за преименуването.
 
 При смяна на абонаментния план в първата фактура след смяната БТК връща един "стар" абонамент и начислява три "нови". Причината произлиза от Общите условия, според които абонаментния план се предплаща.
 
 Идеята за преминанане към  не е добра. Вероятно бабата и семейството й са придобили навици за водене на телефонни разговори, които трудно биха се побрали в ограниченията на минималния план. БТК Минимум е за хора, които наистина не говорят изходящо по телефона си.
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Въпрос за тарифен план "Инвалид"  [re: нaблюдaвaщ] |  |  | Автор | Tpakтopa (непознат) |  | Публикувано | 24.09.08 10:33 |  |  | 
           
 А дали ще трява да плаща някаква неустойка и да доплаща от месечната такса за времето през, което го е ползвала, а не е имала това право (става въпрос за период от 6 месеца)?
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Според : 17.3. Исканията за преименуване се подават в търговските центрове на БТК в 6-месечен срок от датата на смъртта на абоната.
 
 Няма да има неустойки или доплащания.
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Дискриминация!
 Въпреки, че закона и нарежда и КРС и нарежда и тя си поставя в общите условия какви ли не каузи не ги спазва. Например Мобилното и подразделение, въпреки че според общите условия предоставя на инвалиди преференциално обслужване, и безплатни минути - в нито един център не са способни да го направят. На 123 операторите пък говорят глупости. Следва и домашните абонати да не и се съобразяват с общите условия. Починал Починал, ама ако е заявил безплати мобилни услуги?
 Други прецеденти: Когато например предоставя безплатно за инвалиди ограничения за набиране на номера т.н. Call Barring - лъжа и измама в общите условия  че е без пари. Напротив таксува си таксата в следващата фактура и не и пука!
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Ще корегирам някои неточности, които си допуснал в смислената част на написаното от теб:
 
 
 
 От същия линк се вижда, че и преименуването е безплатно.
 
 
 
 
 |  |  |  |  
 
 |   | 
 |