| 
                 
                   | Тема |  HelpDesk-а има нужда от спещен Help!   |  |  | Автор | alex1OO1111 (непознат
) |  | Публикувано | 02.06.08 10:41 |  | 
           | 
           
 Ебахти и насрания Help ебахти и Deska. 0700 17 111 хич не е на цената на един разговор понеже после си вижте сметката. Наглите маймуни
 Ви задържат колкото си щат на линия. Резултат няма и няма и да има.
 
 За БТК или има интернет и всичко е както трябва или стигаш до HelpDesk-а и си в ужасна беда! Честно казано ако още някое време HelpDesk-а мълчи като малоумен идиот
 ще разбия касата в централна поща ебахти ако и тогава не се случи нещо.
 
 
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: HelpDesk-а има нужда от спещен Help!  [re: alex1OO1111] |  |  | Автор | KAPPABG (непознат
) |  | Публикувано | 02.06.08 22:52 |  | 
           | 
           
 На цената на градски разговор е..., но според тарифният ти план ако си на някои от социалните планове жалната ти майка. Тези които са на стандартен или по-висок план за тях е добре през деня супер тънко, а след 20 часа след цената за първоначален разговор е безплатно..
 
 
 
 
 | 
|  | 
           
             |  | 
           | 
           
 Има решение. Вместо от личен телефон се звъни от БТК център. Има решение и на чакането. Ами чака се дорде каталясат и някой се обади. Действително после са любезни. Просто да наемат повече хора. Или след позвъняване те да те потърсят когато са свободни.
 
 
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: HelpDesk-а има нужда от спещен Help!  [re: alex1OO1111] |  |  | Автор | DTMF (ветеран) |  | Публикувано | 03.06.08 22:43 |  | 
           | 
           
 Да наемат хора ? Ми нали трябва и заплати да им плащат? Търговците не мислят така)
 
 
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: HelpDesk-а има нужда от спещен Help!  [re: DTMF] |  |  | Автор | WarHammur () |  | Публикувано | 06.06.08 22:41 |  | 
           | 
           
 Не  мислиш ли че на този пазар Клиента не само трябва да си плаща сметките но и да получи нещо за парите си. Търговците кучета да ги  ядат .
 
 Ако ти не можеш не пречи на другите да го правят- те знаят как !!!
 
 
 | 
|  | 
           
             |  | 
           | 
           
 Какво да получи? Мнного си сладък! Да получи "ако може", както е по договор? Чччч...
 
 Mark, Up please
 
 
 | 
|  | 
           
             |  | 
           | 
           
 Виж са... има решение - съпорта на БТК да прехвърли проблема на АДСЛ-Ъ към Експлоатация. Има жица - има проблем. Е, Експлоатация трябва да оправи 55 километра медна жица... Да цитирам на Ериксон изискванията и децибелите? Миии... ДА ГО ДУХАТ ЮЗЕРИТЕЕЕ!
 
 Mark, Up please
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: HelpDesk-а има нужда от спещен Help!  [re: WarHammur] |  |  | Автор | DTMF (ветеран) |  | Публикувано | 07.06.08 01:39 |  | 
           | 
           
 За някой е важно колко се продава, а не как се поддържа. Претенции не към мен
 
 
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: HelpDesk-а има нужда от спещен Help!  [re: FishAndChips] |  |  | Автор | BMaster (Много як) |  | Публикувано | 24.09.08 12:19 |  | 
           | 
           
 Най-добре е квартален лан ...
 
 
 
 ---------------------------------------
 
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: HelpDesk-а има нужда от спещен Help!  [re: BMaster] |  |  | Автор | FishAndChips (InDaHouse) |  | Публикувано | 27.09.08 00:54 |  | 
           | 
           
 Препоръчвам го където на БТК не им стигат монполните силици! А това - хич не е малко!
 
 Mark, Up please
 
 
 | 
|  |