|
Тема
|
Разпечатка на входящи разговори
|
|
Автор |
И_Baн (от народа И) |
Публикувано | 08.05.08 23:18 |
|
Една позната я тормозят по телефона доста често. Опитала се да вземе разпечатка от БТК - казали и само по искане на МВР. От МВР естествено казали обратното.
Собственичка на телефония пост е.
Каква е процедурата и как може да получи разпечатка на входящите си повиквания. С какъв срок назад.
Благодаря предварително.
Проблемът не изчезва в мига, в който си изтървеш нервите.
| |
Тема
|
Re: Разпечатка на входящи разговори
[re: И_Baн]
|
|
Автор |
нaблюдaвaщ () |
Публикувано | 09.05.08 20:54 |
|
Опитала се да вземе разпечатка от БТК - казали и само по искане на МВР.. Правилно. Според МВР има достъп до данни, свързани с дадено повикване.
От МВР естествено казали обратното.
Какво му е естественото? Може би от БТК се очаква и да лови апашите?
Истината е, че разпечатки се получават само с помощта на адвокати и само през МВР. Този път е достатъчно сложен, така че не си струва да го извървяваш.
Ако те тормозат - четеш и подаваш една молба БТК да вземе мерки.
Ако този, който те тормози е абонат на БТК нещата са прости и молбата ще доведе до резултат. В случай, че той е абонат на друг оператор БТК ще потърси съдействие от другия оператор. В този случай резултата зависи от прекалено много други обстоятелства.
Надявам се че съм обяснил всичко разбираемо и ясно.
| |
|
По накратко БТК може да направи справката по подадена жалба и да я даде на МВР т.е. трябва жалба и в МВР. Принципно ако имаш човек в МВР, се разбира.
Далеч по лесно бързо и евтино е смяна на номера.
| |
Тема
|
Re: Разпечатка на входящи разговори
[re: Astra1.8iGT]
|
|
Автор |
nqkojN (новак) |
Публикувано | 10.05.08 11:54 |
|
Законът за далекосъобщенията вече не важи. Той е отменен!
Сега действащият Закон за електронните съобщения регламентира нещата така:
Чл. 256. (1) Предприятията, предоставящи обществени електронни съобщителни услуги, могат да събират, обработват и използват данните по чл. 248, ал. 2 и за:
...
3. откриване и проследяване на обезпокоителни повиквания при наличие на заявка от засегнатия абонат, изискваща предприемане на мерки от предприятието, предлагащо услугата.
(2) При предприемане на действията по ал. 1 предприятията, предоставящи обществени електронни съобщителни услуги, информират засегнатите лица във възможно най-кратък срок, освен ако по този начин не се възпрепятства постигането на целите на тази разпоредба.
(3) Данните, събрани по реда на този член, се използват само за посочените в ал. 1 цели.
Така, че отивай при оператора и подавай Заявка. Искай си и вх. номер.
| |
|
.
Раздел II
Конфиденциалност на съобщенията
Чл. 245. (1) Предприятията, предоставящи обществени електронни съобщителни мрежи и/или услуги, са длъжни да не разкриват и разпространяват съобщенията и свързаните с тях трафични данни, данни за местоположението, както и данните, необходими за идентифициране на потребителя, които са им станали известни при предоставяне на електронни съобщителни мрежи и/или услуги.
Та ако е тръгнал към оператора за разпечатка, по-доре да се връща - няма да я получи. За предприемане на мерки при обезпокоителни повиквания написах в началото. Мерките не включват предоставянето на разпечатка.
| |
Тема
|
Re: Разпечатка на входящи разговори
[re: И_Baн]
|
|
Автор |
тъпия (смотания) |
Публикувано | 13.05.08 07:01 |
|
Само са замисли за варианта-баба Пена от с.Горно Нанадолнище та избрала и ...как щи даде бТК-ту разпечатка!?Та баба Пена с нейния аналогов е неоткриваема/кът Стелт е/ за съвременната техника.Добре, селото ши разбереш ама от там нататък...баба Пена не чувала тууууууу,тя още на ту-туу,ту-туу ...и кога и дой туууууу тя ши мисли,че повреда
Редактирано от тъпия на 13.05.08 07:02.
| |
Тема
|
Re: Разпечатка на входящи разговори
[re: тъпия]
|
|
Автор |
И_Baн (от народа И) |
Публикувано | 13.05.08 13:36 |
|
Аз лично 90-те съм монитирал ИКАРС-и и друга подобна техника по селските централи - тамняма проблем. Като цяло няма технически проблем с разговорите, както усещам проблемите са юридически.
Проблемът не изчезва в мига, в който си изтървеш нервите.
| |
|
|
|
|