|
Тема
|
vivatel - център за обсл. клиенти, гласова поща
|
|
Автор | Prem (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.11.05 01:41 |
|
Ето и първите 2 недостатъка
В центъра за обслужване на клиенти работят АБСОЛЮТНО некадърни служителки.Те не знаят какво са ГПРС настройки, всъщност те не знаят какво е ТРАФИК...нито ИП адрес, нито порт..За съжаление, наистина са под абсолютно всякаква критика.Иначе са любезно глупави...
Гласова поща:
0,37 ст. / мин без ДДС
Също така, ако бъдете търсени от някой и отхвърлите разговора, той директно бива пренасочен към гласовата Ви поща ;)
| |
Тема
|
Re: vivatel - център за обсл. клиенти, гласова поща
[re: Prem]
|
|
Автор | Prem (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.11.05 01:48 |
|
И още един голям минус:
В Бургас и Варна няма официален представител(няма 2бе), а в събота в бТК Център нямаше нищо на vivatel.
И все пак съм много доволен..;)
| |
Тема
|
Re: vivatel - център за обсл. клиенти, гласова п
[re: Prem]
|
|
Автор |
Nistel (минаващ) |
Публикувано | 07.11.05 04:14 |
|
Prem - в една друга тема тема са писали че и в магазините на Мобиком се предплагат услуги.Иначе в Бургас знаех място където още в петък имаше - срещу водната палата има едно магазинче ..
| |
Тема
|
Re: vivatel - център за обсл. клиенти, гласова поща
[re: Prem]
|
|
Автор |
нaблюдaвaщ () |
Публикувано | 07.11.05 07:24 |
|
Служителките, че и служителите, наистина още са малко неуверени и плахи, обаче погледни датата - реално втори истински работен ден.
За включването на гласовата поща при бутон заето - това е така. Имаш два избора - или сам си махаш пренасочванията, ако знаеш как или се обаждаш на 087123 и от там ти обясняват какво да направиш.
Понеже телефона ми е стар и не ми се четеше аз се обадих и ми казаха написваш ##002# и заетото си става заето. След което ако искаш старото положение пускаш SMS с някакво ДА съдържание до някакъв си номер. Това го забравих, защото не ме вълнува.
ReadOnly: spectator@mail.bg
| |
Тема
|
Re: vivatel - център за обсл. клиенти, гласова п
[re: Prem]
|
|
Автор |
Дyпapин Дyпapинoв (аз съм бе!) |
Публикувано | 07.11.05 09:54 |
|
А аз днес се обадих в БТК на 0800100, за да попитам колко ще ми струват обажданията от стационарен телефон към 087 и служителката ми каза "ами питайте колегите от Вивател"?!? Аз попитах, те не са ли от една фирма, ама тя ми каза, че нямали НИЩО общо с БТК. Както и да е, формално наистина е така, но все пак да не знаят колко струва обаждане към дадена дестинация е малко несериозно все пак. И така, обадих се на 087123 и попитах там. Разговорът прекъсна и се наложи пак да звънна и да слушам още една минута приятна музика, докато ми вдигне операторка. Та, ако някой изобщо го интересува, ето
цените от БТК към Вивател за минута:
силен трафик: 0.41 лв. без ДДС
слаб трафик: 0.30 лв. без ДДС
| |
|
Хaха тикви.Все едно да се обадя на *88 и да ги питам на какви цени говоря с глобул 60 например.
| |
Тема
|
Re: vivatel - център за обсл. клиенти, гласова п
[re: Дyпapин Дyпapинoв]
|
|
Автор | Prem (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.11.05 00:03 |
|
Нормално..Скоро известно време ползвах free dial up (към "други фиксирани мрежи" което в последствие разбрах).
Първо се обадих на 144 и те ми казаха, че за 1ви път чуват такъв телефон в Бургас.
После се обадих на 0800100 и там любезната служителка ми каза да пробвам и следващия месец съм щял да разбера от фактурата.
;)
| |
Тема
|
Re: vivatel - център за обсл. клиенти, гласова поща
[re: нaблюдaвaщ]
|
|
Автор | жopo (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.11.05 10:08 |
|
абе не става с този код който си дал. При мен не е чак толкоз фатално тъй като аз гласовата поща я изключих веднага и автоматично ми се активира услугата с име в Глобул "Кой ме търси"
| |
Тема
|
Re: vivatel - център за обсл. клиенти, гласова п
[re: VANDAL]
|
|
Автор |
jgmudei (минаващ) |
Публикувано | 08.11.05 10:58 |
|
Защо бре пич аз се обаждам на БТК да ги питам колко ще ми струва тяхната БТК услуга демек колко пари ми струва да се обадя от БТК до друга дестинация БТК ако не знае колко ще ме таксуват аз ли да знам виж ако се обадя и ги питам на какви цени ще говоря с от GSM-а си с Вивател е нормално да ме прехвърлят към Вивател но щом ги питам какви са им техните цени не виждам къде ще ме прехвърлят !!! Сега ще се обадя да ги питам да видим кво ще ми кажат !!!
Едит: Сега се обадих на 0800100 и ги попитах каква е цената на минута на стандартен абонаментен план към Вивател и служителката без изобщо се замисля ми изстреля 41 стотинки в натоварена часова зона и 30 стотинки в ненатоварена цените са без ДДС явно вече са инструктирани евала за което сега остава и в сайта да си въведат информацията и всичко е на 6 !!!
Редактирано от jgmudei на 08.11.05 11:03.
| |
|
|
|
|