|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема
|
И се извинявам на всички!
|
|
Автор | ... (Нерегистриран) |
Публикувано | 31.08.07 02:37 |
|
Каквото и да пиша тук, пиша го след 20 години БТК служба. Не е интересно какво ми е, ма - тъпо ми е! Мина върховно шефче преди 2-3 години - каза ни, че ще бъдем горди от това, че сме БТК служители, със самочувствие и т.н... и ще имаме и униформено облекло, за да се отличим от конкуренти... Напоследък "върховни" шефчета минават само, когато трябва да ни съкращават - е, пак обясняват колко хубаво ще е - и за съкратените И за останалите... Добре, не става дума и за това, че шибаните заплати - не са мръднали... ама поне да си бяха оправили ръководствата по места. Е - затънаха и в нова боза - изпоназначиха хора, които един телефон не могат да продадат.. живи - здрави, да не гледаш сводката за закрити тел. в БГ. Господа, не е ли смешно 22-3 годишна блондинка, как изглеждаща -ммм... сякаш отива на Околовръстното /дайте й униформа, де!/... да й дадете кола - тойота, да ви прави продажби??? Нацъфкаха ви и колите, добре че са застраховани, новите ви служители. Ама занаете ли как точно тези ви служители в края на месеца си гледат "продажбите"??? Хванат и напускат де що от предни месеци им останало на зибела като непоявили се клиенти... Мали... И такива някакви служители от БТК имат ЕЖЕМЕСЕЧНИ бонуси! За какво - да им бърша лайната /казвал съм го вече/ и като им звънна да им задам елементарен въпрос, те да ми говорят на: "ОО, колега, ма моля ти се, мене какво ме интерсува...!" Абре - ВИЕ ИЗОБЩО ИМАТЕ ЛИ ИДЕЯ как от година насам се осъществява някаква връзка м/у отделни БТК служби??? 20 години не ме е интересувало кой какво, ама от годинка насам нещо ми писна - не искам БТК да си оправи отношението към мене, а към всички заслужаващи служители - а те, вярвайте не са малко и ще върнат клиентите! Че да не почна и 130... каква услуга е... ехх.. ще мине време - може и да се научат. А "развитие"??? Приемат кабелчета - ХА - ХА, еле па дават идеи за захранвания!! ХА ХА! Хммм.. Смешна телекомуникационна фирма - няма продажби, няма 130, няма "развитие"... тук-там уморени коне от експлоатацията Нещастна работа...
| |
Тема
|
Re: И се извинявам на всички!
[re: ...]
|
|
Автор | ... (Нерегистриран) |
Публикувано | 31.08.07 02:51 |
|
Ама и понеже съм си проС, ей, тъй - забравих да спомена - блондинките лепят листове с логото на БТК на новопостроени блокове БЕЗ захранване. На въпросните листчета има стационарен и вивателски номер на блондинката, а надписа е обикновено гласящ, че БТК може да включи... нещо... ПРЕДЛАГАМ: Блондинките да предлагат И Вивател услуги, поне на първо време без жица стационарни тел. се подкарват трудно Пък и да си попитам - за моята службица - като ходим да проучваме такива места - какво да казваме на клиентите? Оуу - след някои др. месец - ша имате "нещо" от бтк?!
| |
Тема
|
Виж!
[re: ...]
|
|
Автор | . (Нерегистриран) |
Публикувано | 31.08.07 10:23 |
|
Ти като експлоатация нямаш какво да обсъждаш с клиентите. Ако те имат въпроси дежурния отговор трябва да е "Човека с който сте подписали договора или 0800100"
| |
Тема
|
Re: Виж!
[re: .]
|
|
Автор | Ekcплoaтaция (Нерегистриран) |
Публикувано | 31.08.07 13:06 |
|
Е т'ва е наща организация - натирвай клиента към друга служба и си гледай кефа
| |
Тема
|
Re: И се извинявам на всички!
[re: ...]
|
|
Автор |
KlD (Лапетия) |
Публикувано | 31.08.07 13:12 |
|
А ти какво направи, че по-бързо да станат нещата? С какво помогна? Оня ден се обажда клиент и директно иска да му се спрат всички телефони и услуги. Защо? Защото отишъл някой си експлоататор и му казал, че ще му прекопа пресно направения асфалт в частния имот и че ако не го направи ще му спре и неговите телефони. Ама не е само той май
Успех и в следващите 20г.
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертета."
| |
Тема
|
Re: И се извинявам на всички!
[re: KlD]
|
|
Автор | Ekcплoaтaция (Нерегистриран) |
Публикувано | 31.08.07 16:42 |
|
Аз да не съм казаъл че "Експлоататорите" сме цвете за мирисане?Пак казвам самата организация на работа, и подбора на кадрите дърпат назад БТК.Таман една организация на работата се намести и нещата започнат да потръгват, някоя "умна глава" след 6 м. измисли нещо ново за да може да се освободят хора, и айде пак пълна каша и тъй на всеки 6 месеца вече 4 -5 години
| |
Тема
|
Re: И се извинявам на всички!
[re: Ekcплoaтaция]
|
|
Автор |
KlD (Лапетия) |
Публикувано | 31.08.07 18:54 |
|
стиснахме си ръцете
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертета."
| |
Тема
|
Re: И се извинявам на всички!
[re: KlD]
|
|
Автор | ave (Нерегистриран) |
Публикувано | 31.08.07 19:40 |
|
И на мен не ми харесва тази организация(по-скоро, неорганизация) на работа,но пък от друга страна,при положение,че са решили да дават службите на външни фирми след време,защо да се занимават да вкарват някакъв ред.Иначе,чак такова безхаберие не мога да си го обясня.
P.S. С 10лв, колко разговора от мобилен телефон можете да проведете реално на месец,и то при положение,че имате само SIM карта
| |
Тема
|
Re: И се извинявам на всички!
[re: KlD]
|
|
Автор | . (Нерегистриран) |
Публикувано | 31.08.07 23:54 |
|
Ами как няма да поиска да си спре всички телефони , ти като продаде преди това поинтересува ли се какви са възможностите. "Нееее , ама защо, няма проблем те експолоатация всичко правят.Те са длъжни след като сте си дали парите ще го направят за 2- 3 часа.""Те и валяци имат и асфалтова база имат, имат и заплати които така ги стимулират да работят че , мамата си трака ."
Колко съм ги чувал такива отворковци и пеперудки . Заради такива компанията стана за смях.
| |
Тема
|
Re: И се извинявам на всички!
[re: .]
|
|
Автор |
DTMF (старо куче) |
Публикувано | 01.09.07 01:23 |
|
за 20 години стаж не си ли претръпнал вечече взимаш нещата толкова на сериозно ? И аз от 3 години чакам батерии за уредите , с които трябва да отстраняваме кабелни повреди уж
Редактирано от DTMF на 01.09.07 01:24.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
|
|