| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Внимание ! БТК тарифира непроведени 
 | 
 
 |  
| Автор | пoтъpпeвш (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 04.03.06 21:15 |  
             |  
           | 
            
           
  разговори при набиране на телефона за справки 144 !!! Не се лъжете да избирате тоя номер. Глас съобщава, че няма свободен консултант и трябва да изчакате, защото вашето обаждане било важно за тях !!! 
 Естествено, че е важно !!! Само да чуете това няколко пъти и вече сте се овътрили яко. На мене ми струваше 6-7 лв. и не успях да се свържа в крайна сметка. Обирджии !
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Тарифирането заочва след като се включи оператора( живия човек). Ако при теб е различно 080015500.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Ти пишеш На мене ми струваше 6-7 лв.
 
 Цените са тук:  .
 
 Ако си на стандартен план плащаш за всяко успешно повиване по 13 стотинки и после по 2 стотинки на минута.
 
 И сега питане - за колко разговора са ти вземи 6-7 лева. От отговора ще изберем варианта за продължение на дискусията ако искаш.
 
 Само да вметна. че тактиката не се лъжете да избирате тоя номер е дълбоко погрешна. Нещата не се оправят по този начин. 
  ReadOnly: spectator@mail.bg
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН 
[re: bTk]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Cтepн™ (любопитко) |  
| Публикувано | 05.03.06 09:59 |  
             |  
           | 
            
           
  Може би това е валидно, ако звъниш от бТК-пост.
 Ако звъниш от мобилен си плащаш и музиката, и съобщението колко си им важен 
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: И АЗ ТАКА МИСЛЕХ . 
[re: bTk]
 | 
 
 |  
| Автор | пoтъpпeвш (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 05.03.06 19:10 |  
             |  
           | 
            
           
  Че тарифирането ще започне  след като чуя гласа на оператора. Затова и написах тоя постинг тука.  Щото се оказа, че БТК тарифира обажданията на тел. 144 независимо дали си се свързал с оператор . 
 Наложи ми се да търся услугите на този номер вчера и трябваше да звъня многократно, опитвайки се да уцеля свободен оператор. Глас ми съобщаваше/на български и английски/ веднага след избиране на 144, че няма в момента свободен консултант и ме молеше да изчакам като през това време се включва мелодия. Аз разбира се изчаквах макар и без резултат. Изумлението ми беше когато си проверих отново сметката в картата и стана ясно, че всичките тези обаждания на 144 БЕЗ ДА СЪМ СЕ СВЪРЗАЛ С ОПЕРАТОР /КОНСУЛТАНТ/ са ми стрували около 10 лева.
 Между другото картата ми е на Вивател.
 
 Разочарованието от БТК и услугите за клиенти е огромно.  Едва ли ще прибегна повече до телефоните за справки и услуги. А и доверието, което имах към компанията и моб. й оператор вече НЕ Е СЪЩОТО !
 
 Жалко за БТК, ако си позволява да прецаква клиенти по този начин .
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     само че няма тактика в случая 
[re: нaблюдaвaщ]
 | 
 
 |  
| Автор | пoтъpпeвш (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 05.03.06 19:26 |  
             |  
           | 
            
           
  Вече писах тука , но ще кажа и на тебе. Обажданията ми бяха от мобилен телефон с карта на Вивател.  Мисля, че при всички случаи и откъдето и да звъниш тарифирането трябва да започне след като се свържеш с оператора !!!
 
 На мене дори не ми струваше 6-7 лева само, а малко повече - около 10 лв, ако трябва да съм точен. Не успях да се свържа с оператор, но реших че щом гласът ме молида изчакам за свободен такъв то това не би ми струвало нищо и аз изчаквах. Изчаквах както варианта на бълг. , така и на английски език, и мелодията после. Но без резултат.
 
 Единственият резултат беше, че се прецаках яко с тия обаждания . Съжалявам, че съм понтърсил услугата Справки на тел. 144. 
 Другият резултат от всичкото това не е в полза на БТК. Нищо че ми взеха парите без да съм говорил.  Загубиха моето доверие ! 
 Но явно това не е толкова важно за БТК.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: само че няма тактика в случая 
[re: пoтъpпeвш]
 | 
 
 |  
| Автор | 
DTMF (фантом) |  
| Публикувано | 05.03.06 20:47 |  
             |  
           | 
            
           
  май трябва да се оплачеш от вивател,а не от бтк,има голяма разлика
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: само че няма тактика в случая 
[re: DTMF]
 | 
 
 |  
| Автор | 
нaблюдaвaщ () |  
| Публикувано | 05.03.06 20:53 |  
             |  
           | 
            
           
  Технически няма от кого да се оплаква - всичко е ОК.
 
 Какво може да бъде направено по въпроса ми е рано да кажа...
  ReadOnly: spectator@mail.bg
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: и какво му е ОК ? 
[re: нaблюдaвaщ]
 | 
 
 |  
| Автор | пoтъpпeвш (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 05.03.06 21:01 |  
             |  
           | 
            
           
  Че картата ми олекна с около 10 лв без проведен разговор  ?  Ей на това ако му викат уважение и грижа за клиента , здраве му кажи.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Чакай, не ми се съди на мен.
 
 Техническия отговор е, че БТК е пуснало към Вивател "Начало на разговор", а пък Вивател е започнал да те таксува...
 
 За Човешкия отговор вече казах - рано ми е да кажа.
  ReadOnly: spectator@mail.bg
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |