|  | | Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
 
| 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Внимание ! БТК тарифира непроведени   |  |  | Автор | пoтъpпeвш (Нерегистриран) |  | Публикувано | 04.03.06 21:15 |  |  | 
           
 разговори при набиране на телефона за справки 144 !!! Не се лъжете да избирате тоя номер. Глас съобщава, че няма свободен консултант и трябва да изчакате, защото вашето обаждане било важно за тях !!!
 Естествено, че е важно !!! Само да чуете това няколко пъти и вече сте се овътрили яко. На мене ми струваше 6-7 лв. и не успях да се свържа в крайна сметка. Обирджии !
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Тарифирането заочва след като се включи оператора( живия човек). Ако при теб е различно 080015500.
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Ти пишеш На мене ми струваше 6-7 лв.
 
 Цените са тук:  .
 
 Ако си на стандартен план плащаш за всяко успешно повиване по 13 стотинки и после по 2 стотинки на минута.
 
 И сега питане - за колко разговора са ти вземи 6-7 лева. От отговора ще изберем варианта за продължение на дискусията ако искаш.
 
 Само да вметна. че тактиката не се лъжете да избирате тоя номер е дълбоко погрешна. Нещата не се оправят по този начин.
  
 ReadOnly: spectator@mail.bg
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН  [re: bTk] |  |  | Автор | Cтepн™ (любопитко) |  | Публикувано | 05.03.06 09:59 |  |  | 
           
 Може би това е валидно, ако звъниш от бТК-пост.
 Ако звъниш от мобилен си плащаш и музиката, и съобщението колко си им важен
  
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: И АЗ ТАКА МИСЛЕХ .  [re: bTk] |  |  | Автор | пoтъpпeвш (Нерегистриран) |  | Публикувано | 05.03.06 19:10 |  |  | 
           
 Че тарифирането ще започне  след като чуя гласа на оператора. Затова и написах тоя постинг тука.  Щото се оказа, че БТК тарифира обажданията на тел. 144 независимо дали си се свързал с оператор .
 Наложи ми се да търся услугите на този номер вчера и трябваше да звъня многократно, опитвайки се да уцеля свободен оператор. Глас ми съобщаваше/на български и английски/ веднага след избиране на 144, че няма в момента свободен консултант и ме молеше да изчакам като през това време се включва мелодия. Аз разбира се изчаквах макар и без резултат. Изумлението ми беше когато си проверих отново сметката в картата и стана ясно, че всичките тези обаждания на 144 БЕЗ ДА СЪМ СЕ СВЪРЗАЛ С ОПЕРАТОР /КОНСУЛТАНТ/ са ми стрували около 10 лева.
 Между другото картата ми е на Вивател.
 
 Разочарованието от БТК и услугите за клиенти е огромно.  Едва ли ще прибегна повече до телефоните за справки и услуги. А и доверието, което имах към компанията и моб. й оператор вече НЕ Е СЪЩОТО !
 
 Жалко за БТК, ако си позволява да прецаква клиенти по този начин .
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  само че няма тактика в случая  [re: нaблюдaвaщ] |  |  | Автор | пoтъpпeвш (Нерегистриран) |  | Публикувано | 05.03.06 19:26 |  |  | 
           
 Вече писах тука , но ще кажа и на тебе. Обажданията ми бяха от мобилен телефон с карта на Вивател.  Мисля, че при всички случаи и откъдето и да звъниш тарифирането трябва да започне след като се свържеш с оператора !!!
 
 На мене дори не ми струваше 6-7 лева само, а малко повече - около 10 лв, ако трябва да съм точен. Не успях да се свържа с оператор, но реших че щом гласът ме молида изчакам за свободен такъв то това не би ми струвало нищо и аз изчаквах. Изчаквах както варианта на бълг. , така и на английски език, и мелодията после. Но без резултат.
 
 Единственият резултат беше, че се прецаках яко с тия обаждания . Съжалявам, че съм понтърсил услугата Справки на тел. 144.
 Другият резултат от всичкото това не е в полза на БТК. Нищо че ми взеха парите без да съм говорил.  Загубиха моето доверие !
 Но явно това не е толкова важно за БТК.
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: само че няма тактика в случая
[re: пoтъpпeвш] |  |  | Автор | DTMF (фантом) |  | Публикувано | 05.03.06 20:47 |  |  | 
           
 май трябва да се оплачеш от вивател,а не от бтк,има голяма разлика
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: само че няма тактика в случая  [re: DTMF] |  |  | Автор | нaблюдaвaщ () |  | Публикувано | 05.03.06 20:53 |  |  | 
           
 Технически няма от кого да се оплаква - всичко е ОК.
 
 Какво може да бъде направено по въпроса ми е рано да кажа...
 
 ReadOnly: spectator@mail.bg
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: и какво му е ОК ?  [re: нaблюдaвaщ] |  |  | Автор | пoтъpпeвш (Нерегистриран) |  | Публикувано | 05.03.06 21:01 |  |  | 
           
 Че картата ми олекна с около 10 лв без проведен разговор  ?  Ей на това ако му викат уважение и грижа за клиента , здраве му кажи.
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Чакай, не ми се съди на мен.
 
 Техническия отговор е, че БТК е пуснало към Вивател "Начало на разговор", а пък Вивател е започнал да те таксува...
 
 За Човешкия отговор вече казах - рано ми е да кажа.
 
 ReadOnly: spectator@mail.bg
 
 
 |  |  |  |  
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички) |   | 
 |